De Marokkaanse media heeft rare prioriteiten om iemand als held te bestempelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:34 schreef Ludd het volgende:
in de Marokkaanse media zullen ze hem niet voor niets een held noemen.
Waarom?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:35 schreef zarGon het volgende:
Ik hoop dat deze agressievelieveling eens goed in elkaar wordt geslagen.
Als het puur op sportprestaties is gericht, dan klopt het natuurlijk ook gewoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De Marokkaanse media heeft rare prioriteiten om iemand als held te bestempelen.
Wie zegt dat ie in dit geval niet juist gehandeld heeft?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:35 schreef zarGon het volgende:
Ik hoop dat deze agressievelieveling eens goed in elkaar wordt geslagen.
Ik vind mensen in elkaar slaan nog steeds een rare sportquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het puur op sportprestaties is gericht, dan klopt het natuurlijk ook gewoon.
Ze doen het vrijwillig, er is niemand die ze dwingt het te doen, Dat Mohammed Ali nu zo seniel als een deurmat is, is zijn eigen keuze geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind mensen in elkaar slaan nog steeds een rare sport
Dat zou dan wel voor het eerst in zijn leven zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie in dit geval niet juist gehandeld heeft?
Laat ik het zo zeggen: In Nederland zal de media niet snel iemand als een held beschouwen als hij een hele lijst aan geweldsmisdrijven op zijn naam heeft. Zeker niet na wat hij Evers heeft aangedaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het puur op sportprestaties is gericht, dan klopt het natuurlijk ook gewoon.
Want een woordenwisseling met geweld oplossen is juist handelen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: In Nederland zal de media niet snel iemand als een held beschouwen als hij een hele lijst aan geweldsmisdrijven op zijn naam heeft. Zeker niet na wat hij Evers heeft aangedaan.
Zijn sportieve prestaties zijn bovendien marginaal de laatste jaren. Hij is hoofdzakelijk in beeld vanwege negatieve randzaken.
Ook in Nederland Heeft Hari wel een bepaalde heldenstatus hoor, zij het in beperkte kringen. Regilio Tuur stond er ook om bekend losse handjes te hebben, maar die is ook op een voetstuk geplaatst toen hij nog actief was. Patrick Kluivert boette ook niet veel aan populariteit in nadat ie iemand doodreed....als bekende sporter kan je wel een stootje hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: In Nederland zal de media niet snel iemand als een held beschouwen als hij een hele lijst aan geweldsmisdrijven op zijn naam heeft. Zeker niet na wat hij Evers heeft aangedaan.
Zijn sportieve prestaties zijn bovendien marginaal de laatste jaren. Hij is hoofdzakelijk in beeld vanwege negatieve randzaken.
Hij heeft lopen vechten. Da's nooit juist.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft lopen vechten. Da's nooit juist.
Hoi tokkiequote:
De media in Nederland zijn ronduit negatief over Badr en Kluivert ten tijde van zijn dodelijke ongeluk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook in Nederland Heeft Hari wel een bepaalde heldenstatus hoor, zij het in beperkte kringen. Regilio Tuur stond er ook om bekend losse handjes te hebben, maar die is ook op een voetstuk geplaatst toen hij nog actief was. Patrick Kluivert boette ook niet veel aan populariteit in nadat ie iemand doodreed....als bekende sporter kan je wel een stootje hebben.
Mensen die gezopen hebben, krijgen soms het idee dat ze iedereen aankunnen. Best ironisch, aangezien ze op dat moment vaak al het gevecht met de zwaartekracht verliezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:33 schreef Hathor het volgende:
Je moet overigens wel een hele dronken naieve Brit zijn wil je met hem op de vuist gaan LOL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |