• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
dat was nog met neusschotjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Jim Geduld, dat was toch voegah Jimmy Geduld?
Ja, half soapieland is hem nu kwijtquote:
Oostenrijk aanwijzen terwijl je op de Spaanse costa wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat spel waar mensen een land moesten aanwijzen op een kaart
Naar Mallorca gaan en dan Nieuw Zeeland aanwijzenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat spel waar mensen een land moesten aanwijzen op een kaart
Inclusief driedubbeldoorbakken geroest bruin tintje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oostenrijk aanwijzen terwijl je op de Spaanse costa was
De huidkanker stond er met neonletters opquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief driedubbeldoorbakken geroest bruin tintje.
15 jaar naar het zelfde ski-oord in Oostenrijk gaan en dan Groot-Brittannië aanwijzen en heel verontwaardigd kijken als Ursul ze vroeg of ze een zee oversteken op weg naar bestemming.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naar Mallorca gaan en dan Nieuw Zeeland aanwijzen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
De huidkanker stond er met neonletters op
Haha, jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
15 jaar naar het zelfde ski-oord in Oostenrijk gaan en dan Groot-Brittannië aanwijzen en heel verontwaardigd kijken als Ursul ze vroeg of ze een zee oversteken op weg naar bestemming.
Met Badr Hari op het podiumquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Sla je armen om me heenDAT zouden ze moeten zingen.
en dan verkrachten met riedeltjes en rare temposquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Sla je armen om me heenDAT zouden ze moeten zingen.
quote:
Vergeet zijn geweldige danspasjes nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan verkrachten met riedeltjes en rare tempos
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
De huidkanker stond er met neonletters op
zelf maken is lekkerderquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ssst, ik heb al de hele dag zin in sushi, dit helpt niet. Alhoewel, 't is maar van de AH.
Dat. Of <verwend zijn> naar Japan gaanquote:
Paar weken geleden voor 't eerst gedaan, was leuk om te doen. Het snijden van de inside-outs blijft lastig. Natuurlijk veel te veel gemaakt maar ach, 72 stuks voor 2 personen kan best.quote:
Die is aan zijn tweede jeugd begonnen na 20 jaar knipperlichtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:05 schreef Burner82 het volgende:
Martijn wordt ook steeds losser/wilder
Precies als ik dit lees, perst hij zijn ellebogen samenquote:
Visquote:
Hij is gewoon intens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij nou homo of een musicalgeval? Of allebei?
Grote broer van Ferryquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hem echt teveel blije maniertjes hebben, het glazuur springt spontaan van mijn theeservies
Fixedquote:
Ja bijna jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vriendlief riep: die dikke versie van Kiki Classen
Is hij echt niet van een van de eerste seizoenen X-Factor uit team Gordon, daar zat toen ook zo'n jongen in met enorme mond/lippenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij nou homo of een musicalgeval? Of allebei?
Ja, ik zie hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vriendlief riep: die dikke versie van Kiki Classen
Niet echt... Vis is bah. Alleen tonijn, soms.. blikje per half jaar.quote:
met zijn lippenquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:07 schreef Cee het volgende:
Ik vind Sjors echt zo'n Nationaal Songfestival-finalist die een na laatste wordt.
Dit vind ik wel een Twittermomentje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:07 schreef Cee het volgende:
Ik vind Sjors echt zo'n Nationaal Songfestival-finalist die een na laatste wordt.
Geïnspireerd door jou, dus jou schuld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:07 schreef Stickertje het volgende:
Ik zie de TT nu pas... niet mee eens
Maar de vraag is dan; zou je het er op kunnen?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geïnspireerd door jou, dus jou schuld.
Tonijn uit blik. Gast, koop echte tonijn. En dan liefst o toro, het vetste gedeelte van de tonijn. En die is juist niet rood, hoe roder, hoe minder vet en hoe minder smaakquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet echt... Vis is bah. Alleen tonijn, soms.. blikje per half jaar.
Done!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, ik kan het niet op schattigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan; zou je het er op kunnen?
O toro. Tremble. Treintje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tonijn uit blik. Gast, koop echte tonijn. En dan liefst o toro, het vetste gedeelte van de tonijn. En die is juist niet rood, hoe roder, hoe minder vet en hoe minder smaak
Kut, nu wil ik weer naar Japan
Alrighty!quote:
gewoon nederlandse sushi kopen.. haring met uijesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tonijn uit blik. Gast, koop echte tonijn. En dan liefst o toro, het vetste gedeelte van de tonijn. En die is juist niet rood, hoe roder, hoe minder vet en hoe minder smaak
Dat blonde ijskonijn die sympathiek afscheid nam.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:09 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, heeft iemand hier een favoriet? Want ik heb echt bij niemand, in geen van de shows een voorkeur
Crispy rolls voornamelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:09 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, heeft iemand hier een favoriet? Want ik heb echt bij niemand, in geen van de shows een voorkeur
quote:
Misschien is dat Oestroegeen nog wel het beste maar die vind ik per definitie kut omdat ze met drieën zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:09 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
schaamt hij zich voor zijn lippen?
=schaamlippen
Grootvader of overgrootvader neger?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is een beetje de lichte Edgar Davids. Het mondje.
dan onderschat je hemquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:07 schreef Cee het volgende:
ik krijg hier nu gelijk een beeld bijquote:
Wie zegt iets over rood?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door zijn ogen zeg ik Indo opa, maar dat rijmt minder met die bakkes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:10 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Grootvader of overgrootvader neger?
Ik hoopte daar al op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik krijg hier nu gelijk een beeld bij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:11 schreef TheVulture het volgende:
4 smachtende vrouwen die niet kunnen wachten tot hij zijn lippen in hun oester plant
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:11 schreef TheVulture het volgende:
4 smachtende vrouwen die niet kunnen wachten tot hij zijn lippen in hun oester plant
Nou, ik denk dat Trijntje bij David een ander kleurtje had verwacht bij de auditie, dus je weet het nietquote:
Ik heb net bedacht dat die rooie het hele seizoen gaat winnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:12 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, dit is m'n adoptiekind, als die rooie door is zitten al m'n adoptiekinderen in de liveshows.
Donkere dagen voor Kerst.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Trijntje gaat een neger slachtofferen, bel de stichting Pietitie
Dat alleen soulloze soul kanquote:
Mwah, het is wel een vrouwtje op een paar gebieden, dus zo ver ben ik nog niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:13 schreef hunter2011 het volgende:
Die rooie laat je al klaarkomen met zijn stem alleen
Hahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:13 schreef Cee het volgende:
Trijn heeft het blad met de tekst voor d'r neus en dan nog verkeerde tekst zingen.
De kraag bedoel je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Die rooie heeft een enorme kraag, dat nodigt bijna uit om hem over zijn hoofd te trekken
Die maakt leukere nummersquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
oh, dacht altijd dat dit een justin bieber lied was![]()
London Beat is hun leadzanger kwijtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die donkere. Dat petje. Die bril. Echt niks klopt. 1990 roept hem.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Burner82 het volgende:
Wanneer trekt die neger zijn masker af en is het Danny deVito?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
De kraag bedoel je?
En met kraag bedoel je ook een echte kraag?
Ja je weet het nooit met jou.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
oh, dacht altijd dat dit een justin bieber lied was![]()
dus datquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Pheno het volgende:
Bruno Mars. Echt. Kom op. Doe eens creatief of zo. Hebben ze maar het bladmuziek van tien liedjes daar of zo?
Haalt hij TOM TOM in bij je, Cee?quote:
En de ander in de Nutella?quote:
twitter:JamaiLoman twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 22:12:32Zijn jullie allemaal aan het genieten? Wat word er weer geknald #TVOH reageer retweet
behoorlijk fout, imoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef Burner82 het volgende:
Die rooie moest een passend pakje aan?
Nu weet ik waarom ik niks met Jamai hebquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef Cee het volgende:
twitter:JamaiLoman twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 22:12:32Zijn jullie allemaal aan het genieten? Wat word er weer geknald #TVOH reageer retweet
Ik weet niet eens meer hoe Tom Tom er uit ziet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haalt hij TOM TOM in bij je, Cee?
Ja. Iedereen schiet zich door zijn hoofd, nou goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe Tom Tom er uit ziet.
Welke niet?quote:
Oh verrek, ik zat in mijn The Voice-preferenties te graven!quote:
Achter de schermen een orgie?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef Cee het volgende:
Dat sensuele rode broekje met huppeltje links.quote:
Ik zou bijna een twitteraccount aanmaken om ze dat te vertellen, maar wss word ik meteen geband of zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof je een midi file afspeelt, kolere wat een band
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat sensuele rode broekje met huppeltje links.
Doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou bijna een twitteraccount aanmaken om ze dat te vertellen, maar wss word ik meteen geband of zo
Waar is die lantaarnpaal trouwens?quote:
Gewoon doen joh, er worden ergere dingen naar hoofden geslingerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou bijna een twitteraccount aanmaken om ze dat te vertellen, maar wss word ik meteen geband of zo
Ik volg je welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die slurpte ten tijde van de opnames Erland leeg op Ibizaquote:
Zal vast niet lang meer duren of ze gaat live vertellen hoe leuk het weer is.quote:
Ah, die is haar wintertvseizoen weer aan het veiligstellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die slurpte ten tijde van de opnames Erland leeg op Ibiza
quote:
De enige reden dat ik kijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje matige uitzending, maar door de SC heb ik toch weer genautuh
QFTquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje matige uitzending, maar door de SC heb ik toch weer genautuh
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:25 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Sandra, die staat nog in d'r auto op de parkeerplaats van The Voice. Lekker traag wegrijden.
Mail het ze eensquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Nou de teams zijn compleet, welke infantiele kutstagiaire is verantwoordelijk voor die previewspoilers, is er nu echt geen enkele persoon met het IQ groter dan een pinda te vinden die bedenkt dat je zo elke vorm van spanning wegneemt?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:25 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Sandra, die staat nog in d'r auto op de parkeerplaats van The Voice. Lekker traag wegrijden.
met de 'steal' optie moeten ze toch wat anders bedenken volgend seizoen, is toch vrij oneerlijk voor diegenen die later optreden zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik heb nog 1 adoptiekans.
Dat zal ook wel niks worden, maar goed...
Ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa er vandooooooooooooooooooooooooooooooor jongens vaaaaaaaaaaaaaaarweeeeeeeeeeeeeelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:25 schreef Pheno het volgende:
deze keer geen assepoester?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, weer de cliché kerstfilm met alle nederlandse soapies en 'talenten'. Holadiejee.
De dochter van Manuela Kempquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
In de reclame gisteravond zag ik dat mijn favo (Haags blondje op hakken) vanavond aan de beurt is![]()
Deze:
Let's get ready toooo RUMBLEEEEEE!!!!!quote:
dat dit kan!!!1111quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:37 schreef Cee het volgende:
Ohmygod, op m'n dooie gemak net in de keuken snacks en drinken gepakt en nog precies op tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Knallen. Top. Toppertje. Genieten. Genautuh. Hoe koel is dat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:38 schreef MissJ het volgende:
ik word echt zo moe van het woord "knallen", als in bijvoorbeeld "ik ga knallen met dit nummer"
Ali is gewoon een zeikwijf..quote:
jaaaaa echt he. aaah nog 1 net: rockenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knallen. Top. Toppertje. Genieten. Genautuh. Hoe koel is dat.
Volumeknop omlaag dusquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:41 schreef Stickertje het volgende:
power battle is een ander woord voor krijs nummer
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gruwel van meisje nummer zoveel met adlibs, maar deze met vierkantjes in haar oren is wel goed.
Dat is bij mij heeeeel erg zachtquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb vorige week het volume niet boven de 7 gehad door het gekrijs
Neequote:Op vrijdag 7 november 2014 20:42 schreef hunter2011 het volgende:
heeft de jury nog steal-mogelijkheden
Misschien is het daarom nu tig keer beterquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:42 schreef Cee het volgende:
Het liedje is misschien aardig maar het zijn die onverstaanbare krijsvocalen van dat kind dat het zo onuitstaanbaar maakt.
Ik heb de songteksten er ook ff bij moeten pakkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:42 schreef Cee het volgende:
Het liedje is misschien aardig maar het zijn die onverstaanbare krijsvocalen van dat kind dat het zo onuitstaanbaar maakt.
Dat mens kent gewoon geen medeklinkers, echt tergend is het. Bloedende oren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de songteksten er ook ff bij moeten pakken
Het is net een kerstboomquote:
Vind ik ook. En gezien mijn voorgaande posts zegt dat heel wat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:46 schreef iBenny het volgende:
Dit is wel een stukker slechter dan het origineel hoor
Het midi file bandje maakt het ook niet veel beter, de muziek is om te huilenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:46 schreef iBenny het volgende:
Dit is wel een stukker slechter dan het origineel hoor
Eerder Leroy Ferquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind die linkse heel erg p Edsilia Rombley lijken
pff, da's inderdaad niet bestquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze heeft goed gevoel voor styling ook nog thuis laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |