SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Beste is er wel vanaf maat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://instagram.com/emiliemnereng
Oh, haar. Volgens mij wel eens op Dumpert voorbij zien komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://instagram.com/emiliemnereng
Sowiesoquote:
Ik weet wat ons te doen staatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Als je deze TT doet bij 5000 zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat je gebant wordt
Klopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Had er beter 'Ezell is de beste gf ever' van kunnen maken
tien chocoladerepen en drie pakken chipsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:13 schreef Typisch het volgende:
hoeveel heb je er gehad om deze conclusie te kunnen trekken?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
tien chocoladerepen en drie pakken chips
zou voor chilli gaanquote:
Dat is met de meeste vrouwen zo helaas.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen ze 14 was zag ze er beter uit idd
Noemen ze dat kwijl ja?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Ezell ik krijg een telefoontje van je huisgenoten, ze klagen dat het kwijl door de muren heen druipt
zal ik opwarmen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
zou voor chilli gaan
kk lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |