twitter:
twitter:ilanykupers twitterde op woensdag 29-10-2014 om 19:52:22sorry hoor Sander @Lucky_TV, maar moest dat gekanker nou echt? #DWDD #LuckyTV reageer retweet
twitter:
kansloosquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:twitter:ilanykupers twitterde op woensdag 29-10-2014 om 19:52:22sorry hoor Sander @Lucky_TV, maar moest dat gekanker nou echt? #DWDD #LuckyTV reageer retweet
twitter:
Je gelooft het misschien niet, maar zelfs de armste kinderen lachen zoveel per dag. In sommige arme landen wordt zelfs meer gelachen dan in menig rijk land, zie Cuba of die andere eilanden daar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:56 schreef Bosbeetle het volgende:
reclame combi was wel tof
eerst reclame over hoe slecht het gaat met kinderen in africa gevolgd door
een kind lacht minimaal 20 keer per dag oid
mee eens, en ik vind het een vreemde aanname dat ik het niet zou gelovenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je gelooft het misschien niet, maar zelfs de armste kinderen lachen zoveel per dag. In sommige arme landen wordt zelfs meer gelachen dan in menig rijk land, zie Cuba of die andere eilanden daar.
Omdat je de reclame na elkaar raar vond, maar ik plakte er handig een misschien aan zodat ik me altijd kan onthouden van aannames.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mee eens, en ik vind het een vreemde aanname dat ik het niet zou geloven
smoothquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat je de reclame na elkaar raar vond, maar ik plakte er handig een misschien aan zodat ik me altijd kan onthouden van aannames.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef GlennQuagmire het volgende:
Lucky is wel weer lekker bezig de laatste tijd
Jett Rebelquote:Vandaag is het veertig jaar geleden dat ‘Rumble in the Jungle’ werd gehouden in Kinshasa, Zaïre. In het legendarische boksgevecht stonden Muhammad Ali en George Foreman tegenover elkaar. Volgende week verschijnt de documentaire ‘I am Ali’ op DVD. In deze film is te zien hoe Ali gegroeid is vanuit een nederig bestaan naar een van de meest bekende sporters ter de wereld. De documentaire bevat veel audio- en filmmateriaal dat Muhammad Ali zelf maakte van zijn familie en vrienden. Kees Jansma en Erik Dijkstra bekeken ‘I am Ali’ voor ons.
Jett Rebel is een ster! Het geboren podiumdier eigende zich 2014 toe met optredens op vrijwel alle grote festivals (o.a.De Wereld Draait Buiten, Lowlands en Pinkpop), een 3FM -en Edison award en binnenkort een eigen concert in de Heineken Music Hall. En dit alles terwijl hij nog niet eens een echt album uit heeft. Maar morgen eindelijk wel: dan verschijnt ‘Hits for Kids’ waarop hij alle instrumenten inspeelde. In DWDD geeft Jett Rebel een voorproefje!
Vanavond een internationale topact in DWDD: de Schotse band Simple Minds! De band brak in 1985 door met het nummer ‘'Don't you (Forget about me)’. Dit nummer, dat de soundtrack was van de film ‘The Breakfast Club’, was een nummer-1 hit in veel landen. Hierna scoorde de band ook nog hits als ‘Alive & kicking’, ‘Belfast child’en ‘Let there be love’. Na een afwezigheid van vijf jaar verschijnt volgende week hun zestiende album ‘Big Music’.
Tafelheer: Tom Egbers
Echt hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon ook je eigen festival tussen 'alle grote festivals' zetten.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon ook je eigen festival tussen 'alle grote festivals' zetten.
Apple had hij wel kunnen weten inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
hij kan echt niks zonder autocue he
Dat boeit alleen als je programma vaak bol staat van Apple fanboy gedoe, zoals bij DWDD het geval isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Niet weten dat Tim Cook van Apple is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |