Beetjequote:
zeg je nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Man man man, ik zou gelijk voor de trein springen als ik deze diagnose kreeg.
Toe hij zei dat ie MS had schrok iedereen ja. Ik weet het nog goed. Arme man met zijn MS.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
ik weet nog goed hoe men hier op fok hem helemaal de grond in boorde voordat hij zei dat hij MS had, daarna krabbelde iedereen terug
Ook al MS ja?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
ik weet nog goed hoe men hier op fok hem helemaal de grond in boorde voordat hij zei dat hij MS had, daarna krabbelde iedereen terug
Ja ach ik denk nu al wel eens, wat als ik FOK! niet had.quote:
Je kan beter een Apple computer nemen inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgens mij waren vrij veel mensen gewoon van mening dat er fysiek wat mankeerde.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Toe hij zei dat ie MS had schrok iedereen ja. Ik weet het nog goed. Arme man met zijn MS.
ALS dusquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef MichielPH het volgende:
Hij kijkt wel heel gelukkig steeds. Leuk om te zien
Mensen dachten dat het door drugsgebruik kwam.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij waren vrij veel mensen gewoon van mening dat er fysiek wat mankeerde.
Ik dacht wel dat ie een soort hersenbloeding oid door middelengebruik had gekregen, ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee de meeste mensen dachten dat het door zijn drugsgebruik kwamquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij waren vrij veel mensen gewoon van mening dat er fysiek wat mankeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |