Ik heb er uiteraard totaal geen problemen mee dat hij zich wit schminkt (vette halloween look heeft'ie!) maar het is wel weer de standaard hypocrisie ten top natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:29 schreef Evertjan het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)chminkt-zichzelf-wit
een neger die zich wit schminkt het moet niet gekker worden in dit land
Patrick Kluivert krijgt ook een steeds dikkere kop.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:41 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik heb er uiteraard totaal geen problemen mee dat hij zich wit schminkt (vette halloween look heeft'ie!) maar het is wel weer de standaard hypocrisie ten top natuurlijk.
Meneer zit vorige week nog een filmpje te uploaden anti zwarte piet, en vervolgens gaat hij z'n eigen donkere gezicht wit lopen schminken. Maar deze ironie zal hem en z'n piethatende maatjes natuurlijk weer volledig ontgaan.
Dan is het argument van de tegenstanders je waarschijnlijk ook ontgaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:41 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik heb er uiteraard totaal geen problemen mee dat hij zich wit schminkt (vette halloween look heeft'ie!) maar het is wel weer de standaard hypocrisie ten top natuurlijk.
Meneer zit vorige week nog een filmpje te uploaden anti zwarte piet, en vervolgens gaat hij z'n eigen donkere gezicht wit lopen schminken. Maar deze ironie zal hem en z'n piethatende maatjes natuurlijk weer volledig ontgaan.
eigenlijk spreekt hij nu namens hele forumquote:Op zondag 2 november 2014 00:10 schreef luxerobots het volgende:
''Lieve Zwarte Piet, Bij ons zul je altijd welkom zijn...''
Van mij hoeft Danny zich niet in de discussie te mengen.
FOK! is natuurlijk ook niet een forum wat hip, jong en modern is.quote:Op zondag 2 november 2014 00:28 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi, laatste stuiptrekkingen dit.
Spoedig is hij weg.
Niet iedereen zit in 40+, Kingstown.quote:Op zondag 2 november 2014 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK! is natuurlijk ook niet een forum wat hip, jong en modern is.
Beetje Libelle 2.0, maar dan met een wat mnder serieus sausje.
Namens het forum gericht aan een fantasie-figuur.quote:Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
eigenlijk spreekt hij nu namens hele forum
Het is dan ook zijn forum.quote:Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
eigenlijk spreekt hij nu namens hele forum
Ik vraag het nog maar een keer, wat is de afgelopen tijd allemaal van de Nederlandse cultuur afgepakt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het Sinterklaasfeest blijft evengoed bestaan. En met hetzelfde "knechtje".![]()
Mensen willen niet dat een heel geliefde traditie getoetst en goedgekeurd moet worden door een hele kleine minderheid die (sorry dat ik het zeg) met hele zwakke argumenten komt. En de terloopsheid waarmee je nu zelf reageert (wat iets uitstraalt van "ach doe niet zo moeilijk") is iets wat mezelf (en ik denk heel veel anderen) enorm stoort aan de discussie. Alsof het vasthouden aan Zwarte Piet al bij voorbaat niet serieus wordt genomen en het buigen naar de wensen van die kleine minderheid een automatisme is.
Dat laatste hebben ze bij ons al jaren. Maar wij zijn, na Amsterdam, ook de gemeente met de meeste nationaliteiten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dit zijn de traditionele pepernoten.
[ afbeelding ]
Onder druk van de multiculti zag ik laatst deze potpourri van pepernoten en allerlei regenboogsnoep.
[ afbeelding ]
Stop deze onzin!
Terug naar de normale zak met pepernoten!
Best knap. Zoveel onzin in slechts 1 post.quote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar een keer, wat is de afgelopen tijd allemaal van de Nederlandse cultuur afgepakt.
En ja, sorry, ik kan mensen die vast willen houden aan de huidige Pieten niet echt serieus nemen. Alsof dat hele Sinterklaasfeest opeens niet meer bestaat als we het uiterlijk van de hulpjes gaan aanpassen. En de grap is dat dat uiterlijk al zo vaak is veranderd. Waarom is dit uiterlijk dan zo heilig? Waarom zijn die oorbellen, rode lippen en kroeshaar zo belangrijk? Wordt het feest voor de kinderen minder leuk als we dat veranderen.
Hij noemt zich dichter/kunstenaar?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:28 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Het valt me op dat zelfs een heleboel lezers van die haatsite Gario inmiddels wel zat zijn. Stukje van Quinsy is dan ook buitengemeen racistisch. Om nog niet eens te spreken van het gebrek aan kwaliteit. Het is bijna onleesbaar. Volkskrant heeft het dan ook geweigerd. Uiteraard is dat ook racisme, volgens Cali..ehhh..Gario
Hij is alleen maar bezig de verhoudingen nog verder op scherp te zetten. Goed bezig.
Als blanke voel ik me gedemoniseerd (jawel: als demon neergezet) en ik overweeg een rechtszaak.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:29 schreef Evertjan het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)chminkt-zichzelf-wit
een neger die zich wit schminkt het moet niet gekker worden in dit land
Je bent redelijk debiel als je denkt dat het om de verandering gaat en dat mensen verandering niet accepteren.quote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Morrigan het volgende:
En de grap is dat dat uiterlijk al zo vaak is veranderd. Waarom is dit uiterlijk dan zo heilig? Waarom zijn die oorbellen, rode lippen en kroeshaar zo belangrijk? Wordt het feest voor de kinderen minder leuk als we dat veranderen.
Dat is waar.quote:Op zondag 2 november 2014 01:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent redelijk debiel als je denkt dat het om de verandering gaat en dat mensen verandering niet accepteren.
Je mag ook gewoon de vraag beantwoorden.quote:Op zondag 2 november 2014 01:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent redelijk debiel als je denkt dat het om de verandering gaat en dat mensen verandering niet accepteren.
Dat is niet erg. Wat wel erg is, is een hele groep uitmaken voor racisten en dan nog boos worden omdat ze niet meer naar je willen luisteren. Oh ja, en je zo opstellen dat je expres het bloed onder de nagels van mensen haalt.quote:Op zondag 2 november 2014 01:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar de vraag blijft toch staan: waarom zou het nou zo erg zijn als de traditie aangepast werd?
Kennelijk zijn er twee vragen aan de orde.
Die vraag is niet interessant.quote:Op zondag 2 november 2014 01:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon de vraag beantwoorden.
OK, dan ben ik het met je eens.quote:Op zondag 2 november 2014 01:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Wat wel erg is, is een hele groep uitmaken voor racisten en dan nog boos worden omdat ze niet meer naar je willen luisteren. Oh ja, en je zo opstellen dat je expres het bloed onder de nagels van mensen haalt.
Het kon mij echt geen fuck schelen als Zwarte Piet wat zou veranderen. Maar als het op deze manier moet dan stikken ze er maar mooi in.quote:Op zondag 2 november 2014 01:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, dan ben ik het met je eens.
Laat ze zich fijn in hun eigen gelijk verslikken.
Wie maakt een hele groep voor racisten uit. Ik zie die propietenfans in dit topic dat regelmatig doen.quote:Op zondag 2 november 2014 01:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Wat wel erg is, is een hele groep uitmaken voor racisten
Kom Kees... je kent betere humor.quote:Op zondag 2 november 2014 01:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als blanke voel ik me gedemoniseerd (jawel: als demon neergezet) en ik overweeg een rechtszaak.
Je weet goed wat ik bedoel... kom blues, je hebt wel iets meer verstand.quote:Op zondag 2 november 2014 01:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie maakt een hele groep voor racisten uit. Ik zie die propietenfans in dit topic dat regelmatig doen.
Waarom is dat humor? Zo'n haatstukje over blanken, mag een blanke naar niets bij voelen?quote:Op zondag 2 november 2014 01:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom Kees... je kent betere humor.
Ik wel, maar Gare Quibus blijkbaar niet.quote:Op zondag 2 november 2014 01:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom Kees... je kent betere humor.
Nog steeds gefixeerd op hem? Get a life !quote:Op zondag 2 november 2014 01:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik wel, maar Gare Quibus blijkbaar niet.
Onderbouw het maar met citaatjes.quote:Op zondag 2 november 2014 01:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie maakt een hele groep voor racisten uit. Ik zie die propietenfans in dit topic dat regelmatig doen.
Noem die booswichten eens bij naam .quote:Op zondag 2 november 2014 01:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet goed wat ik bedoel... kom blues, je hebt wel iets meer verstand.
Hij vindt het dan ook zo fascinerend dat hij in een ander deel van de wereld is geboren dat hij daar 15 minuten over kan kletsen. Of was het zijn papa die daar geboren was? /carequote:Op zondag 2 november 2014 01:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik wel, maar Gare Quibus blijkbaar niet.
Jij bent erg goed iets wat je niet wilt zien.. het ook niet te zien.quote:Op zondag 2 november 2014 02:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Onderbouw het maar met citaatjes.
Ik heb het nog niet gezien.
Heb je je medicijnen op? Tering wat een bagger weer zeg.quote:Op zondag 2 november 2014 02:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij bent erg goed iets wat je niet wilt zien.. het ook niet te zien.
Kijk eens naar je eigen postgeschiedenis bijv
quote:Op zondag 2 november 2014 02:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Onderbouw het maar met citaatjes.
Ik heb het nog niet gezien.
quote:Op zondag 2 november 2014 02:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Noem die booswichten eens bij naam .
En kom met quotes en linkjes .
Ik zie je al wekenlang wrokken hier.
Simpel: hij maakt een probleem van zwart geschminkte blanken, dus maak ik een probleem van wit geschminkte zwarten.quote:Op zondag 2 november 2014 01:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nog steeds gefixeerd op hem? Get a life !
Heb jij hier gezien dat iemand de suri's of een andere allochtone groep uitmaakte voor 1 grote groep racisten?quote:Op zondag 2 november 2014 02:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je je medicijnen op? Tering wat een bagger weer zeg.
Kom eens met namen en quotes van mensen die een hele groep voor racisten uitmaakt.quote:Op zondag 2 november 2014 02:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je je medicijnen op? Tering wat een bagger weer zeg.
De antipieten zijn iig racisten, imho. Laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken.quote:Op zondag 2 november 2014 02:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij hier gezien dat iemand de suri's of een andere allochtone groep uitmaakte voor 1 grote groep racisten?
Zoiets beweerde hij toch? Een paar mensen wezen er op dat racisme onder alle groepen voorkomt, wat correct is. Dat is iets geheel anders.
Eerst is het niemand, later 20. Ja vast.quote:Op zondag 2 november 2014 02:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom eens met namen en quotes van mensen die een hele groep voor racisten uitmaakt.
Misschien dat je in die confrontatie die boosheid kan relativeren.
Ik zou niet weten wie letterlijk zei: die hele groep waar jij bij hoort zijn allemaal racisten.
Het komt mij over dat het je fantasie is dat iemand dat zei.
En hoeveel mensen zeiden dat dan volgens jou
20 ofzo ?
Zeker ..... die groep rond Quinsy word hier herhaaldelijk voor racisten uitgemaakt.quote:Op zondag 2 november 2014 02:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij hier gezien dat iemand de suri's of een andere allochtone groep uitmaakte voor 1 grote groep racisten?
Maar is de Kleurpiet eveneens welkom?quote:Op zondag 2 november 2014 02:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat na het plaatsen van deze banner Danny zich hier ook in de discussie moet komen mengen. Danny ik weet dat je mee leest, laat jouw licht eens schijnen op deze kwestie.
Dat is niet 1 allochtone groep.quote:Op zondag 2 november 2014 02:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeker ..... die groep rond Quinsy word hier herhaaldelijk voor racisten uitgemaakt.
Citaat? Ik heb werkelijk geen idee waar jij het over hebt. Ik heb niemand hier een groep allochtonen voor racist uit zien maken. Er op wijzen dat er ook onder hen veel racisme bestaat, zoals in elke groep, is iets geheel anders. Racisme discrimineert niet naar huidskleur.quote:Op zondag 2 november 2014 02:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeker ..... die groep rond Quinsy word hier herhaaldelijk voor racisten uitgemaakt.
Jammer.... je bent niet bereid om de bron van je boosheid nader te beschouwen.quote:Op zondag 2 november 2014 02:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerst is het niemand, later 20. Ja vast.
http://zwartepietisracisme.tumblr.com/
Sterkte, schat.
Eens.quote:Op zondag 2 november 2014 02:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De antipieten zijn iig racisten, imho.
Frappant dat je altijd bronnen wil van dingen die je zelf ook weet ,die hier talloze keren voorbij zijn gekomen, maar zelf nooit een bron geeft.quote:Op zondag 2 november 2014 02:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jammer.... je bent niet bereid om de bron van je boosheid nader te beschouwen.
Je kunt geen namen en letterlijke quotes geven.
Heb je dan wel grond voor boosheid. Zo ja... kom dan met die grond .. en stop dan met de klacht " ze hebben me racist genoemd"
Het verschil tussen kruidnoten en pepernoten niet wetenquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dit zijn de traditionele pepernoten.
[ afbeelding ]
Onder druk van de multiculti zag ik laatst deze potpourri van pepernoten en allerlei regenboogsnoep.
[ afbeelding ]
Stop deze onzin!
Terug naar de normale zak met pepernoten!
Als deze groep klagers ons niet van racisme zouden beschuldigen wat is dan het motief om moeilijk te doen over de donkere huidskleur van ZP?quote:Op zondag 2 november 2014 02:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jammer.... je bent niet bereid om de bron van je boosheid nader te beschouwen.
Je kunt geen namen en letterlijke quotes geven.
Heb je dan wel grond voor boosheid. Zo ja... kom dan met die grond .. en stop dan met de klacht " ze hebben me racist genoemd"
Kruidnoten smaken beter.quote:Op zondag 2 november 2014 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het verschil tussen kruidnoten en pepernoten niet weten
[ afbeelding ]
Verse pepernoten![]()
Zie 'm ook mijn linkje weghalen als een echte pieterbaasquote:Op zondag 2 november 2014 02:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als deze groep klagers ons niet van racisme zouden beschuldigen wat is dan het motief om moeilijk te doen over de donkere huidskleur van ZP?
Dus...? Dus beschuldigen ze ons van racisme.
O hell no!quote:
'Discussie'techniek: de andere partij in diskrediet brengen door aan te tonen dat hij iets niet onderbouwt.quote:Op zondag 2 november 2014 02:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Frappant dat je altijd bronnen wil van dingen die je zelf ook weet ,die hier talloze keren voorbij zijn gekomen, maar zelf nooit een bron geeft.
Maar die groep rond Quibus (is er wel een groep rond die kwast of gaat het om mensen die het wel met hem eens zijn?) wordt beslist niet voor racisten uitgemaakt, maar ze zijn het wel. Zij zijn het die mensen beoordelen op grond van hun ras. Namelijk zichzelf omdat ze zwart zijn. Of voorouders hebben die slaaf waren. Of nog eerdere voorouders die zwarte negers in Afrika waren.quote:Op zondag 2 november 2014 02:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |