SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meer als parodie op die beste 28 minuten van afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaak gehoord de afgelopen 2 jaar.![]()
![]()
Netjes ingeschotenFind your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Ga je als supporter een broodje bami halen, staat het ineens 2-0quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Hoop niet Milikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:09 schreef coronatus het volgende:
Ik weet welk speler volgend seizoen weg is...
Amen.![]()
Kan enkelzijdig voor 2,8miljoen gekocht wordenquote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Wedstrijd zoals verwacht, Urk wat de eerste 20 minuten alles geeft op een laconiek Ajax.
Uiteindelijk een simpele overwinning.
Denswill die zelfs op dit niveau moeite heeft en een prima vd Hoorn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet waar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Siggy had er ook wel ene paar ingeschoten tegen Urk he.![]()
Bazoer doet het ook wel goed, ook al is het maar tegen Urk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, want hij kan de bal niet aannemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Siggy had er ook wel ene paar ingeschoten tegen Urk he..
Amen.![]()
Wat zei hij ? Dat Feyenoord kampioen wordt ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dadelijk tijd om te fappen op RichairogodI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
"Bij Urk zullen de spelers wel aan de werkdag van morgen denken, het is niet lekker om met kramp achter de viskraam te staan"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat zei hij ? Dat Feyenoord kampioen wordt ?![]()
Zijn stijl bevalt me wel, op de een of andere manierquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef Pedroso het volgende:
Bazoer doet het ook wel goed, ook al is het maar tegen Urk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Al 8 doelpunten, sinds 1994 nooit een speler geweest die meer dan 10 keer scoorde in één bekertoernooi. Dat record is straks van hem.![]()
Siggy had er 4 gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:31 schreef NeuNeu het volgende:
Milik pas twee goals?
Hij zal wel uit vorm zijn.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
twitter:SamRaalte twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 19:28:59Opstelling Jong Ajax tegen TEC: Mous; Owusu, Tete, Van Bruggen, Van Koesveld; Noordhoff, Vissie, Bakker; Muric, Hendriks, Acolatse. #tecaja reageer retweet
![]()
Ach een ongeïnspireerd jong Ajax. Lekker boeiend.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit zijn toch spelers die zo graag in het eerste willen spelen? Ze zouden zich uit hun naad moeten werken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:03 schreef Monolith het volgende:
Ach een ongeïnspireerd jong Ajax. Lekker boeiend.![]()
0-4?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
als je niet eens van urk kunt winnen hoe triest is je team danWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ajax wint wel, dus zo triest is ons team niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
als je niet eens van urk kunt winnen hoe triest is je team dan![]()
Niet afspelen terwijl er 2 vrij stondenquote:Het was al 5 min. van te voren duidelijk dat hij zelfde wilde gaan schieten
![]()
![]()
Lekker boeiend. Dit is zo een wedstrijd dat je gewoon voor je eigen succes mag gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet afspelen terwijl er 2 vrij stondenHet was al 5 min. van te voren duidelijk dat hij zelfde wilde gaan schieten
![]()
Nope, hij had moeten afspelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Dit is zo een wedstrijd dat je gewoon voor je eigen succes mag gaan.![]()
![]()
hij lachte, speelt dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Over de vraag of Milik in de basis staat zaterdag: ''Zullen we zien''.
SPANNEND![]()
Vergeet niet dat hij een knipoog en lach erbij gafquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Over de vraag of Milik in de basis staat zaterdag: ''Zullen we zien''.
SPANNEND
Frank
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
https://twitter.com/BvdPloegg
Ajax A1 ligt uit de beker. Verliezen na 3-0 achterstand de penaltyreeks.![]()
Daar hebben we al 10 jaar patent op lijkt het welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef Gruisman het volgende:
Die Menig geeft die ballen wel echt veel te laat zeg..weer zo een blindvink op de flanken erbijje kan er zo een elftal mee vullen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die was onder de indruk van het stadion, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef Gruisman het volgende:
Kishna was overigens ook niet best vandaag![]()
Ricardo Kishna verloor de bal tegen SV Urk 32 keer, meer dan iedere andere Ajax-speler dit seizoen in een wedstrijd. (via @OptaJohan)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef Gruisman het volgende:
Kishna was overigens ook niet best vandaag![]()
We kunnen wel blij zijn als Milik in de basis staat zaterdag, maar dat betekent dan dat Siggy gaat spelen tegen Barca.![]()
Verliezen doen we toch welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:06 schreef BobW het volgende:
We kunnen wel blij zijn als Milik in de basis staat zaterdag, maar dat betekent dan dat Siggy gaat spelen tegen Barca.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat een zaadpot zeg pff..
Even iets heel anders Ajax Cape Town speelt al thuis met sponser Huwawai op de borst ziet er prima uit!![]()
menig is ook een spitsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar hebben we al 10 jaar patent op lijkt het welje kan er zo een elftal mee vullen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Misschien betekent dat dat wel helemaal nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:06 schreef BobW het volgende:
We kunnen wel blij zijn als Milik in de basis staat zaterdag, maar dat betekent dan dat Siggy gaat spelen tegen Barca.![]()
Wat een brandhout zeg, de jeugd heeft de toekomst, nou dat worden vette jaren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ach elke jonge speler die op de vleugel staat heeft dat wel. Belangrijk is dat het eruit gaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar hebben we al 10 jaar patent op lijkt het welje kan er zo een elftal mee vullen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat ben je ook een zuurpruim zeg.. Talent loopt bij Jong Ajax rond in naam van Zivkovic, Tete, Bazoer, Muric en vooral in A1 met Van de Beek, Nouri, El Idrissi, El Mahdiaoui (zal wel fout zijn), nog veel meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:28 schreef HeatWave het volgende:
Wat een brandhout zeg, de jeugd heeft de toekomst, nou dat worden vette jaren.
![]()
Mensen die nav deze wedstrijd concluderen dat de jeugd niet goed is... Gewoon niet op in gaan johquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ben je ook een zuurpruim zeg.. Talent loopt bij Jong Ajax rond in naam van Zivkovic, Tete, Bazoer, Muric en vooral in A1 met Van de Beek, Nouri, El Idrissi, El Mahdiaoui (zal wel fout zijn), nog veel meer![]()
![]()
Maakt niet uit, als je tegen Apoel maar wint.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:06 schreef BobW het volgende:
Als Milik gewoon 2x scoort speelt hij ook tegen Barcaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:06 schreef BobW het volgende:
Siggy![]()
![]()
En als hij nu een keertje kut speelt acht ik de kans vrij groot dat Siggy meteen weer speelt de volgende wedstrijdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Milik gewoon 2x scoort speelt hij ook tegen Barca![]()
Siggy![]()
Nou ik denk toch niet dat het er prima uitziet als er Huwawai op staat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:21 schreef bjanaan het volgende:
Wat een zaadpot zeg pff..
Even iets heel anders Ajax Cape Town speelt al thuis met sponser Huwawai op de borst ziet er prima uit!![]()
als De Boer een beetje consequent moet hij hem nu een serie wedstrijden laten staanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En als hij nu een keertje kut speelt acht ik de kans vrij groot dat Siggy meteen weer speelt de volgende wedstrijd![]()
Bij vermeer en cilissen was er ook ineens de ommekeer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
als De Boer een beetje consequent moet hij hem nu een serie wedstrijden laten staanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
iemand een link naar een samenvatting ?
en niet enkel de goals .....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Staat al op foxsports.nlquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:22 schreef mokkiemok het volgende:
iemand een link naar een samenvatting ?
en niet enkel de goals .....Noodles![]()
Ach man, wie is er nou de zuurpruim, ik die een beetje schertsend commentaar geef op die zaadpot van gisteren of jij die er als een jihadist beledigd op reageert?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ben je ook een zuurpruim zeg.. Talent loopt bij Jong Ajax rond in naam van Zivkovic, Tete, Bazoer, Muric en vooral in A1 met Van de Beek, Nouri, El Idrissi, El Mahdiaoui (zal wel fout zijn), nog veel meer.
Het was toch niet om aan te gluren? Natuurlijk weet ik best dat het niet "de toekomst van Ajax" was gisteren, maar komop, het was zo slecht, geen pass kwam aan af en toe, acties durfde niemand, tegen modderfokking Urk.
Was ook gewoon deels inzet, geen zin om hard te lopen, stel je voor. En dat is echt debiel te noemen als dit je kans is om Frank te laten zien dat je eigenlijk in het eerste hoort. Nou, niemand maakt daar dus aanspraak op op dit moment, slim hoor jochies!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je kan niet 11 spelers bijelkaar pleuren en verwachten dat het soepel loopt natuurlijk. Dit was een mix-and-match groepje jongens. En ik weet niet of je het je kan herinneren, maar we hebben wel eens extra tijd nodig gehad tegen amateurs met dergelijke bijeengeraapte elftallen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Zoals Frank zei, die gozers moet je a la lucky ajax eerst laten lopen door constant driehoekjes te maken. Dat gogme missen ze nog.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, wie is er nou de zuurpruim, ik die een beetje schertsend commentaar geef op die zaadpot van gisteren of jij die er als een jihadist beledigd op reageert?.
Het was toch niet om aan te gluren? Natuurlijk weet ik best dat het niet "de toekomst van Ajax" was gisteren, maar komop, het was zo slecht, geen pass kwam aan af en toe, acties durfde niemand, tegen modderfokking Urk.
Was ook gewoon deels inzet, geen zin om hard te lopen, stel je voor. En dat is echt debiel te noemen als dit je kans is om Frank te laten zien dat je eigenlijk in het eerste hoort. Nou, niemand maakt daar dus aanspraak op op dit moment, slim hoor jochies!![]()
Nou, dan klopt het toch op dit moment? Ik verwachte geen topshow verder, maar wel meer dan zo'n Viergever die "opkomt" langs de zijlijn en dan 1 speler van urk tegenkomt, en weer omdraaitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals Frank zei, die gozers moet je a la lucky ajax eerst laten lopen door constant driehoekjes te maken. Dat gogme missen ze nog..
Juist nu kan je mans acties maken, beetje los en vrij voetballen want een fout is nu niet dodelijk, laat het dan zien! Zo'n Kishna heeft echt niets goed gedaan gisteren...
Alleen El Ghazi liet zien er een beetje zin in te hebben. En Milik deed gewoon wat ie doen moest.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Menig liep er ook regelmatig een stuk of 3 / 4 voorbij. Die moet alleen nog leren een fatsoenlijke voorzet te geven.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan klopt het toch op dit moment? Ik verwachte geen topshow verder, maar wel meer dan zo'n Viergever die "opkomt" langs de zijlijn en dan 1 speler van urk tegenkomt, en weer omdraait.
Juist nu kan je mans acties maken, beetje los en vrij voetballen want een fout is nu niet dodelijk, laat het dan zien! Zo'n Kishna heeft echt niets goed gedaan gisteren...
Alleen El Ghazi liet zien er een beetje zin in te hebben. En Milik deed gewoon wat ie doen moest.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mwah, die liep zich ook regelmatig kansloss vast omdat hij de bal te ver voor zich uitspeelde. En Bazoer was ik ook totaal niet van onder de indruk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Menig liep er ook regelmatig een stuk of 3 / 4 voorbij. Die moet alleen nog leren een fatsoenlijke voorzet te geven.
natuurlijk is het lastig je op te peppen tegen urk, dat snap ik allemaal wel, maar juist dan zouden de patsertjes op moeten staan toch?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ah joh Urk uit, who gives a fuck? Lastig te motiveren voor spelers, zo'n midweekse zaadpot in de polder, Urk is 200% gemotiveerd, daar is het de wedstrijd van het jaar, als Ajax zijnde kan je het alleen fout doen, als je niet met >6 goals verschil wint en ze helemaal kleurenblind tikt heb je een slechte pot gespeeld. Laat gaan joh, winst in de tas en op naar de volgende ronde.![]()
Meer woorden hoeven er wat mij betreft ook niet aan vuil gemaakt te worden. Hopen op een leuke loting morgenavond.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
Laat gaan joh, winst in de tas en op naar de volgende ronde.![]()
Inherent aan jonge spelers, vind ik. Mijns inziens wordt hier vaak iets te veel van jonge spelers verwacht dat ze het spelinzicht van een goede, ervaren speler van eind 20 hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die liep zich ook regelmatig kansloss vast omdat hij de bal te ver voor zich uitspeelde. En Bazoer was ik ook totaal niet van onder de indruk.Mja, ik hecht niet zoveel waarde aan een dergelijke wedstrijd. Het lijkt een beetje een Ajax-breed probleem te zijn. Men kan zich wel opladen voor en alles geven in een wedstrijd tegen City, Barcelona of Milan, maar tegen een laagvlieger uit de eredivisie of een amateurclub in de beker lijkt dat lastig te zijn. Mag best, maar dan moet je het gewoon op kwaliteit kunnen beslissen. Die vooruitgang zit er in de beker in ieder geval in. Denk ook niet dat bij Ajax het beeld bestaat dat een leuk potje tegen Urk betekent dat je een basisplaats of een plaats bij de selectie gaat afdwingen.quote:natuurlijk is het lastig je op te peppen tegen urk, dat snap ik allemaal wel, maar juist dan zouden de patsertjes op moeten staan toch?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou ja, dat was wel een beetje de insteek van Frank, natuurlijk niet als enig criterium, maar als je heel slecht speelt tegen Urk denk ik niet dat hij je er zaterdag bijhaaltquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inherent aan jonge spelers, vind ik. Mijns inziens wordt hier vaak iets te veel van jonge spelers verwacht dat ze het spelinzicht van een goede, ervaren speler van eind 20 hebben.
[..]
Mja, ik hecht niet zoveel waarde aan een dergelijke wedstrijd. Het lijkt een beetje een Ajax-breed probleem te zijn. Men kan zich wel opladen voor en alles geven in een wedstrijd tegen City, Barcelona of Milan, maar tegen een laagvlieger uit de eredivisie of een amateurclub in de beker lijkt dat lastig te zijn. Mag best, maar dan moet je het gewoon op kwaliteit kunnen beslissen. Die vooruitgang zit er in de beker in ieder geval in. Denk ook niet dat bij Ajax het beeld bestaat dat een leuk potje tegen Urk betekent dat je een basisplaats of een plaats bij de selectie gaat afdwingen.![]()
Zo'n Duarte, die laat toch ook niet zien dat hij echt wat toevoegt?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nee die niet, maar dat heeft al veel vaker in de eredivisie laten zien dat hij gewoon niet meekomt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat was wel een beetje de insteek van Frank, natuurlijk niet als enig criterium, maar als je heel slecht speelt tegen Urk denk ik niet dat hij je er zaterdag bijhaalt![]()
Zo'n Duarte, die laat toch ook niet zien dat hij echt wat toevoegt?
Wat ik bedoel is dat voor jonge spelers over het algemeen een duidelijke lange termijnvisie is. Het is niet meer het opportunisme van een leuke of juist beroerde wedstrijd tegen een amateurclub in de beker.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat weet ik ook wel natuurlijk, maar dan mag ik toch nog wel teleurgesteld zijn in het niveau van Ajax gisteren?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee die niet, maar dat heeft al veel vaker in de eredivisie laten zien dat hij gewoon niet meekomt.
Wat ik bedoel is dat voor jonge spelers over het algemeen een duidelijke lange termijnvisie is. Het is niet meer het opportunisme van een leuke of juist beroerde wedstrijd tegen een amateurclub in de beker.
Er was een tijd dat als je er 10 kon maken, ze er ook 10 maakten. Nu hebben ze 6 min gas gegeven, 3 goals gemaakt en de rest van de tijd was het aanmodderen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vond het meest schrikbarende dat Denswill het zelfs tegen Urk moeilijk had. Leek soms wel of ie liep te slaapwandelen. En dat is niet de eerste keer.
Bij vertrek van Moisander zal Viergever zijn opvolger wel gaan worden wat nou ook niet bepaald een topper is.
Jammer dat Veltman en vd Hoorn schijnbaar niet samen kunnen spelen anders lijkt me dat het beste centrale duo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
vd Hoorn. Die gast kan echt niets. Maar dan ook echt helemaal niets..
Get woke, go broke!![]()
Dat mag. Ik stel alleen dat conclusies verbinden aan zo'n wedstrijd met betrekking tot de kwaliteiten van spelers wat voorbarig is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel natuurlijk, maar dan mag ik toch nog wel teleurgesteld zijn in het niveau van Ajax gisteren?
Er was een tijd dat als je er 10 kon maken, ze er ook 10 maakten. Nu hebben ze 6 min gas gegeven, 3 goals gemaakt en de rest van de tijd was het aanmodderen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze overleven het wel denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat mag. Ik stel alleen dat conclusies verbinden aan zo'n wedstrijd met betrekking tot de kwaliteiten van spelers wat voorbarig is.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wordt steeds beter en is fysiek tenminste geen watje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Je kunt natuurlijk ook zeiken om het zeiken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die Denswil is echt een drama ja. Die jongen moet heel snel stappen gaan maken, anders mag hij wat mij betreft weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:56 schreef Pedroso het volgende:
Vond het meest schrikbarende dat Denswill het zelfs tegen Urk moeilijk had. Leek soms wel of ie liep te slaapwandelen. En dat is niet de eerste keer.
Bij vertrek van Moisander zal Viergever zijn opvolger wel gaan worden wat nou ook niet bepaald een topper is.
Jammer dat Veltman en vd Hoorn schijnbaar niet samen kunnen spelen anders lijkt me dat het beste centrale duo.![]()
wat een klets.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Wat ik van hem gezien heb, is het sowieso dit seizoen een heel stuk beter dan vorig jaar. Mikey zal ik nog niet zo snel af willen schrijven. Wie weet wordt het nog watquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoorn deed het prima gisteren, niets om te klagen![]()
![]()
dan moet ik een account maken...ach laat ik dat eens doen dan.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoorn deed het prima gister. Dit in tegenstelling tot Denswil
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ja man. Echt kansloos hoe Denswil speelde. Wil je niet basisspeler worden ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef StarGazer het volgende:
Hoorn deed het prima gister. Dit in tegenstelling tot Denswil![]()
![]()
Hoezo zou je dat willen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:52 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja man. Echt kansloos hoe Denswil speelde. Wil je niet basisspeler worden ofzo?
Chillend op de bank geld verdienen !![]()
![]()
Denswil houdt zich liever bezig met ploppen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:52 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja man. Echt kansloos hoe Denswil speelde. Wil je niet basisspeler worden ofzo?'Wish I was old and a little sentimental'
Heeft gisteren niets fout gedaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Mooi, lijkt me niet meer dan terecht. Hij is goed bezig dit seizoen. Toffe, verstandige gozer ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:05 schreef Syntix het volgende:
Van Rhijn weer bij voorselectie van OranjeDoet het prima de laatste maanden.
![]()
Komt inderdaad prima over tijdens interviews. Zelfde geldt voor Klaassen en Veltman. Als je dat vergelijkt met depay en willemsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef S15 het volgende:
[..]
Mooi, lijkt me niet meer dan terecht. Hij is goed bezig dit seizoen. Toffe, verstandige gozer ook.![]()
![]()
Depay met z'n deze antwoord ga ik niet bevragenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Komt inderdaad prima over tijdens interviews. Zelfde geldt voor Klaassen en Veltman. Als je dat vergelijkt met depay en willems
'Wish I was old and a little sentimental'
Ik vond Ooijer altijd zo'n idioot met zijn marokkanenaccent
Terwijl het me verder wel een chille gast lijkt![]()
Boilesen ging hem al voorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Memphis heeft wel een mooiere waggie dan jullie.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Geheel toevallig 2 'verstandige' Ajacieden en 2 'onverstandige' PSV-ers. Afijn; don't feed the troll, ik weet het.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Komt inderdaad prima over tijdens interviews. Zelfde geldt voor Klaassen en Veltman. Als je dat vergelijkt met depay en willems![]()
Die antwoord gaan we dan ook niet bevragen natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geheel toevallig 2 'verstandige' Ajacieden en 2 'onverstandige' PSV-ers. Afijn; don't feed the troll, ik weet het.![]()
Ze kopieren álles van Ajax daar in Eindhovenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Boilesen ging hem al voor![]()
[ afbeelding ].
![]()
Boilygodquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dat strikjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
En dit is een mooiere bakquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Breda toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze kopieren álles van Ajax daar in Eindhoven.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
quote:Ajax topleverancier van Europese elite
De reputatie van Ajax als leverancier aan de Europese top wordt bevestigd door een een Zwitsers onderzoek. Slechts één club levert meer spelers aan de grote vijf competities af dan Ajax.
CIES Football Observatory berekende waar de spelers in de hoogste divisies van Engeland, Spanje, Duitsland, Italië en Frankrijk hun opleiding genoten. Dat houdt in dat ze tussen hun vijftiende en eenentwintigste levensjaar drie jaar aaneengesloten voor de desbetreffende club moeten hebben gespeeld.
Uit de cijfers blijkt een opvallende rol voor Ajax. Op dit moment spelen vijftien ex-spelers van de Amsterdammers in één van de grote vijf competities, onder wie Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV) en John Heitinga (Hertha BSC), die op bovenstaande foto de landstitel van 2004 vieren.
Slechts één club die zelf niet uit een van de grote vijf landen komt levert nog meer spelers af aan de topdivisies. Dat is het Argentijnse River Plate, waarvan op dit moment zeventien ex-spelers in de Europese grote competities actief zijn. River Plate's aartsrivaal Boca Juniors doet met veertien afgeleverde spelers net voor Ajax onder. Opvallende rollen in de lijst van CIES Football Observatory zijn voor de Franse clubs Le Havre, AJ Auxerre en het Duitse 1860 München. Zij komen uit een van de grote vijf landen, maar zijn niet actief op het hoogste niveau.
Barcelona levert met afstand de meeste spelers aan de Europese topcompetities. Op dit moment zijn er 43 exponenten van de jeugdopleiding van de Catalanen actief in de eliteliga's. Dertien daarvan spelen voor Barça; dertig verdienen hun brood elders. Barcelona houdt Manchester United (36) en Real Madrid (34) achter zich. Bekijk hier de complete lijst.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
D'r spelen wel een hoop homo's bij Ajax.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
boilesen, Andersen en Fischer. Valt ook wel meequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
D'r spelen wel een hoop homo's bij Ajax.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het verbaast me dat jij geen fan van Ajax bent dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
D'r spelen wel een hoop homo's bij Ajax.![]()
Zo zie je maar weer dat Ajax op alle fronten een voortrekkersrol heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
MAN UTD, LIVERPOOL TARGET ODEGAARD ACCEPTS AJAX "INVITATION"
http://www.tribalfootball(...)ng_page#.VE_E2ycayK0
Al gepost?
-edit- ja dus![]()
![]()
Krijg de tering, dan maar in de kroeg (wijnbar) in Parijs kijkenquote:Ajax heeft vandaag 850 kaarten toegezegd gekregen voor de Europese uitwedstrijd tegen Paris Saint Germain van dinsdag 25 november aanstaande. De beweegredenen voor het geringe aantal beschikbaar gestelde plaatsbewijzen worden nog worden medegedeeld aan Ajax.
Ondertussen is de club onder protest akkoord gegaan met de beslissing. De kaartverkoop voor het UEFA Champions Leagueduel start zaterdag 1 november om 10.00 uur via www.ajax.nl.
Supporters die een kaart hebben gekocht voor bovengenoemde wedstrijd kunnen te zijner tijd op eigen gelegenheid afreizen naar de Franse hoofdstad. Vanuit Parijs is medegedeeld dat supporters zonder geldig plaatsbewijs niet welkom zijn in de stad. Zij kunnen ter plaatse gecontroleerd worden en aangehouden worden op basis van een noodbevel. Ajax roept supporters zonder geldig plaatsbewijs dan ook op om vooral niet af te reizen.![]()
![]()
noodbevel, toe maar zegquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Krijg de tering, dan maar in de kroeg (wijnbar) in Parijs kijken![]()
Lijkt me dat iedereen alsnog afreist. Je mag in de EU toch zeker wel gewoon als Nederlands staatsburger naar Parijs, kom nou zeg.
Ik heb EU+ dus ben sowieso één van die 850, maar niet iedereen in mijn groepje heeft dat. Kut-Fransen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ook mooi voor al die busreizen van bijv de Meersche helden, die hadden al drie bussen vol. Gaat de helft nu annuleren, wordt een mooie kostenpost zo.Gourmetten of steengrillen?![]()
Dit is toch tegen de regels van de UEFA
1
2
3
4
5
6
7
8Ticket allocations
14.06 All clubs in the competition must make at least 5% of the total capacity of their
stadium available exclusively to visiting supporters, in a segregated, safe
area. In addition, visiting clubs are entitled to purchase up to 200 top-category
tickets (unless otherwise agreed between the two clubs in question) for their
VIP supporters, sponsors, etc. (see Articles 16 and 23 of the UEFA Stadium
Infrastructure Regulations and Article 19 of the UEFA Safety and Security
Regulations).
http://www.uefa.com/Multi(...)1796869_DOWNLOAD.pdf
Ik kom op minimaal 2300 kaarten.![]()
Die bussen kan je niet kosteloos annuleren. Dus dat boeit niet zoveel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:25 schreef Silenus het volgende:
Ook mooi voor al die busreizen van bijv de Meersche helden, die hadden al drie bussen vol. Gaat de helft nu annuleren, wordt een mooie kostenpost zo.
Ik heb alleen EU, las net dat er 400 EU+ houders zijn, dus er is nog kans![]()
![]()
Kunnen ze die bussen niet sowieso laten rijden? Als iedereen gewoon zelf een kaartje koopt. Dus een soort busreisje in plaats van combidinges?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:25 schreef Silenus het volgende:
Ook mooi voor al die busreizen van bijv de Meersche helden, die hadden al drie bussen vol. Gaat de helft nu annuleren, wordt een mooie kostenpost zo.
Enig idee wat die kaartjes zullen gaan kosten?![]()
gvd kutfransenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Krijg de tering, dan maar in de kroeg (wijnbar) in Parijs kijken![]()
PSG uit gaat hem dus niet worden...
![]()
Een kaartje voor wat? Het thuisvak? Ik neem aan dat je een groep van 100 Nederlanders wel herkent.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kunnen ze die bussen niet sowieso laten rijden? Als iedereen gewoon zelf een kaartje koopt. Dus een soort busreisje in plaats van combidinges?
Enig idee wat die kaartjes zullen gaan kosten?
Ik denk dat er wel politiecontroles zijn bij de grenzen met Frankrijk. Dat was in Dortmund bijv. ook het geval, alle auto's en bussen waar groepjes mannen inzaten werden van de snelweg geplukt bij de grens.
Wij gaan met de Thalys dus daar zul je ook wel gewoon controles hebben neem ik aan.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt johquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een kaartje voor wat? Het thuisvak? Ik neem aan dat je een groep van 100 Nederlanders wel herkent.
Ik denk dat er wel politiecontroles zijn bij de grenzen met Frankrijk. Dat was in Dortmund bijv. ook het geval, alle auto's en bussen waar groepjes mannen inzaten werden van de snelweg geplukt bij de grens.
Wij gaan met de Thalys dus daar zul je ook wel gewoon controles hebben neem ik aan.Toevallig zat ik er wel aan te denken om een keertje naar zo een uitwedstrijd te gaan maar deze zal het niet gaan worden denk ik zo.
Toch snap ik het niet hoor, als iedereen een kaartje heeft dan mag je toch gewoon met een paar man in een auto naar Parijs, wat is dat voor raar gedoe. Zelfs als je geen kaartje hebt, stel ik wil een weekendje naar Parijs en ze merken dat ik voor AJax ben, word je dan het land uitgezet![]()
![]()
FILS PUTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DIT PIKKEN WIJ NIET!!!!!
WE GAAN ZE AFLSACHTEN
0-6
superjoden ole joden joden 1!!!
afca no surrender
boys van vak410 come on![]()
Rustig Tyron je gaat er raar van typen man.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:00 schreef Tyron het volgende:
DIT PIKKEN WIJ NIET!!!!!
WE GAAN ZE AFLSACHTEN
0-6
afca no surrender
OVERAL TE ZIENquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:00 schreef Tyron het volgende:
DIT PIKKEN WIJ NIET!!!!!
WE GAAN ZE AFLSACHTEN
0-6
afca no surrender
boys van vak410 come on
BOYS VAK410Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Officieel kunnen ze je dus iig de stad uitzetten, want het geldt alleen voor Parijs. In de praktijk zul jij als vrouw natuurlijk niet als gevaarlijk individu worden gezien, maar als jij met 5 kale gasten gaat ben je dan weer wel de sjaak.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:59 schreef Karina het volgende:
Zelfs als je geen kaartje hebt, stel ik wil een weekendje naar Parijs en ze merken dat ik voor AJax ben, word je dan het land uitgezet
Gourmetten of steengrillen?![]()
Discriminatie van kale mannen dus! Echt belachelijk als je gewoon rustig door de stad loopt en ze pakken je op op verdenking van Ajaxfan zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Officieel kunnen ze je dus iig de stad uitzetten, want het geldt alleen voor Parijs. In de praktijk zul jij als vrouw natuurlijk niet als gevaarlijk individu worden gezien, maar als jij met 5 kale gasten gaat ben je dan weer wel de sjaak.![]()
Gebeurt binnen Nederland ook gewoon. Niets nieuws.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Discriminatie van kale mannen dus! Echt belachelijk als je gewoon rustig door de stad loopt en ze pakken je op op verdenking van Ajaxfan zijn.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dan laat ik mijn haar maar op mijn hoofd zitten denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gebeurt binnen Nederland ook gewoon. Niets nieuws.Al ben ik geen man.
![]()
Kun je wel semi-grappig doen, maar voor een hoop jongens is dit dus behoorlijk klote. Maar goed, jij zal er geen last van hebben, dus dan ga je maar zoiets roepen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:00 schreef Tyron het volgende:
DIT PIKKEN WIJ NIET!!!!!
WE GAAN ZE AFLSACHTEN
0-6
afca no surrender
Als je wedstrijdkaart hebt kan je gewoon op vrij vervoer gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt johToevallig zat ik er wel aan te denken om een keertje naar zo een uitwedstrijd te gaan maar deze zal het niet gaan worden denk ik zo.
Toch snap ik het niet hoor, als iedereen een kaartje heeft dan mag je toch gewoon met een paar man in een auto naar Parijs, wat is dat voor raar gedoe. Zelfs als je geen kaartje hebt, stel ik wil een weekendje naar Parijs en ze merken dat ik voor AJax ben, word je dan het land uitgezet
Wij gaan alsnog, met of zonder kaart.
Gewoon bij de controles verspreid gaan zitten ofzo.![]()
Ja precies dat las ik, dan kunnen ze je wel controleren maar je hebt een kaartje tenslotte zelfs als je met 5 man in 1 auto zit kunnen ze dan toch niks maken als je je gewoon gedraagt lijkt me.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:15 schreef Leonos het volgende:
Als je wedstrijdkaart hebt kan je gewoon op vrij vervoer gaan.![]()
Inderdaad. En anders ga je op vakantiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies dat las ik, dan kunnen ze je wel controleren maar je hebt een kaartje tenslotte zelfs als je met 5 man in 1 auto zit kunnen ze dan toch niks maken als je je gewoon gedraagt lijkt me.![]()
![]()
dat weet je toch niet, het blijven Fransenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies dat las ik, dan kunnen ze je wel controleren maar je hebt een kaartje tenslotte zelfs als je met 5 man in 1 auto zit kunnen ze dan toch niks maken als je je gewoon gedraagt lijkt me.![]()
Gewoon met psvshirt aan naar parijs op die dag jatog[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ajax - feyenooit XDquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer weer onder een brug zingen jc![]()
Onder welke steen heb jij de afgelopen 10 jaar gelegen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Discriminatie van kale mannen dus! Echt belachelijk als je gewoon rustig door de stad loopt en ze pakken je op op verdenking van Ajaxfan zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sp3cquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen 10 jaar gelegen..
Get woke, go broke!![]()
Ik ga nooit naar uitwedstrijden in het buitenland joh en daar had ik het over.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen 10 jaar gelegen.![]()
Nu niet doen alsof je wel uitwedstrijden in het binnenland bezoekt. Je blijft ten slotte een Jood.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar uitwedstrijden in het buitenland joh en daar had ik het over.![]()
Niet van voetbalwedstrijden neequote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof je wel uitwedstrijden in het binnenland bezoekt. Je blijft ten slotte een Jood.Tot nu toe nog niet iig.
![]()
Elk uitvak in NL is altijd uitverkocht hoor...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof je wel uitwedstrijden in het binnenland bezoekt. Je blijft ten slotte een Jood.
Behalve Groningen om 12:30 dan![]()
![]()
quote:Nadat ook deze spelers de kleedkamer opzochten, bleven er nog twee man achter om verder te trainen: Anwar El Ghazi en Jasper Cillessen. Zij gingen een penaltyduel aan. El Ghazi begon geweldig en toen zijn ‘Panenka’ onderkant lat binnen viel, leek alles te lukken. De strafschop daarna leek de doelman wel te keren, maar de bal ging toch via zijn vingertoppen in het doel. Dit tot plezier van de penaltynemer. Uiteindelijk nam Cillessen alsnog wraak door de penalty van El Ghazi te pakken. Voor de doelman van Ajax genoeg reden om de overwinning in het penaltyduel voor zich op te eisen. Daarna verlieten ook zij het trainingsveld van de Toekomst.![]()
![]()
![]()
quote:Paris Saint-Germain - Ajax / Parc des Princes / Dinsdag 25 november 2014, 20:45 uur / UEFA Champions League / Prijs ¤ 50,95 / Er zijn 850 kaarten beschikbaar
(Seizoen) Club Card EU+ 01-11-2014 10.00 uur 1 Online/ ticketbox
(Seizoen) Club Card EU 04-11-2014 10.00 uur 1 Online/ ticketbox
Seizoen Club Card NL+ 06-11-2014 10.00 uur 1 Online/ ticketbox![]()
Aldus een supporter van Heracles dat gemiddeld per uitwedstrijd 5 a 6 supporters meeneemt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof je wel uitwedstrijden in het binnenland bezoekt. Je blijft ten slotte een Jood.
Er schijnen al meer hotelboekingen geboekt te zijn dan die 850 uitvakplaatsen. Zullen dus ontzettend veel op losse kaarten gaan. Slappe reactie van Ajax ook.AFCA!![]()
Ik bezoek meer wedstrijden in een seizoen dan 90 % van alle Ajax ''supporters'' in hun hele leven.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Aldus een supporter van Heracles dat gemiddeld per uitwedstrijd 5 a 6 supporters meeneemt.![]()
Dat is leuk voor jou, maar feit blijft dat Ajax elk 95% van alle uitvakken uitverkoopt en jullie 100% van alle uitvakken niet. Dus zolang jullie met zo weinig supporters komen dat die paar Heraclieden maar bij Ajax op de hoofdtribune worden gezet omdat het er anders ook zo sneu uitziet denk ik dat jij niet enig recht van spreken hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik bezoek meer wedstrijden in een seizoen dan 90 % van alle Ajax ''supporters'' in hun hele leven.
Wanneer begint de losse kaartverkoop van psg dan? Zie nu alleen een combo voor met apoel.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Goeie vergelijking ook jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is leuk voor jou, maar feit blijft dat Ajax elk 95% van alle uitvakken uitverkoopt en jullie 100% van alle uitvakken niet. Dus zolang jullie met zo weinig supporters komen dat die paar Heraclieden maar bij Ajax op de hoofdtribune worden gezet omdat het er anders ook zo sneu uitziet denk ik dat jij niet enig recht van spreken hebt.Een club met 10.000 supporters en miljoenen
![]()
![]()
Haha, jij begint hier te tetteren over 'niet meereizende Joden.' Heracles neemt nog minder man mee dan Excelsior of Go Ahead. Qua uitsupport het lachertje van de eredivisie, dus daarom ben je hierin niet bepaald serieus te nemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goeie vergelijking ook jaEen club met 10.000 supporters en miljoenen
Omdat Heracles waardeloze fans heeft mag je niks over Ajax zeggenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, jij begint hier te tetteren over 'niet meereizende Joden.' Heracles neemt nog minder man mee dan Excelsior of Go Ahead. Qua uitsupport het lachertje van de eredivisie, dus daarom ben je hierin niet bepaald serieus te nemen.Juist ja.
![]()
Dat zou dit topic wel een stuk aangenamer makenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat Heracles waardeloze fans heeft mag je niks over Ajax zeggenJuist ja.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Staat toch in de post van Leonos?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:14 schreef MouzurX het volgende:
Wanneer begint de losse kaartverkoop van psg dan? Zie nu alleen een combo voor met apoel.
STukje hiervoor.![]()
http://www.ajaxlife.nl/up(...)rstop-terug-te-halenquote:Ajax overweegt huurlingen in winterstop terug te halen
Het gaat nog niet zo lekker met de spelers die Ajax heeft verhuurd aan andere clubs. Hopelijk dient zich snel een kentering aan. Zo niet, dan overweegt Frank de Boer om de huurlingen in de winterstop terug te halen.
Concreet voorbeeld: Mickey van der Hart keepte voor Go Ahead Eagles midweeks pas zijn tweede wedstrijd van het seizoen. Aangezien Kowet na het nemen van strafschoppen werd uitgeschakeld door FC Twente, ziet het er niet goed uit voor de doelman.
Lesly de Sa (GAE) en Dejan Meleg worstelen met blessures, waarbij ook een fitte Meleg bij SC Cambuur niet zeker is van een basisplaats. Fabian Sporkslede speelde namens Willem II ook pas negentien minuten in de eredivisie. Bas Kuipers zien we met vierhonderd minuten in Excelsiorshirt nog het vaakst.
Het bovenstaande lijstje valt De Boer tegen. “Als je goed bent, speel je. Een trainer stelt niet zijn mindere spelers op. Spelers zien het soms in eerste instantie niet zitten om verhuurd te worden, maar moeten dan de mouwen opstropen. Dat hoort er ook bij,” aldus de trainer tegenover Ajax Life.
Wat als het aantal speelminuten de komende maanden niet toeneemt? De Boer: “Als een speler geen zicht heeft op speelminuten in de tweede helft seizoenshelft, kunnen we 'm beter terughalen en bij ons laten trainen. Dan heb je 'm in elk geval dicht bij je en kun je zelf zijn ontwikkeling bepalen.”
Is er ondanks de reserverollen hoop? We kunnen ons herinneren dat Kenneth Vermeer tijdens zijn verhuurperiode aan Willem II ook een tijdje tweede doelman was, achter Maikel Aerts. En hij werd er later ook niet slechter van. Minder hoopgevend is deze analyse van de boys van Tussen de Linies. De conclusie luidt onderaan de streep dat Ajax de meeste huurlingen niet terugziet in het eerste.![]()
En een tip voor morgen. FC Eindhoven v Jong Ajax wordt live op FOX Sports uitgezonden. Om 20:00. Een mooie test tegen een goed draaiend Eindhoven.![]()
Ik voorspel een 0-2 voorsprong bij rust, om vervolgens 3-2 te verliezen. + Rood.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
En een tip voor morgen. FC Eindhoven v Jong Ajax wordt live op FOX Sports uitgezonden. Om 20:00. Een mooie test tegen een goed draaiend Eindhoven.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Benieuwd wie er morgen in de spits staat. Ben benieuwd hoe het zal gaan met Zivkovic en in ieder geval is Becker ziek.![]()
Met Muric.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
En een tip voor morgen. FC Eindhoven v Jong Ajax wordt live op FOX Sports uitgezonden. Om 20:00. Een mooie test tegen een goed draaiend Eindhoven.![]()
Ik vlieg zaterdag op zondagnacht vanaf schiphol, daarvoor wil ik eigenlijk nog wel even Ajax - Dordrecht meepakken. Kan ik ergens rond de Arena of op station Bijlmer / Duivendrecht mijn koffers dumpen?If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Bron?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik bezoek meer wedstrijden in een seizoen dan 90 % van alle Ajax ''supporters'' in hun hele leven.![]()
Nope, wou ik ook een keer. Eerst snel naar Schiphol, daar kan het in een NS kluis.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:34 schreef MaxC het volgende:
Ik vlieg zaterdag op zondagnacht vanaf schiphol, daarvoor wil ik eigenlijk nog wel even Ajax - Dordrecht meepakken. Kan ik ergens rond de Arena of op station Bijlmer / Duivendrecht mijn koffers dumpen?![]()
En nu?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik bezoek meer wedstrijden in een seizoen dan 90 % van alle Ajax ''supporters'' in hun hele leven.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De meeste spelers komen niet terug, maar toppers die nationale elftallen hebben gehaald als Vertonghen, Blind en in mindere mate Vermeer wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/up(...)rstop-terug-te-halen![]()
Beetje domme vraag van mij waarschijnlijkMaar wat zijn social seats? Ik weet wel business seats. Zag dit op twitter voorbij komen.
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 30-10-2014 om 20:00:06Zaterdag #Ajax - FC Dordrecht! RETWEET en wie weet reserveren we deze social seats voor jou! #wijzijnajax #ajador http://t.co/L2i3M3Mwz8 reageer retweet
![]()
ze zijn ook nog eens twitterblauwquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
Beetje domme vraag van mij waarschijnlijkMaar wat zijn social seats? Ik weet wel business seats. Zag dit op twitter voorbij komen.
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 30-10-2014 om 20:00:06Zaterdag #Ajax - FC Dordrecht! RETWEET en wie weet reserveren we deze social seats voor jou! #wijzijnajax #ajador http://t.co/L2i3M3Mwz8 reageer retweet
waarschijnlijk gereserveerde stoelen die je alleen via twitter kan winnen![]()
Denk het want ik kon die term nergens terug vinden. Ik wilde niet gaan zaterdag want ik ga woensdag ook al maar ja als het gratis isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ze zijn ook nog eens twitterblauw
waarschijnlijk gereserveerde stoelen die je alleen via twitter kan winnenDenk dat ik gewoon meedoe.
![]()
Jammer dat Meleg nog niet bepaald weet te overtuigenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/up(...)rstop-terug-te-halen![]()
Hij had ook gewoon met een blinddoek op kunnen schieten met Cillessen op doelquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Op Bijlmer Arena staan geen lockers volgens mij. (Ik heb ze iig nog nooit gezien)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:34 schreef MaxC het volgende:
Ik vlieg zaterdag op zondagnacht vanaf schiphol, daarvoor wil ik eigenlijk nog wel even Ajax - Dordrecht meepakken. Kan ik ergens rond de Arena of op station Bijlmer / Duivendrecht mijn koffers dumpen?![]()
Zal wel 18 worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Bekerloting: Vitesse thuis.
16/17/18 December![]()
geen makkiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Bekerloting: Vitesse thuis.
16/17/18 December![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dordt gaat er ook op in Amsterdam. Lekker druk zetten whooptidoo.
7-0 winst voor onsik hoop op een 2 nul overwinning van ajax met mooi spel van dordt
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lassequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:45 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
superjoden ole ole ole ole ole ole ole ole ole superjoden ole ole ole ole ole ole ole ole
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nee van psg zelf wil ik weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat toch in de post van Leonos?
STukje hiervoor.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik schat morgen weer een stoel of 10.000 leeg :xLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Het is dan ook weer echt een kansloze kuttijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:21 schreef Planga het volgende:
Ik schat morgen weer een stoel of 10.000 leeg :xA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat sowieso. Van 1 tot 4 de stad in. Daarna rond de Aremna snacken. Pauper.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Klaassen zou zo de rol van Peter kunnen spelen, wat een schuchtere superjood.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:45 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
superjoden ole ole ole ole ole ole ole ole ole superjoden ole ole ole ole ole ole ole ole
-nee-![]()
Morgen gaan om 12.00 uur de laatste kaarten voor Ajax - Barcelona in de verkoop.Gourmetten of steengrillen?![]()
Beetje laat, maar: Als je het aan de jongens bij de dönerzaak achter Jinso vraagt (of je koffers daar even achter de toonbank mogen staan) weet ik zeker dat dat kan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:34 schreef MaxC het volgende:
Ik vlieg zaterdag op zondagnacht vanaf schiphol, daarvoor wil ik eigenlijk nog wel even Ajax - Dordrecht meepakken. Kan ik ergens rond de Arena of op station Bijlmer / Duivendrecht mijn koffers dumpen?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Goed verhaal, lekker kort. Jij bent echt supercool.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik bezoek meer wedstrijden in een seizoen dan 90 % van alle Ajax ''supporters'' in hun hele leven.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:15:22Frank: Ik denk dat er niet zo veel verschillen zijn tussen Sigthorsson en Milik. Zijn dezelfde types. #ajador reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:16:01Frank: De ene is rechtsbenig en de ander is linksbenig, verder zijn het qua type twee gelijkwaardige spelers. #ajador reageer retweet
twitter:ajaxinside twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:16:50'Ik kijk hoe Kolbeinn presteert en hoe Arek presteert. Arek komt eraan vind ik, maar we hebben veel vertrouwen in Kolbeinn' #ajador reageer retweet
Lol.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:17:15Frank: Het is denk ik een kwestie van tijd voordat Kolbeinn zichzelf gaat belonen. #ajador reageer retweet
![]()
Tja, na elke week die quatsch verbaas ik mij er niet meer over. Sightorsson zal zondag toch wel spelen, heeft niet voor niets rust gehad.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 13:17:48De persconferentie is begonnen. De Boer: '@ArekMilik9 komt eraan, dus @KSigthorsson moet zich blijven bewijzen. #ajador reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat staat ie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:23 schreef Wave103 het volgende:
Als de Siggy in de basis staat tegen Barca![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gekkie, daarvoor heeft hij die welverdiende rust gekregen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:23 schreef Wave103 het volgende:
Als de Siggy in de basis staat tegen Barca![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Boer bevestigt wel met die opmerking over Klaassen dat hij de rol van de middenvelders anders ziet dan Cruijff dat ziet. Jammer, dat hij dat niet wil aanpassen.![]()
Wat vindt Cruijff voordeliger daaraan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Boer bevestigt wel met die opmerking over Klaassen dat hij de rol van de middenvelders anders ziet dan Cruijff dat ziet. Jammer, dat hij dat niet wil aanpassen.![]()
Vast opgezet door een AjaxNetwerker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)021166374774?fref=ts![]()
Ik heb het vorige week over het uithollen van het middenveld gehad en daar ga ik nog even op door. Omdat het één van de belangrijkste oorzaken van ons huidige probleem is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vindt Cruijff voordeliger daaraan?
Daarom eerst terug naar de basis. Als speler en coach was voor mij een vol middenveld het uitgangspunt. Niet alleen voor het goed uitvoeren van het positiespel, maar ook om zo druk te zetten dat de tweede bal voor ons was. Dat is veranderd. En helaas niet ten gunste van het resultaat en de kwaliteit van het spel. Omdat de backs tegenwoordig aan de buitenkant opkomen, waarna meestal de middenvelders hun posities opvullen, ontstaat er op het middenveld een gat. Zodra de tegenstander daar gaat lopen en ook nog eens druk zet, dan zit je tot je nek in de problemen.
Dat wordt extra in de hand gewerkt als de centrale middenvelder zich te ver terug laat zakken en vaak zelfs de vijfde verdediger is. Terwijl juist hij de man is die vooruit moet denken. Voor deze positie moet je positioneel sterk zijn, in staat zijn om de balsnelheid te controleren en daarnaast de techniek te hebben om met deze balsnelheid om te gaan. Xavi, Toni Kroos en Davy Klaassen kunnen dat.
Bij alle drie is de aanname perfect en kunnen ze zowel met links als rechts uitstekend passen. Let maar op, zodra Klaassen bij Ajax vanuit die positie speelt, dan wordt de balsnelheid meteen verhoogd. Bovendien lijdt hij zelden of nooit balverlies. Nu hoor ik iets te vaak dat hij complimenten krijgt omdat hij in een wedstrijd twaalf of veertien kilometer heeft afgelegd, maar volgens mij klopt er iets niet als mensen die het spel moeten maken ook het meeste moeten lopen. Column in De Telegraaf.
Was een week naar Twente - Ajax, waar dat bij momenten ook dramatisch was. De cvm zakte volledig in en Klaassen en Andersen gingen veel te vaak al diep op de momenten dat de centrale verdedigers nog in balbezit zijn. Daardoor veel te vaak de lange bal of dat getik tussen de backs en centrale verdedigers.
Iets wat op lager niveau bij de a-junioren nog wel gebeurt. Nouri bijvoorbeeld is daar erg goed in. Die laat zich in balbezit van de verdediging geregeld uitzakken. Hij kan dan een pass krijgen, heeft een goede aanname, eventueel opendraaien en gelijk voorwaarts passen. Die kwaliteiten ziet Cruijff dus ook bij Klaassen, waardoor ie hem wel als cvm zou willen zien.![]()
Wat zijn de stats van Klaassen dit seizoen? Volgens mij behoorlijk veel assists en daardoor dus onmisbaar in de voorhoede.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
5 assists 1 goal uit mijn hoofd. Na Oar de meeste assistsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:40 schreef Planga het volgende:
Wat zijn de stats van Klaassen dit seizoen? Volgens mij behoorlijk veel assists en daardoor dus onmisbaar in de voorhoede.![]()
- gescoord tegen AZquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:40 schreef Planga het volgende:
Wat zijn de stats van Klaassen dit seizoen? Volgens mij behoorlijk veel assists en daardoor dus onmisbaar in de voorhoede.
- assist tegen PSV
- 3 assists tegen NAC
- assist tegen Go Ahead![]()
Klaassen gescoord tegen Vitesse?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
- gescoord tegen Vitesse
- assist tegen PSV
- 3 assists tegen NAC
- assist tegen Go Ahead![]()
foutje, AZquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen gescoord tegen Vitesse?![]()
ach die teringdebiel siggy scoort morgen wel weer en net als dat punt is gekomen wanneer hij wel een bankplaats verdient, scoort hij er weer een paar.
![]()
Het komt er gewoon op neer dat Cruyff Klaassen de enige middenvelder vindt die goed genoeg is, kan het niet met hem oneens zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week over het uithollen van het middenveld gehad en daar ga ik nog even op door. Omdat het één van de belangrijkste oorzaken van ons huidige probleem is.
Daarom eerst terug naar de basis. Als speler en coach was voor mij een vol middenveld het uitgangspunt. Niet alleen voor het goed uitvoeren van het positiespel, maar ook om zo druk te zetten dat de tweede bal voor ons was. Dat is veranderd. En helaas niet ten gunste van het resultaat en de kwaliteit van het spel. Omdat de backs tegenwoordig aan de buitenkant opkomen, waarna meestal de middenvelders hun posities opvullen, ontstaat er op het middenveld een gat. Zodra de tegenstander daar gaat lopen en ook nog eens druk zet, dan zit je tot je nek in de problemen.
Dat wordt extra in de hand gewerkt als de centrale middenvelder zich te ver terug laat zakken en vaak zelfs de vijfde verdediger is. Terwijl juist hij de man is die vooruit moet denken. Voor deze positie moet je positioneel sterk zijn, in staat zijn om de balsnelheid te controleren en daarnaast de techniek te hebben om met deze balsnelheid om te gaan. Xavi, Toni Kroos en Davy Klaassen kunnen dat.
Bij alle drie is de aanname perfect en kunnen ze zowel met links als rechts uitstekend passen. Let maar op, zodra Klaassen bij Ajax vanuit die positie speelt, dan wordt de balsnelheid meteen verhoogd. Bovendien lijdt hij zelden of nooit balverlies. Nu hoor ik iets te vaak dat hij complimenten krijgt omdat hij in een wedstrijd twaalf of veertien kilometer heeft afgelegd, maar volgens mij klopt er iets niet als mensen die het spel moeten maken ook het meeste moeten lopen. Column in De Telegraaf.
Was een week naar Twente - Ajax, waar dat bij momenten ook dramatisch was. De cvm zakte volledig in en Klaassen en Andersen gingen veel te vaak al diep op de momenten dat de centrale verdedigers nog in balbezit zijn. Daardoor veel te vaak de lange bal of dat getik tussen de backs en centrale verdedigers.
Iets wat op lager niveau bij de a-junioren nog wel gebeurt. Nouri bijvoorbeeld is daar erg goed in. Die laat zich in balbezit van de verdediging geregeld uitzakken. Hij kan dan een pass krijgen, heeft een goede aanname, eventueel opendraaien en gelijk voorwaarts passen. Die kwaliteiten ziet Cruijff dus ook bij Klaassen, waardoor ie hem wel als cvm zou willen zien.![]()
quote:De Boer: ‘Arek komt eraan, maar Kolbeinn is fitter dan ooit en strijdbaar’
Vrijdag, 31 oktober 2014 om 13:58
De roep om Arek Milik wordt steeds groter in Amsterdam, maar voorlopig houdt Ajax-trainer Frank de Boer vertrouwen in Kolbeinn Sigthórsson. De IJslander zal zaterdag tegen laagvlieger FC Dordrecht dus in de basis beginnen. Volgens de oefenmeester verschillen de twee spitsen niet zoveel. Volgens de coach zijn het dezelfde types.
/
“De ene is rechtsbenig en de ander is linksbenig, verder zijn het qua type twee gelijkwaardige spelers”, tekent Ajax Showtime op uit de mond van de coach. “Ik kijk hoe Kolbeinn speelt en Arek zich manifesteert. Arek komt eraan, maar Kolbeinn is fitter dan ooit en strijdbaar. Het is denk ik een kwestie van tijd voordat hij zichzelf gaat belonen.”
Niklas Moisander begint tegen FC Dordrecht ook weer in de basis. In het bekerduel met SV Urk mocht Stefano Denswil het nog laten zien. “Ik vind Moisander op dit moment nog iets beter dan Denswil, daarom kies ik voor Niklas”, aldus De Boer. Voor Lerin Duarte, die voor 2,5 miljoen euro werd gekocht, is voorlopig nog geen plek. De coach spreekt van ‘moordende concurrentie’. “Lerin zal zich erin moeten vechten. Op dit moment is het niet goed genoeg.” Overigens kan De Boer tegen Dordrecht weer een beroep doen op de van een hamstringblessure herstelde Thulani Serero.![]()
quote:Niklas Moisander staat morgen weer in de basisformatie van Ajax. Hij krijgt tijdens het thuisduel met FC Dordrecht weer de voorkeur boven Stefano Denswil. "Op dit moment vind ik Niklas de beste op zijn positie", legt trainer Frank de Boer uit over de Fin die in het bezit is van een aflopend contract.
Moisander ontbrak afgelopen week tegen de partijen tegen Go Ahead Eagles en sv Urk omdat De Boer ook Denswil speeltijd wilde gunnen. Frank liet vandaag na de training doorschemeren dat Kolbeinn Sigthorsson weer als centrumspits start. "Het is een kwestie van tijd voordat Kolbeinn zich gaat belonen", zei de coach over de aanvaller die in een felle concurrentiestrijd is verwikkeld met Arkadiusz Milik. "Ik kijk hoe Kolbeinn speelt en Arek zich manifesteert. Arek komt er aan. Maar Kolbeinn is fitter dan ooit en strijdbaar."
Thulani Serero is weliswaar hersteld van een hamstringblessure maar begint op de bank.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat Moisander er weer in staat is niet zo verrassend. Denswil maakt ook nog niet echt een hele stabiele indruk.quote:
De eeuwige hoop dat Sigthorson op de korte termijn goed gaat presteren snap ik alleen niet zo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Denswil met zijn nonchalante wandelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat Moisander er weer in staat is niet zo verrassend. Denswil maakt ook nog niet echt een hele stabiele indruk.
De eeuwige hoop dat Sigthorson op de korte termijn goed gaat presteren snap ik alleen niet zo.![]()
![]()
Gaat me dan weer iets te verquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)021166374774?fref=tsDat zijn naam verkeerd gespeld is maakt het ook wat triest
![]()
Wat een kansloze kneuzen die dit soort dingen doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)021166374774?fref=ts![]()
![]()
![]()
Als ze zo dichtbij elkaar liggen, dan kies je toch sowieso voor het talent en niet de man die al vier jaar lang in de eredivisie geen enkele progressie boektquote:![]()
![]()
Dat dus, en het is echt bullshit, Milik kan voetballen, best een leuke eigenschap voor een voetballerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als ze zo dichtbij elkaar liggen, dan kies je toch sowieso voor het talent en niet de man die al vier jaar lang in de eredivisie geen enkele progressie boekt.
Get woke, go broke!![]()
Sommigen blijven het etalageargument uit de kast halen, maar dit heeft niks met een etalage te maken. Dit is gewoon serieus een ernstige zaak.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, en het is echt bullshit, Milik kan voetballen, best een leuke eigenschap voor een voetballer.
![]()
Ik ben oprecht bang dat Ajax Milik gewoon laat lopen straks, voor die 3 miljoen euro...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommigen blijven het etalageargument uit de kast halen, maar dit heeft niks met een etalage te maken. Dit is gewoon serieus een ernstige zaak.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kollie ga je ook nooit kwijtraken als die ziel zichzelf beter voelt dan Queens Park Rangers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben oprecht bang dat Ajax Milik gewoon laat lopen straks, voor die 3 miljoen euro...![]()
Randomstelling op Ajaxtwitter ooktwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 16:22:46Stelling: ‘#Ajax heeft een spits die dit seizoen meer dan 15 competitiegoals maakt.’ Deel je mening via #AjaxStelling http://t.co/YFsJpveDB9 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
dat is helaas ook waar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Cruyff Klaassen de enige middenvelder vindt die goed genoeg is, kan het niet met hem oneens zijn![]()
Sinkgraven zegt op Omrop Fryslân dat hij niet direct naar een buitenlandse topclub wil maar een tussenstop wil maken bij een Nederlandse topclub (---> Ajax?).![]()
Had hij al eerder gezegd ja.. Zijn droomclub is Barcelona met een tussenstap bij Ajaxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:10 schreef TheArt het volgende:
Sinkgraven zegt op Omrop Fryslân dat hij niet direct naar een buitenlandse topclub wil maar een tussenstop wil maken bij een Nederlandse topclub (---> Ajax?).![]()
Dat zei Suarez ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Had hij al eerder gezegd ja.. Zijn droomclub is Barcelona met een tussenstap bij Ajax![]()
![]()
Zou me niets verbazen als PSV achter Sinkgraven aangaat. Die kijken niet op een miljoentje meer of minder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Of ze hebben hem al min of meer gehaald. Er is al een gesprek geweest met de zaakwaarnemer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax haalt Sinkgraven wel. Dat heeft een paar streepjes voor op PSV bij die jongen.![]()
@AFCAjax: Line-up #JongAjax: Alblas; Ligeon, Van der Hoorn, Tete, Owusu; Bazoer, Menig, El Hasnaoui; Muric, Zivkovic, Acolatse.![]()
Weet jij eigenlijk wat Sana nu doet en uitvreet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Of ze hebben hem al min of meer gehaald. Er is al een gesprek geweest met de zaakwaarnemer.![]()
Niet gek, alleen Menig op middenveld kan ik niet zo goed plaatsen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
@AFCAjax: Line-up #JongAjax: Alblas; Ligeon, Van der Hoorn, Tete, Owusu; Bazoer, Menig, El Hasnaoui; Muric, Zivkovic, Acolatse.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: