Grueter is veel beter bij zwemmen en ijshockeyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is Grueter. En Roelfs.
Ik heb bij het voetbal met Barca nog liever de schijtlolligheden van Snoeks dan die 2
Grueter is bij elke sport een verschrikking.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Grueter is veel beter bij zwemmen en ijshockey
Wijze woorden inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Grueter is bij elke sport een verschrikking.
Wat vind je van van Dam bij het Atletiek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wijze woorden inderdaad.Jeroen
Grueter
Fenomeen. Alamiref op pole position, dat soort werk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van van Dam bij het Atletiek?
Hij moet dus meer tijd in voetjebal steken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
maar waarom stopt ie nou dan? Hij is toch nog lang niet aan zijn pensioen toe ofzo?
Hij moest ontruimt worden maar ze gaven hem de optie om "vrijwillig" op te stappen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
maar waarom stopt ie nou dan? Hij is toch nog lang niet aan zijn pensioen toe ofzo?
pff wat een ontzettend non-item danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moet dus meer tijd in voetjebal steken.
Grueterquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wijze woorden inderdaad.Jeroen
Grueter
Prem.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen komen Fernando Ricksen en de auteur van zijn boek weer langs.
Prem schuift aan als tafelheer.
quote:Student Alec Momont (23) van de TU Delft studeerde gisteren af met zijn zelfsturende defibrillatordragende ambulancedrone. Een minivliegtuigje dat de levens kan redden van slachtoffers met een hartstilstand. De drone geeft bovendien via een livestream video- en geluidverbinding directe feedback en instructies aan de mensen ter plekke.
Dit afstudeerproject van Alec werd beloond met een dikke tien. Samen met de hoogleraar die hem dit waanzinnige cijfer gaf en de ambulance-drone zit hij vanavond aan tafel.
Na het grote succes van 'Freek in het wild' is Freek Vonk vanaf morgen te zien met een nieuwe programma voor volwassenen. In 'Freek Vonk in Australië' gaat de grootste avonturier van Nederland op zoek naar de meest bijzondere schepsels Down Under. In het land van de kangoeroes gaat hij verder met zijn onderzoek naar gif én zijn grote passie voor natuurfotografie.
Op 2 november 2013 verscheen de biografie van voetballer Fernando Ricksen: ‘Vechtlust’ Een boek doordrenkt van drank, drugs en heel veel vrouwen. Hij was daarom te gast in DWDD en tot ieders ontsteltenis vertelde hij in onze uitzending dat hij leidt aan de ziekte ALS. Voetbalfans wereldwijd reageerden geschokt.
We zijn een jaar verder, we waren benieuwd hoe het met Ricksen gaat. Hoe ver is de ziekte gevorderd? En hoe is zijn leven veranderd? Hij zit aan tafel samen met Vincent de Vries, naast schrijver van de biografie ook zijn begeleider in het afgelopen jaar.
Hij heeft iig een duidelijke mening die hij goed kan onderbouwen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:46 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Prem.Die verdient het echt niet meer na al zijn idiote uitspattingen.
Zo de bush in.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zou Freek ook weleens Down Under gaan bij Eva
Waarom staat daar geen forum.fok.nlquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
dwdd facebook instagram ditdat
lekker weer aan de landerbrau.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Johannes en ik eten weer heerlijk samen
[ afbeelding ]
Schultenbrau.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou dit etenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor. Smakelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij roept wel wat op bij iedereen natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Prem is een geweldige man, snap de haat niet.
Leven in de brouwerij!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij roept wel wat op bij iedereen natuurlijk
Huhquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef tong80 het volgende:
Wees getroost voor de negatievelingen. Robin Williams is het meest getoont in DWDD.
Die pleegde zelfmoord.
Tot morgen.
blijft een belg hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
Hij kan niet echt duidelijk praten.
Bedankt voor deze inhoudelijke bijdragequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Prem is toch die fucker die tegen zwarte piet is?
Buiten dat is het sowieso een irritante persoonlijkheid!
Met andere woorden, ik kijk deze uitzending gewoon nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bedankt voor deze inhoudelijke bijdrage
niemand zal je missen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met andere woorden, ik kijk deze uitzending gewoon niet
Spreek je later haags_kwartiertje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in nederland niet iigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zal jullie uit de drone helpen, dit gaat zo snel niet gebeuren.
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zal jullie uit de drone helpen, dit gaat zo snel niet gebeuren.
Fernando Ricksen komt nog.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb tientallen jaargangen wetenschapsbladen vol met dit soort ideeën maar zelden wordt iets echt toegepast.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Er zitten nog wel wat haken en ogen aan maar dit soort ontwikkelingen komen er toch wel gewoon.
Ben benieuwd naar je eindoordeel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het kan nog jaren duren maar uiteindelijk zal de techniek toch wel zover zijn dat drones gebruikt gaan worden voor bezorgingen en dit soort zaken neem ik aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb tientallen jaargangen wetenschapsbladen vol met dit soort ideeën maar zelden wordt iets echt toegepast.
In welk topic?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef RensAjacied het volgende:
VANAVOND GAAN WE RELLUH
VI HOOLIGANS ON TOUR
Slangen, spinnen en krokodillen is zijn specialiteit toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
freek vonk moet eens een programma maken over de moleculaire werking van slangengif daar heeft hij echt verstand van
Hij heeft een mooi artikel over slangengif op zijn naamquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slangen, spinnen en krokodillen is zijn specialiteit toch?
Vertel mij hier meer over, Rens.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
Sierd de Vos liet zich ook altijd achterover in de plantenbak vallen als hij geen aandacht kreeg bij vergaderingen.
okequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:28 schreef waxmask het volgende:
Ik haat Freek de Dierenbeul.... profesort in de Jelinek kutnde
Gaat alles goed?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:28 schreef waxmask het volgende:
Ik haat Freek de Dierenbeul.... profesort in de Jelinek kutnde
Kan je beter in de hoek gaan staanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef Bosbeetle het volgende:
360° is anders een flink stuk warmer
Zaten in de teaser gewoon 4/5 toffe bandjes. Dit is niet slecht maar ook niets bijzonders.quote:
saint Motelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaten in de teaser gewoon 4/5 toffe bandjes. Dit is niet slecht maar ook niets bijzonders.
Spoon, Amazing Snakeheads, Kate Boy.quote:
Je moet kloppen want de bel doet het nietquote:
Nou nou dat gun ik hem nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom kon Blatter deze ziekte niet krijgen.
Sowieso, vechten. Afwachten en hopen dat artsen iets kunnen, tegen beter weten in.quote:
Als het iets was wat je iemand kon geven en een ander redden?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nou dat gun ik hem nou ook weer niet.
2008, met z'n vingertjequote:
Mad?quote:
Beetjequote:
zeg je nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Man man man, ik zou gelijk voor de trein springen als ik deze diagnose kreeg.
Toe hij zei dat ie MS had schrok iedereen ja. Ik weet het nog goed. Arme man met zijn MS.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
ik weet nog goed hoe men hier op fok hem helemaal de grond in boorde voordat hij zei dat hij MS had, daarna krabbelde iedereen terug
Ook al MS ja?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
ik weet nog goed hoe men hier op fok hem helemaal de grond in boorde voordat hij zei dat hij MS had, daarna krabbelde iedereen terug
Ja ach ik denk nu al wel eens, wat als ik FOK! niet had.quote:
Je kan beter een Apple computer nemen inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgens mij waren vrij veel mensen gewoon van mening dat er fysiek wat mankeerde.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Toe hij zei dat ie MS had schrok iedereen ja. Ik weet het nog goed. Arme man met zijn MS.
ALS dusquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef MichielPH het volgende:
Hij kijkt wel heel gelukkig steeds. Leuk om te zien
Mensen dachten dat het door drugsgebruik kwam.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij waren vrij veel mensen gewoon van mening dat er fysiek wat mankeerde.
Ik dacht wel dat ie een soort hersenbloeding oid door middelengebruik had gekregen, ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee de meeste mensen dachten dat het door zijn drugsgebruik kwamquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij waren vrij veel mensen gewoon van mening dat er fysiek wat mankeerde.
Al die mensen die haten mogen zich melden bij mijn dmquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef densmee het volgende:
Hoe of wat hij in het verleden gedaan heeft is niet aan mij om over te oordelen, maar ik vind het stoer dat hij daar zo gaat zitten als een trotse man.
Die waren er ook ja, maar als het je verbaast dat mensen op een internetforum voorbarig oordelen, dan zou ik eens een tijdje in NWS rondneuzen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Mensen dachten dat het door drugsgebruik kwam.
iddquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef densmee het volgende:
Hoe of wat hij in het verleden gedaan heeft is niet aan mij om over te oordelen, maar ik vind het stoer dat hij daar zo gaat zitten als een trotse man.
Hij heeft ooit Katy Price genomen (die bood zichzelf vrijwillig aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef densmee het volgende:
twitter:
twitter:ilanykupers twitterde op woensdag 29-10-2014 om 19:52:22sorry hoor Sander @Lucky_TV, maar moest dat gekanker nou echt? #DWDD #LuckyTV reageer retweet
twitter:
kansloosquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:twitter:ilanykupers twitterde op woensdag 29-10-2014 om 19:52:22sorry hoor Sander @Lucky_TV, maar moest dat gekanker nou echt? #DWDD #LuckyTV reageer retweet
twitter:
Je gelooft het misschien niet, maar zelfs de armste kinderen lachen zoveel per dag. In sommige arme landen wordt zelfs meer gelachen dan in menig rijk land, zie Cuba of die andere eilanden daar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef Bosbeetle het volgende:
reclame combi was wel tof
eerst reclame over hoe slecht het gaat met kinderen in africa gevolgd door
een kind lacht minimaal 20 keer per dag oid
mee eens, en ik vind het een vreemde aanname dat ik het niet zou gelovenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je gelooft het misschien niet, maar zelfs de armste kinderen lachen zoveel per dag. In sommige arme landen wordt zelfs meer gelachen dan in menig rijk land, zie Cuba of die andere eilanden daar.
Omdat je de reclame na elkaar raar vond, maar ik plakte er handig een misschien aan zodat ik me altijd kan onthouden van aannames.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mee eens, en ik vind het een vreemde aanname dat ik het niet zou geloven
smoothquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat je de reclame na elkaar raar vond, maar ik plakte er handig een misschien aan zodat ik me altijd kan onthouden van aannames.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef GlennQuagmire het volgende:
Lucky is wel weer lekker bezig de laatste tijd
Jett Rebelquote:Vandaag is het veertig jaar geleden dat ‘Rumble in the Jungle’ werd gehouden in Kinshasa, Zaïre. In het legendarische boksgevecht stonden Muhammad Ali en George Foreman tegenover elkaar. Volgende week verschijnt de documentaire ‘I am Ali’ op DVD. In deze film is te zien hoe Ali gegroeid is vanuit een nederig bestaan naar een van de meest bekende sporters ter de wereld. De documentaire bevat veel audio- en filmmateriaal dat Muhammad Ali zelf maakte van zijn familie en vrienden. Kees Jansma en Erik Dijkstra bekeken ‘I am Ali’ voor ons.
Jett Rebel is een ster! Het geboren podiumdier eigende zich 2014 toe met optredens op vrijwel alle grote festivals (o.a.De Wereld Draait Buiten, Lowlands en Pinkpop), een 3FM -en Edison award en binnenkort een eigen concert in de Heineken Music Hall. En dit alles terwijl hij nog niet eens een echt album uit heeft. Maar morgen eindelijk wel: dan verschijnt ‘Hits for Kids’ waarop hij alle instrumenten inspeelde. In DWDD geeft Jett Rebel een voorproefje!
Vanavond een internationale topact in DWDD: de Schotse band Simple Minds! De band brak in 1985 door met het nummer ‘'Don't you (Forget about me)’. Dit nummer, dat de soundtrack was van de film ‘The Breakfast Club’, was een nummer-1 hit in veel landen. Hierna scoorde de band ook nog hits als ‘Alive & kicking’, ‘Belfast child’en ‘Let there be love’. Na een afwezigheid van vijf jaar verschijnt volgende week hun zestiende album ‘Big Music’.
Tafelheer: Tom Egbers
Echt hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon ook je eigen festival tussen 'alle grote festivals' zetten.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon ook je eigen festival tussen 'alle grote festivals' zetten.
Apple had hij wel kunnen weten inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
hij kan echt niks zonder autocue he
Dat boeit alleen als je programma vaak bol staat van Apple fanboy gedoe, zoals bij DWDD het geval isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Niet weten dat Tim Cook van Apple is
Maradona slaat zijn vrouw, is coke verslaafd en alcoholist.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:06 schreef superniger het volgende:
Van grootste voetballer aller tijden naar hulptrainer bij AZ.
Maakt niet uit.quote:
Wij hebben Peter Aerts, Ernesto Hoost, Remy Bonjasky, Semmy Schilt, Alistair Overeem, Tyrone Spong dus wij hebben die Cassius Clay niet nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |