Ik denk dat er eerst een onderzoek moet gepubliceerd worden van een of andere studienerd voordat em iets van een ander aanneemt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
ja vooral altijd lekker hard fietsen. Verbrand je lichaam voornamelijk koolhydraten. Vanochtend hier uitvoerig besproken wat het effect is. Maar volgens mij ben je te eigenwijs om wat aan te nemen, althans zo kom je over.
Ziet er ok uit als ik docjes zo bekijk en ook betaalbaar vergeleken met sommige tests die je voor 200+ ziet en dan achteraf leest dat je weinig met waardes kan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Robic is wel een goede, ga daar begin volgend jaar testje doen
Wat is dan de beste manier om het half uur heen en half uur terug te fietsen naar werk en zoveel mogelijk bij te dragen aan vetverbranding?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
je komt ook niet aan vetverbranding toe als je ver boven je aerobedrempel zit.
Waarom denkt iedereen opeens dat ik niks van iemand aanneem?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat er eerst een onderzoek moet gepubliceerd worden van een of andere studienerd voordat em iets van een ander aanneemt.
Ik riep jaren terug al dat veel km's maken in D1 goed is niet alleen voor een laag vp maar ook voor een goede basisconditie om je trainingsprogram aan te kunnen in het voorjaar.
Half uur rustig heen. Na het werk met omweg 2-5u terugquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:37 schreef very het volgende:
[..]
Wat is dan de beste manier om het half uur heen en half uur terug te fietsen naar werk en zoveel mogelijk bij te dragen aan vetverbranding?
Ik sta best open voor advies hoormaar zoals ik al zei: ik ga nu natuurlijk niet opeens zeggen dat dat sportvasten kut is terwijl ik halverwege ben
wellicht voor de volgende keer wel onthouden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Half uur rustig heen. Na het werk met omweg 2-5u terug
Ik ben vandaag ook met omweg naar huis gegaan.
En 50k hoogtemeters minimaal ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh, en vandaag de 5000km barrière doorbroken.
Ja, en het zijn prima gasten die weten waar ze het over hebben!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:14 schreef ddx het volgende:
Gewoon lekker je ritten afwisselen tussen lekker hard doorrijden en op je gemak van de omgeving genieten
[..]
Ziet er ok uit als ik docjes zo bekijk en ook betaalbaar vergeleken met sommige tests die je voor 200+ ziet en dan achteraf leest dat je weinig met waardes kan.
Ja, alsof een Garmin betrouwbaar is. Met de strenge correctie van Strava sinds een tijdje, scheelt het gewoon echt heel weinig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef muzas het volgende:
inb4 garmin/telefoon hoogtemeters discussie.
6000 hoogtemeters erbij. Ik heb geen idee of ik dat ga halen. Ik merk het wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef ddx het volgende:
Zat ik in de buurt, maar de 50k ga je dit jaar dus nog wel halen ?
(ik kom net aan de 60k op dit moment)
De rode vindt ik een prima zeem. De groene waag ik me niet aan, een zeem met gel erin past niet voor lange ritten, dat gaat broeien. Ik reed Merselo-Verona met Decathlon broeken met rode zeem. Iedere dag een verse broek en het ging prima. Maar je moet ze wel eerst een paar keer hebben ingereden voordat je er 200+ km mee kunt rijden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik was net even in Decathlon, winterfietsbroek kijken. Zit nu te twijfelen, ze hebben alleen met zeem. Ik kan gewoon de goedkoopste, die blauwe zeem nemen en een bib eronder doen, dan wordt ik wel wat fors tussen de benen, maar wel lekker warm natuurlijk.
Optie 2: de rode zeem nemen, en die mischien combineren met zoiets, want ik twijfel of die zeem wel goed genoeg is.
Of natuurlijk meer uitgeven en een broek met zeem nemen, die in 1 keer goed is, goeie tips daarvoor?
Ivo, jij had toch ervaring met die Decathlon zemen?
ga mee naar de dolemieten. GF Sportlulquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:09 schreef muzas het volgende:
Ik zat in de buurt van les riceys dit jaar. Was voor mij precies goed, klimmetjes niet langer dan 4k en niet veel steiler dan 7-8%, uitschieters daargelaten.
Volgend jaar toch graag iets heuvelachtiger. En mss zelfs mn eerste echte berg opfietsen
Ja was mooi gebied waar ik zat (Vercors), zeker voor herhaling vatbaar maar dan ook eens een bekende klim doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
6000 hoogtemeters erbij. Ik heb geen idee of ik dat ga halen. Ik merk het wel.
Jij hebt aardig wat hoogtemeters gemaakt toen je in Frankrijk zat. Iets waar ik wel jaloers op ben, het stukje Frankrijk waar ik zat was nog platter dan de polder.
Je kunt altijd een weekendje komen, ik heb slaapplaats genoeg. En een echte berg wil ik ook nog eens doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:09 schreef muzas het volgende:
Ik zat in de buurt van les riceys dit jaar. Was voor mij precies goed, klimmetjes niet langer dan 4k en niet veel steiler dan 7-8%, uitschieters daargelaten.
Volgend jaar toch graag iets heuvelachtiger. En mss zelfs mn eerste echte berg opfietsen
ja meteen 200k hardcore bergen ijkt me ook wat overdreven. Althans, al mn zenuwpeesbellen gaan er nu al van rinkelen, dus beter nog van nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
ga mee naar de dolemieten. GF Sportlul
Pas maar op van zo'n aanlokkelijk aanbod ga ik mss nog wel eens gebruik makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt altijd een weekendje komen, ik heb slaapplaats genoeg. En een echte berg wil ik ook nog eens doen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:29 schreef kaasplankje het volgende:
Jullie moeten eens in de Pyreneeën gaan fietsen. Standplaats Argelès-Gazost en Saint Girons. Daar de Aubisque en de Tourmalet op. Vanuit Saint Girons de mooiste duurritten over middengebergte uit je zoetste dromen. Naar het monument van Eugéne Christophe, en op de Portet 'd Aspet naar het monument van Fabio Casartelli.
Als er animo voor is wil ik wel een week camping organiseren, liefst in het najaar in september of oktober. Daar moet je een keer geweest zijn. De Aubisque vanaf de Soulor kant is ook een van de tofste cols die ik ooit heb gefietst.
Inderdaad niet mee komen naar de sportful hoor, je gaat helemaal dood dan. Alhoewel, er is ook een korte afstand van 100 km.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:20 schreef muzas het volgende:
[..]
ja meteen 200k hardcore bergen ijkt me ook wat overdreven. Althans, al mn zenuwpeesbellen gaan er nu al van rinkelen, dus beter nog van niet
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |