abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146366969
Ik voel me oud. Waar blijven Stormqueen en Sjeen }:|
Spoilers!
pi_146366995
Ik ben 28, studeer en werk, woon met een huisgenootje die af en toe ook wel op d'r lijn let, dus dat is wel fijn. We eten soms samen, soms los, meestal wel gezond. Maar van het avondeten ben ik niet dik geworden.k sport niet, vind altijd dat ik dat zou moeten doen maar ik vind niets leuk en word moe van het idee van sporten. En op t moment heb ik er ook niet echt geld voor.

Valkuilen: haribo snoep, croissantjes, midden in Adam wonen met 150 thuisbezorgd opties en 25 ofzo afhaaldingen op loopafstand, slecht plannen, en ook bier inderdaad.
pi_146367029
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stormqueen heeft net een baby gekregen! En Sjeen zal vanavond wel komen :D
pi_146367043
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:06 schreef Zeester het volgende:
Ik ben 28, studeer en werk, woon met een huisgenootje die af en toe ook wel op d'r lijn let, dus dat is wel fijn. We eten soms samen, soms los, meestal wel gezond. Maar van het avondeten ben ik niet dik geworden.k sport niet, vind altijd dat ik dat zou moeten doen maar ik vind niets leuk en word moe van het idee van sporten. En op t moment heb ik er ook niet echt geld voor.

Valkuilen: haribo snoep, croissantjes, midden in Adam wonen met 150 thuisbezorgd opties en 25 ofzo afhaaldingen op loopafstand, slecht plannen, en ook bier inderdaad.
Kaascroissantjes de dag NA bier. :9

Bier. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146367076
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben ook oud hoor :D Maar ik doe niet aan voorstelrondjes, zie 15 jaar FOkhistorie :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146367090
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

All the foods de dag na bier ;)
pi_146367107
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hangt van de hoeveelheid bier af. :') Al is het tijden terug dat ik me zķ misdragen heb, dus het valt mee. :+

Ik moet eigenlijk echt gaan lunchen, maar ik zit nog steeds vol van m'n havermout+fruit-ontbijt. :') (Zelf tijd indelen, dus niet heel vroeg ontbeten. Al zou ritmetechnisch wat voer wel verstandig zijn nu.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_146367141
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:07 schreef Zeester het volgende:

[..]

Stormqueen heeft net een baby gekregen! En Sjeen zal vanavond wel komen :D
Oh ja, die was zwangert. Fijn dat dat goed gelukt is :Y
Spoilers!
pi_146367207
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ook oud hoor :D Maar ik doe niet aan voorstelrondjes, zie 15 jaar FOkhistorie :')
Ik voel me doorgaans met 30+ niet oud gelukkig ;)
Spoilers!
pi_146367252
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

All the foods de dag na bier ;)
Ja maar, ja. :') :9
pi_146367272
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hangt van de hoeveelheid bier af. :') Al is het tijden terug dat ik me zķ misdragen heb, dus het valt mee. :+

Ik moet eigenlijk echt gaan lunchen, maar ik zit nog steeds vol van m'n havermout+fruit-ontbijt. :') (Zelf tijd indelen, dus niet heel vroeg ontbeten. Al zou ritmetechnisch wat voer wel verstandig zijn nu.)
Ik kan niet een beetje bier drinken. Tenminste, dat vind ik heul lastig. Ik doe alles met een inzet van 100%, of ik doe het niet. *)
pi_146367300
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kan niet een beetje bier drinken. Tenminste, dat vind ik heul lastig. Ik doe alles met een inzet van 100%, of ik doe het niet. *)
Met pils deel ik die instelling wel ja. :') Maar de laatste tijd drink ik vooral andere soorten bieren, dat gaat ook wel hard, maar niet op de "giet maar vol"-manier. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_146367323
Ik ben toch blij dat ik niet ook nog eens bier als valkuil heb ;)

Hier de valkuilen: slecht plannen en geen vast dagritme, emo-eter en gewoon houden van lekker eten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_146367335
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Met pils deel ik die instelling wel ja. :') Maar de laatste tijd drink ik vooral andere soorten bieren, dat gaat ook wel hard, maar niet op de "giet maar vol"-manier. :+
Correct. Ik ben ook wat meer op de speciaal bier toer. Hoewel ik herfstbok wel drink als gewoon bier. :') :X
pi_146367384
Van de zomer was ik wel even verslaafd aan de radler.......

Maar das voor jullie geen bier zeker :P
pi_146367428
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Van de zomer was ik wel even verslaafd aan de radler.......

Maar das voor jullie geen bier zeker :P
Nope. :P

Genoeg bierpraat, op naar m'n (spelt)broodjes! (Denk gewoon twee sneeën nu, beleg hangt af van wat er ligt.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_146367465
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben toch blij dat ik niet ook nog eens bier als valkuil heb ;)

Hier de valkuilen: slecht plannen en geen vast dagritme, emo-eter en gewoon houden van lekker eten!
Ik hou gewoon van lekker eten. En ik hou niet van saai eten dus ik maak vaak uitgebreide lunches zoals poffertjes, kaiserschmarrn, gebakken gnocchi met zelfgemaakte pesto, luxe broodjes, wraps, etc.

En wij eten 's avonds vaak heel laat waardoor mijn middagen erg lang zijn ondanks mijn late lunch.
Spoilers!
pi_146367486
Ik drink niet zo vaak, maar als ik drink is het wel veel. Moet af en toe (1 keer per 1/2 maanden) wel kunnen vind ik. Lekker lallen :@
pi_146367491
Ik zit hier te wachten op de pakketbezorger die er tussen 11.30 en 13.30 zou zijn..

Maar ik heb besloten dat ik toch maar gewoon ga douche nu!
pi_146367509
Alcohol is voor mij ook niet echt een valkuil.

Vrijdag gaan we wel naar limburg (ik en vriend) en dan gaan we bij vrienden langs en die schenken m'n glas altijd vol zodra die leeg is :P Ik denk dat ik maar aan het water ga :')
Als ik drink is het dan rode wijn trouwens.

En ik ben net als Joycie ook een onwijze emo-eter (en vooral stress!)
My salvation lies in your love..
pi_146367579
Ik val hier bijna in slaap..
Zo maar eens een kopje koffie halen.
pi_146367749
Alcohol is trouwens de laatste tijd niet zo'n issue, maar inderdaad, als ik uitga wil ik dronken worden, en niet 2 biertjes drinken. Daarom drink ik ook niets doordeweeks, of in ieder geval niet zonder gelegenheid, dat scheelt. Ik heb zaterdag met een vriendin afgesproken en normaal drinken we dan ook wel een paar biertjes, maar denk dat ik gewoon een fles cola light meeneem, dan kom ik ook niet zo in de verleiding. Alleen water als je gezelschap aan de drank is, dat is weer een brug te ver vind ik.
pi_146367851
Haha ja ik vind dat niet zo erg. Als ik eenmaal begin aan alcohol dan vind ik het moeilijk om te stoppen en de vorige keer dat ik bij hun aan de rode wijn was had ik een onwijze kater de volgende dag, dus dat helpt ook wel mee :')

Ik ben overigens ook regelmatig de bob met uitgaan en het maakt mij echt niet zoveel uit dat de rest dan drinkt en ik niet. Ik heb het toch wel naar m'n zin en kan moeilijker van eten afblijven dan van alcohol.
pi_146367912
Ik heb 3 drankgelegenheden de komende 4 dagen. Zaterdagavond nog niet. :') Morgen ben ik jarig, vanavond een concert en zondag heb ik ook een verjaardag.
pi_146367975
Oh als ik zelf jarig ben gaan alle regels altijd overboord! :D :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')