Weet je hoe ver dat varen is vanuit Madrid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Japan doen ze niet aan sinterklaas.
En er wonen geen negers.
Ik zie een verband
Ik ben 100% tegen racistenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Topic is nu de gekaapt door Pro Pieten.
In Japan kennen ze geen multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Japan doen ze niet aan sinterklaas.
En er wonen geen negers.
Ik zie een verband
Ik stel voor om een educatief tripje te organiseren. Samen met Quinsy en wat FOK!kers op reis naar Qatar en Bangladesh.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
Als Quincy echt zo met slavernij in zijn onderbuik zou zitten, zou ie es naar Qatar of Bangladesh moeten afreizen en daar actief strijden voor het tegengaan van dat walgelijk achterhaalde gebruik.
Zouden die daar binnenkort ook geen Gaijin mogen zeggen? Is ook racisme snel bel de politiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Japan kennen ze geen multiculturele samenleving.
Bron?quote:
Zien wij wat van de wereld en jij nog steeds op je zolderkamertjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor om een educatief tripje te organiseren. Samen met Quinsy en wat FOK!kers op reis naar Qatar en Bangladesh.
Zeg je nu dat negers lui zijn en niet willen roeien?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat varen is vanuit Madrid.
Stoomboot, lamme takquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg je nu dat negers lui zijn en niet willen roeien?
Kan je je zolderkamer ook al meenemen in de vliegtuig?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zien wij wat van de wereld en jij nog steeds op je zolderkamertje![]()
![]()
![]()
Ken je klassiekers, ze roeien niet. Ze varen op de motor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg je nu dat negers lui zijn en niet willen roeien?
Jij en ik hebben dat recht ook niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je snapt heus wel wat ik bedoel. Ze hebben dezelfde rechten als jij en ik.
Om onze mening te geven ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij en ik hebben dat recht ook niet.
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland heeft het recht om zijn eigen mening te uiten. Maar het recht om ook gehoord te worden is er niet (ja, in het bestuursrecht, niet in de maatschappij).
En je hebt gouden oorbel nodig voor als je overboord slaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van het roet van de kolen word je ook zwart.
Zeggen dat negers een ander soort mensen zijn voor wie andere regels moeten gelden is racisme.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef opperkleurder het volgende:
De FOK censuurpolitie heeft ook al weekend zie ik.
Mark Knopfler?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef Mani89 het volgende:
zoals een wijs man ooit zei youre either with us or youre with the terrorists dus kies maar anti pieten
Die oorbellen hoeven van mij ook niet. Oorbellen bij een manquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je hebt gouden oorbel nodig voor als je overboord slaat
Satire is een kunstvorm die mag je niet censurerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeggen dat negers een ander soort mensen zijn voor wie andere regels moeten gelden is racisme.
Dat wordt verwijderd, jankbal.
Rode lippen ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die oorbellen hoeven van mij ook niet. Oorbellen bij een man
Je leest de policy maar gewoon.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Satire is een kunstvorm die mag je niet censureren
Dat deden de nazi's ook
JA EN JIJ DE WETquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je leest de policy maar gewoon.
Ik heb zoiets niet in de mond genomen, maar mijn posts zijn wel weg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeggen dat negers een ander soort mensen zijn voor wie andere regels moeten gelden is racisme.
Dat wordt verwijderd, jankbal.
Geef die treurige "antiPieten" (die naam alleen al) nou geen wapens in handen, het geeft ze een onterecht gevoel van macht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:17 schreef bijdehand het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uwe_ah_reclame_.html
lol
Ook niet meer reageren nu je ongelijk hebtquote:
Ik heb geen ongelijk. Vind het een vreemde houding dat je wel verwacht dat ze zich aanpassen aan deze samenleving en zodra ze dat doen en een mening hebben dan moeten we ze maar negeren...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook niet meer reageren nu je ongelijk hebt
En voor de huidige hoop ik dat hij een nare ervaring krijgt met een stroopwafelpiet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor sinterklaas vraag ik een nieuwe mod in nws
ook echt het woord négeren gebruiken, mensonterendquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen ongelijk. Vind het een vreemde houding dat je wel verwacht dat ze zich aanpassen aan deze samenleving en zodra ze dat doen en een mening hebben dan moeten we ze maar negeren...
Ja dacht blijf wel ontopic in tegenstelling tot de rest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ook echt het woord négeren gebruiken, mensonterend
Minachting van de lezer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ook echt het woord négeren gebruiken, mensonterend
Je hebt wel ongelijk. Niemand heeft het recht om gehoord te worden. Tevens is het discutabel of ze zich aanpassen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen ongelijk. Vind het een vreemde houding dat je wel verwacht dat ze zich aanpassen aan deze samenleving en zodra ze dat doen en een mening hebben dan moeten we ze maar negeren...
Alleen Noord-Europese oikofoben houden zich bezig met dat soort onzin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Yeah sure. De hoeveelheid non sequiturs in deze krankzinnige redenering kan je een hele topicreeks aan wijden.quote:
Exact.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen Noord-Europese oikofoben houden zich bezig met dat soort onzin.
Elk ander land lacht smadelijk om jankballetjes en gaat verder tot de orde van de dag.
Zeg dat maar tegen die wanhopige pro pieten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elk ander land lacht smadelijk om jankballetjes en gaat verder tot de orde van de dag.
Amerika ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu ga je te ver bro. Daar word je hier om omgelegd.quote:
Het probleem is niet twee klagende negers, maar de kruipende "oikofoben".quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die wanhopige pro pieten.
Haha, de antipieten proberen juist wanhopig er alles aan te doen een eeuwenoud kinderfeest te verstieren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
hoezo wanhopig we hebben al gewonnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ho ho, ik denk niet zo. Maar zeer veel Nederlanders tegenwoordig blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu ga je te ver bro. Daar word je hier om omgelegd.
Terecht, overigens.
Columbianen zijn de hele dag high, die zijn niet eens in staat iemand om te leggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu ga je te ver bro. Daar word je hier om omgelegd.
Terecht, overigens.
Huh? Nee, want Zwarte Piet is er al sinds 1895, degenen die dat met geweld willen bestrijden moeten lekker van 15 november tot 6 december op Aruba gaan chillen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geweld?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Nee, want Zwarte Piet is er al sinds 1895, degenen die dat met geweld willen bestrijden moeten lekker van 15 november tot 6 december op Aruba gaan chillen.
Veel lekkerder weer ook nog es.
Check your spelling please.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ho ho, ik denk niet zo. Maar zeer veel Nederlanders tegenwoordig blijkbaar wel.
Het tegenovergestelde van een Uncle Tom?quote:
Onsje coke in je schoen niks mis meequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Columbianen zijn de hele dag high, die zijn niet eens in staat iemand om te leggen.
Als ik geld had was ik gegaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Nee, want Zwarte Piet is er al sinds 1895, degenen die dat met geweld willen bestrijden moeten lekker van 15 november tot 6 december op Aruba gaan chillen.
Veel lekkerder weer ook nog es.
2 leestekens en een hoofdletter en maar 1 spelvaut.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Columbianen zijn de hele dag high, die zijn niet eens in staat iemand om te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |