quote:Op woensdag 5 november 2014 10:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Idd. *flits, flits, koetsjoekoetsjie-oh lekkere spekbenen-knijpknijp-oh-ah-oeh-oh ze lacht pa de cameraPAKDECAMERA-flits-flits*
![]()
Ach. Het was 3 maanden geleden dat ze haar voor het laatst zagen, dus vooruit
Vinden ze dat niet erg dat ze hem zo weinig zien? Ik krijg na een week meestal al te horen dat ze hem al een week niet hebben gezienquote:Op woensdag 5 november 2014 15:28 schreef Chanty het volgende:
[..]Hahaha ja zoiets
vooral mijn moeder komt soms wat hysterisch over.
Fazz mijn ouders wonen bijna twee uur rijden verderop. Met Lucas alleen zo'n lange rit maken doe ik even niet meer want die is het autorijden soms al na 15 minuten zatEn verder proberen we de weekenden ook een beetje voor onszelf te houden zodat we niet elk weekend het hele land doorcrossen naar die en die. Had mijn ouders uitgenodigd een maand geleden maar de eerste mogelijkheid doordeweeks was dus gisteren voor hen
Kwak dat mondje op de onderste
Soesa schattig!
Fazz wat lijkt hij al groot zeg
Niet!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:07 schreef klaprooss het volgende:
Vanavond even een uitgebreide reactie maar uhm! M'n baby klautert de trap op!![]()
En die mini's! Het lijkt hier al weer zo lang geleden.
Oh vast wel, maar ik kan het ook niet helpen dat ze pas een maand later tijd hebben en ze moeten niet verwachten dat ik steeds daarheen rijd. Eerder zag ik ze ook maar eens in de 2 a 3 maanden en dat vind ik echt prima. Mag nu best iets vaker, maar in het begin kwamen ze elke twee weken en dan ook de hele dag en dat is me gewoon teveel. Als we dichter bij elkaar woonden was het gemakkelijker natuurlijk want dan ga je even een uurtje langs. Maar zo is de situatie gewoon niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
Vinden ze dat niet erg dat ze hem zo weinig zien? Ik krijg na een week meestal al te horen dat ze hem al een week niet hebben gezien
Ja aan de ene kant jammer, aan de andere kant hebben ze het nog stukken beter getroffen dan mijn schoonoudersquote:Op woensdag 5 november 2014 15:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Razz wat een lief filmpje![]()
Chanty, 2 uur is idd wel ver... mijn schoonouders wonen op een uur rijden en die zien we ook een stuk minder dan mijn ouders (op 15 min). Nadeel is weer wel dat ik de bezoekjes van m'n moeder echt moet inperken, die zou het liefst elke dag langs komenLijkt me wel jammer voor zowel jou als je ouders dat L ze dan niet zo veel ziet.
En weekenden voor jezelf houden, dat proberen we hier ooklukt alleen niet altijd
Ik voel me altijd erg schuldig als ik m'n sociale 'verplichtingen' niet na kom
daar boeren ze goed op!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef Dot. het volgende:
7up is hardstikke gezond, wisten jullie dat? Als je baby niet wil drinken kun je het ook mengen met 7up
[ afbeelding ]
Go SQpekkie!
De mijne kan dat ook nog niet hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 19:31 schreef RunForrestRun het volgende:
Boh foto's
Oh en Klap en Kim, willen jullie je guppies zeggen dat ze niet te snel mogen gaan, want N kan nog niet staan, alleen nog maar in de achteruit schuiven en zal nog lang geen trap op kunnen kruipen, als we een trap hadden gehad. Wij voelen ons erg onzeker bij al die snelle kinders
Haha zo bekendquote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had vanavond een jongetje gebiologeerd kijkend naar me terwijl het kwijl uit zijn open snoetje liep... En dat omdat ik liedjes aan het zingen was. Hij wordt er somehow zo rustig van en vindt het kennelijk prachtig
Ga het boekje lezen ook maar eens wat vaker doen. Kijken of dat ook zo gaat.
Tnx!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Franny_G het volgende:
JM: OUD / Depressief door de hormonen, deel 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier werkt een badje niet op haar slaap. Ook niet met zwitsal lavendelspul in het water. Ze is erna wel heerlijk ontspannenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:51 schreef Cheiron het volgende:
Wat ontzettend schattig![]()
Wij proberen vanavond voor het eerst het badje in de avond uit. Deels uit noodzaak (drukke dag), maar ook om te kijken wat het effect is op zn slaap. Het effect op z'n eetlust is wel direct duidelijk, hij ligt nu lekker bij z'n mama te schransen.
Lijkt me een goed plan. Ik zal het morgen aan N voorleggen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:02 schreef Kimpossible het volgende:
Dus, plussen, minnen en dan middelen?
1. Vanaf dag 1 kregen ze een speen (maar geen bv). T wilde 'm, S niet. Nu willen ze 'm beiden niet meer. Ik gebruikte de spenen eigenlijk allen ivm zuigbehoefte, want ik ben er allergisch voor, ik vind ze gewoon enorm lelijk en stom (en helemaal bij peuters/kleuters die een slecht gebit krijgen van de hele dag zo'n speen in hun mondquote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ok babynoob vragen...
Vanaf wanneer/hoe oud:
- gebruikten jullie een speentje?
- zijn jullie gaan kolven?
- lag jullie baby af en toe even in box of wipper
-zijn er voorspelbare/vaste routines voor naar bedje gaan etc gekomen?
Ik was en ben net zo noob, echt. Je leert gaandeweg en af en toe ga je wat lezen en dingen opzoeken of vraag je hier wat. Maar het allerbelangrijkste is dat je gewoon samen met je M. gaat uitvinden wat werkt, wat jullie fijn vinden en wat niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ok babynoob vragen...
Vanaf wanneer/hoe oud:
- zijn jullie gaan kolven?
- lag jullie baby af en toe even in box of wipper
-zijn er voorspelbare/vaste routines voor naar bedje gaan etc gekomen?
Ik voel me een enorme noob maar heb van dit alles geen idee...M wordt gevoed op verzoek, krijgt een schone luier tussen twee birsten en knuffelt even na de voeding tot hij in slaap valt op een van ons on daarna in de wieg verder te slapen. Badje doen we nu nog vaak tussen de middag...
We hebben nog niks met box of speeltjes gedaan, mobiel heb ik niet bicen de wieg, wel een voor bicen de box) ik probeer pinksabbelen nog niet te veel te doen en heb nog geen speen of kolf.
(Hij is pas 12 dagen dus ik verwacht nog geen ritme ofzo, maar heb werkelijk geen idee van dit soort dingen en realiseer me nu hoe weinig ik weet)
Prima toch als jij dat oké vindt. Er slapen hele hordes baby's in de box hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
M. ligt echt dagelijks in de box. Overdag als ze slaapt dus altijd
Ooh dat boekje hebben wij, echt heel erg leukquote:Op woensdag 5 november 2014 19:53 schreef Franny_G het volgende:
Wat hier nu echt een dikke hit is: het boek Mama kwijt. Eerst lezen en bekijken en dan daarna luisteren en kijken we naar het liedje:
Dag 1quote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ok babynoob vragen...
Vanaf wanneer/hoe oud:
Dag 1quote:- zijn jullie gaan kolven?
Toen ze thuiskwam ook vanaf dag 1, maar de eerste weken echt maar heel weinig. Ze was nog te jong om te spelen en slapen ging toch beter in bedje. Dus soms tussen 2 voedingen door even in de box, zodat ik naar haar kon kijken als ik op de bank zatquote:- lag jullie baby af en toe even in box of wipper
Hier kom ik over een aantal weken op terug hopelijkquote:-zijn er voorspelbare/vaste routines voor naar bedje gaan etc gekomen?
Dit klinkt hartstikke prima toch?quote:Ik voel me een enorme noob maar heb van dit alles geen idee...M wordt gevoed op verzoek, krijgt een schone luier tussen twee birsten en knuffelt even na de voeding tot hij in slaap valt op een van ons on daarna in de wieg verder te slapen. Badje doen we nu nog vaak tussen de middag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |