Dat wil ik niet, dat zouden ze zelf moeten willen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben het nu over de anti pieten. Niet over alle immigranten. Jij wilt dat ze zich aanpassen aan deze samenleving. Prima maar dan krijgen ze ook het recht om hun mening te uiten. En dat doen ze.
Het is alles of niets.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, dat zouden ze zelf moeten willen.
Zij mogen hun mening uiten. Ik stel alleen dat daar niet naar geluisterd moet worden.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef IPA35 het volgende:
Zij mogen hun mening uiten. Ik stel alleen dat daar niet naar geluisterd moet worden.
Dat mogen ze inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Prima maar dan krijgen ze ook het recht om hun mening te uiten. En dat doen ze.
Exact dat dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef IPA35 het volgende:
Iemand die zijn natie verdedigt tegen externe agressie.quote:
Ja of je het er mee eens bent of niet. Ze hebben dezelfde rechten als andere inwoners van Nederland. Kan er niet tegen dat er wel wordt verwacht dat ze zich aanpassen maar zodra ze dan ook een mening uiten het niet meer kan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mogen ze inderdaad.
Niet dat je naar die mening hoeft te luisteren, maar de blanke gutmensch kruipt liever voor een marginaal negertje dat nog nooit iets van slavernij heeft ondergaan en begint als een waar oikofoob een van de weinige Nederlandse tradities om zeep te helpen.
Wat hij zegt klopt gewoon hoor.quote:
Zwarte Piet. Niet meer niet minder.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Iemand die zijn natie verdedigt tegen externe agressie.
En dat terwijl het een volstrekt onschuldige traditie is. Ook in Suriname/Antillen wordt het gevierd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mogen ze inderdaad.
Niet dat je naar die mening hoeft te luisteren, maar de blanke gutmensch kruipt liever voor een marginaal negertje dat nog nooit iets van slavernij heeft ondergaan en begint als een waar oikofoob een van de weinige Nederlandse tradities om zeep te helpen.
Iedereen in Nederland heeft het recht om zijn eigen mening te uiten. Maar het recht om ook gehoord te worden is er niet (ja, in het bestuursrecht, niet in de maatschappij).quote:
Blijkbaar is er een Antilliaan die zich hieraan stoort of zo, nu gaan alle gutmenschen kruipen en wedijveren wie het meest progressief is door de traditie zoveel mogelijk om zeep te willen helpen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:05 schreef opperkleurder het volgende:
38 topics over de trouwe knecht van de Sint.![]()
Heb ik iets gemist?
Precies.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:05 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En dat terwijl het een volstrekt onschuldige traditie is. Ook in Suriname/Antillen wordt het gevierd.
Maar ineens worden er allemaal spoken uit de kast getrokken over slavernij en "blackface" (niemand had daar natuurlijk ooit van gehoord).
Ergens zal het wel te maken hebben met Amerikaanse invloeden en de bijbehorende overgevoeligheid voor alles wat met negroïde mensen te maken heeft.
Ik ben geen Antilliaan hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een Antilliaan die zich hieraan stoort of zo, nu gaan alle gutmenschen kruipen. En wedijveren wie het meest progressief is door de traditie zoveel mogelijk om zeep te helpen.
Uhh dat recht hebben ze wel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland heeft het recht om zijn eigen mening te uiten. Maar het recht om ook gehoord te worden is er niet (ja, in het bestuursrecht, niet in de maatschappij).
Dat mag je niet zeggen want dan ben je een "white knight".quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
Als Quincy echt zo met slavernij in zijn onderbuik zou zitten, zou ie es naar Qatar of Bangladesh moeten afreizen en daar actief strijden voor het tegengaan van dat walgelijk achterhaalde gebruik.
De Sint zou er goed aan doen die Antilliaan dit jaar geen cadeaus te geven en hem in de zak naar Spanje mee te nemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een Antilliaan die zich hieraan stoort of zo, nu gaan alle gutmenschen kruipen en wedijveren wie het meest progressief is door de traditie zoveel mogelijk om zeep te willen helpen.
Met de roe slaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Sint zou er goed aan doen die Antilliaan dit jaar geen cadeaus te geven en hem in de zak naar Spanje mee te nemen.
Ik mag alles zeggen wat ik wil en op dit moment bereid ik me voor een silver surfer te worden. Ik zal de rotte eieren die gegooid worden wegens racisme wel bewaren en in een envelopje naar Quincy de janknegert sturen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want dan ben je een "white knight".
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mag alles zeggen wat ik wil en op dit moment bereid ik me voor een silver surfer te worden. Ik zal de rotte eieren die gegooid worden wegens racisme wel bewaren en in een envelopje naar Quincy de janknegert sturen.
Het zijn juist de zwarte pieten die met de roe slaan. Altijd agressief dat volk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Met de roe slaan![]()
Oh nee wacht, slavernijverleden en zo. Oh oh mag niet.
Dan is Zwarte Piet een house nigger die met de boze blanke man meewerktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zijn juist de zwarte pieten die met de roe slaan. Altijd agressief dat volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |