Hou je smoel xenofoobjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Oikophobia#Scruton.27s_usage
Hij heeft het gejat van Roger Scruton.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Door Thierry Narcistische Persoonlijkheidsstoornis Baudet verzonnen term.
Zo'n zelfverklaarde conservatief.
Totdat mensen hun ogen openen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe vaak je ga je dit 'argument' nog posten?
Ik hoop nog heel vaak.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot iedereen erin gelooftquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat een BN'er wijf een onschuldig grapje maakte over Columbia en jij volledig door het lint gingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 leestekens en een hoofdletter en maar 1 spelvaut.
Gaat de goeie kant op Martin.
De heer Baudet is heul geen neger.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij heeft het gejat van Roger Scruton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik pas me aan aan het land waar ik woon, nu Quincy nog.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat een BN'er wijf een onschuldig grapje maakte over Columbia en jij volledig door het lint ging
Wat was er dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan het land waar ik woon, nu Quincy nog.
Hij zal niet daartoe dwingen hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |