Tuurlijk! Iedereen is welkom.quote:Op zondag 2 november 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
Dames kan ik hier ook posten? ik ben namelijk een wat je noemt "pondje meer" en wil graag afvallen
Halloquote:
Me 2quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook dat jaPas een keuken gekocht. Pffffffffff
Ik zit al vanaf 04u te kutten en ik moet nog steeds etenquote:Op maandag 3 november 2014 08:01 schreef Cathmar het volgende:
Volgens mij ben ik hier bmi technisch gezien ook op de goede plek. Goedemorgen mensen![]()
Ik zit aan mijn overnight oats.
Lijkt me niet zo welkom gezien het feit dat iedereen welkom is.quote:Op maandag 3 november 2014 08:01 schreef Cathmar het volgende:
Volgens mij ben ik hier bmi technisch gezien ook op de goede plek. Goedemorgen mensen![]()
Ik zit aan mijn overnight oats.
Welnee, vet simpelquote:Op maandag 3 november 2014 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Is zelf pizza maken lastig? Koop meestal diepvries
Helemaal niet eigenlijk, je kunt het deeg als je wil gewoon in een grote hoeveelheid maken en per portie invriezen. Want het deeg moet wel even staan rijzen enzo.quote:Op maandag 3 november 2014 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Is zelf pizza maken lastig? Koop meestal diepvries
Rijzen? Mijn pizzadeeg rijst nooit hoor. Gewoon zo'n pakje 'mix voor pizzadeeg' van koopmans ofzo. In 3 minuten klaarquote:Op maandag 3 november 2014 09:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal niet eigenlijk, je kunt het deeg als je wil gewoon in een grote hoeveelheid maken en per portie invriezen. Want het deeg moet wel even staan rijzen enzo.
Daarna is het uitrollen, beleggen en in de oven gooien.
quote:Op maandag 3 november 2014 09:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Rijzen? Mijn pizzadeeg rijst nooit hoor. Gewoon zo'n pakje 'mix voor pizzadeeg' van koopmans ofzo. In 3 minuten klaar
Als we het over zelf maken hebben dan ga ik er vanuit dat iemand het helemaal zelf wil maken natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 09:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Rijzen? Mijn pizzadeeg rijst nooit hoor. Gewoon zo'n pakje 'mix voor pizzadeeg' van koopmans ofzo. In 3 minuten klaar
quote:Op maandag 3 november 2014 09:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als we het over zelf maken hebben dan ga ik er vanuit dat iemand het helemaal zelf wil maken natuurlijk.En dat is gewoon bloem, water en gist. En een gistdeeg moet rijzen.
Jep en t is nog lekker goedkoop ook, ik gebruik pizza's vaak om restjes groenten/kaas etc op te makenquote:Op maandag 3 november 2014 09:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als we het over zelf maken hebben dan ga ik er vanuit dat iemand het helemaal zelf wil maken natuurlijk.En dat is gewoon bloem, water en gist. En een gistdeeg moet rijzen.
Dit is best een flinke hoeveelheid! Hoeveel kcal richt je op? En pfoe, 3 bakken kwark per dag, pittig hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 09:09 schreef Qwea het volgende:
Lijstje
O: 3x spelt, pindakaas, kaas, kalkoenfilet. Bak kwark, 1 havermout pannenkoek met banaan.
S: PT
L: Bak kwark, 4x spelt, pindakaas, kaas, smeerkaas, ham. 2 gekookte eieren, appeltje.
T: 2x spelt, pindakaas, ham
T2 : Restje pasta
D: AGV
T: 2x roggebrood met oude kaas, 4 handjes noten, bak kwark met wat muesli, restje pasta.
Dat moest ik ook ooit van een dietist, die zei dat 500 ml zuivelproducten per dag de richtlijn was. Ik viel er inderdaad door af, maar het ging me echt tegen staan na een tijdjequote:Op maandag 3 november 2014 09:25 schreef SausDip het volgende:
[..]
Dit is best een flinke hoeveelheid! Hoeveel kcal richt je op? En pfoe, 3 bakken kwark per dag, pittig hoor.
lol, hoe herkenbaarquote:Op maandag 3 november 2014 09:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het altijd al met brood beleg, er is altijd pindakaas en voor de rest koop ik 1 soort broodbeleg voor een week. Want we eten niet zoveel brood. En dat brood beleg ben ik de laatste dag dan ook onwijs zat.en dan moet ik voor de week daarna weer iets anders meenemen.
quote:
Oke, maar eens proberen danquote:Op maandag 3 november 2014 09:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal niet eigenlijk, je kunt het deeg als je wil gewoon in een grote hoeveelheid maken en per portie invriezen. Want het deeg moet wel even staan rijzen enzo.
Daarna is het uitrollen, beleggen en in de oven gooien.
Ik hou van weten waar ik aan toe ben /autistquote:Op maandag 3 november 2014 09:31 schreef Myraela het volgende:
Ik kan dat met niets, zo vaak en lang hetzelfde eten.
Ik heb het altijd al met brood beleg, er is altijd pindakaas en voor de rest koop ik 1 soort broodbeleg voor een week. Want we eten niet zoveel brood. En dat brood beleg ben ik de laatste dag dan ook onwijs zat.en dan moet ik voor de week daarna weer iets anders meenemen.
Liefst zou ik zoals vroeger thuis 8 soorten vleeswaren in de koelkast hebben liggen.Maar met 2 boterhammen per dag werkt dat niet.
Tussen de 3000 en 4000quote:Op maandag 3 november 2014 09:25 schreef SausDip het volgende:
[..]
Dit is best een flinke hoeveelheid! Hoeveel kcal richt je op? En pfoe, 3 bakken kwark per dag, pittig hoor.
Moest jij niet wegen btw? Hoe was het?quote:Op maandag 3 november 2014 10:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Duidelijkheid in het voedingsschema +1
Zo, als je dan nog afvalt dan ben je aardig actief in je dagelijks leven!quote:
Opletten he, is al lang gepostquote:Op maandag 3 november 2014 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moest jij niet wegen btw? Hoe was het?
Tsja niet verkeerd lijstje volgens. Appeltaart iets minder, maar dat is vast wel bekendquote:Op maandag 3 november 2014 10:39 schreef Karstman het volgende:
Lijstje vandaag, de week weer met frisse moed aanvangen.
O: 2,5 boterham sandwichspread, slankie en appelstroop
L: 2 boterham kipfilet, karnemelk, boullion en rauwkost.
T: Appel, komkommer, boterham OA35+
D: groene chilli, misschien een wijntje en waarschijnlijk appeltaart toe omdat een vriendin haar bakkunsten wil tonen
T: beetje griekse yoghurt want appeltaart eerder
Appeltaart is toch vooral appel en daarom telt het toch als gewoon fruit, tochquote:Op maandag 3 november 2014 11:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tsja niet verkeerd lijstje volgens. Appeltaart iets minder, maar dat is vast wel bekend
Verder niet verkeerd inderdaad. Zit wel te denken dat ik eigenlijk van die middagboterham af wil maar ik merk toch dat ik vaak 's middag honger heb kantoor die met fruit alleen niet te stillen is. Misschien eerst vervangen door een cracker, soort van afbouwen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tsja niet verkeerd lijstje volgens. Appeltaart iets minder, maar dat is vast wel bekend
Was het maar zon feestquote:Op maandag 3 november 2014 11:22 schreef Karstman het volgende:
[..]
Appeltaart is toch vooral appel en daarom telt het toch als gewoon fruit, toch
Misschien de boterham vervangen door een gekookt eitje? Vind ik zelf altijd een succes en vult wel goedquote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef Karstman het volgende:
[..]
Verder niet verkeerd inderdaad. Zit wel te denken dat ik eigenlijk van die middagboterham af wil maar ik merk toch dat ik vaak 's middag honger heb kantoor die met fruit alleen niet te stillen is. Misschien eerst vervangen door een cracker, soort van afbouwen.
En ik merk toch echt dat havermout 's ochtends (zeker met banaan) beter vult dan boterhammen. Heb nu al weer een tijdje behoorlijk trek waar ik met havermout tot de lunch me toch ruim gevuld voel tot de lunch.
Die andere sterft wat afquote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef sanger het volgende:
Dit is het nieuwe topic dus?
Van het weekend begonnen bij de sportschoolWas nog best leuk ook
Ik zou het in ieder geval eens proberen en kijken hoe je lichaam daarop reageert.quote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef Karstman het volgende:
van het weekend ook een heel artikel in de Volkskrant geloof ik gelezen over tussendoortjes en daarin waren ze ook al tegen fruit. Zou ik dan beter de middagappel kunnen wegbezuinigen te faveure van boterham of iets anders eiwitrijkers...
Sorryquote:Op maandag 3 november 2014 11:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Opletten he, is al lang gepost. Maaruh, was 0,7 kg minder
Klopt, maar het bevat fructose, dus verneukt veel minder je bloedsuikerspiegel dan bv sultana.quote:Op maandag 3 november 2014 11:32 schreef Myraela het volgende:
Als je honger wilt stillen kun je beter iets van eiwitten nemen. fruit, hoe gezond ook, bevat veel suikers en suikers helpen maar kort tegen honger.
Ik vind tegen altijd zo fel. Ik eet als ik er zin in heb soms wel 6 stuks fruit op een dag (ik ben serieus gek op fruitquote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef Karstman het volgende:
van het weekend ook een heel artikel in de Volkskrant geloof ik gelezen over tussendoortjes en daarin waren ze ook al tegen fruit. Zou ik dan beter de middagappel kunnen wegbezuinigen te faveure van boterham of iets anders eiwitrijkers...
Nicequote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef sanger het volgende:
Dit is het nieuwe topic dus?
Van het weekend begonnen bij de sportschoolWas nog best leuk ook
Pfoequote:
Herkenbaarquote:Op maandag 3 november 2014 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik loop al 3 dagen als een bejaarde omdat ik vrijdag iets te fanatiek aan mn lunges begon na 2 maanden geen sportschool
Hoe moet ik dat PT voorstellen? Zo klassiek beeld van een drill sergeant die je allemaal opdrachten geeft?quote:Op maandag 3 november 2014 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pfoe![]()
Pff, PT gehad, dood. Ik heb voor het eerst weer eens burpees moeten doen. Die krengen zijn echt kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |