abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2014 @ 15:13:12 #101
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_146331977
Oooooh al die foto's hier O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_146332044
Kijk Soesa, scheelt niet veel toch ? :D

pi_146332142
Wij gaan morgen de favoriete knuffel van onze man wassen, die is echt heeeeel ranzig na alle snot/kots en andere vieze probleempes. We hebben een reserve in ons bed liggen zodat die naar ons ruikt, stel dat het misgaat....Ik ben benieuwd.

Het is een kleine vos overigens (van de mama en kind vos van de Ikea). Hij is er helemaal gek op. Als hij naar bed gaat en je geeft heel veel aandacht aan vos dan vergeet ie helemaal dat hij niet naar bed wil. Vos wordt ook meteen in zijn mond gestopt met een grote glimlach O+
  woensdag 5 november 2014 @ 15:28:41 #104
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146332454
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Idd. *flits, flits, koetsjoekoetsjie-oh lekkere spekbenen-knijpknijp-oh-ah-oeh-oh ze lacht pa de cameraPAKDECAMERA-flits-flits*

}:|

Ach. Het was 3 maanden geleden dat ze haar voor het laatst zagen, dus vooruit :P
:D Hahaha ja zoiets _O- vooral mijn moeder komt soms wat hysterisch over.

Fazz mijn ouders wonen bijna twee uur rijden verderop. Met Lucas alleen zo'n lange rit maken doe ik even niet meer want die is het autorijden soms al na 15 minuten zat :') En verder proberen we de weekenden ook een beetje voor onszelf te houden zodat we niet elk weekend het hele land doorcrossen naar die en die. Had mijn ouders uitgenodigd een maand geleden maar de eerste mogelijkheid doordeweeks was dus gisteren voor hen :+

Kwak dat mondje op de onderste O+

Soesa schattig!

Fazz wat lijkt hij al groot zeg :o
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_146333102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:28 schreef Chanty het volgende:

[..]

:D Hahaha ja zoiets _O- vooral mijn moeder komt soms wat hysterisch over.

Fazz mijn ouders wonen bijna twee uur rijden verderop. Met Lucas alleen zo'n lange rit maken doe ik even niet meer want die is het autorijden soms al na 15 minuten zat :') En verder proberen we de weekenden ook een beetje voor onszelf te houden zodat we niet elk weekend het hele land doorcrossen naar die en die. Had mijn ouders uitgenodigd een maand geleden maar de eerste mogelijkheid doordeweeks was dus gisteren voor hen :+

Kwak dat mondje op de onderste O+

Soesa schattig!

Fazz wat lijkt hij al groot zeg :o
Vinden ze dat niet erg dat ze hem zo weinig zien? Ik krijg na een week meestal al te horen dat ze hem al een week niet hebben gezien :')
pi_146333350
Razz wat een lief filmpje O+

Chanty, 2 uur is idd wel ver... mijn schoonouders wonen op een uur rijden en die zien we ook een stuk minder dan mijn ouders (op 15 min). Nadeel is weer wel dat ik de bezoekjes van m'n moeder echt moet inperken, die zou het liefst elke dag langs komen :X Lijkt me wel jammer voor zowel jou als je ouders dat L ze dan niet zo veel ziet.

En weekenden voor jezelf houden, dat proberen we hier ook :Y lukt alleen niet altijd }:| Ik voel me altijd erg schuldig als ik m'n sociale 'verplichtingen' niet na kom :@
pi_146334088
Vanavond even een uitgebreide reactie maar uhm! M'n baby klautert de trap op! O+

En die mini's O+ ! Het lijkt hier al weer zo lang geleden. -O-
♥ J & S
pi_146334190
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:07 schreef klaprooss het volgende:
Vanavond even een uitgebreide reactie maar uhm! M'n baby klautert de trap op! O+

En die mini's O+ ! Het lijkt hier al weer zo lang geleden. -O-
Niet! :o

Ik was ook al zo geschokt door de staande F van Kimpossible :o

Maar gelukkig zijn jullie allebei ruim voor mij bevallen he :7
  woensdag 5 november 2014 @ 16:26:43 #109
52229 Chanty
pi_146334878
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef Dot. het volgende:

[..]

Vinden ze dat niet erg dat ze hem zo weinig zien? Ik krijg na een week meestal al te horen dat ze hem al een week niet hebben gezien :')
Oh vast wel, maar ik kan het ook niet helpen dat ze pas een maand later tijd hebben en ze moeten niet verwachten dat ik steeds daarheen rijd. Eerder zag ik ze ook maar eens in de 2 a 3 maanden en dat vind ik echt prima. Mag nu best iets vaker, maar in het begin kwamen ze elke twee weken en dan ook de hele dag en dat is me gewoon teveel. Als we dichter bij elkaar woonden was het gemakkelijker natuurlijk want dan ga je even een uurtje langs. Maar zo is de situatie gewoon niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Razz wat een lief filmpje O+

Chanty, 2 uur is idd wel ver... mijn schoonouders wonen op een uur rijden en die zien we ook een stuk minder dan mijn ouders (op 15 min). Nadeel is weer wel dat ik de bezoekjes van m'n moeder echt moet inperken, die zou het liefst elke dag langs komen :X Lijkt me wel jammer voor zowel jou als je ouders dat L ze dan niet zo veel ziet.

En weekenden voor jezelf houden, dat proberen we hier ook :Y lukt alleen niet altijd }:| Ik voel me altijd erg schuldig als ik m'n sociale 'verplichtingen' niet na kom :@
Ja aan de ene kant jammer, aan de andere kant hebben ze het nog stukken beter getroffen dan mijn schoonouders :P En als hij ouder is kan hij weekendjes gaan logeren en zo, dat is ook tof. En ergens ben ik ook echt blij dat ze niet om de hoek wonen. Niet dat ik bang ben dat ze steeds onaangekondigd voor de deur zouden staan. Maar ik kan mijn moeder iets minder goed verdragen sinds de bevalling :') Iets teveel "oh dat had ik bij jullie niet, dat was vroeger niet zo" en denken dat zij het wel even oplost zoals met dat huilen ( :') ) en ze is nogal zweverig understatement. Zo kwam ze gisteren met heilig water… jaja. Daar kan ik nu gewoon om lachen maar als ik dat elke week zou moeten aanhoren :X Ik ga het heilige water overigens wel even testen, als het niet werkt (en dat zal het niet doen) dan zijn we daar tenminste ook meteen klaar mee :+

Geppie ik wilde nog zeggen dat ik hoop dat de nexium gaat helpen en dat je even lekker kunt bijtanken deze week :*

Klap wtf? :o
  woensdag 5 november 2014 @ 16:31:14 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_146335073
Sunshine O+

Klap, dat kan toch niet! :(

Spekkie vaart goed op dr 8x5 minuten drinken per dag. 630 gram in 13 dagen :')
disclaimer
pi_146336961
7up is hardstikke gezond, wisten jullie dat? Als je baby niet wil drinken kun je het ook mengen met 7up :9

Go SQpekkie!
  woensdag 5 november 2014 @ 17:21:32 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_146336988
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef Dot. het volgende:
7up is hardstikke gezond, wisten jullie dat? Als je baby niet wil drinken kun je het ook mengen met 7up :9

[ afbeelding ]

Go SQpekkie!
daar boeren ze goed op!

Mwuhuhuhehehe ;(
disclaimer
pi_146337516
Haha! :D wat een geweldige reclame. *;
  woensdag 5 november 2014 @ 17:43:44 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_146337683
Ik vind het argument ook zo steekhoudend O+ "je kan het aan baby's geven omdát we alle ingrediënten op het label zetten"

Geen speld tussen te krijgen ^O^

Curieus...

disclaimer
pi_146339298
:D O+

Nu hoor ik de apotheker uit Pippi Langkous :')
pi_146341161
Fotootjes O+
pi_146341185
Oh dat handje en dat bekkie SQ! O+
Kwak
pi_146341586
Haha, wat een grappige lieve foto SQ.

Kwak, ik vind ook dat M. echt op jou lijkt! Leuk om te zien. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146341692
Boh foto's O+

Oh en Klap en Kim, willen jullie je guppies zeggen dat ze niet te snel mogen gaan, want N kan nog niet staan, alleen nog maar in de achteruit schuiven en zal nog lang geen trap op kunnen kruipen, als we een trap hadden gehad. Wij voelen ons erg onzeker bij al die snelle kinders :'(

;)
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_146342066
Zeg dames, er was ook ergens een topic over hormonale ellende cq pnd toch..? Kan 'm nergens vinden..
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146342088
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:31 schreef RunForrestRun het volgende:
Boh foto's O+

Oh en Klap en Kim, willen jullie je guppies zeggen dat ze niet te snel mogen gaan, want N kan nog niet staan, alleen nog maar in de achteruit schuiven en zal nog lang geen trap op kunnen kruipen, als we een trap hadden gehad. Wij voelen ons erg onzeker bij al die snelle kinders :'(

;)
De mijne kan dat ook nog niet hoor :+
pi_146342162
Ja, RFR. Dat gaat voor I ook allemaal iets te snel. :D .

Ik vind het zo grappig. Als ik I voordoe hoe je in je handen klapt, kijkt ze me met open mond aan en daarna gaat ze heel hard met haar handen op de tafel timmeren.

Wat ik heel leuk vind: ze heeft ineens veel meer interesse en geduld in/voor boekjes. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146342280
pi_146342395
Ik had vanavond een jongetje gebiologeerd kijkend naar me terwijl het kwijl uit zijn open snoetje liep... En dat omdat ik liedjes aan het zingen was. Hij wordt er somehow zo rustig van en vindt het kennelijk prachtig :')

Ga het boekje lezen ook maar eens wat vaker doen. Kijken of dat ook zo gaat.
  woensdag 5 november 2014 @ 19:47:51 #125
52229 Chanty
pi_146342577
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had vanavond een jongetje gebiologeerd kijkend naar me terwijl het kwijl uit zijn open snoetje liep... En dat omdat ik liedjes aan het zingen was. Hij wordt er somehow zo rustig van en vindt het kennelijk prachtig :')

Ga het boekje lezen ook maar eens wat vaker doen. Kijken of dat ook zo gaat.
Haha zo bekend O+ zat vandaag zingend in de auto want dan huilde hij niet :D
  woensdag 5 november 2014 @ 19:51:48 #126
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146342777
Wat ontzettend schattig :D

Wij proberen vanavond voor het eerst het badje in de avond uit. Deels uit noodzaak (drukke dag), maar ook om te kijken wat het effect is op zn slaap. Het effect op z'n eetlust is wel direct duidelijk, hij ligt nu lekker bij z'n mama te schransen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_146342864
Wat hier nu echt een dikke hit is: het boek Mama kwijt. Eerst lezen en bekijken en dan daarna luisteren en kijken we naar het liedje:

pi_146342902
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146344821
Na al die lieve foto's mag ik vast wel mijn blije melkcomababy showen toch...

ondanks dat ik ff niet zo heel sociaal ben met reageren :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146345139
Loj O+ dat neusje!
Ohhh al die kleintjes hier O+
  woensdag 5 november 2014 @ 20:47:29 #131
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146345177
Haha, wat een gelukzalige blik
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 5 november 2014 @ 20:48:14 #132
52229 Chanty
pi_146345213
Hahaha wat een gelukzalig bekkie O+
pi_146345617
Noh... dat snoetje O+
pi_146345796
Ohhh, lief!
  woensdag 5 november 2014 @ 21:02:12 #135
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_146346004
Melkcoma <3

Liefjes. Dat hele snelle is ook niet tof hoor ;( ze gaaaaan al zo hard! Bovendien durf ik me nu amper met madame te vertonen want ze ziet eruit alsof we haar geregeld met haar hoofd regen de muur aan slaan. Arme gup. Je kunt veel beter nog even laag bij de grond blijven als je zo klein bent O+

Dus, plussen, minnen en dan middelen? :D
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_146346086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:51 schreef Cheiron het volgende:
Wat ontzettend schattig :D

Wij proberen vanavond voor het eerst het badje in de avond uit. Deels uit noodzaak (drukke dag), maar ook om te kijken wat het effect is op zn slaap. Het effect op z'n eetlust is wel direct duidelijk, hij ligt nu lekker bij z'n mama te schransen.
Hier werkt een badje niet op haar slaap. Ook niet met zwitsal lavendelspul in het water. Ze is erna wel heerlijk ontspannen :D
pi_146346465
Loj O+ heerlijk die melkcoma's.

Cheiron, hoop dat het badje goed ging. Ik vond dat echt wel spannend zo die eerste keren zonder de kraam :)

J. die de trap op kruipt?! :o niet!

Kim, ja is ook lastig hè, vooral als je kind gefrustreerd wordt omdat het de hele tijd dingen wil doen die eigenlijk nog niet kunnen :')

Ik lig alweer in bed, hoop dat die k*koorts morgen nu eens afneemt }:|
  woensdag 5 november 2014 @ 21:13:13 #138
52229 Chanty
pi_146346704
Beterschap :*
pi_146347520
Oooh die foto's O+ heerlijk! F. met de aap en M. met d'r wijze handje en de frummel van Loj in een melkcoma. Wat een schitterende kinderen toch allemaal.

Cheiron, hier doen we ook het badje 's avonds. Zo heeft manlief ook wat tijd met haar na z'n werk. Daarna mag ze nog wat drinken en dan zingen we nog een liedje en gaat ze in bed. Wizzel&Poep-mobile aan, speen erin en dan meestal is het ZzzzZzzz. Routine is da bomb :7 .

J. die al kruipt *O* ! F. die al staat *O*! Wat een supersnelle baby's hier!

Beterschap Fazz :* Koorts is zo energieslurpend.
pi_146347709
Ik ben zo blij: A. snapt de Medela-slow-flow-flesspeen *O* ! Man heeft haar een flesje gegeven na het badje. Ging helemaal goed. Morgenavond gaan we eens proberen of ze kunstvoeding ook lekker vindt. Zit te twijfelen of ik meteen een hele fles kunstvoeding zal doen of dat ik het voor de eerste keer nog zal mengen met borstvoeding.

Ze deed trouwens ongeveer een kwartier over 100 ml. Is dat ongeveer OK of te snel? Ze heeft goed geboerd daarna en ligt nu lekker te slapen, helemaal voldaan.

Ik schoot helemaal vol toen ik ze daar zo knus samen zag :@
pi_146348383
Razz zolang ook haar zuigbehoefte voldoende is bevredigd is 15 minuten prima. Volgens mij is 15 minuten voor een fles vrij gemiddeld. En mocht het bijvoorbeeld te snel/langzaam zijn dan kun je altijd nog een andere speen proberen met kleiner/groter gat.

Thanks voor alle billentips ladies. Man was vandaag thuis en we hadden geen tijd om naar de drogist te gaan, dus ik heb nog niets kunnen halen. Hij is wel blijven smeren met sudocrem en de anti schimmel zalf en het zag er vanavond wat beter uit gisteravond. Hij had vandaag slechts 3 keer gepoept en niet in bed, dus wat dat betreft hebben zijn billetjes ook wat rust gekregen.

En ik kan jullie niet meer bijhouden hier. -O-
pi_146348413
Ok babynoob vragen...

Vanaf wanneer/hoe oud:
- gebruikten jullie een speentje?
- zijn jullie gaan kolven?
- lag jullie baby af en toe even in box of wipper
-zijn er voorspelbare/vaste routines voor naar bedje gaan etc gekomen?

Ik voel me een enorme noob maar heb van dit alles geen idee... :@ M wordt gevoed op verzoek, krijgt een schone luier tussen twee birsten en knuffelt even na de voeding tot hij in slaap valt op een van ons on daarna in de wieg verder te slapen. Badje doen we nu nog vaak tussen de middag...

We hebben nog niks met box of speeltjes gedaan, mobiel heb ik niet bicen de wieg, wel een voor bicen de box) ik probeer pinksabbelen nog niet te veel te doen en heb nog geen speen of kolf.

(Hij is pas 12 dagen dus ik verwacht nog geen ritme ofzo, maar heb werkelijk geen idee van dit soort dingen en realiseer me nu hoe weinig ik weet)
Kwak
pi_146348425
Aaah Loj dat koppie! O+

Cheiron, hier gaat N ook vaker 's avonds in bad. Wij merken eigenlijk nooit slaapproblemen daarna. Wel is het altijd even puzzelen hoe we dat doen met eten en de tijd die er tussen het eten en het badje 'moet' zitten. Weet eigenlijk niet of dat verplicht is, maar wij willen er het liefst wel een uur tussen hebben zitten, we zijn bang dat ze anders wel ergens last van krijgt. Misschien wel geheel ten onrechte.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:02 schreef Kimpossible het volgende:
Dus, plussen, minnen en dan middelen? :D
Lijkt me een goed plan. Ik zal het morgen aan N voorleggen.

Razz, fijn dat het goed ging met de fles. Ik heb geen idee of het snel ging of juist niet, N lijkt op papa en sloekte haar fles altijd binnen no-time weg.

Fazz, beterschap!

Boekjes zijn hier sinds kort ook helemaal de bom. N wil altijd zelf de bladzijden omslaan. We hebben een boekje met allemaal flapjes waar een plaatje achter zit, dan zit ze heel ingespannen met haar kleine vingertje eraan te pielen tot ze zelf het flapje aan de kant krijgt.
Vanmidddag bij oma hadden we een boekje met geluidjes, dat was leuk maar ook wel eng! N ging steeds van een grote lach naar een bijna-huil-pruillipje :D .
It will set you free
pi_146348636
Pff Kwak, daar vraag je wat.

Speentje wilden we eigenlijk niet gebruiken, maar zijn we toch al in de kraamweek gaan gebruiken. N had toen veel last van krampjes en de speen hielp er goed tegen.

Kolven in de kraamweek omdat ik geen productie had of kreeg, maar geen succes.

Pff in de box, geen idee. Na een week of drie? Ik kon N de eerste weken niet wegleggen want ze was veuls te lief O+

Wij hadden redelijk snel een soort van routine omdat N fv kreeg en we redelijk op tijd voedden, behalve als ze echt eerder begon te sputteren. Ik weet alleen nog dat ik wel een aantal keer hier heb geklaagd dat we geen routine leken te kregen :') dus het zal vast een paar weken hebben geduurd.
It will set you free
pi_146348721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ok babynoob vragen...

Vanaf wanneer/hoe oud:

1. Vanaf dag 1 kregen ze een speen (maar geen bv). T wilde 'm, S niet. Nu willen ze 'm beiden niet meer. Ik gebruikte de spenen eigenlijk allen ivm zuigbehoefte, want ik ben er allergisch voor, ik vind ze gewoon enorm lelijk en stom (en helemaal bij peuters/kleuters die een slecht gebit krijgen van de hele dag zo'n speen in hun mond :@ ).

2. Niet. :+

3. Vanaf dag 1 meerdere keren per dag even in de box. Gewoon even 5 of 10 minuten zodat ik zelf even naar de wc kon, een broodje kon eten, kon stofzuigen, *insert elk ander ding*. En zodra ik dan merkte dat ze het niet leuk meer vonden pakte ik ze weer op. Ik moest de box ook wel gebruiken ditkeer, want met twee baby's kom je soms een paar handen te kort. Hoewel ik ook L elke dag wel even in de box legde toen ze nog een mini was.

4. Regelmaat met naar bed gaan en andere dingen komt vanzelf een keer. Er komt vanzelf zo'n moment dat je ineens denkt: "hé, er is een ritme." Zo'n beetje vanaf 6 weken/2 maanden kwam dat bij ons. Al voedde ik wel op verzoek, dus het was elke dag weer spannend hoe het zou lopen, zeker met twee mini's. ;)
pi_146348783
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ok babynoob vragen...

Vanaf wanneer/hoe oud:

Ik voel me een enorme noob maar heb van dit alles geen idee... :@ M wordt gevoed op verzoek, krijgt een schone luier tussen twee birsten en knuffelt even na de voeding tot hij in slaap valt op een van ons on daarna in de wieg verder te slapen. Badje doen we nu nog vaak tussen de middag...

We hebben nog niks met box of speeltjes gedaan, mobiel heb ik niet bicen de wieg, wel een voor bicen de box) ik probeer pinksabbelen nog niet te veel te doen en heb nog geen speen of kolf.

(Hij is pas 12 dagen dus ik verwacht nog geen ritme ofzo, maar heb werkelijk geen idee van dit soort dingen en realiseer me nu hoe weinig ik weet)
Ik was en ben net zo noob, echt. Je leert gaandeweg en af en toe ga je wat lezen en dingen opzoeken of vraag je hier wat. Maar het allerbelangrijkste is dat je gewoon samen met je M. gaat uitvinden wat werkt, wat jullie fijn vinden en wat niet.

Zo hebben wij met I nog nooit een speentje gebruikt. In eerste instantie niet vanwege bv, maar I geeft er ook niet om. En wij wilden, als ze het zelf ook niet echt tof vond, ook liever zonder.

Kolven heb ik in de kraamweek een keer gedaan en toen pas weer na twee maanden of zo. Om eens een flesje te kunnen geven (mijn vriend dan) en dat uit te proberen. Dat moet je ook zelf bekijken: wil je dat snel proberen, vinden jullie het fijn als je vriend een flesje kan geven, in hoeverre heb jij daar behoefte aan etc.

Verder hebben wij geen box, dus daar kon I ook niet in liggen. Had ook niet gewerkt, want I vond het helemaal niets de eerste vijf maanden om ergens weggelegd/ingelegd te worden overdag. Dus overdag sliep ze in de draagdoek, of aan de borst. In de wipper probeerde ik wel geregeld en soms ging dat goed, soms ging ze heel snel of vrijwel direct huilen. Dit is ook heel afhankelijk dus van je kind. Gewoon uitproberen dus.

Wat routine betreft... dat vond ik ook op een gegeven moment een hersenkraker. Dan zat ik heel erg een ritueel te bedenken. Maar dat werkte niet. Door het te doen iedere dag kwamen er vanzelf ritueeltjes of routines in, maar die veranderen ook weer vrij snel omdat je baby zo snel verandert. Dus dat is ook een kwestie van doen, uitproberen, en dan weer opnieuw het wiel een beetje uitvinden.
Zoals met dat in badje gaan: dat doet iedereen ook anders. I gaat niet iedere dag in bad, maar een paar keer per week. Vanwege het feit dat ze een droog huidje heeft, maar ook omdat wij dat voldoende vinden (behalve natuurlijk als ze zichzelf onder poept uiteraard :+ ).. Tja, zo heeft iedereen z'n dingen.
  woensdag 5 november 2014 @ 21:54:56 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_146348899
M. ligt echt dagelijks in de box. Overdag als ze slaapt dus altijd :@

Loj, wat een prachtige foto zeg O+!

En terugkomavond gehad hier. M. is echt een zeetanker vergeleken met de andere baby's :')!!

En ik ben de enige met een snelle probleemloze bevalling en zonder huil- of borstvoedingsproblematiek. Ik voelde me bijna schuldig ;(
disclaimer
pi_146349402
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
M. ligt echt dagelijks in de box. Overdag als ze slaapt dus altijd :@
Prima toch als jij dat oké vindt. Er slapen hele hordes baby's in de box hoor.
Ik denk dat ik een van de weinige personen ben waarvan baby's niet in de box mogen slapen. ;)

En een zeetanker. O+
pi_146349651
N sliep nooit in de box maar dat kwam omdat madame wakker wilde blijven, want stel je voor dat er visite kwam of dat papa of mama voorbij kwam lopen, dan moet je het natuurlijk wel zien! :D

Hihi, een zeetanker O+
It will set you free
pi_146350575
quote:
17s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:53 schreef Franny_G het volgende:
Wat hier nu echt een dikke hit is: het boek Mama kwijt. Eerst lezen en bekijken en dan daarna luisteren en kijken we naar het liedje:

Ooh dat boekje hebben wij, echt heel erg leuk O+

quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ok babynoob vragen...

Vanaf wanneer/hoe oud:
Dag 1 ;)
Maar dat kwam omdat L haar kaakspieren moest trainen om te kunnen drinken (te vroeg geboren), en als troost voor alle onderzoeken en prikjes.
quote:
Dag 1 ;)
Maar dat kwam dus omdat L niet kon drinken en alles via de sonde moest.
quote:
Toen ze thuiskwam ook vanaf dag 1, maar de eerste weken echt maar heel weinig. Ze was nog te jong om te spelen en slapen ging toch beter in bedje. Dus soms tussen 2 voedingen door even in de box, zodat ik naar haar kon kijken als ik op de bank zat :D
quote:
Hier kom ik over een aantal weken op terug hopelijk :')

Aan mij heb je dus niet echt iets denk ik :+
quote:
Dit klinkt hartstikke prima toch? :)
Die box komt wel hoor als hij tussen de voedingen door wat meer wakker is en een beetje aandacht begint te krijgen voor speeldingetjes/mobile.
Bedje is om te slapen, dus daar bij ons ook verder geen mobiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')