Neemt niet weg dat een beetje normale krant wat meer informatie behoort te zoeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:54 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
[..]
Tja sommige mensen hebben nou eenmaal de schijn tegen. Net zoals voetballers niet meer geloofwaardig zijn door hun schwalbes
AD is erger dan de Telegraaf.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:58 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een beetje normale krant wat meer informatie behoort te zoeken.
Ik noemde de Telegraaf niet bij naam, is ook deels irrelevant gezien het hele medialandschap in Nederland van bar slechte kwaliteit is.quote:
Ik bedoelde gezicht dan ook meer de voorkant van het gezicht..een kaakslag is inderdaad wat anders. En laat Badr Hari nou trouwens erom bekend staan geen stalen kaak en kin te hebben zoals Mike....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mwah, een goedgeplaatste vuistslag op de zijkant van een onderkaak kan je zonder al te veel schade uitdelen en het lichtje van de ander doen doven.
Eens. Beiden zijn stront.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:18 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik noemde de Telegraaf niet bij naam, is ook deels irrelevant gezien het hele medialandschap in Nederland van bar slechte kwaliteit is.
Dat de Telegraaf voorop loopt in bagger en daarmee al dan niet samen staat met het AD maakt me niet uit; lees beide niet, en als ik onverhoopt er toch bagger uit lees voel me ik me geroepen dat te bekritiseren, of dat nu de telegraaf is, het AD is, of welk ander faalmedium dan ook.
De stoot wordt niet aangegeven in kilo's bij gelijkblijvende snelheid, maar als Newtonseconde. Verder is de snelheid van Badr door z'n techniek niet gelijk aan die van een dronken obese Brit.quote:
Soms is geweld de juiste oplossing, ja. Wie het ontkennen wil heeft nogal een groot bord voor ogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:43 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Want een woordenwisseling met geweld oplossen is juist handelen?
Sowieso moet je niemand vuil aankijken. Dat heeft beleefdheid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk keken ze Badr een keer vuil aan, dat moet je ook niet doen. Dan vraag je er namelijk ook om.
Damn, hij is een stuk tenger dan nu. Waarschijnlijk moest hij hier nog beginnen met slikken. Hij was als tiener ook een plank. Later pas echt gespierd geworden. Dit is hun gevecht in 2007. Japans gesproken. In 2006 verloor Hari van hem (Peter Graham), in 2007 rematch en natuurlijk een stuk sterker geworden in een jaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Buiten de ring vechten is ook wat suf voor een prof.
En dan moet je nog raken ook
Hij had toen ook nog niet zo'n Neanderthalersnuit van de HGH.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn, hij is een stuk tenger dan nu. Waarschijnlijk moest hij hier nog beginnen met slikken. Hij was als tiener ook een plank. Later pas echt gespierd geworden.
Ik verwacht dat met al dat spul, dat het zijn levensduur ook met een fiks aantal jaren heeft ingekort.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij had toen ook nog niet zo'n Neanderthalersnuit van de HGH.
Vreemde logica. Het is juist een teken van fysiek kunnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat is best wel een teken van onvermogen, ja.
Wat moest hij slikken? Drugs?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn, hij is een stuk tenger dan nu. Waarschijnlijk moest hij hier nog beginnen met slikken. Hij was als tiener ook een plank. Later pas echt gespierd geworden. Dit is hun gevecht in 2007. Japans gesproken. In 2006 verloor Hari van hem (Peter Graham), in 2007 rematch en natuurlijk een stuk sterker geworden in een jaar.
Waarom is de sterkste man van Nederland dan niet de president? Een discussie willen beslechten door er op los te rammen duidt nou niet echt op veel intellect.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Vreemde logica. Het is juist een teken van fysiek kunnen.
Ik weet niet wat je vraagstelling precies is maar als je niet snapt waarom geweld soms noodzakelijk is ben je te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:07 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Waarom is de sterkste man van Nederland dan niet de president? Een discussie willen beslechten door er op los te rammen duidt nou niet echt op veel intellect.
Poepen gaat toch vanzelf?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je vraagstelling precies is maar als je niet snapt waarom geweld soms noodzakelijk is ben je te dom om te poepen.
Het gebeurt echt vanzelf, niet goedschiks, dan kwaadschiks.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Soms niet hoor. Tenminste dat heb k wel eens gehoord.
Dan is het iemand bij wie het geregeld kwaadschiks uit moet. Op de moeilijke manier dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Het gebeurt echt vanzelf, niet goedschiks, dan kwaadschiks.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Soms niet hoor. Tenminste dat heb k wel eens gehoord.
Ik heb het even nagezocht, maar soms lukt het poepen inderdaad niet.quote:
Ja ok, dit soort opmerkingen geven je idd wel het recht om wat klappen te incasserenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je vraagstelling precies is maar als je niet snapt waarom geweld soms noodzakelijk is ben je te dom om te poepen.
We zullen over een maand van hem horen. Dan moet hij voor het gerechtshof verschijnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In Nederland heeft Badr trouwens nog steeds een horecaverbod. Dit incidentje kan hem nog een hoop problemen op gaan leveren bij zijn hoger beroep.
Vechtsporten zijn een expressie van een barbaarse en agressieve cultuur en dat levert niets nuttigs op, integendeel, deze cultuur levert meer kwaad dan goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
[..]
Ook in Nederland Heeft Hari wel een bepaalde heldenstatus hoor, zij het in beperkte kringen. Regilio Tuur stond er ook om bekend losse handjes te hebben, maar die is ook op een voetstuk geplaatst toen hij nog actief was. Patrick Kluivert boette ook niet veel aan populariteit in nadat ie iemand doodreed....als bekende sporter kan je wel een stootje hebben.
Ik kan een Jet Li toch niet echt een van de anabolen stijfstaande vleesberg noemen, sterker nog, die maakt gehakt van dat soort types.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Vechtsporten zijn een expressie van een barbaarse en agressieve cultuur en dat levert niets nuttigs op, integendeel, deze cultuur levert meer kwaad dan goed.
De meeste zogenaamde vechtsporters zijn niets meer dan een stel vleesbergen die allemaal, maar dan ook echt allemaal, anabole steroïden gebruiken. Ik bedoel echt letterlijk iedereen, 100%, vooral professionele atleten en andere sporters.
Nu komen we ergens, het ging er mij om dat de kracht puur gemeten in kilo's dan wel newton secondes niets met techniek te maken heeft, of je een kogel nu met 500 kilometer per uur uit een geweer, dan wel uit een kanon afschiet heeft op natuurkundige wetten geen invloed, uiteraard is de manier waarop iemand stoot uiteraard wel van invloed op de impact van een klap.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:37 schreef DonJames het volgende:
[..]
De stoot wordt niet aangegeven in kilo's bij gelijkblijvende snelheid, maar als Newtonseconde. Verder is de snelheid van Badr door z'n techniek niet gelijk aan die van een dronken obese Brit.
Ik vermoed dat Badr voor zijn 40e met een betonnen voetje in het IJ ligt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik verwacht dat met al dat spul, dat het zijn levensduur ook met een fiks aantal jaren heeft ingekort.
Ehm, ben je zo naieef?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Vechtsporten zijn een expressie van een barbaarse en agressieve cultuur en dat levert niets nuttigs op, integendeel, deze cultuur levert meer kwaad dan goed.
De meeste zogenaamde vechtsporters zijn niets meer dan een stel vleesbergen die allemaal, maar dan ook echt allemaal, anabole steroïden gebruiken. Ik bedoel echt letterlijk iedereen, 100%, vooral professionele atleten en andere sporters.
Jet Li gaat niet winnen tegen de top 30 K1/MMA vechters, daar is simpelweg het gewicht en lengteverschil te groot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik kan een Jet Li toch niet echt een van de anabolen stijfstaande vleesberg noemen, sterker nog, die maakt gehakt van dat soort types.
Hmmja, dat dacht Joe Savage ook...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:18 schreef Richestorags het volgende:
Ik zou wel eens willen zien voor de gein hoe Badr het in een bare knuckle fight doet, ik vermoed dat hij keihard wordt geowned.
Hij heeft anders wel de schijn tegen, gezien zijn voorgeschiedenis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom?
Hoe weet jij nu of hij begonnen is?
Waar zie jij de bare knuckles? Weet je wel wat een bare knuckle fight is?quote:
Savage was de BK kampioen. En ja ik weet prima wat BKF is. En in dit geval kreeg hij gewoon klop, daar veranderen wel of geen handschoenen bar weinig aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar zie jij de bare knuckles? Weet je wel wat een bare knuckle fight is?
Zeker wel. Het is veel pijnlijker. Ik zou wel eens willen zien hoe Hari het tegen die Ier uit de Vice documentaire zou doen in een BKF.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Savage was de BK kampioen. En ja ik weet prima wat BKF is. En in dit geval kreeg hij gewoon klop, daar veranderen wel of geen handschoenen bar weinig aan.
Ik zou het best willen zien, ik geef die caravan gypsy alleen weinig kans. Het gaat mis op techniek en uithoudingsvermogen. Daarbij hebben die BK lui ook totaal geen kaas gegeten van de verschillende traptechnieken en hoe ze daar mee moeten dealen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zeker wel. Het is veel pijnlijker. Ik zou wel eens willen zien hoe Hari het tegen die Ier uit de Vice documentaire zou doen in een BKF.
Je overschat die bare knuckle mannetjes verschrikkelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zeker wel. Het is veel pijnlijker. Ik zou wel eens willen zien hoe Hari het tegen die Ier uit de Vice documentaire zou doen in een BKF.
Dan heeft ie dus helemaal geen last zijn zijn beperkingen.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
"Hij woont in Marokko, werkt in Dubai, hij is nauwelijks meer in Amsterdam te vinden'', beargumenteerde Ficq.
Het is uit met Estelle, dus als hij in Amsterdam is moet hij toch iets kunnen eten. Ofzoquote:Op woensdag 12 november 2014 17:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan heeft ie dus helemaal geen last zijn zijn beperkingen.
Ik zou Badr Hari wel eens willen zien tegen een goede MMA vechter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou het best willen zien, ik geef die caravan gypsy alleen weinig kans. Het gaat mis op techniek en uithoudingsvermogen. Daarbij hebben die BK lui ook totaal geen kaas gegeten van de verschillende traptechnieken en hoe ze daar mee moeten dealen.
Laat hem mij maar bellen, dan leer ik hem koken.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is uit met Estelle, dus als hij in Amsterdam is moet hij toch iets kunnen eten. Ofzo
Hij durft geen mma gevecht te doen.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou Badr Hari wel eens willen zien tegen een goede MMA vechter.
?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij durft geen mma gevecht te doen.
Die Britten waren in deze zaak toch de buitenlanders?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
Badr Hari, de 1e buitenlander die zijn vriendjes niet om hulp vraagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |