quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mensen die hier vrijwillig zijn gekomen hadden eea moeten overdenken voordat ze gaan eisen van de inheemse bevolking. Derhalve heb ik geen enkel respect voor hun wensen.
Dus als Nederlander moet je het maar overal mee eens zijn ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mensen die hier vrijwillig zijn gekomen hadden eea moeten overdenken voordat ze dingen gaan eisen van de inheemse bevolking. Derhalve heb ik geen enkel respect voor hun wensen.
Dit is niet tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Net vond je het nog jammer. Voor henzelf.
Het gaat erom dat mensen die vrijwillig naar Nederland toe zijn gekomen blijkbaar willen dat Nederland zich aanpast aan hen wensen. Dit is verkeerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus als Nederlander moet je het maar overal mee eens zijn ?
Je wilt toch dat ze mee doen in de samenleving. Dan mogen zij ook dingen vinden. En we hebben het alleen over de kleur van Zwarte Piet. Niet het hele feest. Alleen de fucking kleur....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat mensen die vrijwillig naar Nederland toe zijn gekomen blijkbaar willen dat Nederland zich aanpast aan hen wensen. Dit is verkeerd.
Waarom kies je ervoor om in Nederland te wonen als je dit klaarblijkelijk niet aanstaat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je wilt toch dat ze mee doen in de samenleving. Dan mogen zij ook dingen vinden. En we hebben het alleen over de kleur van Zwarte Piet. Niet het hele feest. Alleen de fucking kleur....
Omdat er nog heel veel andere dingen zijn die iemand goed kan vinden? Zo'n beslissing wordt toch niet alleen bepaald door Zwarte Piet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom kies je ervoor om in Nederland te wonen als je dit klaarblijkelijk niet aanstaat?
Het gaat om het idee. Je komt naar een land toe, vervolgens ga je eisen dat de inheemse bevolking zich schikt naar jouw wensen. Dit is het toppunt van respectloosheid en arrogantie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat er nog heel veel andere dingen zijn die iemand goed kan vinden? Zo'n beslissing wordt toch niet alleen bepaald door Zwarte Piet?
Nee, gewoon niet koloniseren als je daar niet tegen kan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Je komt naar een land toe, vervolgens ga je eisen dat de inheemse bevolking zich schikt naar jouw wensen. Dit is het toppunt van respectloosheid en arrogantie.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Je komt naar een land toe, vervolgens ga je eisen dat de inheemse bevolking zich schikt naar jouw wensen. Dit is het toppunt van respectloosheid en arrogantie.
Jij verwacht toch ook dat zij zich aanpassen? Dat doen ze. ze willen ook graag mee doen aan het sinterklaas feest met een kleine aanpassing en dan kan het ineens niet ? Ik vind het nogal arrogant dat jij je weigert aan te passen aan andere mensen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd denk ik dat je je intenties mooier afschildert dan ze zijn.quote:
Zij mogen in principe klagen wat zij willen, wij moeten er echter geen enkel gehoor aan geven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet koloniseren als je daar niet tegen kan.
De ware aard...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd denk ik dat je je intenties mooier afschildert dan ze zijn.
Meer dan een mooi verpakte 'ze motten zich niet bemoeien met onze tradities' lijkt het niet te zijn.
Ik ben inderdaad van mening dat immigranten zich niet moeten bemoeien met de (weinige) Nederlandse tradities.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd denk ik dat je je intenties mooier afschildert dan ze zijn.
Meer dan een mooi verpakte 'ze motten zich niet bemoeien met onze tradities' lijkt het niet te zijn.
Hoef je verder ook geen aanpassing aan jouw cultuur te verwachten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad van mening dat immigranten zich niet moeten bemoeien met de (weinige) Nederlandse tradities.
En mensen met een kleurtje die hier geboren zijn, mogen die zich wel ermee bemoeien?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad van mening dat immigranten zich niet moeten bemoeien met de (weinige) Nederlandse tradities.
Cruciale denkfout.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoef je verder ook geen aanpassing aan jouw cultuur te verwachten.
Nee, want dat zijn 'progressief-liberaaltjes' en die mogen geen mening hebben. Het is de mening van de boze blanke man die telt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En mensen met een kleurtje die hier geboren zijn, mogen die zich wel ermee bemoeien?
Omdat Nederland de natiestaat is voor de Nederlandse natie.quote:
Wie zegt dat deze groep zich afzondert?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat Nederland de natiestaat is voor de Nederlandse natie.
Immigranten hebben dan de keuze onderdeel te worden van de Nederlandse natie of om zich af te zonderen (zoals zovelen doen). Als mensen van die laatste groep dan grote problemen hebben met de Nederlandse cultuur moeten zij zichzelf afvragen wat ze nu eigenlijk willen. Blijkbaar zien zij zich niet als onderdeel van de natie, OK dat kan. Maar wanneer zij dan problemen hebben hiermee moeten ze dat lekker voor zich houden.
Behoren tot een natie is een kwestie van zelf-identificatie natuurlijk, maar het is duidelijk dat vele immigranten in Nederland zichzelf niet als zodanig identificeren (in woord en daad). Dat mag, maar dan moet je ook niet gaan zeiken om traditionele Nederlandse gebruiken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze groep zich afzondert?
We hebben het nu over de anti pieten. Niet over alle immigranten. Jij wilt dat ze zich aanpassen aan deze samenleving. Prima maar dan krijgen ze ook het recht om hun mening te uiten. En dat doen ze.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Behoren tot een natie is een kwestie van zelf-identificatie natuurlijk, maar het is duidelijk dat vele immigranten in Nederland zichzelf niet als zodanig identificeren (in woord en daad). Dat mag, maar dan moet je ook niet gaan zeiken om traditionele Nederlandse gebruiken.
Dat wil ik niet, dat zouden ze zelf moeten willen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben het nu over de anti pieten. Niet over alle immigranten. Jij wilt dat ze zich aanpassen aan deze samenleving. Prima maar dan krijgen ze ook het recht om hun mening te uiten. En dat doen ze.
Het is alles of niets.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, dat zouden ze zelf moeten willen.
Zij mogen hun mening uiten. Ik stel alleen dat daar niet naar geluisterd moet worden.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef IPA35 het volgende:
Zij mogen hun mening uiten. Ik stel alleen dat daar niet naar geluisterd moet worden.
Dat mogen ze inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Prima maar dan krijgen ze ook het recht om hun mening te uiten. En dat doen ze.
Exact dat dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef IPA35 het volgende:
Iemand die zijn natie verdedigt tegen externe agressie.quote:
Ja of je het er mee eens bent of niet. Ze hebben dezelfde rechten als andere inwoners van Nederland. Kan er niet tegen dat er wel wordt verwacht dat ze zich aanpassen maar zodra ze dan ook een mening uiten het niet meer kan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mogen ze inderdaad.
Niet dat je naar die mening hoeft te luisteren, maar de blanke gutmensch kruipt liever voor een marginaal negertje dat nog nooit iets van slavernij heeft ondergaan en begint als een waar oikofoob een van de weinige Nederlandse tradities om zeep te helpen.
Wat hij zegt klopt gewoon hoor.quote:
Zwarte Piet. Niet meer niet minder.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Iemand die zijn natie verdedigt tegen externe agressie.
En dat terwijl het een volstrekt onschuldige traditie is. Ook in Suriname/Antillen wordt het gevierd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mogen ze inderdaad.
Niet dat je naar die mening hoeft te luisteren, maar de blanke gutmensch kruipt liever voor een marginaal negertje dat nog nooit iets van slavernij heeft ondergaan en begint als een waar oikofoob een van de weinige Nederlandse tradities om zeep te helpen.
Iedereen in Nederland heeft het recht om zijn eigen mening te uiten. Maar het recht om ook gehoord te worden is er niet (ja, in het bestuursrecht, niet in de maatschappij).quote:
Blijkbaar is er een Antilliaan die zich hieraan stoort of zo, nu gaan alle gutmenschen kruipen en wedijveren wie het meest progressief is door de traditie zoveel mogelijk om zeep te willen helpen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:05 schreef opperkleurder het volgende:
38 topics over de trouwe knecht van de Sint.![]()
Heb ik iets gemist?
Precies.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:05 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En dat terwijl het een volstrekt onschuldige traditie is. Ook in Suriname/Antillen wordt het gevierd.
Maar ineens worden er allemaal spoken uit de kast getrokken over slavernij en "blackface" (niemand had daar natuurlijk ooit van gehoord).
Ergens zal het wel te maken hebben met Amerikaanse invloeden en de bijbehorende overgevoeligheid voor alles wat met negroïde mensen te maken heeft.
Ik ben geen Antilliaan hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een Antilliaan die zich hieraan stoort of zo, nu gaan alle gutmenschen kruipen. En wedijveren wie het meest progressief is door de traditie zoveel mogelijk om zeep te helpen.
Uhh dat recht hebben ze wel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland heeft het recht om zijn eigen mening te uiten. Maar het recht om ook gehoord te worden is er niet (ja, in het bestuursrecht, niet in de maatschappij).
Dat mag je niet zeggen want dan ben je een "white knight".quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
Als Quincy echt zo met slavernij in zijn onderbuik zou zitten, zou ie es naar Qatar of Bangladesh moeten afreizen en daar actief strijden voor het tegengaan van dat walgelijk achterhaalde gebruik.
De Sint zou er goed aan doen die Antilliaan dit jaar geen cadeaus te geven en hem in de zak naar Spanje mee te nemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een Antilliaan die zich hieraan stoort of zo, nu gaan alle gutmenschen kruipen en wedijveren wie het meest progressief is door de traditie zoveel mogelijk om zeep te willen helpen.
Met de roe slaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Sint zou er goed aan doen die Antilliaan dit jaar geen cadeaus te geven en hem in de zak naar Spanje mee te nemen.
Ik mag alles zeggen wat ik wil en op dit moment bereid ik me voor een silver surfer te worden. Ik zal de rotte eieren die gegooid worden wegens racisme wel bewaren en in een envelopje naar Quincy de janknegert sturen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want dan ben je een "white knight".
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mag alles zeggen wat ik wil en op dit moment bereid ik me voor een silver surfer te worden. Ik zal de rotte eieren die gegooid worden wegens racisme wel bewaren en in een envelopje naar Quincy de janknegert sturen.
Het zijn juist de zwarte pieten die met de roe slaan. Altijd agressief dat volk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Met de roe slaan![]()
Oh nee wacht, slavernijverleden en zo. Oh oh mag niet.
Dan is Zwarte Piet een house nigger die met de boze blanke man meewerktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zijn juist de zwarte pieten die met de roe slaan. Altijd agressief dat volk.
Weet je hoe ver dat varen is vanuit Madrid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Japan doen ze niet aan sinterklaas.
En er wonen geen negers.
Ik zie een verband
Ik ben 100% tegen racistenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Topic is nu de gekaapt door Pro Pieten.
In Japan kennen ze geen multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Japan doen ze niet aan sinterklaas.
En er wonen geen negers.
Ik zie een verband
Ik stel voor om een educatief tripje te organiseren. Samen met Quinsy en wat FOK!kers op reis naar Qatar en Bangladesh.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
Als Quincy echt zo met slavernij in zijn onderbuik zou zitten, zou ie es naar Qatar of Bangladesh moeten afreizen en daar actief strijden voor het tegengaan van dat walgelijk achterhaalde gebruik.
Zouden die daar binnenkort ook geen Gaijin mogen zeggen? Is ook racisme snel bel de politiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Japan kennen ze geen multiculturele samenleving.
Bron?quote:
Zien wij wat van de wereld en jij nog steeds op je zolderkamertjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor om een educatief tripje te organiseren. Samen met Quinsy en wat FOK!kers op reis naar Qatar en Bangladesh.
Zeg je nu dat negers lui zijn en niet willen roeien?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat varen is vanuit Madrid.
Stoomboot, lamme takquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg je nu dat negers lui zijn en niet willen roeien?
Kan je je zolderkamer ook al meenemen in de vliegtuig?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zien wij wat van de wereld en jij nog steeds op je zolderkamertje![]()
![]()
![]()
Ken je klassiekers, ze roeien niet. Ze varen op de motor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg je nu dat negers lui zijn en niet willen roeien?
Jij en ik hebben dat recht ook niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je snapt heus wel wat ik bedoel. Ze hebben dezelfde rechten als jij en ik.
Om onze mening te geven ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij en ik hebben dat recht ook niet.
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland heeft het recht om zijn eigen mening te uiten. Maar het recht om ook gehoord te worden is er niet (ja, in het bestuursrecht, niet in de maatschappij).
En je hebt gouden oorbel nodig voor als je overboord slaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van het roet van de kolen word je ook zwart.
Zeggen dat negers een ander soort mensen zijn voor wie andere regels moeten gelden is racisme.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef opperkleurder het volgende:
De FOK censuurpolitie heeft ook al weekend zie ik.
Mark Knopfler?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef Mani89 het volgende:
zoals een wijs man ooit zei youre either with us or youre with the terrorists dus kies maar anti pieten
Die oorbellen hoeven van mij ook niet. Oorbellen bij een manquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je hebt gouden oorbel nodig voor als je overboord slaat
Satire is een kunstvorm die mag je niet censurerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeggen dat negers een ander soort mensen zijn voor wie andere regels moeten gelden is racisme.
Dat wordt verwijderd, jankbal.
Rode lippen ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die oorbellen hoeven van mij ook niet. Oorbellen bij een man
Je leest de policy maar gewoon.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Satire is een kunstvorm die mag je niet censureren
Dat deden de nazi's ook
JA EN JIJ DE WETquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je leest de policy maar gewoon.
Ik heb zoiets niet in de mond genomen, maar mijn posts zijn wel weg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeggen dat negers een ander soort mensen zijn voor wie andere regels moeten gelden is racisme.
Dat wordt verwijderd, jankbal.
Geef die treurige "antiPieten" (die naam alleen al) nou geen wapens in handen, het geeft ze een onterecht gevoel van macht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:17 schreef bijdehand het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uwe_ah_reclame_.html
lol
Ook niet meer reageren nu je ongelijk hebtquote:
Ik heb geen ongelijk. Vind het een vreemde houding dat je wel verwacht dat ze zich aanpassen aan deze samenleving en zodra ze dat doen en een mening hebben dan moeten we ze maar negeren...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook niet meer reageren nu je ongelijk hebt
En voor de huidige hoop ik dat hij een nare ervaring krijgt met een stroopwafelpiet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor sinterklaas vraag ik een nieuwe mod in nws
ook echt het woord négeren gebruiken, mensonterendquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen ongelijk. Vind het een vreemde houding dat je wel verwacht dat ze zich aanpassen aan deze samenleving en zodra ze dat doen en een mening hebben dan moeten we ze maar negeren...
Ja dacht blijf wel ontopic in tegenstelling tot de rest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ook echt het woord négeren gebruiken, mensonterend
Minachting van de lezer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ook echt het woord négeren gebruiken, mensonterend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |