abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146179133
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

PowNed wijst er op dat de NTR regenboogpieten gebruikt in haar op kinderen gerichte programma. Ik zie verder weinig duiding buiten de verslaggeving maar ik kan me voorstellen dat veel mensen hier van kotsen om de volgende reden: een paar grachtengordelmensjes drukken met geweld hun minderheidsopvatting door de strot van de rest van de samenleving. Ieder zijn mening.
Waar is sprake van regenboogpieten?
Je ziet spoken die er niet zijn.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_146179410
quote:

[..]

PowNed wijst er op dat de NTR regenboogpieten gebruikt in haar op kinderen gerichte programma. Ik zie verder weinig duiding buiten de verslaggeving maar ik kan me voorstellen dat veel mensen hier van kotsen om de volgende reden: een paar grachtengordelmensjes drukken met geweld hun minderheidsopvatting door de strot van de rest van de samenleving. Ieder zijn mening.
Zou regenboogpieten NIET laten zien niet ook het doodrukken van een mening zijn ? Ze zijn er immers al meer dan 25 jaar.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_146180324
quote:
een paar grachtengordelmensjes drukken met geweld hun minderheidsopvatting door de strot van de rest van de samenleving. Ieder zijn mening.
Ach...."met geweld" is natuurlijk een leugentje van jou.
Maar wie zijn toch die " paar grachtengordelmensjes" .
Ze wonen aan de Amsterdamse grachtengordel ? Of verzin je dat ook maar ?
Noem eens namen ?
pi_146180408
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Weer wat nieuwe foto's in je album?
Staat erbij. Wat een topfeest. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_146181545
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:39 schreef UltraR het volgende:
Het blijkt eens te meer dat die Gario echt volkomen gestoord is. Schrijft uiteraard weer een racistisch en vooral ook kwalitatief dramatisch slecht stuk op joop.nl ("boehoe, de Volkskrant wilde het niet plaatsen. Racisme!") waarin hij zelfs durft te beweren dat de piethaters door de media monddood worden gemaakt! :') :') _O- Echt, hij weet me toch weer te verrassen met de dikte van die plaat gewapend beton voor zijn kop.

http://www.joop.nl/opinie(...)zwarte_pieten_debat/

Maar om positief af te sluiten, verreweg de meeste gemeenten buigen niet voor de piethaters. ^O^
Die reacties _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146181662
quote:
Pieten met 'een andere kleur' bij intocht van Sint in Utrecht

Tijdens de 62e intocht van Sinterklaas in Utrecht, op zondag 16 november, zullen er een aantal Pieten met 'een andere kleur' meelopen.

Hoe deze hulpjes van de Goedheiligman er precies uitzien, wil Luc Dietz, voorzitter van het organisatiecomité, niet prijsgeven. ,,Dat bewaren we voor de dag van de intocht. De verandering past binnen het verhaal dat we die dag zullen vertellen aan de kinderen.''

Utrecht is daarmee één van de vijf steden die kiezen voor een (iets) andere aanpak van de traditionele intocht. De afgelopen tijd is in Utrecht met voor en tegenstanders een dialoog gevoerd naar aanleiding van het pietenprobleem, aldus Dietz.

Een eerste stap
,Deze verandering is een eerste stap. De dag van de intocht zullen we bezoekers langs de route vragen wat ze ervan vinden.'' Burgemeester Jan van Zanen vindt dat volwassenen het kinderfeest dat de intocht is, niet moeten verstoren. ,,Ze dienen zich te gedragen. En wij zullen die dag alert zijn.''

De animo onder Utrechters om als Piet mee te doen aan de intocht heeft niet geleden onder de discussie zwart of niet zwart. Er draven die dag 180 Pieten op en er is een wachtlijst met teleurgestelde mensen.
pi_146181709
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De Burgemeester van Utrecht roept nu al op dat de Volwassenen zich moeten gedragen ... ... ... ...
pi_146182023
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:45 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

De Burgemeester van Utrecht roept nu al op dat de Volwassenen zich moeten gedragen ... ... ... ...
Te triest voor woorden dat dit nodig is.
pi_146184381
Dit zijn de traditionele pepernoten.

Onder druk van de multiculti zag ik laatst deze potpourri van pepernoten en allerlei regenboogsnoep.

Stop deze onzin!

Terug naar de normale zak met pepernoten!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_146185192
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die reacties _O_
Het valt me op dat zelfs een heleboel lezers van die haatsite Gario inmiddels wel zat zijn. Stukje van Quinsy is dan ook buitengemeen racistisch. Om nog niet eens te spreken van het gebrek aan kwaliteit. Het is bijna onleesbaar. Volkskrant heeft het dan ook geweigerd. Uiteraard is dat ook racisme, volgens Cali..ehhh..Gario

Hij is alleen maar bezig de verhoudingen nog verder op scherp te zetten. Goed bezig.
pi_146185314
Oeh, deze is leuk. Een reactie van een JOOP-lezer onder Quinsy's lulverhaal. Even een kijkje in de geest van Bluesdudeoïden:

quote:
Nederland maakt echt een transformatie in het denken door. Bij sommige mensen gaat dat snel, bij anderen langzaam. Sint-Maarten wordt hier gelukkig ook vervangen door Halloween, je ziet ieder jaar minder kinderen bij Sint Maarten en meer bij Halloween.
De hele racistische koloniale Nederlandse cultuur loopt op zijn laatste benen. Wij zullen nog gemakkelijk meemaken dat de laatste Nederlandse traditie overboord gekiept is. Vlak daarna de laatste Nederlander!
Dit moet wel eentroll zijn, hoop ik :D
pi_146185536
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:33 schreef IntensiveGary het volgende:
Oeh, deze is leuk. Een reactie van een JOOP-lezer onder Quinsy's lulverhaal. Even een kijkje in de geest van Bluesdudeoïden:

[..]

Dit moet wel eentroll zijn, hoop ik :D
Van de anti-pieten is het dan ook algemeen bekend dat ze verbanden leggen die er niet zijn.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146185924
quote:
Petitie voor Zwarte Piet via krant verspreid

De streng-katholieke Stichting Civitas Christiana heeft landelijk via de zaterdageditie van De Telegraaf een petitie verspreid, waarin ze pleit voor het voortbestaan van Zwarte Piet in zijn huidige vorm. Woordvoerder Hugo Bos van Civitas Christiana laat weten dat de petities bestemd zijn voor burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam.

„De discussie over de figuur Zwarte Piet is immers in Amsterdam begonnen”, motiveert Bos. De stichting stelt dat ze de campagne 'Red Zwarte Piet' voert, omdat de Sinterklaasviering met Zwarte Piet een traditie is die samenbindt en een belangrijk onderdeel is van de Nederlandse identiteit. Daarom wil de stichting dat Van der Laan zijn invloed gebruikt om Zwarte Piet te houden zoals hij is.

,,Een kleine groep zeurpieten is van plan om de bij jong en oud geliefde figuur van Zwarte Piet stap voor stap te veranderen'', staat in de toelichting bij de petitie. ,,Uiteindelijk zal dit neerkomen op de afschaffing van Zwarte Piet zoals u en ik hem uit onze kindertijd kennen.'' Volgens de stichting is Zwarte Piet nooit bedoeld geweest om te discrimineren en ervaart de grote meerderheid van de gekleurde Nederlanders dat ook niet zo.

Donateurs hebben het geld voor de campagne bijeengebracht. De Telegraaf heeft een landelijke oplage van circa 450.000 exemplaren.

Een andere organisatie, het Sint Nicolaas Genootschap Nederland (SNG), heeft de NTR opgeroepen bij het Sinterklaasjournaal en bij de nationale intocht in Gouda alleen de traditionele Zwarte Piet in beeld te brengen. Het SNG verwijst naar een rondgang van de NOS en de regionale omroepen bij sinterklaascomités.

Tijdens die rondgang kwam aan het licht dat van de 211 ondervraagde comités er slechts vijf aanpassingen doen aan het uiterlijk van hun pieten. Volgens de organisatie geeft het geen pas dat de NTR nu voorop loopt met ,,het presenteren van gemuteerde pieten'', terwijl de meeste sinterklaascomités verdergaan met de traditionele Zwarte Piet.
pi_146186106
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Van de anti-pieten is het dan ook algemeen bekend dat ze verbanden leggen die er niet zijn.
yippp van de pro-pieten ook....
pi_146186204
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je wordt met de post gevatter...
pi_146186280
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Noem er eens 5. :D

Oh, ik ontken trouwens niets hoor. Ben gewoon benieuwd :Y

[ Bericht 12% gewijzigd door bijdehand op 01-11-2014 15:16:59 ]
pi_146187285
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 08:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waar is sprake van regenboogpieten?
Je ziet spoken die er niet zijn.
Speciaal voor jou nog maar een keer.
http://www.powned.tv/nieu(...)ogpiet_keert_te.html

Volgende week gaat het Sinterklaasjournaal van start: de nieuwe frontlinie in het Zwarte Pietenconflict. In het programma zullen 'Pieten' van alle kleuren figureren.

PowNews wist de hand te leggen op het bijbehorende lespakket dat op basisscholen verspreid wordt. Wat blijkt? De uit uw belastinggeld gefinancierde NTR, verantwoordelijk voor het programma, heeft opnieuw een verhaallijn bedacht die Zwarte Piet net wat minder zwart moet maken.

Dit jaar zijn de Zwarte Pieten overwerkt en vragen ze daarom kinderen en leerkrachten om hulp. Deze kunnen zich ongeschminkt in een Pietenpak hijsen ter assistentie. Het resultaat: een vrolijke bende regenboogpieten nieuwe stijl, waarbij over de ruggen van de kinderen politiek bedreven wordt.

Dit lijkt me toch vrij duidelijk. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146187299
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:05 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Zou regenboogpieten NIET laten zien niet ook het doodrukken van een mening zijn ?
Natuurlijk niet! Dat is het gewoon volgen van de traditie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:20 schreef Bluesdude het volgende:
Blijkbaar had jij dit nog niet begrepen, geweld hoeft niet per se fysiek van aard te zijn.
#NoDAPL
pi_146187348
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Arcee het volgende:
In de meeste gemeenten blijft Zwarte Piet gewoon zwart

Een paar jaar geleden nog maar had dit uitsluitend een bericht van De Speld kunnen zijn. :{
Dit is een van die gevallen dat de waarheid zo gek is dat geen schrijver het zou durven verzinnen voor een verhaal aangezien niemand het zou geloven. ;)
#NoDAPL
pi_146187498
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 08:26 schreef opperkleurder het volgende:
s-Gravenhage

"Wij hebben en houden Zwarte Piet."

_O_ _O_ _O_

Check je eigen gemeente op:
http://nos.nl/artikel/716(...)-verandert-niet.html
Mijn dorp speelt nog verstoppertje, het buurdorp geeft aan er niet over te piekeren om iets te veranderen aangezien ze geen sponsors willen afschrikken en het organiseren van de intocht al moeilijk genoeg is. Gelukkig valt er wat te kiezen. :)
#NoDAPL
pi_146187948
http://www.at5.nl/artikel(...)chminkt-zichzelf-wit

een neger die zich wit schminkt het moet niet gekker worden in dit land
  zaterdag 1 november 2014 @ 16:31:35 #122
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_146187993
Hoe zwarter de Piet, hoe beter. Bij mij in huis komt in elk geval een Pikzwarte, met rode lippen en gouden oorbellen......oh ja....met kroeshaar.
Gewoon zoals het hoort!
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_146188215
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:29 schreef Evertjan het volgende:

Ik heb er uiteraard totaal geen problemen mee dat hij zich wit schminkt (vette halloween look heeft'ie!) maar het is wel weer de standaard hypocrisie ten top natuurlijk.
Meneer zit vorige week nog een filmpje te uploaden anti zwarte piet, en vervolgens gaat hij z'n eigen donkere gezicht wit lopen schminken. Maar deze ironie zal hem en z'n piethatende maatjes natuurlijk weer volledig ontgaan.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_146201445
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:41 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ik heb er uiteraard totaal geen problemen mee dat hij zich wit schminkt (vette halloween look heeft'ie!) maar het is wel weer de standaard hypocrisie ten top natuurlijk.
Meneer zit vorige week nog een filmpje te uploaden anti zwarte piet, en vervolgens gaat hij z'n eigen donkere gezicht wit lopen schminken. Maar deze ironie zal hem en z'n piethatende maatjes natuurlijk weer volledig ontgaan.
Patrick Kluivert krijgt ook een steeds dikkere kop.
pi_146201603
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:41 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dan is het argument van de tegenstanders je waarschijnlijk ook ontgaan.
pi_146202668
''Lieve Zwarte Piet, Bij ons zul je altijd welkom zijn...''

Van mij hoeft Danny zich niet in de discussie te mengen.
pi_146203130
De banner is terug!

_O_.
pi_146203275
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:22 schreef Specularium het volgende:
De banner is terug!

_O_.
:')
pi_146203357
Mooi, laatste stuiptrekkingen dit.

Spoedig is hij weg.
  zondag 2 november 2014 @ 00:28:59 #130
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146203383
39... topics... over... dit... onderwerp....
  zondag 2 november 2014 @ 00:29:32 #131
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146203402
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:10 schreef luxerobots het volgende:
''Lieve Zwarte Piet, Bij ons zul je altijd welkom zijn...''

Van mij hoeft Danny zich niet in de discussie te mengen.
eigenlijk spreekt hij nu namens hele forum :o
pi_146203513
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:28 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi, laatste stuiptrekkingen dit.

Spoedig is hij weg.
FOK! is natuurlijk ook niet een forum wat hip, jong en modern is.
Beetje Libelle 2.0, maar dan met een wat mnder serieus sausje.
pi_146203585
quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 00:33 schreef Kingstown het volgende:

[..]

FOK! is natuurlijk ook niet een forum wat hip, jong en modern is.
Beetje Libelle 2.0, maar dan met een wat mnder serieus sausje.
Niet iedereen zit in 40+, Kingstown.
pi_146203586
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Namens het forum gericht aan een fantasie-figuur.
pi_146203653
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:35 schreef Tem het volgende:

Niet iedereen zit in 40+, Kingstown.
In 40+ steken we de wortel voor dat paard gewoon nog waar het hoort....in z'n hol.
pi_146203764
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Het is dan ook zijn forum.
pi_146203924
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:36 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het Sinterklaasfeest blijft evengoed bestaan. En met hetzelfde "knechtje". ;)

Mensen willen niet dat een heel geliefde traditie getoetst en goedgekeurd moet worden door een hele kleine minderheid die (sorry dat ik het zeg) met hele zwakke argumenten komt. En de terloopsheid waarmee je nu zelf reageert (wat iets uitstraalt van "ach doe niet zo moeilijk") is iets wat mezelf (en ik denk heel veel anderen) enorm stoort aan de discussie. Alsof het vasthouden aan Zwarte Piet al bij voorbaat niet serieus wordt genomen en het buigen naar de wensen van die kleine minderheid een automatisme is.
Ik vraag het nog maar een keer, wat is de afgelopen tijd allemaal van de Nederlandse cultuur afgepakt.

En ja, sorry, ik kan mensen die vast willen houden aan de huidige Pieten niet echt serieus nemen. Alsof dat hele Sinterklaasfeest opeens niet meer bestaat als we het uiterlijk van de hulpjes gaan aanpassen. En de grap is dat dat uiterlijk al zo vaak is veranderd. Waarom is dit uiterlijk dan zo heilig? Waarom zijn die oorbellen, rode lippen en kroeshaar zo belangrijk? Wordt het feest voor de kinderen minder leuk als we dat veranderen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_146204713
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dit zijn de traditionele pepernoten.
[ afbeelding ]

Onder druk van de multiculti zag ik laatst deze potpourri van pepernoten en allerlei regenboogsnoep.

[ afbeelding ]

Stop deze onzin!

Terug naar de normale zak met pepernoten!
Dat laatste hebben ze bij ons al jaren. Maar wij zijn, na Amsterdam, ook de gemeente met de meeste nationaliteiten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_146204807
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik vraag het nog maar een keer, wat is de afgelopen tijd allemaal van de Nederlandse cultuur afgepakt.

En ja, sorry, ik kan mensen die vast willen houden aan de huidige Pieten niet echt serieus nemen. Alsof dat hele Sinterklaasfeest opeens niet meer bestaat als we het uiterlijk van de hulpjes gaan aanpassen. En de grap is dat dat uiterlijk al zo vaak is veranderd. Waarom is dit uiterlijk dan zo heilig? Waarom zijn die oorbellen, rode lippen en kroeshaar zo belangrijk? Wordt het feest voor de kinderen minder leuk als we dat veranderen.
Best knap. Zoveel onzin in slechts 1 post.
nee
pi_146204923
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:28 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Het valt me op dat zelfs een heleboel lezers van die haatsite Gario inmiddels wel zat zijn. Stukje van Quinsy is dan ook buitengemeen racistisch. Om nog niet eens te spreken van het gebrek aan kwaliteit. Het is bijna onleesbaar. Volkskrant heeft het dan ook geweigerd. Uiteraard is dat ook racisme, volgens Cali..ehhh..Gario

Hij is alleen maar bezig de verhoudingen nog verder op scherp te zetten. Goed bezig.
Hij noemt zich dichter/kunstenaar?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_146205019
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 november 2014 16:29 schreef Evertjan het volgende:

Als blanke voel ik me gedemoniseerd (jawel: als demon neergezet) en ik overweeg een rechtszaak.
pi_146205032
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Morrigan het volgende:
En de grap is dat dat uiterlijk al zo vaak is veranderd. Waarom is dit uiterlijk dan zo heilig? Waarom zijn die oorbellen, rode lippen en kroeshaar zo belangrijk? Wordt het feest voor de kinderen minder leuk als we dat veranderen.
Je bent redelijk debiel als je denkt dat het om de verandering gaat en dat mensen verandering niet accepteren.
pi_146205137
quote:
99s.gif Op zondag 2 november 2014 01:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je bent redelijk debiel als je denkt dat het om de verandering gaat en dat mensen verandering niet accepteren.
Dat is waar.
Maar de vraag blijft toch staan: waarom zou het nou zo erg zijn als de traditie aangepast werd?

Kennelijk zijn er twee vragen aan de orde.
pi_146205216
quote:
99s.gif Op zondag 2 november 2014 01:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je mag ook gewoon de vraag beantwoorden. :)
ROBODEMONS..................|:(
pi_146205236
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 01:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat is waar.
Maar de vraag blijft toch staan: waarom zou het nou zo erg zijn als de traditie aangepast werd?

Kennelijk zijn er twee vragen aan de orde.
Dat is niet erg. Wat wel erg is, is een hele groep uitmaken voor racisten en dan nog boos worden omdat ze niet meer naar je willen luisteren. Oh ja, en je zo opstellen dat je expres het bloed onder de nagels van mensen haalt.
pi_146205241
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 01:34 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je mag ook gewoon de vraag beantwoorden. :)
Die vraag is niet interessant.
pi_146205635
quote:
99s.gif Op zondag 2 november 2014 01:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is niet erg. Wat wel erg is, is een hele groep uitmaken voor racisten en dan nog boos worden omdat ze niet meer naar je willen luisteren. Oh ja, en je zo opstellen dat je expres het bloed onder de nagels van mensen haalt.
OK, dan ben ik het met je eens.

Laat ze zich fijn in hun eigen gelijk verslikken.
pi_146205689
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 01:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

OK, dan ben ik het met je eens.

Laat ze zich fijn in hun eigen gelijk verslikken.
Het kon mij echt geen fuck schelen als Zwarte Piet wat zou veranderen. Maar als het op deze manier moet dan stikken ze er maar mooi in.
pi_146205719
quote:
99s.gif Op zondag 2 november 2014 01:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is niet erg. Wat wel erg is, is een hele groep uitmaken voor racisten
Wie maakt een hele groep voor racisten uit. Ik zie die propietenfans in dit topic dat regelmatig doen.
  zondag 2 november 2014 @ 01:55:55 #150
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_146205722
zwartepiet01.jpg

FOK! heeft gesproken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')