abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146061752
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:39 schreef sp3c het volgende:

want het brand af als hij niet komt spelen?

van chantage is echt geen sprake hier
Chantage is niet alleen indien er wordt gedreigd met brandstichting...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 07:42:19 #102
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_146061937
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:20 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Vlees is moord dus ik kan me wel voorstellen dat je dat liever niet eet.
Boos worden omdat je geen dood dier voorgeschoteld krijgt begrijp ik dan weer niet
:') :')
pi_146063260
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 07:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Morrisey is inderdaad met Tivoli een contract aangegaan, waarmee beide partijen instemden. Daarnaast zijn potentiele bezoekers van het concert van Morrisey vrij om te bepalen of ze een kaartje kopen of niet. Vrije markt.

Van de andere kant legt Morrisey hier iets aan zijn publiek op, wat toch minstens een wenkbrouwfronsing op zou moeten leveren. Het is een hellend vlak, maar wat als Morrisey had gevraagd om alleen naakte toeschouwers te zien? Of mensen had verplicht om wiet te roken?

Er zit een dwang-component in het contract dat iedere vrijemarkt-denker tegen de borst stuit.
Waar het mij om gaat, is dat niet alleen bezoekers van het Morrissey-concert worden geraakt, maar ook bezoekers én artiesten van andere concerten, in andere zalen in het gebouw. En dat ook nog eens de hele dag.

Dus Morrissey legt niet alleen iets op aan z'n eigen publiek, maar ook aan mensen die niks met hem en z'n gekrakeel hebben te maken. Het eigen publiek maakt willens en wetens een keuze om het concert te bezoeken, artiesten en publiek van het Frans Liszt-concours hebben niet gevraagd om een vegetarische extremist die invloed op hun avond uitoefent.
pi_146063294
Goed punt, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat gaat inderdaad zo ver, dat er helemaal geen sprake is van een vrije markt.

Dit doet meer denken aan Sovjet-achtige praktijken (waarmee ik het leed van de slachtoffers van het Sovjetregime niet wil bagetaliseren, want die hadden meer problemen dan dat er geen vlees werd geserveerd bij een concert).
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_146063333
Morissey, de fascistische groene pianist ^O^
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_146063340
Morrissey _O_ _O_

Maar dit is natuurlijk wel een beetje gek :')

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2014 09:20:32 ]
pi_146063343
Wat ik mij ook afvraag: in hoeverre heeft Tivoli e.e.a. aan de andere gasten gecommuniceerd? Want als ik bij Tivoli een zaal boek en ik krijg op de dag zelf te vernemen dat een of andere klootviool bedongen heeft dat er geen vlees geserveerd mag worden, dan ga ik toch denken aan niet het volle pond betalen. Dan laat ik het wel elders vandaan komen en die kosten ga ik dan gewoon verrekenen met de overeengekomen prijs.
pi_146063368
Ik zag wat :')-jes vanwege de kwalificatie "extremist" die ik op deze man plak. Wat mij betreft past die term bij iedereen die op oneigenlijke wijze zijn mening aan andere mensen opdringt of oplegt.

Jij bent degene die geen vlees eet; dat is jouw keuze, prima. Het is ook prima om anderen ertoe op te roepen om geen vlees te eten. Wat mij betreft schrijf je er honderd nummers over, wat mij betreft laat je het hele optreden beelden zien van dieren die worden geslacht; allemaal prima. Maar wat deze man doet, is zijn mening aan mensen opleggen. En niet eens alleen aan z'n eigen publiek, maar ook nog eens aan publiek in andere zalen, dat niks met hem en zijn optreden heeft te maken.

Zo'n iemand noem ik een extremist.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:20:22 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146063372
Ja, nogmaals, was het in overleg gegaan ok, maar als ik daar had gezeten en het was me opgedrongen had ik echt de spareribs-expres overuren laten maken.

En ja, het is extremisme.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:30:12 #110
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_146063571
Morrissey is een achterlijke kasthomofiel.
Graag op anoniem
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 oktober 2014 @ 09:36:03 #111
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_146063710
Morrissey, die heeft ook wel eens gedreigd niet te zullen optreden als er in een andere zaal ook een concert aan de gang was.

http://consequenceofsound(...)f-last-nights-drama/

en het grappige was, We Are Scientists stond gisteren toevallig ook in Tivoli. Maar dan wel in Tivoli De Helling, wat op een andere locatie is.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_146064308
Gewoon gehaktballen naar binnen smokkelen en hem daarmee bekogelen. Wat een dropstaaf zeg, en ik ken zijn muziek niet eens.

Als je op zo'n manier het nieuws moet halen ;(
pi_146064430
Hij kan dat toch eisen? Goed, het is een rare debiel met z'n denkbeelden over non-vegetariërs. Maar het staat hem vrij dit te vragen, en het lijkt me dat je dan vooral tegen de zaal moet ageren die dit accepteert en faciliteert.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:05:48 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146064492
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
Hij kan dat toch eisen? Goed, het is een rare debiel met z'n denkbeelden over non-vegetariërs. Maar het staat hem vrij dit te vragen, en het lijkt me dat je dan vooral tegen de zaal moet ageren die dit accepteert en faciliteert.
Sja, die hebben weinig keuze op zo'n moment, als hij dat nou voor het boeken eist kan je zeggen, nee doen we niet. Maar je kaarten zijn al verkocht etc, afzeggen kost ze bakken met geld en ze hebben al geldproblemen.
Get woke, go broke!
pi_146064554
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, die hebben weinig keuze op zo'n moment, als hij dat nou voor het boeken eist kan je zeggen, nee doen we niet. Maar je kaarten zijn al verkocht etc, afzeggen kost ze bakken met geld en ze hebben al geldproblemen.
Het schijnt standaard in z'n boekingscontract te staan, dus ze wisten dat op het moment dat ze hem boekten en het dus nog niet aangekondigd was / er geen kaarten verkocht waren. Ze zullen dit heus wel geweten hebben en de afweging hebben gemaakt dat ze hem tóch wilden. Maar juist daarom is het dan een beetje onzin Morrissey zelf de zwarte piet toe te schuiven.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 10:08:45 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146064571
quote:
9s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 06:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lees jij de topics uberhaupt?

tip; Frans Liszt.
dies dood

ik zie alleen dat jurylid dat zich 'geneerde' voor zijn gasten maar misschien lees ik eroverheen, kun je iets quoten?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 10:12:20 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146064666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

hij staat daar toch niet ineens onaangekondigd wortels te eten ofzo?

Tivoli kan gewoon weigeren als ze dat willen, ik snap sowieso niet dat de man nog boekingen krijgt met zulke malle eisen maar van opdringen (of extremisme :')) is echt geen sprake hier
pi_146064918
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, als Tivoli het belangrijker vindt om die dag vlees en vis te serveren hadden ze hem ook gewoon kunnen weigeren. Maarja, als je even buiten de pas loopt ben je direct een extremist natuurlijk.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:28:01 #119
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_146065077
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:22 schreef Tem het volgende:

[..]

Precies, als Tivoli het belangrijker vindt om die dag vlees en vis te serveren hadden ze hem ook gewoon kunnen weigeren. Maarja, als je even buiten de pas loopt ben je direct een extremist natuurlijk.
''Even buiten de pas lopen'' ja precies, je moet mensen gewoon hun vrije keuze verbieden, wees rebels! Vlees eten, verbieden. Abortus, verbieden. Scheiden, ook verbieden. Homohuwelijk, weg ermee. Al die kneuzen met hun vrije keuze tegenwoordig. Maarja, als je bijvoorbeeld durft te zeggen dat vrouwen eigenlijk geen stemrecht verdienen ben je al een extremist, omdat je even buiten de pas loopt.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 10:33:56 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146065246
het is volgens het artikel contractueel vastgelegd, lijkt me dat daar een goed overleg of twee aan vooraf is gegaan of hadden ze elke (potentiele) individuele bezoeker moeten ondervragen?

nationaal refferendum?

parlementair enquete?

lijkt me wat extreem

gewoon een malle hippie met rare eisen waar je wel of niet mee in zee kunt gaan
pi_146065255
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

''Even buiten de pas lopen'' ja precies, je moet mensen gewoon hun vrije keuze verbieden, wees rebels! Vlees eten, verbieden. Abortus, verbieden. Scheiden, ook verbieden. Homohuwelijk, weg ermee. Al die kneuzen met hun vrije keuze tegenwoordig. Maarja, als je bijvoorbeeld durft te zeggen dat vrouwen eigenlijk geen stemrecht verdienen ben je al een extremist, omdat je even buiten de pas loopt.
Hij stelt gewoon een eis voor zijn optreden en daar kan je wel of niet mee akkoord gaan. Zijn wel meer maffe eisen die artiesten stellen. Kan je met een hele reut bullshit aankomen die totaal niet relevant is maar daarmee maak je nog geen punt.
pi_146065263
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:33 schreef sp3c het volgende:
het is volgens het artikel contractueel vastgelegd, lijkt me dat daar een goed overleg of twee aan vooraf is gegaan of hadden ze elke (potentiele) individuele bezoeker moeten ondervragen?

nationaal refferendum?

parlementair enquete?

lijkt me wat extreem

gewoon een malle hippie met rare eisen waar je wel of niet mee in zee kunt gaan
Precies, iedere artiest heeft een rider. Bij de een staat 6x steenkoolgefilterd water uit de Himalaya op, bij Morrissey schijnbaar dit.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 10:39:24 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146065413
de UEFA eist dat de stadions tijdens champions league wedstrijden alcoholvrij zijn omdat ze vinden dat alcohol en sport niet samengaan

is dit hierdoor een radicale extremistische organisatie?

verbieden en het land uitwerken?

ik stem voor maar het is natuurlijk onzin
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:44:45 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146065559
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:39 schreef sp3c het volgende:
de UEFA eist dat de stadions tijdens champions league wedstrijden alcoholvrij zijn omdat ze vinden dat alcohol en sport niet samengaan

Eens, dat is pas een zooi facisten bij elkaar, samen met de FIFA.
Get woke, go broke!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:45:48 #125
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_146065585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:39 schreef sp3c het volgende:

Als die vent zelf een festival organiseert denk ik niet dat mensen er zo over zullen vallen als op het hele terrein geen vlees te krijgen is. Alcohol zorgt natuurlijkj ook voor veel problemen bij veel voetbalsupporters.

En een extremist betekent niet direct dat je mensen met geweld ergens toe dwingt.

Maar nog steeds, hij mag eisen wat hij wil. Degene die hem boekt kiest ervoor om zijn verzoek in te willigen.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_146065721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:34 schreef Tem het volgende:

Hij stelt gewoon een eis voor zijn optreden en daar kan je wel of niet mee akkoord gaan. Zijn wel meer maffe eisen die artiesten stellen. Kan je met een hele reut bullshit aankomen die totaal niet relevant is maar daarmee maak je nog geen punt.
De grens ligt m.i. wel bij het afdwingen van iets waar je geen reet mee te maken hebt. Hij wordt geboekt voor de grote zaal. Als hij dan wil eisen dat daar voor zijn gasten geen vlees is... belachelijk, maar prima.

Maar eisen dat ook andere gezelschappen in andere zalen waar hij niets mee van doen heeft geen vlees mogen hebben: dat is idioot en extremistisch wat mij betreft.
pi_146066115
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

De grens ligt m.i. wel bij het afdwingen van iets waar je geen reet mee te maken hebt. Hij wordt geboekt voor de grote zaal. Als hij dan wil eisen dat daar voor zijn gasten geen vlees is... belachelijk, maar prima.

Maar eisen dat ook andere gezelschappen in andere zalen waar hij niets mee van doen heeft geen vlees mogen hebben: dat is idioot en extremistisch wat mij betreft.
Tuurlijk is het idioot, maar dan zegt Tivoli toch dat ze er tot zover in meegaan. Kennelijk vinden ze zijn optreden dermate belangrijk dat ze aan zijn absurde eisen willen voldoen. Het scharen onder beperking van vrije keuze vind ik nogal belachelijk. Rookverbod en alcoholverbod, zoals door sp3c eerder aangegeven, valt daar dan ook onder en dat accepeert men wel. Maar dit is dan ineens extremistisch en te bizar voor woorden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2014 11:01:29 ]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:05:44 #128
267651 Klaploper
pi_146066279
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:00 schreef Tem het volgende:

[..]

Tuurlijk is het idioot, maar dan zegt Tivoli toch dat ze er tot zover in meegaan. Kennelijk vinden ze zijn optreden dermate belangrijk dat ze aan zijn absurde eisen willen voldoen. Het scharen onder beperking van vrije keuze vind ik nogal belachelijk. Rookverbod en alcoholverbod, zoals door sp3c eerder aangegeven, valt daar dan ook onder en dat accepeert men wel. Maar dit is dan ineens extremistisch en te bizar voor woorden.
Ik heb nog niet gehoord van iemand die weigert op te treden als er zelfs in andere zalen op die dag gerookt of gedronken wordt. En al helemaal niet van iemand die zegt dat alle rokers of drinkers zo erg als pedo's zijn.
De fifa organiseert het hele toernooi. Niet toevallig één wedstrijdje en dat ze nog steeds afdwingen dat bij geen enkele wedstrijd gedronken wordt.

Eerste deel van je post is gewoon waar natuurlijk.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:06:00 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146066290
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:45 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Als die vent zelf een festival organiseert denk ik niet dat mensen er zo over zullen vallen als op het hele terrein geen vlees te krijgen is. Alcohol zorgt natuurlijkj ook voor veel problemen bij veel voetbalsupporters.

nee sommige voetbalsupporters zijn achterlijk, dat zijn ze zonder alcohol ook en bovendien zuipen ze zich helemaal klem op het plein voor het stadion

toch ontneemt de UEFA mij mijn vrije keuze door hun malle mening aan het stadion op te dwingen ofzo blabla

prima verder wmb maar dan is wat deze hipster doet dat ook

met extremisme heeft het iig geen drol te maken en radicaal is het al helemaal niet
pi_146066343
quote:

Alcoholverbod in stadions is ingegeven door het feit dat met alcohol er een daadwerkelijk potentieel veiligheidsrisico is. Rookverbod heeft een volksgezondheidsachtergrond.

Al dan niet vlees eten is meer iets wat je zelf moet weten en nogmaals... dat je dat je gasten op wil leggen, prima. Als ik bij Marianne Thieme op bezoek ga weet ik ook dat ik geen vlees voorgeschoteld krijg (wel eventueel een goed alternatief van de vegetarische slager). Maar als zij mensen op bezoek krijgt, dan krijgen haar buren geen briefje in de brievenbus dat die dag zij ook geen vlees mogen eten. DAT is nl. wel extremistisch.

Dat Tivoli ook fout zit in dezen doet daar verder weinig aan af.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:08:46 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146066367
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Ik heb nog niet gehoord van iemand die weigert op te treden als er zelfs in andere zalen op die dag gerookt of gedronken wordt. En al helemaal niet van iemand die zegt dat alle rokers of drinkers zo erg als pedo's zijn.
De fifa organiseert het hele toernooi. Niet toevallig één wedstrijdje en dat ze nog steeds afdwingen dat bij geen enkele wedstrijd gedronken wordt.

Eerste deel van je post is gewoon waar natuurlijk.
nee niemand het/hij is dan ook een beetje gek
pi_146066375
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee sommige voetbalsupporters zijn achterlijk, dat zijn ze zonder alcohol ook en bovendien zuipen ze zich helemaal klem op het plein voor het stadion

toch ontneemt de UEFA mij mijn vrije keuze door hun malle mening aan het stadion op te dwingen ofzo blabla

met extremisme heeft het iig geen drol te maken en radicaal is het al helemaal niet
De gewoonte om in sommige dorpen in NL de buren er op aan te kijken als ze op zondag de was buiten hangen is m.i. ook extremistisch.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:10:54 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146066423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Alcoholverbod in stadions is ingegeven door het feit dat met alcohol er een daadwerkelijk potentieel veiligheidsrisico is. Rookverbod heeft een volksgezondheidsachtergrond.

Al dan niet vlees eten is meer iets wat je zelf moet weten en nogmaals... dat je dat je gasten op wil leggen, prima. Als ik bij Marianne Thieme op bezoek ga weet ik ook dat ik geen vlees voorgeschoteld krijg (wel eventueel een goed alternatief van de vegetarische slager). Maar als zij mensen op bezoek krijgt, dan krijgen haar buren geen briefje in de brievenbus dat die dag zij ook geen vlees mogen eten. DAT is nl. wel extremistisch.

Dat Tivoli ook fout zit in dezen doet daar verder weinig aan af.
slechte vergelijking natuurlijk tenzij de buren een kamer van mevrouw Thiemen huren
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:11:32 #134
267651 Klaploper
pi_146066446
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ligt er ook maar aan wat je een extremist noemt natuurlijk. Deze actie vind ik niet direct extremisme, maar met zijn mening over vlees, vleeseters en vinden dat niemand vlees zou moeten mogen is het gewoon een extremist, als je de definitie van de van Dale gebruikt.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:11:40 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146066453
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

De gewoonte om in sommige dorpen in NL de buren er op aan te kijken als ze op zondag de was buiten hangen is m.i. ook extremistisch.
bedankt voor deze informatie hans
pi_146066506
Iemand die alleen maar blauwe m&m's eist. Nogal een extremistische m&m eter.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:15:49 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146066596
ik eis internet en wifi in mijn hotel anders boek ik elders

ben ik een radicale extremist?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:17:43 #138
267651 Klaploper
pi_146066653
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:15 schreef sp3c het volgende:
ik eis internet en wifi in mijn hotel anders boek ik elders

ben ik een radicale extremist?
Nee. Als je zegt dat mensen zonder wifi verboden moeten worden en dat ze net zo erg zijn als pedofielen wel.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:19:48 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146066724
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:17 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Nee. Als je zegt dat mensen zonder wifi verboden moeten worden en dat ze net zo erg zijn als pedofielen wel.
hij eist toch niet dat iedereen in het complex vegetarisch is?

genoeg mensen die bang zijn voor wifi, die kunnen dat hotel niet meer boeken met hun vrije keuze
pi_146066747
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:10 schreef sp3c het volgende:

slechte vergelijking natuurlijk tenzij de buren een kamer van mevrouw Thiemen huren
Er is ook niemand in dit verhaal die van Morrissey huurt.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:20:24 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146066748
absurde vervelijking idd maar het is een beetje een gekke discussie wmn
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:22:41 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146066823
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er is ook niemand in dit verhaal die van Morrissey huurt.
Tivoli huurt Morrissey in om zijn kunsten te vertonen

die doet dat alleen in vleesvrije hipstertenten bij de buren kun je gewoon vlees eten
pi_146066892
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:22 schreef sp3c het volgende:

Tivoli huurt Morrissey in om zijn kunsten te vertonen

die doet dat alleen in vleesvrije hipstertenten bij de buren kun je gewoon vlees eten
Maar goed, ik vind hem een extremist. Jij niet. Komen we niet uit.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:25:25 #144
267651 Klaploper
pi_146066931
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

hij eist toch niet dat iedereen in het complex vegetarisch is?

genoeg mensen die bang zijn voor wifi, die kunnen dat hotel niet meer boeken met hun vrije keuze
Klopt. Daarom vind ik deze actie dus ook geen vorm van extremisme, maar gewoon een eis waar de boeker voor kiest om mee akkoord te gaan. De organisatie moet er dus ook op aangeken worden als je al wil zeiken, en mensen die boos worden omdat ze een dagje geen vlees kunnen eten vind ik zeurkousen.
Maar met zijn mening over vleeseters is het gewoon een extremist.
pi_146067163
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:25 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Klopt. Daarom vind ik deze actie dus ook geen vorm van extremisme, maar gewoon een eis waar de boeker voor kiest om mee akkoord te gaan. De organisatie moet er dus ook op aangeken worden als je al wil zeiken, en mensen die boos worden omdat ze een dagje geen vlees kunnen eten vind ik zeurkousen.
Fair enough.
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:35:57 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146067281
quote:

[..]

mwoch als je als goedgemutste vegetarier een dierenleven gelijk stelt aan dat van een mens dan kan ik me goed voorstellen dat je het verkrachten ervan zelfs minder erg vind als het vermoorden en oppeuzelen ervan

ik heb wel extremere meningen gehoord
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:41:36 #147
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146067481
quote:
Hij vertoonde tijdens het concert een nogal expliciete film over de bio-industrie, terwijl hij zong 'meat is murder'.
Dat had van mij ook weer niet zo gehoeven :').
KuikenGuppy
pi_146069665
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:36 schreef Tokus het volgende:
Morrissey, die heeft ook wel eens gedreigd niet te zullen optreden als er in een andere zaal ook een concert aan de gang was.

http://consequenceofsound(...)f-last-nights-drama/

en het grappige was, We Are Scientists stond gisteren toevallig ook in Tivoli. Maar dan wel in Tivoli De Helling, wat op een andere locatie is.
n dramaqueen is het wel
pi_146069914
quote:

[..]

Komt omdat het over vlees gaat, dat werkt als een rode lap op een stier.
pi_146070044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hij vertoonde tijdens het concert een nogal expliciete film over de bio-industrie, terwijl hij zong 'meat is murder'.
Dat had van mij ook weer niet zo gehoeven :').
hij mag zijn mening toch geven tijdens zijn concert?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')