jfc hoe serieusquote:
Voor mij heeft het emotionele waarde.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat moeten afschaffen overigens. Discriminatie van mensen die niet wilen trouwen
Kan ook met samenlevingscontractquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ben je alleen fiscaal partner als je getrouwd bent?
Ja, meerdere toch? Gekkenhuisquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Is gewoon geluk rest van de week stond Inso aan kop
Een dag met 600+
wat moet ik daar? en met jou?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij en ik
naar inso zijn trouwerij
Ik begrijp dat niet serieus. Want buiten de religieuze functie vind ik het niksquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij heeft het emotionele waarde.
Samenlevingscontract kan ook tegenwoordig. Maar dat is wettelijk gezien toch bijna dezelfde procedure?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ben je alleen fiscaal partner als je getrouwd bent?
Dat kan. Heb er niet echt een zinnig antwoord op. Ik vind dat het veel breder gaat dan religie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet serieus. Want buiten de religieuze functie vind ik het niks
maar het is puur religieusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Heb er niet echt een zinnig antwoord op. Ik vind dat het veel breder gaat dan religie.
hebben ze van jongs af aan gezien in disney filmsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet serieus. Want buiten de religieuze functie vind ik het niks
Dat is toch oud nieuws? Hoorde maanden geleden FOK!kers klagen dat ze nu ineens lelijk is.quote:
Je bent zelf overratedquote:
De oorsprong wellicht. Maar dat geldt voor veel tradities en waarden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar het is puur religieus
mind blown
Traditie, net als Zwarte Pietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
De oorsprong wellicht. Maar dat geldt voor veel tradities en waarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |