Ik heb er uiteraard totaal geen problemen mee dat hij zich wit schminkt (vette halloween look heeft'ie!) maar het is wel weer de standaard hypocrisie ten top natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:29 schreef Evertjan het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)chminkt-zichzelf-wit
een neger die zich wit schminkt het moet niet gekker worden in dit land
Patrick Kluivert krijgt ook een steeds dikkere kop.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:41 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik heb er uiteraard totaal geen problemen mee dat hij zich wit schminkt (vette halloween look heeft'ie!) maar het is wel weer de standaard hypocrisie ten top natuurlijk.
Meneer zit vorige week nog een filmpje te uploaden anti zwarte piet, en vervolgens gaat hij z'n eigen donkere gezicht wit lopen schminken. Maar deze ironie zal hem en z'n piethatende maatjes natuurlijk weer volledig ontgaan.
Dan is het argument van de tegenstanders je waarschijnlijk ook ontgaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:41 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik heb er uiteraard totaal geen problemen mee dat hij zich wit schminkt (vette halloween look heeft'ie!) maar het is wel weer de standaard hypocrisie ten top natuurlijk.
Meneer zit vorige week nog een filmpje te uploaden anti zwarte piet, en vervolgens gaat hij z'n eigen donkere gezicht wit lopen schminken. Maar deze ironie zal hem en z'n piethatende maatjes natuurlijk weer volledig ontgaan.
eigenlijk spreekt hij nu namens hele forumquote:Op zondag 2 november 2014 00:10 schreef luxerobots het volgende:
''Lieve Zwarte Piet, Bij ons zul je altijd welkom zijn...''
Van mij hoeft Danny zich niet in de discussie te mengen.
FOK! is natuurlijk ook niet een forum wat hip, jong en modern is.quote:Op zondag 2 november 2014 00:28 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi, laatste stuiptrekkingen dit.
Spoedig is hij weg.
Niet iedereen zit in 40+, Kingstown.quote:Op zondag 2 november 2014 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK! is natuurlijk ook niet een forum wat hip, jong en modern is.
Beetje Libelle 2.0, maar dan met een wat mnder serieus sausje.
Namens het forum gericht aan een fantasie-figuur.quote:Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
eigenlijk spreekt hij nu namens hele forum
Het is dan ook zijn forum.quote:Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
eigenlijk spreekt hij nu namens hele forum
Ik vraag het nog maar een keer, wat is de afgelopen tijd allemaal van de Nederlandse cultuur afgepakt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het Sinterklaasfeest blijft evengoed bestaan. En met hetzelfde "knechtje".![]()
Mensen willen niet dat een heel geliefde traditie getoetst en goedgekeurd moet worden door een hele kleine minderheid die (sorry dat ik het zeg) met hele zwakke argumenten komt. En de terloopsheid waarmee je nu zelf reageert (wat iets uitstraalt van "ach doe niet zo moeilijk") is iets wat mezelf (en ik denk heel veel anderen) enorm stoort aan de discussie. Alsof het vasthouden aan Zwarte Piet al bij voorbaat niet serieus wordt genomen en het buigen naar de wensen van die kleine minderheid een automatisme is.
Dat laatste hebben ze bij ons al jaren. Maar wij zijn, na Amsterdam, ook de gemeente met de meeste nationaliteiten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dit zijn de traditionele pepernoten.
[ afbeelding ]
Onder druk van de multiculti zag ik laatst deze potpourri van pepernoten en allerlei regenboogsnoep.
[ afbeelding ]
Stop deze onzin!
Terug naar de normale zak met pepernoten!
Best knap. Zoveel onzin in slechts 1 post.quote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar een keer, wat is de afgelopen tijd allemaal van de Nederlandse cultuur afgepakt.
En ja, sorry, ik kan mensen die vast willen houden aan de huidige Pieten niet echt serieus nemen. Alsof dat hele Sinterklaasfeest opeens niet meer bestaat als we het uiterlijk van de hulpjes gaan aanpassen. En de grap is dat dat uiterlijk al zo vaak is veranderd. Waarom is dit uiterlijk dan zo heilig? Waarom zijn die oorbellen, rode lippen en kroeshaar zo belangrijk? Wordt het feest voor de kinderen minder leuk als we dat veranderen.
Hij noemt zich dichter/kunstenaar?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:28 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Het valt me op dat zelfs een heleboel lezers van die haatsite Gario inmiddels wel zat zijn. Stukje van Quinsy is dan ook buitengemeen racistisch. Om nog niet eens te spreken van het gebrek aan kwaliteit. Het is bijna onleesbaar. Volkskrant heeft het dan ook geweigerd. Uiteraard is dat ook racisme, volgens Cali..ehhh..Gario
Hij is alleen maar bezig de verhoudingen nog verder op scherp te zetten. Goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |