De mijne kan dat ook nog niet hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 19:31 schreef RunForrestRun het volgende:
Boh foto's
Oh en Klap en Kim, willen jullie je guppies zeggen dat ze niet te snel mogen gaan, want N kan nog niet staan, alleen nog maar in de achteruit schuiven en zal nog lang geen trap op kunnen kruipen, als we een trap hadden gehad. Wij voelen ons erg onzeker bij al die snelle kinders
Haha zo bekendquote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had vanavond een jongetje gebiologeerd kijkend naar me terwijl het kwijl uit zijn open snoetje liep... En dat omdat ik liedjes aan het zingen was. Hij wordt er somehow zo rustig van en vindt het kennelijk prachtig
Ga het boekje lezen ook maar eens wat vaker doen. Kijken of dat ook zo gaat.
Tnx!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Franny_G het volgende:
JM: OUD / Depressief door de hormonen, deel 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier werkt een badje niet op haar slaap. Ook niet met zwitsal lavendelspul in het water. Ze is erna wel heerlijk ontspannenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:51 schreef Cheiron het volgende:
Wat ontzettend schattig![]()
Wij proberen vanavond voor het eerst het badje in de avond uit. Deels uit noodzaak (drukke dag), maar ook om te kijken wat het effect is op zn slaap. Het effect op z'n eetlust is wel direct duidelijk, hij ligt nu lekker bij z'n mama te schransen.
Lijkt me een goed plan. Ik zal het morgen aan N voorleggen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:02 schreef Kimpossible het volgende:
Dus, plussen, minnen en dan middelen?
1. Vanaf dag 1 kregen ze een speen (maar geen bv). T wilde 'm, S niet. Nu willen ze 'm beiden niet meer. Ik gebruikte de spenen eigenlijk allen ivm zuigbehoefte, want ik ben er allergisch voor, ik vind ze gewoon enorm lelijk en stom (en helemaal bij peuters/kleuters die een slecht gebit krijgen van de hele dag zo'n speen in hun mondquote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ok babynoob vragen...
Vanaf wanneer/hoe oud:
- gebruikten jullie een speentje?
- zijn jullie gaan kolven?
- lag jullie baby af en toe even in box of wipper
-zijn er voorspelbare/vaste routines voor naar bedje gaan etc gekomen?
Ik was en ben net zo noob, echt. Je leert gaandeweg en af en toe ga je wat lezen en dingen opzoeken of vraag je hier wat. Maar het allerbelangrijkste is dat je gewoon samen met je M. gaat uitvinden wat werkt, wat jullie fijn vinden en wat niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ok babynoob vragen...
Vanaf wanneer/hoe oud:
- zijn jullie gaan kolven?
- lag jullie baby af en toe even in box of wipper
-zijn er voorspelbare/vaste routines voor naar bedje gaan etc gekomen?
Ik voel me een enorme noob maar heb van dit alles geen idee...M wordt gevoed op verzoek, krijgt een schone luier tussen twee birsten en knuffelt even na de voeding tot hij in slaap valt op een van ons on daarna in de wieg verder te slapen. Badje doen we nu nog vaak tussen de middag...
We hebben nog niks met box of speeltjes gedaan, mobiel heb ik niet bicen de wieg, wel een voor bicen de box) ik probeer pinksabbelen nog niet te veel te doen en heb nog geen speen of kolf.
(Hij is pas 12 dagen dus ik verwacht nog geen ritme ofzo, maar heb werkelijk geen idee van dit soort dingen en realiseer me nu hoe weinig ik weet)
Prima toch als jij dat oké vindt. Er slapen hele hordes baby's in de box hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
M. ligt echt dagelijks in de box. Overdag als ze slaapt dus altijd
Ooh dat boekje hebben wij, echt heel erg leukquote:Op woensdag 5 november 2014 19:53 schreef Franny_G het volgende:
Wat hier nu echt een dikke hit is: het boek Mama kwijt. Eerst lezen en bekijken en dan daarna luisteren en kijken we naar het liedje:
Dag 1quote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ok babynoob vragen...
Vanaf wanneer/hoe oud:
Dag 1quote:- zijn jullie gaan kolven?
Toen ze thuiskwam ook vanaf dag 1, maar de eerste weken echt maar heel weinig. Ze was nog te jong om te spelen en slapen ging toch beter in bedje. Dus soms tussen 2 voedingen door even in de box, zodat ik naar haar kon kijken als ik op de bank zatquote:- lag jullie baby af en toe even in box of wipper
Hier kom ik over een aantal weken op terug hopelijkquote:-zijn er voorspelbare/vaste routines voor naar bedje gaan etc gekomen?
Dit klinkt hartstikke prima toch?quote:Ik voel me een enorme noob maar heb van dit alles geen idee...M wordt gevoed op verzoek, krijgt een schone luier tussen twee birsten en knuffelt even na de voeding tot hij in slaap valt op een van ons on daarna in de wieg verder te slapen. Badje doen we nu nog vaak tussen de middag...
Kolf kun je ook eerst huren Kwak, ideaal als je eerst ff wilt testen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
Even proberen te kolven vind ik lastig: best een grote uitgave en als ik nog niet zeker weet of ik hem veel ga gebruiken/hoe lang ik bv volhoud...
Oh hij gaat ook maar een keer per twwe/drie dagen in bad hoor! Tenzij poepincident
Ik ben missxhien minder noob dan ik me voel
Maar dat is dan zo'n profi ding toch? En de schelpen enzo moet je dan wel kopen toch? Ik ga eens bij de vegro kijken...quote:Op woensdag 5 november 2014 22:33 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Kolf kun je ook eerst huren Kwak, ideaal als je eerst ff wilt testen
Zijn vast verschillende soorten, ik had idd een 'grote'. En je koopt een schelp-/fles-/slangensetje, kostte bij mij ¤30quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Maar dat is dan zo'n profi ding toch? En de schelpen enzo moet je dan wel kopen toch? Ik ga eens bij de vegro kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |