abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146172043
M'n tipistok jeukt al bij het idee kaas. :9
Dit ga ik met m'n kippie overleggen want sept/okt is toch vaak de periode voor onze zomervakantie.

T is van mijn kant nog losjes hoor, er zijn al zoveel andere fietsplannen voor deze zomer en er ligt ook al een idee om met patroon & onze meisjes op vakantie te gaan.

Maar tof is t sowieso :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:43:01 #277
40566 Ericr
Livewrong
pi_146172793
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:28 schreef Levitas het volgende:

[..]

Eetgewoonten is toch ook een dieet? Althans, je stelt voor jezelf vast wat je wel en niet eet, maar dat wordt een bepaalde gewoonte (en dus leefregels :P)
[quote=Vandale]di·eet (het; o; meervoud: diëten)
1
leefregel wat eten en drinken betreft, bv. op medische gronden of om af te vallen
Alleen wordt het meestal niet zo toegepast. Het wordt meestal als methode gebruikt om af te vallen, niet om structureel toe passen op je eetgewoonten. De reden ook dat de meesten jojo-en.

Semantisch gezien heb je gelijk maar de meeste diëten zijn niet bedoeld om structureel toe te passen en daardoor ook onzinnig.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:44:19 #278
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146172846
Weekje klinkt goed 14.gif
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:44:48 #279
58560 Oksel
Gezellig.
pi_146172861
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:56 schreef Patroon het volgende:

[..]

Noc-nsf heeft nier voor niks een statement afgegeven.
En de reactie daarop van dat sportvastgebeuren was een stuk sterker..
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:45:02 #280
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146172877
En fery is een dikzak die meer moet fietsen en beter moet eten. De kano van 2 jaar terug.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146174284
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:44 schreef Oksel het volgende:

[..]

Net even gelezen, en inderdaad klinkt dit sterker.
Link: http://www.sportvasten.nl(...)_nocnsf_bijlagen.pdf

Maar jij hebt er ook ervaring mee, hoorde ik? Wat zijn jouw bevindingen? Met welk doel deed je het? En is dat doel weer uit het oog verloren na de kuur? Of heb je blijvende resultaten geboekt?
People assume too much.
pi_146178948
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:03 schreef hetsjhokleek het volgende:
Om nog te profiteren van fietsplan ga ik een nieuwe racefiets kopen. Op bikemotion heb ik de stevens idzoard pro bekeken. Past binnen budget en heeft een erg laag gewicht. Nadeel is dat hij pas in januari leverbaar is.

Vandaag ben ik bij een fietsenzaak hier in de buurt geweest en heb daar een merckx emx1 ultegra bekeken. Prijs en gewicht zijn iets hoger maar het is wel een merckx. Nu ben ik dus aan het twijfelen.

Links naar de beide fietsen
Stevens: http://www.stevensbikes.d(...)12&cou=BE&lang=en_US
Merckx:http://www.ubyk.co.uk/edd(...)o-ultegra-2014/16887

Kunnen jullie mij adviseren?
Boodschap van algemeen nut.
pi_146178967
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 08:01 schreef hetsjhokleek het volgende:

[..]

SPT / Racefiets kopen / Beginnen met wielrennen #17 winterfietsen gezocht
Probeer het daar, dan sneeuwt je post minder snel onder en wordt je ook beter geholpen. :)
  zaterdag 1 november 2014 @ 08:29:45 #284
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146179128
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef Gripper het volgende:
M'n tipistok jeukt al bij het idee kaas. :9
Dit ga ik met m'n kippie overleggen want sept/okt is toch vaak de periode voor onze zomervakantie.

T is van mijn kant nog losjes hoor, er zijn al zoveel andere fietsplannen voor deze zomer en er ligt ook al een idee om met patroon & onze meisjes op vakantie te gaan.

Maar tof is t sowieso :)
Ja leuk idee, misschien niet in 2015 maar 2016.

Ofzo.

In de zomer is het meestal erg warm daar en in het voorjaar heb je kans op sneeuw op hoogte. Het najaar is mooi qua temperatuur doorgaans en er is werkelijk geen kip op de weg te bekennen.

[ Bericht 4% gewijzigd door kaasplankje op 01-11-2014 08:35:57 ]
pi_146179171
Wat een weer _O_

Geen tijd om te fietsen :'(
pi_146179360
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:15 schreef Gripper het volgende:

[..]

Inderdaad niet mee komen naar de sportful hoor, je gaat helemaal dood dan. Alhoewel, er is ook een korte afstand van 100 km.
Jij moet dit jaar natuurlijk wel gewoon de heuvels in, AGR, klimclassic, la chouffe, rondje mergelland. en in je vakantie in de Alpen of Pyreneeën in een mooi dal zitten waar het vooral lekker toeven met je meisje is, maar waar je ook de heuvels en als je iets langer doortrapt de hoge cols op kunt. :)
Niet zo overdrijven. Kan hij prima.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_146179422
quote:

[..]

Natuurlijk hebben ze zo'n reactie, want ze moeten er dik mee cashen.

Geef mij 1 reden waarom een onafhankelijke organisatie, zonder winstoogmerk een statement uitbrengt, die een ander bedrijf, wat geen concurrent is, schade toebrengt.

Verder zijn de argumenten maar slap, maar klinken voor een leek wel betrouwbaar.

Die trainert van me is zowel inspanningsfysioloog en sportvoedingsdeskundige, 2 universitaire studies, en raadt het echt af.

Oksel, geef eens aan hoeveel totale winst je nu hebt gemaakt met die tig keren sportvasten? Het is opvallend dat zowel jij als very, steeds weer terugvallen naar het oude gewicht.
pi_146179453
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 08:29 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja leuk idee, misschien niet in 2015 maar 2016.

Ofzo.

In de zomer is het meestal erg warm daar en in het voorjaar heb je kans op sneeuw op hoogte. Het najaar is mooi qua temperatuur doorgaans en er is werkelijk geen kip op de weg te bekennen.
Lijkt me leuk voor 2016.
pi_146179577
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:05 schreef Patroon het volgende:
Verder zijn de argumenten maar slap, maar klinken voor een leek wel betrouwbaar.
Iemand met een rust hartslag van 40, 11% BF en max vermogen van 400 watt lijkt me ook niet echt een dikzak, maar iemand die al regelmatig heeft gesport. En het is één persoon. Totaal niet representatief lijkt me?
pi_146179607
quote:

[..]

Wij van wc-eend...
pi_146179854
quote:
NOC*NSF geeft vervolgens aan dat een risico zou zijn dat er verlies van spiermassa zou optreden. Dit zien wij echter niet
terug in de praktijk, mede door het inzetten van een aminozuur voedingssupplement tegen spierafbraak.
Orly? Geef dan gewoon aan dat je graag je zooi wil verkopen. Je kan prima die aminozuren uit je voeding halen, heb je al die onzin als BCAA's of aminozuursupplementen echt niet voor nodig. Een lichaam is efficiënt genoeg om dagelijks te zorgen voor een volledig aminozuurprofiel.. De kans dat je niet alle essentiële aminozuren binnenhaalt op een dag is nihil in de westerse wereld.
pi_146179897
Gewoon niet teveel suikers (dus ook koolhydraten) eten en veel bewegen en je valt af.

Verder alles met mate.
pi_146180077
Korte broek in november _O_
pi_146180817
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:44 schreef Ericr het volgende:

[..]

Orly? Geef dan gewoon aan dat je graag je zooi wil verkopen. Je kan prima die aminozuren uit je voeding halen, heb je al die onzin als BCAA's of aminozuursupplementen echt niet voor nodig. Een lichaam is efficiënt genoeg om dagelijks te zorgen voor een volledig aminozuurprofiel.. De kans dat je niet alle essentiële aminozuren binnenhaalt op een dag is nihil in de westerse wereld.
Het gaat er toch om dat je die zuren alsnog binnenkrijgt ondanks dat je geen voeding krijgt?
Dus dat je die supplementen in een normaal eetpatroon niet nodig hebt lijkt me nogal wiedes.
People assume too much.
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:59:11 #295
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_146180886
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

44k. :)
Zozo meneertje hoogtemeter. Zelfs ik uit het vlakke Groningen zit al op meer dan 60k *O*
.
pi_146180927
Yankee, ga je ook mee naar de GF Sportlul?
  zaterdag 1 november 2014 @ 11:03:33 #297
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_146180950
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:02 schreef Patroon het volgende:
Yankee, ga je ook mee naar de GF Sportlul?
Ik wil denk ik weer de marmotte doen en bij mijn huidige werkgever gaat het mij niet lukken om zowel in juni als in juli een week vrij te krijgen. Kortom ik ben druk bezig een andere baan te vinden
.
pi_146180992
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:05 schreef Patroon het volgende:
Die trainert van me is zowel inspanningsfysioloog en sportvoedingsdeskundige, 2 universitaire studies, en raadt het echt af.
Diegene die mij adviseert is ook niet bepaald een nitwit ofzo hoor. Een screenshot van zijn linkedin:

De reden dat ik steeds terugviel is omdat ik simpelweg geen goede dicipline had en terugviel in mijn oude eetgewoonten, bankhangen, blowen en het sporten nooit meer dan drie maanden volhield. Nu hoop ik meer gedreven te zijn. Ik zit al een tijdje op de fiets met grote regelmaat, ik zwem...en mijn vrienden om me heen voelen ook steeds meer de druk om te sporten. Ook ben ik gestopt met blowen/roken. Daar komt ook bij dat ik nu 31 ben en mijn huid nu nog veerkrachtig is, maar straks wellicht niet meer. Dus het is nu ook een soort van nu of nooit.
People assume too much.
pi_146181029
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:06 schreef very het volgende:

[..]

Diegene die mij adviseert is ook niet bepaald een nitwit ofzo hoor. Een screenshot van zijn linkedin:
[ afbeelding ]

De reden dat ik steeds terugviel is omdat ik simpelweg geen goede dicipline had en terugviel in mijn oude eetgewoonten, bankhangen, blowen en het sporten nooit meer dan drie maanden volhield. Nu hoop ik meer gedreven te zijn. Ik zit al een tijdje op de fiets met grote regelmaat, ik zwem...en mijn vrienden om me heen voelen ook steeds meer de druk om te sporten. Ook ben ik gestopt met blowen/roken. Daar komt ook bij dat ik nu 31 ben en mijn huid nu nog veerkrachtig is, maar straks wellicht niet meer. Dus het is nu ook een soort van nu of nooit.
Succes! ^O^
pi_146181068
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb btw gisteren een paar van die megapotten voedingssupps gehaald als ondersteuning van mijn krachtprogram. Leek me goed aangezien ik naast 4x gym per week ook nog zo'n 300/350km afleg vaak ook op een bakfiets of met een volle tas op de rug. Merk dat ik normaal etende soms niet goed hersteld ben. Nu heb ik whey isolaat, amino BCCA op advies vd verkopert, en een recov shake met van alles aan vitamine B, mineralen, carbs weet ik wat. Gisteren mee begonnen echt tantoesmerig maar 't werkt wel.
Goed bezig. Mijn whey en shit was ook weer op, dus gisteren nieuwe doos afgeleverd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')