Mark Knopfler?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef Mani89 het volgende:
zoals een wijs man ooit zei youre either with us or youre with the terrorists dus kies maar anti pieten
Die oorbellen hoeven van mij ook niet. Oorbellen bij een manquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je hebt gouden oorbel nodig voor als je overboord slaat
Satire is een kunstvorm die mag je niet censurerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeggen dat negers een ander soort mensen zijn voor wie andere regels moeten gelden is racisme.
Dat wordt verwijderd, jankbal.
Rode lippen ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die oorbellen hoeven van mij ook niet. Oorbellen bij een man
Je leest de policy maar gewoon.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Satire is een kunstvorm die mag je niet censureren
Dat deden de nazi's ook
JA EN JIJ DE WETquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je leest de policy maar gewoon.
Ik heb zoiets niet in de mond genomen, maar mijn posts zijn wel weg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeggen dat negers een ander soort mensen zijn voor wie andere regels moeten gelden is racisme.
Dat wordt verwijderd, jankbal.
Geef die treurige "antiPieten" (die naam alleen al) nou geen wapens in handen, het geeft ze een onterecht gevoel van macht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:17 schreef bijdehand het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uwe_ah_reclame_.html
lol
Ook niet meer reageren nu je ongelijk hebtquote:
Ik heb geen ongelijk. Vind het een vreemde houding dat je wel verwacht dat ze zich aanpassen aan deze samenleving en zodra ze dat doen en een mening hebben dan moeten we ze maar negeren...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook niet meer reageren nu je ongelijk hebt
En voor de huidige hoop ik dat hij een nare ervaring krijgt met een stroopwafelpiet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor sinterklaas vraag ik een nieuwe mod in nws
ook echt het woord négeren gebruiken, mensonterendquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen ongelijk. Vind het een vreemde houding dat je wel verwacht dat ze zich aanpassen aan deze samenleving en zodra ze dat doen en een mening hebben dan moeten we ze maar negeren...
Ja dacht blijf wel ontopic in tegenstelling tot de rest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ook echt het woord négeren gebruiken, mensonterend
Minachting van de lezer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ook echt het woord négeren gebruiken, mensonterend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |