Je hebt wel ongelijk. Niemand heeft het recht om gehoord te worden. Tevens is het discutabel of ze zich aanpassen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen ongelijk. Vind het een vreemde houding dat je wel verwacht dat ze zich aanpassen aan deze samenleving en zodra ze dat doen en een mening hebben dan moeten we ze maar negeren...
Alleen Noord-Europese oikofoben houden zich bezig met dat soort onzin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen ongelijk. Vind het een vreemde houding dat je wel verwacht dat ze zich aanpassen aan deze samenleving en zodra ze dat doen en een mening hebben dan moeten we ze maar negeren...
Yeah sure. De hoeveelheid non sequiturs in deze krankzinnige redenering kan je een hele topicreeks aan wijden.quote:
Exact.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen Noord-Europese oikofoben houden zich bezig met dat soort onzin.
Elk ander land lacht smadelijk om jankballetjes en gaat verder tot de orde van de dag.
Zeg dat maar tegen die wanhopige pro pieten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elk ander land lacht smadelijk om jankballetjes en gaat verder tot de orde van de dag.
Amerika ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu ga je te ver bro. Daar word je hier om omgelegd.quote:
Het probleem is niet twee klagende negers, maar de kruipende "oikofoben".quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die wanhopige pro pieten.
Haha, de antipieten proberen juist wanhopig er alles aan te doen een eeuwenoud kinderfeest te verstieren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
hoezo wanhopig we hebben al gewonnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ho ho, ik denk niet zo. Maar zeer veel Nederlanders tegenwoordig blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu ga je te ver bro. Daar word je hier om omgelegd.
Terecht, overigens.
Columbianen zijn de hele dag high, die zijn niet eens in staat iemand om te leggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu ga je te ver bro. Daar word je hier om omgelegd.
Terecht, overigens.
Huh? Nee, want Zwarte Piet is er al sinds 1895, degenen die dat met geweld willen bestrijden moeten lekker van 15 november tot 6 december op Aruba gaan chillen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geweld?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Nee, want Zwarte Piet is er al sinds 1895, degenen die dat met geweld willen bestrijden moeten lekker van 15 november tot 6 december op Aruba gaan chillen.
Veel lekkerder weer ook nog es.
Check your spelling please.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ho ho, ik denk niet zo. Maar zeer veel Nederlanders tegenwoordig blijkbaar wel.
Het tegenovergestelde van een Uncle Tom?quote:
Onsje coke in je schoen niks mis meequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Columbianen zijn de hele dag high, die zijn niet eens in staat iemand om te leggen.
Als ik geld had was ik gegaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Nee, want Zwarte Piet is er al sinds 1895, degenen die dat met geweld willen bestrijden moeten lekker van 15 november tot 6 december op Aruba gaan chillen.
Veel lekkerder weer ook nog es.
2 leestekens en een hoofdletter en maar 1 spelvaut.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Columbianen zijn de hele dag high, die zijn niet eens in staat iemand om te leggen.
Door Thierry Narcistische Persoonlijkheidsstoornis Baudet verzonnen term.quote:
Hou je smoel xenofoobjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Oikophobia#Scruton.27s_usage
Hij heeft het gejat van Roger Scruton.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Door Thierry Narcistische Persoonlijkheidsstoornis Baudet verzonnen term.
Zo'n zelfverklaarde conservatief.
Totdat mensen hun ogen openen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe vaak je ga je dit 'argument' nog posten?
Ik hoop nog heel vaak.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot iedereen erin gelooftquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat een BN'er wijf een onschuldig grapje maakte over Columbia en jij volledig door het lint gingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 leestekens en een hoofdletter en maar 1 spelvaut.
Gaat de goeie kant op Martin.
De heer Baudet is heul geen neger.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij heeft het gejat van Roger Scruton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik pas me aan aan het land waar ik woon, nu Quincy nog.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat een BN'er wijf een onschuldig grapje maakte over Columbia en jij volledig door het lint ging
Wat was er dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan het land waar ik woon, nu Quincy nog.
Hij zal niet daartoe dwingen hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |