is alweer opquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja die oom die zomaar 200 euro gaf
Gewoon traditie/cultuur.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zei ik. Jouw Poolse familie betaald dat gewoonLucky bastard weer dan
Wattanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
groot feest is sowieso een reden om niet te trouwen
kijk aziaten zijn ook niet gierigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:01 schreef Ezell het volgende:
loop ik wel een paar tienduizend euro van familie mis dan
tevevel gedoe en teveel familiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wattan![]()
Ezell is niet zo'n feestnummer?
wtf zoveel?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:01 schreef Ezell het volgende:
loop ik wel een paar tienduizend euro van familie mis dan
delen tijdens het diner ook sloffen sigaretten uitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk aziaten zijn ook niet gierig
In Nederland krijg je 100 euro hooguitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit je zo aan, weet niet hoe het in Nederland zit.
Ja op TLC (quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die mensen op MTV soms. Kan me herinneren dat een vrouw een ring van 23000 wilde, en die man vond dat wat veel (en terecht). Zei dat vrouwmensch "But don't you love me enough for this ring" of zoiets
Dumpen, zulke mensen.
Oh, maar zelfs dat tikt aan ligt eraan hoeveel gastenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Nederland krijg je 100 euro hooguit
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:03 schreef Ezell het volgende:
ouders van het bruidspaar betalen de bruiloft en het bruidspaar loopt weg met moneyz
Ja maximaal he. Bij bruiloften waar ik kwam was het ook gewoon 20-50 euroquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, maar zelfs dat tikt aan ligt eraan hoeveel gasten
Achterlijke mensen iddquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja op TLC () heb je dat ook fucking jurken ook voor 40k achterlijke wijven.
Sommigen gaan expres voor de duurste ongeacht of ze echt mooi vinden.
Behalve als wij onze kinderen hun bruiloft moeten financieren ezelltjequote:
gewoon opvoeden met het idee dat trouwen zó 1900 isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve als wij onze kinderen hun bruiloft moeten financieren ezelltje
De cirkel is rondquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve als wij onze kinderen hun bruiloft moeten financieren ezelltje
In feite wel ja.quote:
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:04 schreef DrNick het volgende:
Dat maagdenprogramma is ook tof. Beetje zoenen als een aardappel de eerste keer
Gefeliciteerd schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dan zouden er bij mij serieus mensen niet op komen dagenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
ik wil niet een voor de kerk trouwen, dat zou ik ook echt principieel weigeren
heb daar niks mee en hoef geen goedkeuring van iets
lijkt mij ook niks, in een kerk trouwenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
quote:
Daar beslis je samen overquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
met je huidige lover?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
Als ik ga trouwen dan wil ik het echt wel goed doenmooie jurk enzo
in albufeira vorig jaar zijn we wezen stappen met een wijf die daar blijkbaar aan me deedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:04 schreef DrNick het volgende:
Dat maagdenprogramma is ook tof. Beetje zoenen als een aardappel de eerste keer
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd schat
Gefeliciteerd lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb al een deurmat voor je gekocht met een foto van mij in een stringquote:
Holyrood Kerkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind trouwen hoort ook alleen in de kerk.
Anders kun je net zo goed niet trouwen.
dat is echt zo erg er in geprent dat meisjes dat willenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
Als ik ga trouwen dan wil ik het echt wel goed doenmooie jurk enzo
Die bedoelde ik ja. Hoezo zou je wachten met zoenen tot je bruiloft. Dat doe je toch al na een paar dates?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja![]()
Eerste kus op bruiloft had je die gezien
Leken wel labradors gasten moesten ook lachen zag er niet uit,
Ik vind kerken vaak wel mooi als locatie. Maar ja, beetje raar om als twee atheïsten in de kerk te gaan trouwen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind trouwen hoort ook alleen in de kerk.
Anders kun je net zo goed niet trouwen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al een deurmat voor je gekocht met een foto van mij in een string
1 dagquote:
quote:
Top 100 van woensdag 29 oktober 2014
Je kan ook voor minder geld wel iets moois krijgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is echt zo erg er in geprent dat meisjes dat willen
als je het netto bekijkt kun je de rest van je leven in mooie kleren lopen voor de prijs van sommige trouwjurken
maarja fuck logic je weet
Hoezo zou je uberhaubt trouwen als atheist tochquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind kerken vaak wel mooi als locatie. Maar ja, beetje raar om als twee atheïsten in de kerk te gaan trouwen.
jaquote:
wtfquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:08 schreef DrNick het volgende:
[..]Top 100 van woensdag 29 oktober 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 525 DrNick
02. 514 Insomnia_![]()
Awwwww sofje.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou je uberhaubt trouwen als atheist toch
Belastingvoordeel?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou je uberhaubt trouwen als atheist toch
Nee, maar het heeft voor mij 99% religieuze functie. Als atheist zou ik niet trouwen denk ikquote:
quote:
Ik vind dat ze dat moeten afschaffen overigens. Discriminatie van mensen die niet wilen trouwenquote:
jfc hoe serieusquote:
Voor mij heeft het emotionele waarde.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat moeten afschaffen overigens. Discriminatie van mensen die niet wilen trouwen
Kan ook met samenlevingscontractquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ben je alleen fiscaal partner als je getrouwd bent?
Ja, meerdere toch? Gekkenhuisquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Is gewoon geluk rest van de week stond Inso aan kop
Een dag met 600+
wat moet ik daar? en met jou?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij en ik
naar inso zijn trouwerij
Ik begrijp dat niet serieus. Want buiten de religieuze functie vind ik het niksquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij heeft het emotionele waarde.
Samenlevingscontract kan ook tegenwoordig. Maar dat is wettelijk gezien toch bijna dezelfde procedure?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ben je alleen fiscaal partner als je getrouwd bent?
Dat kan. Heb er niet echt een zinnig antwoord op. Ik vind dat het veel breder gaat dan religie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet serieus. Want buiten de religieuze functie vind ik het niks
maar het is puur religieusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Heb er niet echt een zinnig antwoord op. Ik vind dat het veel breder gaat dan religie.
hebben ze van jongs af aan gezien in disney filmsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet serieus. Want buiten de religieuze functie vind ik het niks
Dat is toch oud nieuws? Hoorde maanden geleden FOK!kers klagen dat ze nu ineens lelijk is.quote:
Je bent zelf overratedquote:
De oorsprong wellicht. Maar dat geldt voor veel tradities en waarden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar het is puur religieus
mind blown
Traditie, net als Zwarte Pietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
De oorsprong wellicht. Maar dat geldt voor veel tradities en waarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |