Weet je hoe ver dat varen is vanuit Madrid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Japan doen ze niet aan sinterklaas.
En er wonen geen negers.
Ik zie een verband
Ik ben 100% tegen racistenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Topic is nu de gekaapt door Pro Pieten.
In Japan kennen ze geen multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Japan doen ze niet aan sinterklaas.
En er wonen geen negers.
Ik zie een verband
Ik stel voor om een educatief tripje te organiseren. Samen met Quinsy en wat FOK!kers op reis naar Qatar en Bangladesh.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
Als Quincy echt zo met slavernij in zijn onderbuik zou zitten, zou ie es naar Qatar of Bangladesh moeten afreizen en daar actief strijden voor het tegengaan van dat walgelijk achterhaalde gebruik.
Zouden die daar binnenkort ook geen Gaijin mogen zeggen? Is ook racisme snel bel de politiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Japan kennen ze geen multiculturele samenleving.
Bron?quote:
Zien wij wat van de wereld en jij nog steeds op je zolderkamertjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor om een educatief tripje te organiseren. Samen met Quinsy en wat FOK!kers op reis naar Qatar en Bangladesh.
Zeg je nu dat negers lui zijn en niet willen roeien?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat varen is vanuit Madrid.
Stoomboot, lamme takquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg je nu dat negers lui zijn en niet willen roeien?
Kan je je zolderkamer ook al meenemen in de vliegtuig?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zien wij wat van de wereld en jij nog steeds op je zolderkamertje![]()
![]()
![]()
Ken je klassiekers, ze roeien niet. Ze varen op de motor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg je nu dat negers lui zijn en niet willen roeien?
Jij en ik hebben dat recht ook niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je snapt heus wel wat ik bedoel. Ze hebben dezelfde rechten als jij en ik.
Om onze mening te geven ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij en ik hebben dat recht ook niet.
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland heeft het recht om zijn eigen mening te uiten. Maar het recht om ook gehoord te worden is er niet (ja, in het bestuursrecht, niet in de maatschappij).
En je hebt gouden oorbel nodig voor als je overboord slaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van het roet van de kolen word je ook zwart.
Zeggen dat negers een ander soort mensen zijn voor wie andere regels moeten gelden is racisme.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef opperkleurder het volgende:
De FOK censuurpolitie heeft ook al weekend zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |