Jezus zeikwijf....quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:03 schreef 0108daniel het volgende:
Jezus ts....
Als je zo graag een nieuw topic wil maken doe het dan goed....
Zal ik eind van de middag doen. Ben mobiel nuquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die moet je zelf overzetten TS
Staat wel ergens een linkje, of anders effe moderator vragen voor je de OP kan kopiëren en plakken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:15 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Zal ik eind van de middag doen. Ben mobiel nu
Ik heb al jaren een leuke vriendin, dus jaloers ben ik niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:14 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Jezus zeikwijf....
Als je zo graag jaloers wilt zijn, doe dat dan ergens anders....
Want het is idd ook ZO belangrijk dat er een OP isquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Staat wel ergens een linkje, of anders effe moderator vragen voor je de OP kan kopiëren en plakken.
Ze het trouwens alvast effe in je post dat je het doet zodra je thuis bentAnders barst het topic straks van 't commentaar
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:19 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een leuke vriendin, dus jaloers ben ik niet.
Snap niet dat je jezelf al vaak laat vernederen door jezelf op dating sites te zetten en al 3 dates op de klippen is gelopen.
Maargoed, het is jou leven natuurlijk
nee het is jouw levenquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:19 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een leuke vriendin, dus jaloers ben ik niet.
Snap niet dat je jezelf al vaak laat vernederen door jezelf op dating sites te zetten en al 3 dates op de klippen is gelopen.
Maargoed, het is jou leven natuurlijk
Ok.quote:
Thanksquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
Aah SonicVolcano wat cute! En ik ben best een beetje jaloers inderdaad
Good for you!
Poeh, balen zeg. Online en Real life verschilt helaas gewoon vaker dan men denkt. Online kan je jezelf lekker 'perfect' voor doen natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, gisteren dus een date gehad met een jongen waarmee ik in een speeddate belandde op Paiq. We hadden uren zitten chatten, wat supergezellig was, vloeiend verliep en waaruit een hoop gezamelijke interesses kwamen. Z'n foto's waren niet helemaal mijn ding, maar hij klonk zo leuk dat ik een late-night-drankje wel zag zitten. Zo gezegd, zo gedaan.
Ik blijf me verbazen over hoe real life contact kan verschillen met het online gebeuren. Waar het online over van alles en nog wat ging, maar voornamelijk uit onzin bestond, heb ik gisteravond een twee uur durend betoog gehoord over Zijn Werk. Wat het precies inhield, hoeveel uur hij er in stopte, wat het nog meer inhield en hoe dom z'n collega's waren. Het was niet eens opscheppend bedoeld denk ik, al was het benoemen van z'n IQ van 130 enigszins onnodig, maar het was op een gegeven moment gewoon niet meer interessant. Ik merkte dat ik mee aan het luisteren was met het gesprek een tafeltje verder, en geïrriteerd raakte toen m'n date er doorheen lulde. De paar keer dat het me lukte het gesprek ergens anders over te laten gaan, waren we het zodanig oneens met elkaar dat het niet meer grappig was. Toen hij ook nog eens m'n medische kennis wilde overrulen met iets wat hij op TV had gehoord én ergens de zin "als ik in de spiegel kijk zie ik holle, lege ogen" wist te produceren, was ik er redelijk klaar mee. Op naar het station, en naar de nachttrein. Die niet bleek te rijden. Na een afscheid waarbij de draai-je-wang-naar-'m-toe-manoeuvre is toegepast, kon ik dus een uur zitten wachten op een leeg station, en de tijd gebruiken om m'n zonden te overpeinzen.
Gelukkig heb je je rechterhand nog (of ben je links?)quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, gisteren dus een date gehad met een jongen waarmee ik in een speeddate belandde op Paiq. We hadden uren zitten chatten, wat supergezellig was, vloeiend verliep en waaruit een hoop gezamelijke interesses kwamen. Z'n foto's waren niet helemaal mijn ding, maar hij klonk zo leuk dat ik een late-night-drankje wel zag zitten. Zo gezegd, zo gedaan.
Ik blijf me verbazen over hoe real life contact kan verschillen met het online gebeuren. Waar het online over van alles en nog wat ging, maar voornamelijk uit onzin bestond, heb ik gisteravond een twee uur durend betoog gehoord over Zijn Werk. Wat het precies inhield, hoeveel uur hij er in stopte, wat het nog meer inhield en hoe dom z'n collega's waren. Het was niet eens opscheppend bedoeld denk ik, al was het benoemen van z'n IQ van 130 enigszins onnodig, maar het was op een gegeven moment gewoon niet meer interessant. Ik merkte dat ik mee aan het luisteren was met het gesprek een tafeltje verder, en geïrriteerd raakte toen m'n date er doorheen lulde. De paar keer dat het me lukte het gesprek ergens anders over te laten gaan, waren we het zodanig oneens met elkaar dat het niet meer grappig was. Toen hij ook nog eens m'n medische kennis wilde overrulen met iets wat hij op TV had gehoord én ergens de zin "als ik in de spiegel kijk zie ik holle, lege ogen" wist te produceren, was ik er redelijk klaar mee. Op naar het station, en naar de nachttrein. Die niet bleek te rijden. Na een afscheid waarbij de draai-je-wang-naar-'m-toe-manoeuvre is toegepast, kon ik dus een uur zitten wachten op een leeg station, en de tijd gebruiken om m'n zonden te overpeinzen.
Dat heb ik nooit begrepen he, waarom mensen hun salaris uitspreken, terwijl het er verder totaal niet toe doet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, we waren ook gewoon te verschillende types denk ik. Hij had z'n leven al helemaal uitgepland, terwijl ik niet weet waar ik volgende maand ben of wat ik doe, en dat prima vind. Hij voelde de behoefte z'n salaris meerdere keren te noemen, terwijl ik het allemaal prima vind, zolang m'n hypotheek betaald wordt en ik wijn kan kopen. Heb dan ook maar niet gezegd dat ik meer verdien.
Hiermee geven ze het signaal dat ze een golddigger willen die lekker thuis op de bank in string op hem wacht, nadat hele huis verblindend schoon is gemaaktquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen he, waarom mensen hun salaris uitspreken, terwijl het er verder totaal niet toe doet.
Als je het hebt over salarisonderhandelingen met iemand of zo.. ja tuurlijk. Maar gewoon om aan te geven dat je (voor je gevoel) veel verdient![]()
Oei, was je zijn eerste date ofzo? Toch wel een aantal no-go's voor een eerste date. Je salaris benoemen is wel heel erg sneuquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, we waren ook gewoon te verschillende types denk ik. Hij had z'n leven al helemaal uitgepland, terwijl ik niet weet waar ik volgende maand ben of wat ik doe, en dat prima vind. Hij voelde de behoefte z'n salaris meerdere keren te noemen, terwijl ik het allemaal prima vind, zolang m'n hypotheek betaald wordt en ik wijn kan kopen. Heb dan ook maar niet gezegd dat ik meer verdien.
Wie, jij?quote:
Plsquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #179
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zal het vast allemaal sarcastisch bedoelen maar als je het zolang blijft doen, ga je het zelf en anderen nog geloven ookquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik ben niet leuk genoeg.
Mens, groei een piemol!quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij voelde de behoefte zijn salaris meerdere keren te noemen, terwijl ik het allemaal prima vind, zolang m'n hypotheek betaald wordt en ik wijn kan kopen.
Gewoon in elkaar slaan en daarna in het water gooien.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:16 schreef Aristai het volgende:
de 'draai-je-wang'-manoeuvre kreeg ikzelf vrijdagnacht na 2e date tegen me, maar genoeg vrouwen dus bedacht me in antwoord erop dan ook geen contact meer op te nemen,stuurt ze me dag erna berichtje dat ze de avond gezellig vond en of ik goed was thuisgekomen, nog keer afspreken?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel zeefje en andere fok-dames op regelmatige basis uitwonenquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik ben niet leuk genoeg.
Net zo lang als jijquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel zeefje en andere fok-dames op regelmatige basis uitwonen
Snap niet hoe je je act nog kan volhouden Fax
Kun jij nog eens fatsoenlijk en normaal reageren aub?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Gewoon in elkaar slaan en daarna in het water gooien.
Wie niet luisteren wilt moet voelen.
ach, je hebt weer wat ervaring en weet wat je NIET wil.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Of youtube: RSD (ja klopt, zijn van die PUA's..... maar zijn vaak enigszins wel leerzaam)quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Hallo, ik ben S. 28 jaar en afkomstig uit Belgie, en zoek een gekleurde kerel omdat dit zo leuk staat in mijn interieur![]()
quote:
Kan natuurlijk wel, maar ik vind het ongemotiveerd overkomen.(ondanks mn aantal sollicitaties.)quote:
Playing hard to get typje.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:16 schreef Aristai het volgende:
de 'draai-je-wang'-manoeuvre kreeg ikzelf vrijdagnacht na 2e date tegen me, maar genoeg vrouwen dus bedacht me in antwoord erop dan ook geen contact meer op te nemen,stuurt ze me dag erna berichtje dat ze de avond gezellig vond en of ik goed was thuisgekomen, nog keer afspreken?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Playing hard to get typeje.
Volgende keer neem je haar lekkende sopdoos ongenadig
ja dat hoef je toch ook niet zo te brengenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Kan natuurlijk wel, maar ik vind het ongemotiveerd overkomen.(ondanks mn aantal sollicitaties.)
Gisteren ook via Tinder: I = ik Z= zij.
I: "zeg maar wanneer je zin hebt in dat drankje"
Z: "hmm ben nogal druk de laatste tijd"
I: "Hmm ok"
Z:"" Wanneer jij dan?"
I:" Vrijwel altijd"
Z:"Hu? wat doe je dan?"
I:"momenteel opzoek naar werk.. is nogal lastig.. maar doe mn best"
Z"Oh...oke."
Wist ik meteen genoeg
Ja dat snap ik, maar hoe moet ik het dan brengen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat hoef je toch ook niet zo te brengen
als je het suf brengt krijg je ook een suffe reactie natuurlijk
Ik ben ook opzoek naar werk maar het komt niet eens te sprake joh
en mijn agenda zit ook gewoon vrij vol
Gewoon zeggen dat als zij kan dat jij wel probeert tijd vrij te maken voor haar. En verdomd het lukt je ook nog om die tijd vrij te maken. Heb je meteen punten gescoord bij haarquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe moet ik het dan brengen?
Ik ben vaak gewoon TE eerlijk
Nice one....quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat als zij kan dat jij wel probeert tijd vrij te maken voor haar. En verdomd het lukt je ook nog om die tijd vrij te maken. Heb je meteen punten gescoord bij haar
True. Gesloten vragen stellen.( had ik moeten weten met mn studiequote:Op maandag 27 oktober 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ze vroeg er niet eens naar? Zen vroeg wanneer je kunt, geen cm
zeg gewoon 'komende donderdagavond of anders zaterdagmiddag?'
De rest is niet eens antwoord op de vraag...
Sja... Het kan ook zo lopen dat je (in mijn geval in ieder geval) de eerste 1-2 maanden van het daten/elkaar zien alleen maar met elkaar praat en gewoon nooit een rare vervelende stilte hebt, en dat het daarna zonder enige aanleiding/reden stil valt en het klaar is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, gisteren dus een date gehad met een jongen waarmee ik in een speeddate belandde op Paiq.
Ik blijf me verbazen over hoe real life contact kan verschillen met het online gebeuren.
Dat is inderdaad echt absurdquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Oei, was je zijn eerste date ofzo? Toch wel een aantal no-go's voor een eerste date. Je salaris benoemen is wel heel erg sneu
Wel jammer dat het niet klikte.
En toen kwam ze metquote:Zullen we binnenkort naar de dierentuin ? Lekker een dagje weg
Waar op ikquote:Dat gaat toch helemaal niet? Je hebt rekeningen die je moet betalen en je rijles, je hebt nooit geld zeg je..
En toen was het van haar kantquote:Ik heb inderdaad heel erg weinig geld ja, maar hou wel wat apart zodat er leuke dingen gepland kunnen worden
En toen hebben we elkaar nog 1 of 2 x gezien en dat was het wantquote:Naja, laat maar zitten.. Deze discussie hebben we al te vaak gehad, zorg jij nou maar gewoon dat je niet wat geld apart moet leggen maar dat je het gewoon met zekerheid kan doen.
Dat soort mensen zijn ook enorm irritatie opwekkend kan ik je meldenquote:Qua persoonlijkheid is er zeker wel een klik, maar onze levensvisie is te verschillend
Gewoon liegen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe moet ik het dan brengen?
Ik ben vaak gewoon TE eerlijk
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:56 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt absurdMijn toenmalige date begon zich op een gegeven moment zelfs met mijn geld te bemoeien.
Was het van mijn kant
[..]
En toen kwam ze met
[..]
Waar op ik
[..]
En toen was het van haar kant
[..]
En toen hebben we elkaar nog 1 of 2 x gezien en dat was het want
[..]
Dat soort mensen zijn ook enorm irritatie opwekkend kan ik je melden
(Dat was overigens die meid die me na 3-4 maanden besloot mij te friendzonen.
Ik moet er ook wat harder tegen de dames zijn, ik word meestal te snel verliefd of vindt iemand te snel leukquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:56 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Gewoon liegen.
Als ze vraagt om te eten zeg je is goed jij betaald.
Gewoon hard to get terug doen.
Ja, ben echt blij dat ik daar vanaf ben, zag er op het laatst echt tegenop om nog wat met d`r te bespreken, want ze begon steeds over het feit dat ik steeds zei dat ik amper geld had maar wél wat leuks wilde ondernemen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef K44S het volgende:
[..]Ben je mooi vanaf man...!
[..]
Ik moet er ook wat harder tegen de dames zijn, ik word meestal te snel verliefd of vindt iemand te snel leuk
Ze moet blij zijn dat jij geld en tijd in haar wil steken...quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja, ben echt blij dat ik daar vanaf ben, zag er op het laatst echt tegenop om nog wat met d`r te bespreken, want ze begon steeds over het feit dat ik steeds zei dat ik amper geld had maar wél wat leuks wilde ondernemen.
Tis natuurlijk ook wel vaag dat je blijkbaar vaak vermeld geen geld te hebben, maar toch dingen voorstelt die niet goedkoop zijn. Maar na een keertje uitleggen zou ze het gewoon moeten accepteren hoe je ermee omgaat en hoe het is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Ja, ben echt blij dat ik daar vanaf ben, zag er op het laatst echt tegenop om nog wat met d`r te bespreken, want ze begon steeds over het feit dat ik steeds zei dat ik amper geld had maar wél wat leuks wilde ondernemen.
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Ze moet blij zijn dat jij geld en tijd in haar wil steken...
Gevalletje: Relatie met je rekening ipv met jou.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ik had op een gegeven moment echt nog net 100 euro.... En tóch vroeg ik of we misschien wat leuks konden doen, en toen was het dus dat hele bovenstaande
Nouja, vaak.. Heb het in totaal denk ik 2x vermeld dat ik echt krap bij kas zat maar ondanks dat wel gewoon wat met d`r wilde ondernemenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis natuurlijk ook wel vaag dat je blijkbaar vaak vermeld geen geld te hebben, maar toch dingen voorstelt die niet goedkoop zijn. Maar na een keertje uitleggen zou ze het gewoon moeten accepteren hoe je ermee omgaat en hoe het is.
Wel eens dat ze zich er teveel mee bemoeit over hoe je het moet aanpakken.
Scoor je chicks meequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nouja, vaak.. Heb het in totaal denk ik 2x vermeld dat ik echt krap bij kas zat maar ondanks dat wel gewoon wat met d`r wilde ondernemen
En toen heb ik haar gemeld dat ik ook voor "ons" wat aan de kant had gelegd om wat leuks te doen, en toen kwamen daar die gesprekken uit van haar cónstant maar bemoeiend dat ik geen geld had en weet ik veel wat allemaal.
En als ik er dan wat van zei was ik een "Miep"____!
(Uiteindelijk heb ik dat geld wat ik voor "ons" aan de kant had gehouden uitgegeven aan een leuke gitaar)
Ja, dat inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Gevalletje: Relatie met je rekening ipv met jou.
Ach, je bent er zonder al teveel kleerscheuren vanaf gekomen.
Maar had je al met haar gedate?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nouja, vaak.. Heb het in totaal denk ik 2x vermeld dat ik echt krap bij kas zat maar ondanks dat wel gewoon wat met d`r wilde ondernemen
En toen heb ik haar gemeld dat ik ook voor "ons" wat aan de kant had gelegd om wat leuks te doen, en toen kwamen daar die gesprekken uit van haar cónstant maar bemoeiend dat ik geen geld had en weet ik veel wat allemaal.
En als ik er dan wat van zei was ik een "Miep"____!
(Uiteindelijk heb ik dat geld wat ik voor "ons" aan de kant had gehouden uitgegeven aan een leuke gitaar)
quote:
Jij kunt ook niet met geld omgaan. Al die apparatuur die je aanschaft en weer verkoopt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad.
Heb 2x het eten betaald voor de ouders, heb voor haar 1x een shirtje betaald (Ze kwam wat te kort en ik vond het sneu voor d`r dat ik het voor mijn rekening nam)
Dus het viel gelukkig heel erg mee.
Ben echt blij dat het klaar is, tuurlijk mis ik het aan de ene kant nog wel, maar als ik nu weer terug denk aan dat constante gezeur op Skype/Whatsapp over dat ik moet opletten met wat ik uitgeef en dat ik niet moet "miepen" ben ik er écht blij mee dat het nooit wat officieels werd.
Lolquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kunt ook niet met geld omgaan. Al die apparatuur die je aanschaft en weer verkoopt.Ik snap haar wel.
Ja, we zaten tegen *relatie* aan... Toen ging ze 3 weken op vakantie en besloot ze opeens om te stoppen met "Friends With Benefits" en was het gevoel weg, en had ze mij gefriendzoned, omdat ze mij wel een tof persoon vond om mee om te gaan, maar ze mij toch niet meer zo leuk vond.quote:
Was de Spaanse waar ik onlangs mee date ook goed in.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad.
Heb 2x het eten betaald voor de ouders, heb voor haar 1x een shirtje betaald (Ze kwam wat te kort en ik vond het sneu voor d`r dat ik het voor mijn rekening nam)
Dus het viel gelukkig heel erg mee.
Ben echt blij dat het klaar is, tuurlijk mis ik het aan de ene kant nog wel, maar als ik nu weer terug denk aan dat constante gezeur op Skype/Whatsapp over dat ik moet opletten met wat ik uitgeef en dat ik niet moet "miepen" ben ik er écht blij mee dat het nooit wat officieels werd.
Hier ga ik niet eens op in...quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kunt ook niet met geld omgaan. Al die apparatuur die je aanschaft en weer verkoopt.Ik snap haar wel.
Daar moet je inderdaad écht blij mee zijn ja... Geldwolven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Was de Spaanse waar ik onlangs mee date ook goed in.
Gelukkig is dat ook over.
Bij die Spaanse was het wat minder nadrukkelijk en van haar kant misschien niet eens bewust. Maar voor mij was het duidelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad écht blij mee zijn ja... Geldwolven.
Ja dan moet je er echt gewoon mee nokken, ik pikte het op zich van haar nog wel, maar ja, liefde maakt blind he, zeggen ze..quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Bij die Spaanse was het wat minder nadrukkelijk en van haar kant misschien niet eens bewust. Maar voor mij was het duidelijk.
Ach, komt vanzelf wel die chickz.... vooral met een gitaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja dan moet je er echt gewoon mee nokken, ik pikte het op zich van haar nog wel, maar ja, liefde maakt blind he, zeggen ze..
Als ik nou een goede gitarist was was het welquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:17 schreef K44S het volgende:
[..]
Ach, komt vanzelf wel die chickz.... vooral met een gitaar.
Ik gebruik gewoon mijn diepe stem en superman line
hard op die toetsen rammen en als een gek met je kop bouncenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Als ik nou een goede gitarist was was het wel
Maar ik kom niet veel verder dan wat standaard akkoorden en wat gesoleer.
(Speel wel in een band als toetsenist, maar ja.. Daar scoor je ook niks mee)
Dat is ook iets wat ik mezelf constant wijs maar (Het komt vanzelf wel)quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef K44S het volgende:
[..]
hard op die toetsen rammen en als een gek met je kop bouncen.
Verder komt het van zelf wel ( maak ik me zelf ook maar wijs :d )
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Ze moet blij zijn dat jij geld en tijd in haar wil steken...
Ik snap geen snars van je commentaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja leer elkaar spelletjes te spelen en het hele 'poffertjes botjes ben crazy ik ben de man'
Spanje je elkaar leuk vind wil je tijd aan elkaar besteden. Punt. Niemand hoeft blij te zijn dat de ander tijd en geld vrij maakt
En die andere knakker: blijkbaar vond ze jouw gemiep over geld ook irritant. Doe nou niet alsof zij een of ander suf wijf is puur omdat het niet werkte tussen jullie
En je mag al helemaal niet zeiken als jij aanbied om bepaalde dingen te betalen en het dan 3 maanden later stuk loopt
hij was toch ook de knakker van de sushidate?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij was toch ook de knakker van de sushidate?
Ja ik was die knakker van de sushidatequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
He je kan beter je date afkraken dan beseffen dat je zelf misschien ook aandeel erin hadquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Jaar autocorrect. Het punt was duidelijk genoeg hoor
Gisteren waren jullie nog datenoobs en nu lekker samen meisjes afzeiken die jullie niet zagen zitten en jezelf helemaal de man vinden. Echt te sneu.
Hahaha, nu ik weet wie hij is, maakt dat zoveel duidelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ProTip: Als rhubarbje commentaar geeft gewoon zeggen "je hebt helemaal gelijk" (+ duimpje omhoog) en lekker verder gaan waar je mee bezig was.quote:
Het is Braddie, ja. Dat wist je al wel toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, nu ik weet wie hij is, maakt dat zoveel duidelijk.
Ik kwijn niet weg in selfpitty hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Jaar autocorrect. Het punt was duidelijk genoeg hoor
Gisteren waren jullie nog datenoobs en nu lekker samen meisjes afzeiken die jullie niet zagen zitten en jezelf helemaal de man vinden. Echt te sneu.
Nee, weet ik pas net. :$quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is Braddie, ja. Dat wist je al wel toch?
Ik ga graag een discussie aan, als ik ongelijk heb, zeg ik dat ook gewoon.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ProTip: Als rhubarbje commentaar geeft gewoon zeggen "je hebt helemaal gelijk" (+ duimpje omhoog) en lekker verder gaan waar je mee bezig was.
Klopt, in mijn geval was ik mezelf niet en onzeker.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He je kan beter je date afkraken dan beseffen dat je zelf misschien ook aandeel erin had
Ik snap haar punt ook zeker wel, en ik vind het absoluut geen suf wijf, maar puur het feit dat ze cónstant liep te zeiken over mijn geld, ik heb het er welgeteld 3x over gehad in de 4 maanden dat wat met elkaar liepen te rotzooien, en die meid haalde het iedere keer als ik wat wilde doen weer naar boven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja leer elkaar spelletjes te spelen en het hele 'pff bitches be crazy, ik ben de man'
Als je elkaar leuk vind wil je tijd aan elkaar besteden. Punt. Niemand hoeft blij te zijn dat de ander tijd en geld vrij maakt
En die andere knakker: blijkbaar vond ze jouw gemiep over geld ook irritant. Doe nou niet alsof zij een of ander suf wijf is puur omdat het niet werkte tussen jullie
En je mag al helemaal niet zeiken als jij aanbied om bepaalde dingen te betalen en het dan 3 maanden later stuk loopt
Wat goed dat je dat helemaal komt vertellen in een topic waar je bijna nooit postquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ProTip: Als rhubarbje commentaar geeft gewoon zeggen "je hebt helemaal gelijk" (+ duimpje omhoog) en lekker verder gaan waar je mee bezig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |