Dat kan niet kloppen...Hoe heb je dat berekend?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:26 schreef Oksel het volgende:
Nou, stapel data gekregen.. maar resultaten daaruit halen valt niet mee. Volgens de methodiek van de fysio is mijn D1 bij hartslag 183. En D2 bij hartslag 184,5. Of ik kan niet rekenen. Of ergens anders gaat iets niet goed.
Gezien de test (1min protocol) wordt het omslagpunt overschat. Die durf ik wel wat slagen lager te leggen. Daarbij komt dat de zones van Karvonenen vaak te hoog komen te liggen bij mensen met hoge omslagpunten. Beste kan je rekenen met de aerobe drempel, maar weet niet of die gegeven is (moet nog ff naar de gegevens kijken).quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef dop het volgende:
Okelino
bij omslag punt 188 is
D1 141 tot 160
D2 160 tot 179
D3 179 tot 188
herstel zone 113-141
Zeker! Maar dat wit doet de fiets geen recht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
Geel zwart wit is ook niet echt mijn favo combi. Al is dat verder persoonlijk gelukkig anders zouden we allen op dezelfde fietsen rijden. Tis wel agressief, zwart met geel. Beetje wespenkleuren.
Mooi fietsje hoor. Het heeft voor mij nog wel een stoffig imago, maar de fietsen zien en nu een stuk beter uit dan jaar of 3-4 terug.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ddx: Ik sprak vanmorgen even een vriend van me, een grafisch ontwerper die ook mijn logo voor de zaak heeft bedacht. Dat met de tandwielen. Op de zijkant van onze koerspetten staat ook zijn bedrijfsnaam.
Hij was bij een FM de ruit aan het stylen voor de sale daar. Hij werkt sinds een paar jaar ook voor Jan Janssen, en helpt daar met ontwikkelen van de styling voor de lakdesigns. Ook in jouw Venom zitten elementen die hij heeft bedacht/aangedragen. Hij had een JJ prototype frame met custom lak, naar een van zijn recent ingediende ideetjes van JJ gekregen. Ik mocht ze even aanschouwen. Best leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit, dat zou ik ook niet zeggen. Maar het staat iig niet erg boven aan mijn lijstje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi fietsje hoor. Het heeft voor mij nog wel een stoffig imago, maar de fietsen zien en nu een stuk beter uit dan jaar of 3-4 terug.
Zou er alsnog nooit 1 kopen
Wel leuk ook dat dit een one of a kind fiets is. Design gaat mss volgend jaar in productie maar mss ook aangepast of wie weet. Ik vind dat je een JJ moet kopen knut, dan steun je de lokale Rotterdamse economie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi fietsje hoor. Het heeft voor mij nog wel een stoffig imago, maar de fietsen zien en nu een stuk beter uit dan jaar of 3-4 terug.
Zou er alsnog nooit 1 kopen
Vandaar dat jij allerlei tweedehands fietsen koopt die zo ver mogelijk bij Rotterdam vandaan komenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel leuk ook dat dit een one of a kind fiets is. Design gaat mss volgend jaar in productie maar mss ook aangepast of wie weet. Ik vind dat je een JJ moet kopen knut, dan steun je de lokale Rotterdamse economie.
En idd JJ was nogal een "oudemannenmerk" maar 't ziet er nu meer flashy uit. Vind ook de letters SSE in Janssen erg fraai.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel leuk ook dat dit een one of a kind fiets is. Design gaat mss volgend jaar in productie maar mss ook aangepast of wie weet. Ik vind dat je een JJ moet kopen knut, dan steun je de lokale Rotterdamse economie.
En idd JJ was nogal een "oudemannenmerk" maar 't ziet er nu meer flashy uit. Vind ook de letters SSE in Janssen erg fraai.
Even bij Huub op de Bergweg vragen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over lokale economie gesproken, weet jij of 1 van de fietsenmakers zo'n kluscursus doet?
Dat ziet er mooi en rustig uit. Zitten ook nog wel wat klimmetjes in de buurt. Ik zie ook wel wat kaas bedoelt met heggetjes. Achja, zullen het wel zien als ik er heen ga.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wegen zijn mooi golvend in de highlands, weet niet hoever je daarvoor van de kust af moet. Fietspaden in de buitengebieden doen ze niet aan voor zover ik me kan herinneren.
Gewoon de cursor willekeurig net buiten de stad gezet.
Dit kan prima toch?
https://www.google.nl/map(...)9:0xe8bb05da5cf4c472
Ik zou zeggen dat die '010' op de chainstay je het meest aan zou sprekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:29 schreef kaasplankje het volgende:
Vind ook de letters SSE in Janssen erg fraai.
ipv koffie doe je een whisky stopquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:48 schreef No-P het volgende:
[..]
Dat ziet er mooi en rustig uit. Zitten ook nog wel wat klimmetjes in de buurt. Ik zie ook wel wat kaas bedoelt met heggetjes. Achja, zullen het wel zien als ik er heen ga.
Tochtje naar Tomintoul is vast niet verkeerd...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ipv koffie doe je een whisky stop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |