Schaatsen. Op de ijsbaan hier of op de vaart voor mn huis.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:50 schreef very het volgende:
ALS het straks glad gaat worden en al...hoe trainen jullie dan door? Gewoon alsnog met de racefiets de straat op en om de haverklap op je bek gaan? Thuis met zo'n ding waar je je fiets in kan zetten? Of met een andere fiets, bijv. MTB, waarmee je minder snel op je smoel gaat als het glad is?
Klooien met bierquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:59 schreef Fretwork het volgende:
Vanaf nu is er nog maar één acceptabele hersteldrank.
http://www.iflscience.com(...)ver-free-beer-anyone
Mooie fietsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:45 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is binnen en al meteen 10km gefietst van winkel naar huis. Lekker hoor in het donker.
Rondje om de kerk ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:08 schreef Leonos het volgende:
Boys, kunnen we niet met ze alle beetje makkelijkere rit rijden?
Edit: Laat maar, zat pagina 1 te lezen.
Das vrij hoog. Die van mij ligt ook zo rond dat punt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:11 schreef Oksel het volgende:
Mijn omslagpunt ligt bij hartslag 188..
Deze baas doet gewoon de marmotte in herstel en D1.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:30 schreef Oksel het volgende:
Mijn herstelzone eindigt bij hartslag 182. Uhh.
De eersten zijn na een dikke 7 uur binnen, de laatsten na iets van 13 uur. De meesten rond de 9-10 uur. Bij de Citadelrit zijn twee pauzes ingebouwd, in Namen op de Citadel en vlak na Tienen. Er zijn er nogal wat die halverwege tussen Namen en Tienen aanleggen bij de Chinees voor isotone Babi Pangang met isotone gele hersteldrankquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:30 schreef Fretwork het volgende:
Die Citadelrit lijkt me ook wel tof, ben alleen benieuwd of ik tegen die tijd 7 uur achtereen op die fiets kan zitten.
Hoe moet ik zoiets voor me zien? Rijdt ieder voor zich, of heb je allemaal groepvorming? Wat zijn ongeveer de tempo's? Pauzeren mensen halverwege voor een pispauze of ben je dan je groep kwijt?
Tussen Roetgen en Lammersdorf zit een ongeasfalteerd stuk van ongeveer 3km, dat is op de racer goed te doen. Ten noorden van St. Vith is een langer stuk niet geasfalteerd. Maar ook dat is redelijk te doen. Vorig jaar reden we hier met de club overheen (met volle bepakking). Een Fransman deed dat op 23mm banden zonder problemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:39 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik misschien die Vennbahn eens gaan verkennen. Had gelezen, zoals je ook aangeeft, dat een aantal stukken niet geasfalteerd zijn. Zijn die wel nog te berijden op de racer, of moet ik daar dan omheen zien te laveren?
Ergens eind november zet ik een stel Schalbe Marathon Winters in m'n Bob Jackson. Die hou ik dan voor als het echt glad wordt. Het zijn slome banden maar je kunt gewoon over een spiegelglad opgevroren weg fietsen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:50 schreef very het volgende:
ALS het straks glad gaat worden en al...hoe trainen jullie dan door? Gewoon alsnog met de racefiets de straat op en om de haverklap op je bek gaan? Thuis met zo'n ding waar je je fiets in kan zetten? Of met een andere fiets, bijv. MTB, waarmee je minder snel op je smoel gaat als het glad is?
De formele deadline is 5 minuten voor de startquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:25 schreef Fretwork het volgende:
Wanneer moet je je eigenlijk inschrijven voor zoiets Ivo? Heb je daar nog een soort deadline voor?
Denk als ik het gewoon goed onderhoud dat het geen probleem geeft, ze zeggen dat het minder weerstand geeft maar dat is denk ik BS. Komt nu wel sneller troep in achja, eerst maar eens mijn liefje leren kennen. Muzas, ze komt zo mee naar mijn hemelbed hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:49 schreef fl4puit het volgende:
Vind de nieuwe Bulls fietsen niet verkeer, maar ben er nog niet helemaal uit wat ik moet vinden van de rem bij het achterwiel...
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:08 schreef Leonos het volgende:
Ik dOe de libelle fietsvierdaagse, 25 km met high tea stopquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:08 schreef Leonos het volgende:
Edit: Laat maar, zat pagina 1 te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |