SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Beste is er wel vanaf maat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://instagram.com/emiliemnereng
Oh, haar. Volgens mij wel eens op Dumpert voorbij zien komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://instagram.com/emiliemnereng
Sowiesoquote:
Ik weet wat ons te doen staatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Als je deze TT doet bij 5000 zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat je gebant wordt
Klopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Had er beter 'Ezell is de beste gf ever' van kunnen maken
tien chocoladerepen en drie pakken chipsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:13 schreef Typisch het volgende:
hoeveel heb je er gehad om deze conclusie te kunnen trekken?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
tien chocoladerepen en drie pakken chips
zou voor chilli gaanquote:
Dat is met de meeste vrouwen zo helaas.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen ze 14 was zag ze er beter uit idd
Noemen ze dat kwijl ja?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Ezell ik krijg een telefoontje van je huisgenoten, ze klagen dat het kwijl door de muren heen druipt
zal ik opwarmen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
zou voor chilli gaan
kk lekker
Ik noem het kwijl anders ben ik gelijk weer viespeukquote:
Preuts SC.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik noem het kwijl anders ben ik gelijk weer viespeuk
zeg gewoon flamoesvochtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik noem het kwijl anders ben ik gelijk weer viespeuk
Mensen die flamoes zeggenquote:
Vla-mousse.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die flamoes zeggen
Moet ik op de een of andere manier aan een soort toetje denken
is vaker het voorgerechtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die flamoes zeggen
Moet ik op de een of andere manier aan een soort toetje denken
hehequote:
Of spleetjequote:
Tuurlijk niet. Een worstquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
Daarna een dikke vette pizza natuurlijk.
Dan denk ik gelijk aan kinderen. Als in dat je dat vroeger als kind altijd zei.quote:
Dat is geen snack, dat is een hele maaltijdquote:
laatste tijd wel minderquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:29 schreef Ezell het volgende:
was even vergeten dat jij altijd chill eten hebt
Ciaoquote:
wat whyquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door onze trouwcultuur ezell. Heb schuldgevoel.
Slaap lekker.quote:
quote:
nu kom depressiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]Door de gedachte het zelf te moeten betalen zeker
Trusten xxquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Welterusten
Burgerlijk slaap tijdstip.
Slaap lekker Insoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Welterusten
Burgerlijk slaap tijdstip.
ik ga boterham met pindakaas makenquote:
Nog zo vroeg.quote:
Net opquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga boterham met pindakaas maken
nou, mijn ouders hebben in huis in arnhem toen een biljarttafel erbij gekocht, die konden die vorige bewoners niet meenemen ofzo. Dus we hadden een heel grote kamer met in het midden die grote tafel, maar waren nog te klein om er wat mee te doen. En ze hebben hem meegenomen naar huis in dorp waar ze nu wonen, maar daar wordt ie gebruikt als tafel waar mijn moeder dingen uitzoekt voor dr schilderijen en kunst enzo. Maar keek vroeger wel altijd als mijn vader en een vriend het deden enzo, dus kende het al wel.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, mijn ouders hebben in huis in arnhem toen een biljarttafel erbij gekocht, die konden die vorige bewoners niet meenemen ofzo. Dus we hadden een heel grote kamer met in het midden die grote tafel, maar waren nog te klein om er wat mee te doen. En ze hebben hem meegenomen naar huis in dorp waar ze nu wonen, maar daar wordt ie gebruikt als tafel waar mijn moeder dingen uitzoekt voor dr schilderijen en kunst enzo. Maar keek vroeger wel altijd als mijn vader en een vriend het deden enzo, dus kende het al wel.
Maar kon er echt niks van, wel paar goede ballen gehad enzo. en op einde beetje kloten door elke keer als hij deed die bal weg te doenen achter hem staan en dan domme dingen zeggen, uit concentratie halen enzo. en als hij even niet keek snel twee keer doen
maar hij vond het wel leuk ahahahah
op einde was het echt niet meer serieusquote:
Trickshotquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:20 schreef supersof het volgende:
[..]
op einde was het echt niet meer serieus![]()
![]()
die witte bal schoot ook van de tafel, was zo slecht
Hèhè beetje aangeschoten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:20 schreef supersof het volgende:
[..]
op einde was het echt niet meer serieus![]()
![]()
die witte bal schoot ook van de tafel, was zo slecht
Ik zal erop lettenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Meer mensen hebben er last van. IP-koppelen uitzeten bij het inloggen.
Op m'n iPad doet hij het dan weer nietquote:
nee joh niks gedronkenquote:
hij is te burgerlijk gewordenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog zo vroeg.
Ik mis de nachtelijke gesprekken tot 5 uur met Inso
Drank eruit gegooid en God ervoor in de plaatsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij is te burgerlijk geworden
Ah, ok. FOK! doet sowieso wat akelig de laatste tijd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op m'n iPad doet hij het dan weer niet
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drank eruit gegooid en God ervoor in de plaats
Laat mij in de morgen jouw liefde horen,quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij in de morgen jouw liefde horen,
In jou, Wietparkiet, stel ik mijn vertrouwen,
Wijs mij de weg die ik gaan moet,
Mijn ziel verlangt enkel naar jou.
Nu kan ik vredig gaan slapen.
jaaaaaaaa omg so excitedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof sof sof morgen porter
Hoe laat pakken we de trein hier? Ergens in de middag? Gaan we daar wat eten enzo voor we naar de melkweg gaanquote:
ja laten we rond 15 doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe laat pakken we de trein hier? Ergens in de middag? Gaan we daar wat eten enzo voor we naar de melkweg gaan
gewoon garderobe bij melkweg?quote:
En dit jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon garderobe bij melkweg?
als je zo dik als jij bent wel zekerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Alleen een sweater is voldoende hoor.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:55 schreef supersof het volgende:
[..]
als je zo dik als jij bent wel zeker
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:56 schreef supersof het volgende:
Grapje toch oké ik ga slapen dag dag liefjes
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:56 schreef supersof het volgende:
Grapje toch oké ik ga slapen dag dag liefjes
hoi, jij bent vroegquote:
wanneer heb je tentamenquote:
neequote:
oh ik straks om 16:00quote:
sterktequote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik straks om 16:00
best spannend
nee moet nog beginnenquote:
hoeveel hoofdstukken moet je kennenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nee moet nog beginnen
heb eerste drie hoofdstukken gehad nu
10 volgens mijquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel hoofdstukken moet je kennen
lijkt mij verschrikkelijk maar als jij er blij mee bentquote:
Heb weinig keuze.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:54 schreef supersof het volgende:
[..]
lijkt mij verschrikkelijk maar als jij er blij mee bent
Als jij die kinderlijke behoefte hebtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:01 schreef Bami-Powner het volgende:
mogen er hier tetten geplaatst worden?
ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij die kinderlijke behoefte hebt
kan jij lezen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:01 schreef Bami-Powner het volgende:
mogen er hier tetten geplaatst worden?
mag niet in GC, doeiquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja, maar te lui om OP te lezen![]()
, kan jij het voor me doen
?
Niets mis meequote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Zometeen tosti maken als ik thuis ben.
je FOK!t dus terwijl je buitenshuis bentquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Zometeen tosti maken als ik thuis ben.
Wie niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:14 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
je FOK!t dus terwijl je buitenshuis bent
Klopt. Probleem mee?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:14 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
je FOK!t dus terwijl je buitenshuis bent
Gewoon aftikken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:15 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dat kost wel 3G en voor de badboys 4G
Ik liever in de bus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:17 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik fok! liever thuis, lekker gezellig warm en knus
dan lijkt het alsof je keihard aan het hosselen bent via whatsappquote:
Kloptquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:18 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dan lijkt het alsof je keihard aan het hosselen bent via whatsapp
vul even lijstje in de op inquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:18 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dan lijkt het alsof je keihard aan het hosselen bent via whatsapp
Ga maar gewoon wegquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:24 schreef Bami-Powner het volgende:
Naam: Bami-Powner
Burgerlijke staat: hosselaar
Woonplaats/province: hier
Voetbalclub: voetbal
Favoriete eten: pizza (die eckte niet die neppe amerikaanse vettige troep)
Favoriete drankje: chocomelk
Favoriete film: films![]()
Lievelingsdier: kadden
Lievelingskleur: wit
Politieke voorkeur: communisme
wat nou?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga maar gewoon weg
Kansloze missie
je slaat de helft over maar je bent nu al gezaktquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:24 schreef Bami-Powner het volgende:
Lievelingsdier: kadden, konijnen
Lievelingskleur: wit, blauw, zwart
dven, kutuserquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En anders komt dven je weer verbale klop geven.
jij ook hier lolquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:24 schreef Bami-Powner het volgende:
dus wegens mijn politieke voorkeur wordt ik niet door een groepje wildvreemde mensen op een forum geaccepteerd?quote:
er is wel meer mis met jouquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus wegens mijn politieke voorkeur wordt ik niet door een groepje wildvreemde mensen op een forum geaccepteerd?
vind je het normaal om je echte naam, opleiding, etc op een forum te plaatsen?quote:
Dat vind ik normaal jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
vind je het normaal om je echte naam, opleiding, etc op een forum te plaatsen?
"geen plezier"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja, wat een dooie boel hier zeg
geen tetten, geen plezier![]()
*word ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus wegens mijn politieke voorkeur wordt ik niet door een groepje wildvreemde mensen op een forum geaccepteerd?
Vanwege je gevaarlijke ideologie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
typisch hypocriet Nederlandquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vanwege je gevaarlijke ideologie.
quote:
bewijsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh wat? Half nederland is communist.
Het feit dat elke partij in Nederland links is is genoeg.quote:
elke partij kan mijn pik likkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het feit dat elke partij in Nederland links is is genoeg.
Linkse politiek right there.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:45 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
elke partij kan mijn pik likken
veel kletsen, koffie drinken en veel geld van het volk roven
Dat laatste is vooral ironisch als communist zou je dat goed moeten vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:45 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
elke partij kan mijn pik likken
veel kletsen, koffie drinken en veel geld van het volk roven
dus je denkt echt dat die "communisme" gemeend was?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat laatste is vooral ironisch als communist zou je dat goed moeten vinden.
Euh, het zijn er heel erg veel op FOK! dus het verbaasd me niets.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:46 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus je denkt echt dat die "communisme" gemeend was?![]()
![]()
Jij denkt dat dat lijstje een grap is?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:46 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus je denkt echt dat die "communisme" gemeend was?![]()
![]()
het is een grapquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat lijstje een grap is?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh, het zijn er heel erg veel op FOK! dus het verbaasd me niets.
Uh wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar haal je die gozert vandaan, JC
Nu moet jij zeggenquote:
oh :$quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu moet jij zeggen
"Ik kom er niet vanaf, Inso"
leuk VI grapje
waar komt die mannetje vandaanquote:
denk het hoge noordenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar komt die mannetje vandaan
komt die daar vandaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat amarantha ook zo praat?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga nu op google maps kijken waar emmen ligt
ik kwam er laatst achter dat mijn geboorteplaats ook verdacht dicht bij duitsland isquote:
ergens bij nimma?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kwam er laatst achter dat mijn geboorteplaats ook verdacht dicht bij duitsland is
AFGEKEURDquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:24 schreef Bami-Powner het volgende:
Ik in Westfriesgasthuis geborenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis 4 lyfe
beter houd je je mond met je filmsquote:
ik nijmegenerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ben ook Horinees volgens ID en ribba
euh thuis bevallen veel chiller heb je gezonde kinderen anders mag het nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
omdat jouw ouders te pauper waren
mijn ouders zijn absoluut geen paupers.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
omdat jouw ouders te pauper waren
niets mis mee hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:21 schreef supersof het volgende:
Is toch chill, zondagavondje, rond borreltijd, even bevallen thuis.
Vandaag tentamen. Waardeloosquote:
ik ook echt shitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag tentamen. Waardeloos
Ik op een vrijdagavond om 19:17quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben op nacht van donderdag op vrijdag geboren om half 4 snachts
sterktequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag tentamen. Waardeloos
Gvd man hoezo geen 19:08quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik op een vrijdagavond om 19:17
Ja dat wel, maar komen sowieso wat kutvragenquote:
ik heb vertrouwen in jequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar komen sowieso wat kutvragen
Ik ben 3 weken te vroeg geboren. Het is te merkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:30 schreef supersof het volgende:
Ik was twee weken te laat en toen zeiden ze tegen mijn moeder dat ze wel wijntje kon drinken dat helpt soms. Dus zodoende zondagavond borreltijd in avondzon geboren.
Misschien houd ik daarom niet van wijn
ik 5-6 weken te vroeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:30 schreef supersof het volgende:
Ik was twee weken te laat en toen zeiden ze tegen mijn moeder dat ze wel wijntje kon drinken dat helpt soms. Dus zodoende zondagavond borreltijd in avondzon geboren.
Misschien houd ik daarom niet van wijn
ik op tijd dus maakt niks uitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 3 weken te vroeg geboren. Het is te merken
haha ze zeggen soms groeiachterstand soms hele leven dit datquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 3 weken te vroeg geboren. Het is te merken
ze zeiden vroeger dat ik misschien 1.85 werd ofzo en als ik dat niet wilde moest ik pillen slikken en kon ik onvruchtbaar worden. Gelukkig niet gedaan pffquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha ze zeggen soms groeiachterstand soms hele leven dit dat
niks last van
Ik ben 1.93, is primaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha ze zeggen soms groeiachterstand soms hele leven dit dat
niks last van
Haha.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zeiden vroeger dat ik misschien 1.85 werd ofzo en als ik dat niet wilde moest ik pillen slikken en kon ik onvruchtbaar worden. Gelukkig niet gedaan pff
de dokter zei 2m minimaalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zeiden vroeger dat ik misschien 1.85 werd ofzo en als ik dat niet wilde moest ik pillen slikken en kon ik onvruchtbaar worden. Gelukkig niet gedaan pff
gewoon met z'n tweeënquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
word geen toppa 5k vandaag echt slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |