De cirkel is rondquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve als wij onze kinderen hun bruiloft moeten financieren ezelltje
In feite wel ja.quote:
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:04 schreef DrNick het volgende:
Dat maagdenprogramma is ook tof. Beetje zoenen als een aardappel de eerste keer
Gefeliciteerd schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dan zouden er bij mij serieus mensen niet op komen dagenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
ik wil niet een voor de kerk trouwen, dat zou ik ook echt principieel weigeren
heb daar niks mee en hoef geen goedkeuring van iets
lijkt mij ook niks, in een kerk trouwenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
quote:
Daar beslis je samen overquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
met je huidige lover?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
Als ik ga trouwen dan wil ik het echt wel goed doenmooie jurk enzo
in albufeira vorig jaar zijn we wezen stappen met een wijf die daar blijkbaar aan me deedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:04 schreef DrNick het volgende:
Dat maagdenprogramma is ook tof. Beetje zoenen als een aardappel de eerste keer
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd schat
Gefeliciteerd lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb al een deurmat voor je gekocht met een foto van mij in een stringquote:
Holyrood Kerkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind trouwen hoort ook alleen in de kerk.
Anders kun je net zo goed niet trouwen.
dat is echt zo erg er in geprent dat meisjes dat willenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
Als ik ga trouwen dan wil ik het echt wel goed doenmooie jurk enzo
Die bedoelde ik ja. Hoezo zou je wachten met zoenen tot je bruiloft. Dat doe je toch al na een paar dates?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja![]()
Eerste kus op bruiloft had je die gezien
Leken wel labradors gasten moesten ook lachen zag er niet uit,
Ik vind kerken vaak wel mooi als locatie. Maar ja, beetje raar om als twee atheïsten in de kerk te gaan trouwen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind trouwen hoort ook alleen in de kerk.
Anders kun je net zo goed niet trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |