niets mis mee hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:21 schreef supersof het volgende:
Is toch chill, zondagavondje, rond borreltijd, even bevallen thuis.
Vandaag tentamen. Waardeloosquote:
ik ook echt shitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag tentamen. Waardeloos
Ik op een vrijdagavond om 19:17quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben op nacht van donderdag op vrijdag geboren om half 4 snachts
sterktequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag tentamen. Waardeloos
Gvd man hoezo geen 19:08quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik op een vrijdagavond om 19:17
Ja dat wel, maar komen sowieso wat kutvragenquote:
ik heb vertrouwen in jequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar komen sowieso wat kutvragen
Ik ben 3 weken te vroeg geboren. Het is te merkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:30 schreef supersof het volgende:
Ik was twee weken te laat en toen zeiden ze tegen mijn moeder dat ze wel wijntje kon drinken dat helpt soms. Dus zodoende zondagavond borreltijd in avondzon geboren.
Misschien houd ik daarom niet van wijn
ik 5-6 weken te vroeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:30 schreef supersof het volgende:
Ik was twee weken te laat en toen zeiden ze tegen mijn moeder dat ze wel wijntje kon drinken dat helpt soms. Dus zodoende zondagavond borreltijd in avondzon geboren.
Misschien houd ik daarom niet van wijn
ik op tijd dus maakt niks uitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 3 weken te vroeg geboren. Het is te merken
haha ze zeggen soms groeiachterstand soms hele leven dit datquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 3 weken te vroeg geboren. Het is te merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |