In het verleden presenteerde programma's als de ' Helemaal in je eentje show' en ' Aanvalluh' , wat nu wel heel toepasselijk isquote:Oud-presentator Frank Masmeijer zit al vijf weken in een Antwerpse gevangeniscel op verdenking van grootscheepse drugshandel. Dat vertelt zijn vrouw Sandra tegen De Telegraaf.
“Op een ochtend werd er aangebeld door de politie en moest hij mee. Frank kreeg niet eens de gelegenheid iets te pakken of mee te nemen, voordat we het wisten zat hij in de auto,” aldus de echtgenote.
Sandra Masmeijer bracht eerder het verhaal de wereld in dat Frank in het buitenland verbleef voor ‘zaken’, maar dit bleek een leugentje. “Het is buitengewoon gęnant voor ons en voor de kinderen, vandaar dat ik eerst ook deed of er niets aan de hand was.”
Masmeijer zit in volledige beperking, wat betekent dat hij alleen contact mag hebben met zijn advocate
Twijfelen aan mijn kundequote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Nee, dit is niet waar toch? Hahahahahahaha
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Twijfelen aan mijn kunde
BRON
Hou Ted hier buiten.quote:
In de periode daartussen heeft hij wel even (en wie van het personeel daar niet, qua even...) bij Sport7 gewerkt. Dat verklaart welllicht dat hij aan lager wal is geraakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef jekomterwelhinter het volgende:
OOK NCRV![]()
Weg van god, hup naar de drugs.
Hij zit ook voor een of meerdere zaken in het buitenland.quote:Sandra Masmeijer bracht eerder het verhaal de wereld in dat Frank in het buitenland verbleef voor ‘zaken’,
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
Don FrankIk had het niet achter hem gezocht.
'het gebit' was zijn bijnaam.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Z'n lach, die heb ik altijd zo onecht gevonden. Ik vond het een enge man.
Komt minstens uit zijn SportEven-tijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
Hij mocht willen dat hij er nog zo uitzag ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |