abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:13:02 #251
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146166197
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

ja vooral altijd lekker hard fietsen. Verbrand je lichaam voornamelijk koolhydraten. Vanochtend hier uitvoerig besproken wat het effect is. Maar volgens mij ben je te eigenwijs om wat aan te nemen, althans zo kom je over.
Ik denk dat er eerst een onderzoek moet gepubliceerd worden van een of andere studienerd voordat em iets van een ander aanneemt.

Ik riep jaren terug al dat veel km's maken in D1 goed is niet alleen voor een laag vp maar ook voor een goede basisconditie om je trainingsprogram aan te kunnen in het voorjaar.
pi_146166246
Gewoon lekker je ritten afwisselen tussen lekker hard doorrijden en op je gemak van de omgeving genieten :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Robic is wel een goede, ga daar begin volgend jaar testje doen

Ziet er ok uit als ik docjes zo bekijk en ook betaalbaar vergeleken met sommige tests die je voor 200+ ziet en dan achteraf leest dat je weinig met waardes kan.
pi_146167201
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:50 schreef Patroon het volgende:

[..]

je komt ook niet aan vetverbranding toe als je ver boven je aerobedrempel zit.
Wat is dan de beste manier om het half uur heen en half uur terug te fietsen naar werk en zoveel mogelijk bij te dragen aan vetverbranding?
Ik sta best open voor advies hoor :Y maar zoals ik al zei: ik ga nu natuurlijk niet opeens zeggen dat dat sportvasten kut is terwijl ik halverwege ben :) wellicht voor de volgende keer wel onthouden ;)
People assume too much.
pi_146167232
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk dat er eerst een onderzoek moet gepubliceerd worden van een of andere studienerd voordat em iets van een ander aanneemt.

Ik riep jaren terug al dat veel km's maken in D1 goed is niet alleen voor een laag vp maar ook voor een goede basisconditie om je trainingsprogram aan te kunnen in het voorjaar.
Waarom denkt iedereen opeens dat ik niks van iemand aanneem? :')
People assume too much.
pi_146167415
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:37 schreef very het volgende:

[..]

Wat is dan de beste manier om het half uur heen en half uur terug te fietsen naar werk en zoveel mogelijk bij te dragen aan vetverbranding?
Ik sta best open voor advies hoor :Y maar zoals ik al zei: ik ga nu natuurlijk niet opeens zeggen dat dat sportvasten kut is terwijl ik halverwege ben :) wellicht voor de volgende keer wel onthouden ;)
Half uur rustig heen. Na het werk met omweg 2-5u terug :)

Ik ben vandaag ook met omweg naar huis gegaan.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_146167726
Oh, en vandaag de 5000km barrière doorbroken. *O*
pi_146167740
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

Half uur rustig heen. Na het werk met omweg 2-5u terug :)

Ik ben vandaag ook met omweg naar huis gegaan.
:P

Dat doe ik wel ook met enige regelmaat tegenwoordig, maar niet dagelijks.
Maar die dagen dat ik het niet doe, bedoel ik dan :P
People assume too much.
pi_146168059
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh, en vandaag de 5000km barrière doorbroken. *O*
En 50k hoogtemeters minimaal ?
pi_146168194
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:56 schreef ddx het volgende:

[..]

En 50k hoogtemeters minimaal ?
44k. :)
pi_146168284
inb4 garmin/telefoon hoogtemeters discussie.
pi_146168286
Zat ik in de buurt, maar de 50k ga je dit jaar dus nog wel halen ?
(ik kom net aan de 60k op dit moment)
pi_146168304
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:14 schreef ddx het volgende:
Gewoon lekker je ritten afwisselen tussen lekker hard doorrijden en op je gemak van de omgeving genieten :)

[..]

Ziet er ok uit als ik docjes zo bekijk en ook betaalbaar vergeleken met sommige tests die je voor 200+ ziet en dan achteraf leest dat je weinig met waardes kan.
Ja, en het zijn prima gasten die weten waar ze het over hebben!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_146168396
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef muzas het volgende:
inb4 garmin/telefoon hoogtemeters discussie.
Ja, alsof een Garmin betrouwbaar is. Met de strenge correctie van Strava sinds een tijdje, scheelt het gewoon echt heel weinig.

Edit:
Zie deze rit (http://www.strava.com/activities/200467549), iPhone, Android en 3 verschillende Garmins, allemaal iets anders maar wel dicht bij elkaar in de buurt. Een van de Garmins geeft het meeste aan nog wel...
pi_146168612
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef ddx het volgende:
Zat ik in de buurt, maar de 50k ga je dit jaar dus nog wel halen ?
(ik kom net aan de 60k op dit moment)
6000 hoogtemeters erbij. Ik heb geen idee of ik dat ga halen. Ik merk het wel. :)
Jij hebt aardig wat hoogtemeters gemaakt toen je in Frankrijk zat. Iets waar ik wel jaloers op ben, het stukje Frankrijk waar ik zat was nog platter dan de polder.
pi_146168691
Ik zat in de buurt van les riceys dit jaar. Was voor mij precies goed, klimmetjes niet langer dan 4k en niet veel steiler dan 7-8%, uitschieters daargelaten.

Volgend jaar toch graag iets heuvelachtiger. En mss zelfs mn eerste echte berg opfietsen :P
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:10:32 #266
73911 ultra_ivo
pi_146168742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik was net even in Decathlon, winterfietsbroek kijken. Zit nu te twijfelen, ze hebben alleen met zeem. Ik kan gewoon de goedkoopste, die blauwe zeem nemen en een bib eronder doen, dan wordt ik wel wat fors tussen de benen, maar wel lekker warm natuurlijk.

Optie 2: de rode zeem nemen, en die mischien combineren met zoiets, want ik twijfel of die zeem wel goed genoeg is.

Of natuurlijk meer uitgeven en een broek met zeem nemen, die in 1 keer goed is, goeie tips daarvoor?

Ivo, jij had toch ervaring met die Decathlon zemen?
De rode vindt ik een prima zeem. De groene waag ik me niet aan, een zeem met gel erin past niet voor lange ritten, dat gaat broeien. Ik reed Merselo-Verona met Decathlon broeken met rode zeem. Iedere dag een verse broek en het ging prima. Maar je moet ze wel eerst een paar keer hebben ingereden voordat je er 200+ km mee kunt rijden.
pi_146168765
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:09 schreef muzas het volgende:
Ik zat in de buurt van les riceys dit jaar. Was voor mij precies goed, klimmetjes niet langer dan 4k en niet veel steiler dan 7-8%, uitschieters daargelaten.

Volgend jaar toch graag iets heuvelachtiger. En mss zelfs mn eerste echte berg opfietsen :P
ga mee naar de dolemieten. GF Sportlul
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_146168866
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

6000 hoogtemeters erbij. Ik heb geen idee of ik dat ga halen. Ik merk het wel. :)
Jij hebt aardig wat hoogtemeters gemaakt toen je in Frankrijk zat. Iets waar ik wel jaloers op ben, het stukje Frankrijk waar ik zat was nog platter dan de polder.
Ja was mooi gebied waar ik zat (Vercors), zeker voor herhaling vatbaar maar dan ook eens een bekende klim doen.
pi_146168891
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:09 schreef muzas het volgende:

Je kunt altijd een weekendje komen, ik heb slaapplaats genoeg. En een echte berg wil ik ook nog eens doen.
pi_146169255
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:11 schreef Patroon het volgende:

[..]

ga mee naar de dolemieten. GF Sportlul
ja meteen 200k hardcore bergen ijkt me ook wat overdreven. Althans, al mn zenuwpeesbellen gaan er nu al van rinkelen, dus beter nog van niet :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:13 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je kunt altijd een weekendje komen, ik heb slaapplaats genoeg. En een echte berg wil ik ook nog eens doen.
Pas maar op van zo'n aanlokkelijk aanbod ga ik mss nog wel eens gebruik maken :P
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:29:13 #271
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146169677
Jullie moeten eens in de Pyreneeën gaan fietsen. Standplaats Argelès-Gazost en Saint Girons. Daar de Aubisque en de Tourmalet op. Vanuit Saint Girons de mooiste duurritten over middengebergte uit je zoetste dromen. Naar het monument van Eugéne Christophe, en op de Portet 'd Aspet naar het monument van Fabio Casartelli.

Als er animo voor is wil ik wel een week camping organiseren, liefst in het najaar in september of oktober. Daar moet je een keer geweest zijn. De Aubisque vanaf de Soulor kant is ook een van de tofste cols die ik ooit heb gefietst.
pi_146169737
Ik zit altijd met vrouw en kind, anders zou ik direct ja zeggen voor zoiets.
pi_146169758
end season fok!-camping olv monsieur frommage klinkt dan wel weer tof.

ik zit met vrouw, maar die vermaakt zich wel met zo'n horde gladgeschoren autihommo;s
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:53:07 #274
58560 Oksel
Gezellig.
pi_146170673
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:29 schreef kaasplankje het volgende:
Jullie moeten eens in de Pyreneeën gaan fietsen. Standplaats Argelès-Gazost en Saint Girons. Daar de Aubisque en de Tourmalet op. Vanuit Saint Girons de mooiste duurritten over middengebergte uit je zoetste dromen. Naar het monument van Eugéne Christophe, en op de Portet 'd Aspet naar het monument van Fabio Casartelli.

Als er animo voor is wil ik wel een week camping organiseren, liefst in het najaar in september of oktober. Daar moet je een keer geweest zijn. De Aubisque vanaf de Soulor kant is ook een van de tofste cols die ik ooit heb gefietst.
^O^ ^O^
pi_146171661
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:20 schreef muzas het volgende:

[..]

ja meteen 200k hardcore bergen ijkt me ook wat overdreven. Althans, al mn zenuwpeesbellen gaan er nu al van rinkelen, dus beter nog van niet :P
[..]
Inderdaad niet mee komen naar de sportful hoor, je gaat helemaal dood dan. Alhoewel, er is ook een korte afstand van 100 km.
Jij moet dit jaar natuurlijk wel gewoon de heuvels in, AGR, klimclassic, la chouffe, rondje mergelland. en in je vakantie in de Alpen of Pyreneeën in een mooi dal zitten waar het vooral lekker toeven met je meisje is, maar waar je ook de heuvels en als je iets langer doortrapt de hoge cols op kunt. :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')