abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145990289
OP is onderweg :)

[ Bericht 86% gewijzigd door PeterPastoor op 27-10-2014 12:19:16 ]
pi_145990427
Die moet je zelf overzetten TS
pi_145990473
Jezus ts....
Als je zo graag een nieuw topic wil maken doe het dan goed....
pi_145990489
Aah SonicVolcano wat cute! En ik ben best een beetje jaloers inderdaad O+
Good for you!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:05:47 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145990549
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
wat cue!
Hou mij er even buiten! :(
pi_145990785
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:03 schreef 0108daniel het volgende:
Jezus ts....
Als je zo graag een nieuw topic wil maken doe het dan goed....
Jezus zeikwijf....
Als je zo graag jaloers wilt zijn, doe dat dan ergens anders....
pi_145990818
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die moet je zelf overzetten TS
Zal ik eind van de middag doen. Ben mobiel nu :)
pi_145990860
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:15 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Zal ik eind van de middag doen. Ben mobiel nu :)
Staat wel ergens een linkje, of anders effe moderator vragen voor je de OP kan kopiëren en plakken.

Ze het trouwens alvast effe in je post dat je het doet zodra je thuis bent ;) Anders barst het topic straks van 't commentaar ;)
pi_145990901
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:14 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Jezus zeikwijf....
Als je zo graag jaloers wilt zijn, doe dat dan ergens anders....
Ik heb al jaren een leuke vriendin, dus jaloers ben ik niet.
Snap niet dat je jezelf al vaak laat vernederen door jezelf op dating sites te zetten en al 3 dates op de klippen is gelopen.
Maargoed, het is jou leven natuurlijk :)
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:19:18 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145990905
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

Staat wel ergens een linkje, of anders effe moderator vragen voor je de OP kan kopiëren en plakken.

Ze het trouwens alvast effe in je post dat je het doet zodra je thuis bent ;) Anders barst het topic straks van 't commentaar ;)
Want het is idd ook ZO belangrijk dat er een OP is :')

Gewoon even in het FB topic vragen. DAn is alles opgelost
pi_145990931
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:19 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Snap niet dat je jezelf al vaak laat vernederen door jezelf op dating sites te zetten en al 3 dates op de klippen is gelopen.
:')
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:20:53 #12
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_145990947
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:19 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

nee het is jouw leven

en datingsites

en niet is
pi_145990969
Godverdomme, waar is de OP?!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:22:17 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145990989
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:21 schreef habitue het volgende:
O+
pi_145991011
*staart WOEDEND uit het raam*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_145991019
quote:
:'(
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:45:11 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145991569
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:47 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Verzonnen berichten...
Ok.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145991777
quote:
TS snapt niet hoe het werkt
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:02:41 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145992069
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
Aah SonicVolcano wat cute! En ik ben best een beetje jaloers inderdaad O+
Good for you!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145992289
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:52 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

TS snapt niet hoe het werkt
pi_145993140
Goed, gisteren dus een date gehad met een jongen waarmee ik in een speeddate belandde op Paiq. We hadden uren zitten chatten, wat supergezellig was, vloeiend verliep en waaruit een hoop gezamelijke interesses kwamen. Z'n foto's waren niet helemaal mijn ding, maar hij klonk zo leuk dat ik een late-night-drankje wel zag zitten. Zo gezegd, zo gedaan.

Ik blijf me verbazen over hoe real life contact kan verschillen met het online gebeuren. Waar het online over van alles en nog wat ging, maar voornamelijk uit onzin bestond, heb ik gisteravond een twee uur durend betoog gehoord over Zijn Werk. Wat het precies inhield, hoeveel uur hij er in stopte, wat het nog meer inhield en hoe dom z'n collega's waren. Het was niet eens opscheppend bedoeld denk ik, al was het benoemen van z'n IQ van 130 enigszins onnodig, maar het was op een gegeven moment gewoon niet meer interessant. Ik merkte dat ik mee aan het luisteren was met het gesprek een tafeltje verder, en geïrriteerd raakte toen m'n date er doorheen lulde. De paar keer dat het me lukte het gesprek ergens anders over te laten gaan, waren we het zodanig oneens met elkaar dat het niet meer grappig was. Toen hij ook nog eens m'n medische kennis wilde overrulen met iets wat hij op TV had gehoord én ergens de zin "als ik in de spiegel kijk zie ik holle, lege ogen" wist te produceren, was ik er redelijk klaar mee. Op naar het station, en naar de nachttrein. Die niet bleek te rijden. Na een afscheid waarbij de draai-je-wang-naar-'m-toe-manoeuvre is toegepast, kon ik dus een uur zitten wachten op een leeg station, en de tijd gebruiken om m'n zonden te overpeinzen.
pi_145993238
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, gisteren dus een date gehad met een jongen waarmee ik in een speeddate belandde op Paiq. We hadden uren zitten chatten, wat supergezellig was, vloeiend verliep en waaruit een hoop gezamelijke interesses kwamen. Z'n foto's waren niet helemaal mijn ding, maar hij klonk zo leuk dat ik een late-night-drankje wel zag zitten. Zo gezegd, zo gedaan.

Ik blijf me verbazen over hoe real life contact kan verschillen met het online gebeuren. Waar het online over van alles en nog wat ging, maar voornamelijk uit onzin bestond, heb ik gisteravond een twee uur durend betoog gehoord over Zijn Werk. Wat het precies inhield, hoeveel uur hij er in stopte, wat het nog meer inhield en hoe dom z'n collega's waren. Het was niet eens opscheppend bedoeld denk ik, al was het benoemen van z'n IQ van 130 enigszins onnodig, maar het was op een gegeven moment gewoon niet meer interessant. Ik merkte dat ik mee aan het luisteren was met het gesprek een tafeltje verder, en geïrriteerd raakte toen m'n date er doorheen lulde. De paar keer dat het me lukte het gesprek ergens anders over te laten gaan, waren we het zodanig oneens met elkaar dat het niet meer grappig was. Toen hij ook nog eens m'n medische kennis wilde overrulen met iets wat hij op TV had gehoord én ergens de zin "als ik in de spiegel kijk zie ik holle, lege ogen" wist te produceren, was ik er redelijk klaar mee. Op naar het station, en naar de nachttrein. Die niet bleek te rijden. Na een afscheid waarbij de draai-je-wang-naar-'m-toe-manoeuvre is toegepast, kon ik dus een uur zitten wachten op een leeg station, en de tijd gebruiken om m'n zonden te overpeinzen.
Poeh, balen zeg. Online en Real life verschilt helaas gewoon vaker dan men denkt. Online kan je jezelf lekker 'perfect' voor doen natuurlijk.
pi_145993368
quote:

Gelukkig heb je je rechterhand nog (of ben je links?)

Tsja dat verschil met IRL is inderdaad opvallend.

Ik denk dat het komt dat mensen zich bekeken voelen en zichzelf een houdig proberen aan te meten.

Online kunnen ze rukkend een zin typen, vol arrogantie. Maar offline in gesprek met haar, terwijl je verward haar hebt en je jampotbril zit niet goed, is dat lastiger geloofwaardig over te laten komen :{

Dus dan ga je het maar over Werk hebben, of die slechtzittende bril. En als na 5 minuten de sfeer niet op gang is, blijft het niets :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145993474
Nou ja, we waren ook gewoon te verschillende types denk ik. Hij had z'n leven al helemaal uitgepland, terwijl ik niet weet waar ik volgende maand ben of wat ik doe, en dat prima vind. Hij voelde de behoefte z'n salaris meerdere keren te noemen, terwijl ik het allemaal prima vind, zolang m'n hypotheek betaald wordt en ik wijn kan kopen. Heb dan ook maar niet gezegd dat ik meer verdien.
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:51:51 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145993521
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, we waren ook gewoon te verschillende types denk ik. Hij had z'n leven al helemaal uitgepland, terwijl ik niet weet waar ik volgende maand ben of wat ik doe, en dat prima vind. Hij voelde de behoefte z'n salaris meerdere keren te noemen, terwijl ik het allemaal prima vind, zolang m'n hypotheek betaald wordt en ik wijn kan kopen. Heb dan ook maar niet gezegd dat ik meer verdien.
Dat heb ik nooit begrepen he, waarom mensen hun salaris uitspreken, terwijl het er verder totaal niet toe doet.
Als je het hebt over salarisonderhandelingen met iemand of zo.. ja tuurlijk. Maar gewoon om aan te geven dat je (voor je gevoel) veel verdient :') :X
pi_145993584
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit begrepen he, waarom mensen hun salaris uitspreken, terwijl het er verder totaal niet toe doet.
Als je het hebt over salarisonderhandelingen met iemand of zo.. ja tuurlijk. Maar gewoon om aan te geven dat je (voor je gevoel) veel verdient :') :X
Hiermee geven ze het signaal dat ze een golddigger willen die lekker thuis op de bank in string op hem wacht, nadat hele huis verblindend schoon is gemaakt :)
pi_145994105
quote:
Oei, was je zijn eerste date ofzo? Toch wel een aantal no-go's voor een eerste date. Je salaris benoemen is wel heel erg sneu :D

Wel jammer dat het niet klikte.
pi_145994917
En toch had hij een date he :')
  Moderator / Redactie FP maandag 27 oktober 2014 @ 14:36:22 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_145995000
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:33 schreef Faxie het volgende:
En toch had hij een date he :')
Wie, jij?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_145995041
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wie, jij?
Nee ik niet. Ik ben niet leuk genoeg.
  maandag 27 oktober 2014 @ 14:39:07 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145995102
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:37 schreef Faxie het volgende:

R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #179
pi_145995383
pi_145995436
quote:

[..]

Je zal het vast allemaal sarcastisch bedoelen maar als je het zolang blijft doen, ga je het zelf en anderen nog geloven ook :D
pi_145996424
de 'draai-je-wang'-manoeuvre kreeg ikzelf vrijdagnacht na 2e date tegen me, maar genoeg vrouwen dus bedacht me in antwoord erop dan ook geen contact meer op te nemen,stuurt ze me dag erna berichtje dat ze de avond gezellig vond en of ik goed was thuisgekomen, nog keer afspreken?
pi_145996590
quote:
Hij voelde de behoefte zijn salaris meerdere keren te noemen, terwijl ik het allemaal prima vind, zolang m'n hypotheek betaald wordt en ik wijn kan kopen.
Mens, groei een piemol!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145996754
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:16 schreef Aristai het volgende:
de 'draai-je-wang'-manoeuvre kreeg ikzelf vrijdagnacht na 2e date tegen me, maar genoeg vrouwen dus bedacht me in antwoord erop dan ook geen contact meer op te nemen,stuurt ze me dag erna berichtje dat ze de avond gezellig vond en of ik goed was thuisgekomen, nog keer afspreken?
Gewoon in elkaar slaan en daarna in het water gooien.
Wie niet luisteren wilt moet voelen.
pi_145996822
quote:

[..]

Maar ondertussen wel zeefje en andere fok-dames op regelmatige basis uitwonen :')

Snap niet hoe je je act nog kan volhouden Fax :{w
pi_145996851
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Maar ondertussen wel zeefje en andere fok-dames op regelmatige basis uitwonen :')

Snap niet hoe je je act nog kan volhouden Fax :{w
Net zo lang als jij :*
pi_145997162
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Gewoon in elkaar slaan en daarna in het water gooien.
Wie niet luisteren wilt moet voelen.
Kun jij nog eens fatsoenlijk en normaal reageren aub?
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:37:18 #42
416020 K44S
The bearded man
pi_145997208
quote:

ach, je hebt weer wat ervaring en weet wat je NIET wil.

Ik kan/ga voorlopig niet daten :{ . Eerst maar eens een baan.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:38:10 #43
416020 K44S
The bearded man
pi_145997238
quote:
Of youtube: RSD (ja klopt, zijn van die PUA's..... maar zijn vaak enigszins wel leerzaam)
pi_145997239
Zonder baan kun je niet daten?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145997312
Van MixedMatches.nl

quote:
Hallo, ik ben S. 28 jaar en afkomstig uit Belgie, en zoek een gekleurde kerel omdat dit zo leuk staat in mijn interieur ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 27 oktober 2014 @ 15:43:21 #46
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_145997422
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:40 schreef Godshand het volgende:
Van MixedMatches.nl

[..]

_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:44:00 #47
416020 K44S
The bearded man
pi_145997439
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
Zonder baan kun je niet daten?
Kan natuurlijk wel, maar ik vind het ongemotiveerd overkomen.(ondanks mn aantal sollicitaties.)

Gisteren ook via Tinder: I = ik Z= zij.
I: "zeg maar wanneer je zin hebt in dat drankje"
Z: "hmm ben nogal druk de laatste tijd"
I: "Hmm ok"
Z:"" Wanneer jij dan?"
I:" Vrijwel altijd"
Z:"Hu? wat doe je dan?"
I:"momenteel opzoek naar werk.. is nogal lastig.. maar doe mn best"
Z"Oh...oke."

Wist ik meteen genoeg :')
pi_145997478
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:16 schreef Aristai het volgende:
Playing hard to get typje.

Volgende keer neem je haar lekkende sopdoos ongenadig :)
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:45:51 #49
416020 K44S
The bearded man
pi_145997505
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Playing hard to get typeje.

Volgende keer neem je haar lekkende sopdoos ongenadig :)
:') +1
pi_145997519
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Kan natuurlijk wel, maar ik vind het ongemotiveerd overkomen.(ondanks mn aantal sollicitaties.)

Gisteren ook via Tinder: I = ik Z= zij.
I: "zeg maar wanneer je zin hebt in dat drankje"
Z: "hmm ben nogal druk de laatste tijd"
I: "Hmm ok"
Z:"" Wanneer jij dan?"
I:" Vrijwel altijd"
Z:"Hu? wat doe je dan?"
I:"momenteel opzoek naar werk.. is nogal lastig.. maar doe mn best"
Z"Oh...oke."

Wist ik meteen genoeg :')
ja dat hoef je toch ook niet zo te brengen :P
als je het suf brengt krijg je ook een suffe reactie natuurlijk

Ik ben ook opzoek naar werk maar het komt niet eens te sprake joh
en mijn agenda zit ook gewoon vrij vol
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:47:40 #51
416020 K44S
The bearded man
pi_145997554
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja dat hoef je toch ook niet zo te brengen :P
als je het suf brengt krijg je ook een suffe reactie natuurlijk

Ik ben ook opzoek naar werk maar het komt niet eens te sprake joh
en mijn agenda zit ook gewoon vrij vol
Ja dat snap ik, maar hoe moet ik het dan brengen?
Ik ben vaak gewoon TE eerlijk :@
pi_145997587
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:47 schreef K44S het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat als zij kan dat jij wel probeert tijd vrij te maken voor haar. En verdomd het lukt je ook nog om die tijd vrij te maken. Heb je meteen punten gescoord bij haar ;)
pi_145997636
Ze vroeg er niet eens naar? Zen vroeg wanneer je kunt, geen cm
zeg gewoon 'komende donderdagavond of anders zaterdagmiddag?'

De rest is niet eens antwoord op de vraag...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:50:04 #54
416020 K44S
The bearded man
pi_145997644
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:48 schreef S15 het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat als zij kan dat jij wel probeert tijd vrij te maken voor haar. En verdomd het lukt je ook nog om die tijd vrij te maken. Heb je meteen punten gescoord bij haar ;)
Nice one....
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:50:25 #55
416020 K44S
The bearded man
pi_145997657
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ze vroeg er niet eens naar? Zen vroeg wanneer je kunt, geen cm
zeg gewoon 'komende donderdagavond of anders zaterdagmiddag?'

De rest is niet eens antwoord op de vraag...
True. Gesloten vragen stellen.( had ik moeten weten met mn studie :P )
En jawel, ze vroeg er met een omweg naar...
Toen ben ik te eerlijk geweest.
pi_145997734
quote:
Goed, gisteren dus een date gehad met een jongen waarmee ik in een speeddate belandde op Paiq.

Ik blijf me verbazen over hoe real life contact kan verschillen met het online gebeuren.
Sja... Het kan ook zo lopen dat je (in mijn geval in ieder geval) de eerste 1-2 maanden van het daten/elkaar zien alleen maar met elkaar praat en gewoon nooit een rare vervelende stilte hebt, en dat het daarna zonder enige aanleiding/reden stil valt en het klaar is.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 15:52:30 ]
pi_145997889
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:08 schreef S15 het volgende:

[..]

Oei, was je zijn eerste date ofzo? Toch wel een aantal no-go's voor een eerste date. Je salaris benoemen is wel heel erg sneu :D

Wel jammer dat het niet klikte.
Dat is inderdaad echt absurd :') Mijn toenmalige date begon zich op een gegeven moment zelfs met mijn geld te bemoeien.

Was het van mijn kant
quote:
Zullen we binnenkort naar de dierentuin ? Lekker een dagje weg
En toen kwam ze met
quote:
Dat gaat toch helemaal niet? Je hebt rekeningen die je moet betalen en je rijles, je hebt nooit geld zeg je..
Waar op ik
quote:
Ik heb inderdaad heel erg weinig geld ja, maar hou wel wat apart zodat er leuke dingen gepland kunnen worden
En toen was het van haar kant
quote:
Naja, laat maar zitten.. Deze discussie hebben we al te vaak gehad, zorg jij nou maar gewoon dat je niet wat geld apart moet leggen maar dat je het gewoon met zekerheid kan doen.
En toen hebben we elkaar nog 1 of 2 x gezien en dat was het want
quote:
Qua persoonlijkheid is er zeker wel een klik, maar onze levensvisie is te verschillend
Dat soort mensen zijn ook enorm irritatie opwekkend kan ik je melden

(Blij dat ik daar vanaf ben eigenlijk :X :') )

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 15:58:34 ]
pi_145997903
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:47 schreef K44S het volgende:

[..]

Gewoon liegen.
Als ze vraagt om te eten zeg je is goed jij betaald.
Gewoon hard to get terug doen.
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:58:48 #59
416020 K44S
The bearded man
pi_145998000
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:56 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Dat is inderdaad echt absurd :') Mijn toenmalige date begon zich op een gegeven moment zelfs met mijn geld te bemoeien.

Was het van mijn kant

[..]

En toen kwam ze met

[..]

Waar op ik

[..]

En toen was het van haar kant

[..]

En toen hebben we elkaar nog 1 of 2 x gezien en dat was het want

[..]

Dat soort mensen zijn ook enorm irritatie opwekkend kan ik je melden

(Dat was overigens die meid die me na 3-4 maanden besloot mij te friendzonen.
:') Ben je mooi vanaf man...!
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:56 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Gewoon liegen.
Als ze vraagt om te eten zeg je is goed jij betaald.
Gewoon hard to get terug doen.
Ik moet er ook wat harder tegen de dames zijn, ik word meestal te snel verliefd of vindt iemand te snel leuk -O-
pi_145998034
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef K44S het volgende:

[..]

:') Ben je mooi vanaf man...!

[..]

Ik moet er ook wat harder tegen de dames zijn, ik word meestal te snel verliefd of vindt iemand te snel leuk -O-
Ja, ben echt blij dat ik daar vanaf ben, zag er op het laatst echt tegenop om nog wat met d`r te bespreken, want ze begon steeds over het feit dat ik steeds zei dat ik amper geld had maar wél wat leuks wilde ondernemen. :')
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:01:09 #61
416020 K44S
The bearded man
pi_145998096
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ja, ben echt blij dat ik daar vanaf ben, zag er op het laatst echt tegenop om nog wat met d`r te bespreken, want ze begon steeds over het feit dat ik steeds zei dat ik amper geld had maar wél wat leuks wilde ondernemen. :')
Ze moet blij zijn dat jij geld en tijd in haar wil steken... -O-
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:02:14 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145998136
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Tis natuurlijk ook wel vaag dat je blijkbaar vaak vermeld geen geld te hebben, maar toch dingen voorstelt die niet goedkoop zijn. Maar na een keertje uitleggen zou ze het gewoon moeten accepteren hoe je ermee omgaat en hoe het is.

Wel eens dat ze zich er teveel mee bemoeit over hoe je het moet aanpakken.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:02:15 #63
416020 K44S
The bearded man
pi_145998137
-nvm-
pi_145998141
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef K44S het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik.
Ik had op een gegeven moment echt nog net 100 euro.... En tóch vroeg ik of we misschien wat leuks konden doen, en toen was het dus dat hele bovenstaande :')
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:03:24 #65
416020 K44S
The bearded man
pi_145998177
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik.
Ik had op een gegeven moment echt nog net 100 euro.... En tóch vroeg ik of we misschien wat leuks konden doen, en toen was het dus dat hele bovenstaande :')
Gevalletje: Relatie met je rekening ipv met jou.

Ach, je bent er zonder al teveel kleerscheuren vanaf gekomen.
pi_145998213
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis natuurlijk ook wel vaag dat je blijkbaar vaak vermeld geen geld te hebben, maar toch dingen voorstelt die niet goedkoop zijn. Maar na een keertje uitleggen zou ze het gewoon moeten accepteren hoe je ermee omgaat en hoe het is.

Wel eens dat ze zich er teveel mee bemoeit over hoe je het moet aanpakken.
Nouja, vaak.. Heb het in totaal denk ik 2x vermeld dat ik echt krap bij kas zat maar ondanks dat wel gewoon wat met d`r wilde ondernemen :')
En toen heb ik haar gemeld dat ik ook voor "ons" wat aan de kant had gelegd om wat leuks te doen, en toen kwamen daar die gesprekken uit van haar cónstant maar bemoeiend dat ik geen geld had en weet ik veel wat allemaal.

En als ik er dan wat van zei was ik een "Miep" :')____!

(Uiteindelijk heb ik dat geld wat ik voor "ons" aan de kant had gehouden uitgegeven aan een leuke gitaar :D )
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:05:05 #67
416020 K44S
The bearded man
pi_145998236
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Nouja, vaak.. Heb het in totaal denk ik 2x vermeld dat ik echt krap bij kas zat maar ondanks dat wel gewoon wat met d`r wilde ondernemen :')
En toen heb ik haar gemeld dat ik ook voor "ons" wat aan de kant had gelegd om wat leuks te doen, en toen kwamen daar die gesprekken uit van haar cónstant maar bemoeiend dat ik geen geld had en weet ik veel wat allemaal.

(Uiteindelijk heb ik dat geld wat ik voor "ons" aan de kant had gehouden uitgegeven aan een leuke gitaar :D )
Scoor je chicks mee :7
pi_145998262
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:03 schreef K44S het volgende:

[..]

Gevalletje: Relatie met je rekening ipv met jou.

Ach, je bent er zonder al teveel kleerscheuren vanaf gekomen.
Ja, dat inderdaad.
Heb 2x het eten betaald voor de ouders, heb voor haar 1x een shirtje betaald (Ze kwam wat te kort en ik vond het sneu voor d`r dat ik het voor mijn rekening nam)
Dus het viel gelukkig heel erg mee.

Ben echt blij dat het klaar is, tuurlijk mis ik het aan de ene kant nog wel, maar als ik nu weer terug denk aan dat constante gezeur op Skype/Whatsapp over dat ik moet opletten met wat ik uitgeef en dat ik niet moet "miepen" ben ik er écht blij mee dat het nooit wat officieels werd.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:06:00 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145998265
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Maar had je al met haar gedate?
pi_145998313
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef K44S het volgende:

[..]

Scoor je chicks mee :7
:7 Speel nu al een kleine 4,5 jaar gitaar :7 Dus ik vond het wel tijd voor iets qua gitaar voor erbij _O- (Dure Stratocaster verkocht, en een goedkopere imitatie Stratocaster terug gekocht, want prijs zegt niks _O-)
pi_145998333
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ja, dat inderdaad.
Heb 2x het eten betaald voor de ouders, heb voor haar 1x een shirtje betaald (Ze kwam wat te kort en ik vond het sneu voor d`r dat ik het voor mijn rekening nam)

Ben echt blij dat het klaar is, tuurlijk mis ik het aan de ene kant nog wel, maar als ik nu weer terug denk aan dat constante gezeur op Skype/Whatsapp over dat ik moet opletten met wat ik uitgeef en dat ik niet moet "miepen" ben ik er écht blij mee dat het nooit wat officieels werd.
Jij kunt ook niet met geld omgaan. Al die apparatuur die je aanschaft en weer verkoopt. :') Ik snap haar wel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_145998377
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jij kunt ook niet met geld omgaan. Al die apparatuur die je aanschaft en weer verkoopt. :') Ik snap haar wel.
Lol
pi_145998397
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar had je al met haar gedate?
Ja, we zaten tegen *relatie* aan... Toen ging ze 3 weken op vakantie en besloot ze opeens om te stoppen met "Friends With Benefits" en was het gevoel weg, en had ze mij gefriendzoned, omdat ze mij wel een tof persoon vond om mee om te gaan, maar ze mij toch niet meer zo leuk vond.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:09:18 #74
416020 K44S
The bearded man
pi_145998404
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ja, dat inderdaad.

Was de Spaanse waar ik onlangs mee date ook goed in.
Gelukkig is dat ook over.
pi_145998488
quote:

[..]

Hier ga ik niet eens op in...
pi_145998500
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef K44S het volgende:

[..]

Was de Spaanse waar ik onlangs mee date ook goed in.
Gelukkig is dat ook over.
Daar moet je inderdaad écht blij mee zijn ja... Geldwolven.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:12:28 #77
416020 K44S
The bearded man
pi_145998533
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Daar moet je inderdaad écht blij mee zijn ja... Geldwolven.
Bij die Spaanse was het wat minder nadrukkelijk en van haar kant misschien niet eens bewust. Maar voor mij was het duidelijk.
pi_145998571
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:12 schreef K44S het volgende:

[..]

Bij die Spaanse was het wat minder nadrukkelijk en van haar kant misschien niet eens bewust. Maar voor mij was het duidelijk.
Ja dan moet je er echt gewoon mee nokken, ik pikte het op zich van haar nog wel, maar ja, liefde maakt blind he, zeggen ze..
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:17:33 #79
416020 K44S
The bearded man
pi_145998728
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ja dan moet je er echt gewoon mee nokken, ik pikte het op zich van haar nog wel, maar ja, liefde maakt blind he, zeggen ze..
Ach, komt vanzelf wel die chickz.... vooral met een gitaar.

Ik gebruik gewoon mijn diepe stem en superman line :7
pi_145998815
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:17 schreef K44S het volgende:

[..]

Ach, komt vanzelf wel die chickz.... vooral met een gitaar.

Ik gebruik gewoon mijn diepe stem en superman line :7
Als ik nou een goede gitarist was was het wel :7
Maar ik kom niet veel verder dan wat standaard akkoorden en wat gesoleer.

(Speel wel in een band als toetsenist, maar ja.. Daar scoor je ook niks mee _O- )
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:27:03 #81
416020 K44S
The bearded man
pi_145999053
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Als ik nou een goede gitarist was was het wel :7
Maar ik kom niet veel verder dan wat standaard akkoorden en wat gesoleer.

(Speel wel in een band als toetsenist, maar ja.. Daar scoor je ook niks mee _O- )
hard op die toetsen rammen en als een gek met je kop bouncen :P.

Verder komt het van zelf wel ( maak ik me zelf ook maar wijs :d )
pi_145999133
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef K44S het volgende:

[..]

hard op die toetsen rammen en als een gek met je kop bouncen :P.

Verder komt het van zelf wel ( maak ik me zelf ook maar wijs :d )
Dat is ook iets wat ik mezelf constant wijs maar (Het komt vanzelf wel)
Ik ram vaak als een bezetenen en denk dat ik per repetitie wel 10 liter weg zweet zo erg sta ik te bewegen achter de toetsen _O-
pi_145999283
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef K44S het volgende:

[..]

Ja leer elkaar spelletjes te spelen en het hele 'pff bitches be crazy, ik ben de man' :')

Als je elkaar leuk vind wil je tijd aan elkaar besteden. Punt. Niemand hoeft blij te zijn dat de ander tijd en geld vrij maakt :')

En die andere knakker: blijkbaar vond ze jouw gemiep over geld ook irritant. Doe nou niet alsof zij een of ander suf wijf is puur omdat het niet werkte tussen jullie

En je mag al helemaal niet zeiken als jij aanbied om bepaalde dingen te betalen en het dan 3 maanden later stuk loopt :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145999302
Er is een muzieksubforum :T
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:36:44 #85
416020 K44S
The bearded man
pi_145999395
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja leer elkaar spelletjes te spelen en het hele 'poffertjes botjes ben crazy ik ben de man' :')

Spanje je elkaar leuk vind wil je tijd aan elkaar besteden. Punt. Niemand hoeft blij te zijn dat de ander tijd en geld vrij maakt :')

En die andere knakker: blijkbaar vond ze jouw gemiep over geld ook irritant. Doe nou niet alsof zij een of ander suf wijf is puur omdat het niet werkte tussen jullie

En je mag al helemaal niet zeiken als jij aanbied om bepaalde dingen te betalen en het dan 3 maanden later stuk loopt :')
Ik snap geen snars van je commentaar.
pi_145999475
Jaar autocorrect. Het punt was duidelijk genoeg hoor :')

Gisteren waren jullie nog datenoobs en nu lekker samen meisjes afzeiken die jullie niet zagen zitten en jezelf helemaal de man vinden. Echt te sneu.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145999504
quote:

[..]

hij was toch ook de knakker van de sushidate?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145999517
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Lijkt me sterk.
pi_145999576
quote:

[..]

Ja ik was die knakker van de sushidate ;)
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:41:46 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145999582
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:

Gisteren waren jullie nog datenoobs en nu lekker samen meisjes afzeiken die jullie niet zagen zitten en jezelf helemaal de man vinden. Echt te sneu.
He je kan beter je date afkraken dan beseffen dat je zelf misschien ook aandeel erin had ;)
pi_145999608
quote:

[..]

Hahaha, nu ik weet wie hij is, maakt dat zoveel duidelijk. _O-
pi_145999626
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:36 schreef K44S het volgende:

Ik snap geen snars van je commentaar.
ProTip: Als rhubarbje commentaar geeft gewoon zeggen "je hebt helemaal gelijk" (+ duimpje omhoog) en lekker verder gaan waar je mee bezig was.
pi_145999629
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hahaha, nu ik weet wie hij is, maakt dat zoveel duidelijk. _O-
Het is Braddie, ja. Dat wist je al wel toch? :P
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:43:32 #94
416020 K44S
The bearded man
pi_145999652
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:

Ik kwijn niet weg in selfpitty hoor.
Het is vrij simpel : Ik zie mijn tijd die ik met de Spaanse heb door gebracht als faal of iets waar van ik spijt heb. Het was zeker een leuke meid om te leren kennen.
Alleen ben ik weer wat wijzer geworden als het gaat om geld feit.

Waar zeg ik dat ik helemaal de man ben? Ok...dat ik superman ben. Maar zelfs superman heeft zo z'n zwakheden ;)
pi_145999673
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Het is Braddie, ja. Dat wist je al wel toch? :P
Nee, weet ik pas net. :$
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:44:12 #96
416020 K44S
The bearded man
pi_145999676
quote:
3s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

ProTip: Als rhubarbje commentaar geeft gewoon zeggen "je hebt helemaal gelijk" (+ duimpje omhoog) en lekker verder gaan waar je mee bezig was.
Ik ga graag een discussie aan, als ik ongelijk heb, zeg ik dat ook gewoon.
pi_145999687
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, weet ik pas net. :$
Aha...
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:45:00 #98
416020 K44S
The bearded man
pi_145999706
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

He je kan beter je date afkraken dan beseffen dat je zelf misschien ook aandeel erin had ;)
Klopt, in mijn geval was ik mezelf niet en onzeker.
pi_145999729
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja leer elkaar spelletjes te spelen en het hele 'pff bitches be crazy, ik ben de man' :')

Als je elkaar leuk vind wil je tijd aan elkaar besteden. Punt. Niemand hoeft blij te zijn dat de ander tijd en geld vrij maakt :')

Ik snap haar punt ook zeker wel, en ik vind het absoluut geen suf wijf, maar puur het feit dat ze cónstant liep te zeiken over mijn geld, ik heb het er welgeteld 3x over gehad in de 4 maanden dat wat met elkaar liepen te rotzooien, en die meid haalde het iedere keer als ik wat wilde doen weer naar boven.

Ik vond het van haar vervelend dat elke keer als we aan het praten waren het om de een of andere reden juist alleen MAAR over geld ging, daar begon die meid zelf iedere keer over, want oh oh oh ze wilde zo graag een goede baan en oh oh oh ze had het zo zwaar met haar 60 euro in de maand :') Maar als ik dan wat leuks wilde doen kon dat niet want naja, geld dus :')

Natuurlijk is het klote zoals het gelopen is, en ik voel me absoluut niet "De man" want ik ben een enorm onzekere kerel als het op vrouwen aankomt, maar het kwam van beide kanten, en het lag er wel dik boven op dat die meid mij alleen maar met mijn geld zaken liep te bemoeien.

Ik me echt nog nooit met haar privé leven bemoeit, want dat vind ik gewoon totaal overbodig, zeker als je net aan het daten bent en alles nog pril is, heb wel een keer gehad dat we wat woorden hadden, dan liep ze tegen mij te vertellen dat ze maar 60 euro had in de maand om van rond te komen maar vervolgens kocht ze wel kleren op de dag dat haar geld gestort werd :') Dat vind ik dan weer dom en dan heb je in mijn ogen niet eens het recht om te zeggen dat ik niet met mijn geld kan om gaan.

Ik was afhankelijk van het OV en de trein naar waar ze woonde reed om het kwartier, dus als ik zei van : ik ben er 13:33, en vervolgens kom ik op het station en was de trein net 30 seconden vertrokken en appte haar met dat ik wat later was begon ze ook al te flippen dat dit geen manier was van een afspraak maken, en dat ik dan verdomme maar eerder van huis zou moeten vertrekken.

BRRRR... Als ik dit zo allemaal terug lees spijt het mij enorm om te moeten zeggen, maar ben ik best wel blij dat het nooit serieuzer is geworden Friends With Benefits :')___!

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 16:53:42 ]
pi_145999732
quote:
3s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat goed dat je dat helemaal komt vertellen in een topic waar je bijna nooit post
Misschien moet je die 4 jaar durende grudge loslaten, scheelt in je bloeddruk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')