Ja dat snap ik, maar hoe moet ik het dan brengen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat hoef je toch ook niet zo te brengen
als je het suf brengt krijg je ook een suffe reactie natuurlijk
Ik ben ook opzoek naar werk maar het komt niet eens te sprake joh
en mijn agenda zit ook gewoon vrij vol
Gewoon zeggen dat als zij kan dat jij wel probeert tijd vrij te maken voor haar. En verdomd het lukt je ook nog om die tijd vrij te maken. Heb je meteen punten gescoord bij haarquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe moet ik het dan brengen?
Ik ben vaak gewoon TE eerlijk
Nice one....quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat als zij kan dat jij wel probeert tijd vrij te maken voor haar. En verdomd het lukt je ook nog om die tijd vrij te maken. Heb je meteen punten gescoord bij haar
True. Gesloten vragen stellen.( had ik moeten weten met mn studiequote:Op maandag 27 oktober 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ze vroeg er niet eens naar? Zen vroeg wanneer je kunt, geen cm
zeg gewoon 'komende donderdagavond of anders zaterdagmiddag?'
De rest is niet eens antwoord op de vraag...
Sja... Het kan ook zo lopen dat je (in mijn geval in ieder geval) de eerste 1-2 maanden van het daten/elkaar zien alleen maar met elkaar praat en gewoon nooit een rare vervelende stilte hebt, en dat het daarna zonder enige aanleiding/reden stil valt en het klaar is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, gisteren dus een date gehad met een jongen waarmee ik in een speeddate belandde op Paiq.
Ik blijf me verbazen over hoe real life contact kan verschillen met het online gebeuren.
Dat is inderdaad echt absurdquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Oei, was je zijn eerste date ofzo? Toch wel een aantal no-go's voor een eerste date. Je salaris benoemen is wel heel erg sneu
Wel jammer dat het niet klikte.
En toen kwam ze metquote:Zullen we binnenkort naar de dierentuin ? Lekker een dagje weg
Waar op ikquote:Dat gaat toch helemaal niet? Je hebt rekeningen die je moet betalen en je rijles, je hebt nooit geld zeg je..
En toen was het van haar kantquote:Ik heb inderdaad heel erg weinig geld ja, maar hou wel wat apart zodat er leuke dingen gepland kunnen worden
En toen hebben we elkaar nog 1 of 2 x gezien en dat was het wantquote:Naja, laat maar zitten.. Deze discussie hebben we al te vaak gehad, zorg jij nou maar gewoon dat je niet wat geld apart moet leggen maar dat je het gewoon met zekerheid kan doen.
Dat soort mensen zijn ook enorm irritatie opwekkend kan ik je meldenquote:Qua persoonlijkheid is er zeker wel een klik, maar onze levensvisie is te verschillend
Gewoon liegen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe moet ik het dan brengen?
Ik ben vaak gewoon TE eerlijk
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:56 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt absurdMijn toenmalige date begon zich op een gegeven moment zelfs met mijn geld te bemoeien.
Was het van mijn kant
[..]
En toen kwam ze met
[..]
Waar op ik
[..]
En toen was het van haar kant
[..]
En toen hebben we elkaar nog 1 of 2 x gezien en dat was het want
[..]
Dat soort mensen zijn ook enorm irritatie opwekkend kan ik je melden
(Dat was overigens die meid die me na 3-4 maanden besloot mij te friendzonen.
Ik moet er ook wat harder tegen de dames zijn, ik word meestal te snel verliefd of vindt iemand te snel leukquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:56 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Gewoon liegen.
Als ze vraagt om te eten zeg je is goed jij betaald.
Gewoon hard to get terug doen.
Ja, ben echt blij dat ik daar vanaf ben, zag er op het laatst echt tegenop om nog wat met d`r te bespreken, want ze begon steeds over het feit dat ik steeds zei dat ik amper geld had maar wél wat leuks wilde ondernemen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef K44S het volgende:
[..]Ben je mooi vanaf man...!
[..]
Ik moet er ook wat harder tegen de dames zijn, ik word meestal te snel verliefd of vindt iemand te snel leuk
Ze moet blij zijn dat jij geld en tijd in haar wil steken...quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja, ben echt blij dat ik daar vanaf ben, zag er op het laatst echt tegenop om nog wat met d`r te bespreken, want ze begon steeds over het feit dat ik steeds zei dat ik amper geld had maar wél wat leuks wilde ondernemen.
Tis natuurlijk ook wel vaag dat je blijkbaar vaak vermeld geen geld te hebben, maar toch dingen voorstelt die niet goedkoop zijn. Maar na een keertje uitleggen zou ze het gewoon moeten accepteren hoe je ermee omgaat en hoe het is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Ja, ben echt blij dat ik daar vanaf ben, zag er op het laatst echt tegenop om nog wat met d`r te bespreken, want ze begon steeds over het feit dat ik steeds zei dat ik amper geld had maar wél wat leuks wilde ondernemen.
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Ze moet blij zijn dat jij geld en tijd in haar wil steken...
Gevalletje: Relatie met je rekening ipv met jou.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Ik had op een gegeven moment echt nog net 100 euro.... En tóch vroeg ik of we misschien wat leuks konden doen, en toen was het dus dat hele bovenstaande
Nouja, vaak.. Heb het in totaal denk ik 2x vermeld dat ik echt krap bij kas zat maar ondanks dat wel gewoon wat met d`r wilde ondernemenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis natuurlijk ook wel vaag dat je blijkbaar vaak vermeld geen geld te hebben, maar toch dingen voorstelt die niet goedkoop zijn. Maar na een keertje uitleggen zou ze het gewoon moeten accepteren hoe je ermee omgaat en hoe het is.
Wel eens dat ze zich er teveel mee bemoeit over hoe je het moet aanpakken.
Scoor je chicks meequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nouja, vaak.. Heb het in totaal denk ik 2x vermeld dat ik echt krap bij kas zat maar ondanks dat wel gewoon wat met d`r wilde ondernemen
En toen heb ik haar gemeld dat ik ook voor "ons" wat aan de kant had gelegd om wat leuks te doen, en toen kwamen daar die gesprekken uit van haar cónstant maar bemoeiend dat ik geen geld had en weet ik veel wat allemaal.
En als ik er dan wat van zei was ik een "Miep"____!
(Uiteindelijk heb ik dat geld wat ik voor "ons" aan de kant had gehouden uitgegeven aan een leuke gitaar)
Ja, dat inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Gevalletje: Relatie met je rekening ipv met jou.
Ach, je bent er zonder al teveel kleerscheuren vanaf gekomen.
Maar had je al met haar gedate?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nouja, vaak.. Heb het in totaal denk ik 2x vermeld dat ik echt krap bij kas zat maar ondanks dat wel gewoon wat met d`r wilde ondernemen
En toen heb ik haar gemeld dat ik ook voor "ons" wat aan de kant had gelegd om wat leuks te doen, en toen kwamen daar die gesprekken uit van haar cónstant maar bemoeiend dat ik geen geld had en weet ik veel wat allemaal.
En als ik er dan wat van zei was ik een "Miep"____!
(Uiteindelijk heb ik dat geld wat ik voor "ons" aan de kant had gehouden uitgegeven aan een leuke gitaar)
quote:
Jij kunt ook niet met geld omgaan. Al die apparatuur die je aanschaft en weer verkoopt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad.
Heb 2x het eten betaald voor de ouders, heb voor haar 1x een shirtje betaald (Ze kwam wat te kort en ik vond het sneu voor d`r dat ik het voor mijn rekening nam)
Dus het viel gelukkig heel erg mee.
Ben echt blij dat het klaar is, tuurlijk mis ik het aan de ene kant nog wel, maar als ik nu weer terug denk aan dat constante gezeur op Skype/Whatsapp over dat ik moet opletten met wat ik uitgeef en dat ik niet moet "miepen" ben ik er écht blij mee dat het nooit wat officieels werd.
Lolquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kunt ook niet met geld omgaan. Al die apparatuur die je aanschaft en weer verkoopt.Ik snap haar wel.
Ja, we zaten tegen *relatie* aan... Toen ging ze 3 weken op vakantie en besloot ze opeens om te stoppen met "Friends With Benefits" en was het gevoel weg, en had ze mij gefriendzoned, omdat ze mij wel een tof persoon vond om mee om te gaan, maar ze mij toch niet meer zo leuk vond.quote:
Was de Spaanse waar ik onlangs mee date ook goed in.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:05 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad.
Heb 2x het eten betaald voor de ouders, heb voor haar 1x een shirtje betaald (Ze kwam wat te kort en ik vond het sneu voor d`r dat ik het voor mijn rekening nam)
Dus het viel gelukkig heel erg mee.
Ben echt blij dat het klaar is, tuurlijk mis ik het aan de ene kant nog wel, maar als ik nu weer terug denk aan dat constante gezeur op Skype/Whatsapp over dat ik moet opletten met wat ik uitgeef en dat ik niet moet "miepen" ben ik er écht blij mee dat het nooit wat officieels werd.
Hier ga ik niet eens op in...quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kunt ook niet met geld omgaan. Al die apparatuur die je aanschaft en weer verkoopt.Ik snap haar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |