Ook dat jaquote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach haat is zon groot woord, het is alleen zo duur
Tuurlijk! Iedereen is welkom.quote:Op zondag 2 november 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
Dames kan ik hier ook posten? ik ben namelijk een wat je noemt "pondje meer" en wil graag afvallen
Halloquote:
Me 2quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook dat jaPas een keuken gekocht. Pffffffffff
Ik zit al vanaf 04u te kutten en ik moet nog steeds etenquote:Op maandag 3 november 2014 08:01 schreef Cathmar het volgende:
Volgens mij ben ik hier bmi technisch gezien ook op de goede plek. Goedemorgen mensen![]()
Ik zit aan mijn overnight oats.
Lijkt me niet zo welkom gezien het feit dat iedereen welkom is.quote:Op maandag 3 november 2014 08:01 schreef Cathmar het volgende:
Volgens mij ben ik hier bmi technisch gezien ook op de goede plek. Goedemorgen mensen![]()
Ik zit aan mijn overnight oats.
Welnee, vet simpelquote:Op maandag 3 november 2014 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Is zelf pizza maken lastig? Koop meestal diepvries
Helemaal niet eigenlijk, je kunt het deeg als je wil gewoon in een grote hoeveelheid maken en per portie invriezen. Want het deeg moet wel even staan rijzen enzo.quote:Op maandag 3 november 2014 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Is zelf pizza maken lastig? Koop meestal diepvries
Rijzen? Mijn pizzadeeg rijst nooit hoor. Gewoon zo'n pakje 'mix voor pizzadeeg' van koopmans ofzo. In 3 minuten klaarquote:Op maandag 3 november 2014 09:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal niet eigenlijk, je kunt het deeg als je wil gewoon in een grote hoeveelheid maken en per portie invriezen. Want het deeg moet wel even staan rijzen enzo.
Daarna is het uitrollen, beleggen en in de oven gooien.
quote:Op maandag 3 november 2014 09:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Rijzen? Mijn pizzadeeg rijst nooit hoor. Gewoon zo'n pakje 'mix voor pizzadeeg' van koopmans ofzo. In 3 minuten klaar
Als we het over zelf maken hebben dan ga ik er vanuit dat iemand het helemaal zelf wil maken natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 09:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Rijzen? Mijn pizzadeeg rijst nooit hoor. Gewoon zo'n pakje 'mix voor pizzadeeg' van koopmans ofzo. In 3 minuten klaar
quote:Op maandag 3 november 2014 09:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als we het over zelf maken hebben dan ga ik er vanuit dat iemand het helemaal zelf wil maken natuurlijk.En dat is gewoon bloem, water en gist. En een gistdeeg moet rijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |