abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145990289
OP is onderweg :)

[ Bericht 86% gewijzigd door PeterPastoor op 27-10-2014 12:19:16 ]
pi_145990427
Die moet je zelf overzetten TS
pi_145990473
Jezus ts....
Als je zo graag een nieuw topic wil maken doe het dan goed....
pi_145990489
Aah SonicVolcano wat cute! En ik ben best een beetje jaloers inderdaad O+
Good for you!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:05:47 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145990549
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
wat cue!
Hou mij er even buiten! :(
pi_145990785
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:03 schreef 0108daniel het volgende:
Jezus ts....
Als je zo graag een nieuw topic wil maken doe het dan goed....
Jezus zeikwijf....
Als je zo graag jaloers wilt zijn, doe dat dan ergens anders....
pi_145990818
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die moet je zelf overzetten TS
Zal ik eind van de middag doen. Ben mobiel nu :)
pi_145990860
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:15 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Zal ik eind van de middag doen. Ben mobiel nu :)
Staat wel ergens een linkje, of anders effe moderator vragen voor je de OP kan kopiëren en plakken.

Ze het trouwens alvast effe in je post dat je het doet zodra je thuis bent ;) Anders barst het topic straks van 't commentaar ;)
pi_145990901
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:14 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Jezus zeikwijf....
Als je zo graag jaloers wilt zijn, doe dat dan ergens anders....
Ik heb al jaren een leuke vriendin, dus jaloers ben ik niet.
Snap niet dat je jezelf al vaak laat vernederen door jezelf op dating sites te zetten en al 3 dates op de klippen is gelopen.
Maargoed, het is jou leven natuurlijk :)
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:19:18 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145990905
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

Staat wel ergens een linkje, of anders effe moderator vragen voor je de OP kan kopiëren en plakken.

Ze het trouwens alvast effe in je post dat je het doet zodra je thuis bent ;) Anders barst het topic straks van 't commentaar ;)
Want het is idd ook ZO belangrijk dat er een OP is :')

Gewoon even in het FB topic vragen. DAn is alles opgelost
pi_145990931
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:19 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Snap niet dat je jezelf al vaak laat vernederen door jezelf op dating sites te zetten en al 3 dates op de klippen is gelopen.
:')
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:20:53 #12
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_145990947
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:19 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

nee het is jouw leven

en datingsites

en niet is
pi_145990969
Godverdomme, waar is de OP?!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:22:17 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145990989
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:21 schreef habitue het volgende:
O+
pi_145991011
*staart WOEDEND uit het raam*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_145991019
quote:
:'(
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:45:11 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145991569
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:47 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Verzonnen berichten...
Ok.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145991777
quote:
TS snapt niet hoe het werkt
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:02:41 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145992069
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
Aah SonicVolcano wat cute! En ik ben best een beetje jaloers inderdaad O+
Good for you!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145992289
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:52 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

TS snapt niet hoe het werkt
:')
pi_145993140
Goed, gisteren dus een date gehad met een jongen waarmee ik in een speeddate belandde op Paiq. We hadden uren zitten chatten, wat supergezellig was, vloeiend verliep en waaruit een hoop gezamelijke interesses kwamen. Z'n foto's waren niet helemaal mijn ding, maar hij klonk zo leuk dat ik een late-night-drankje wel zag zitten. Zo gezegd, zo gedaan.

Ik blijf me verbazen over hoe real life contact kan verschillen met het online gebeuren. Waar het online over van alles en nog wat ging, maar voornamelijk uit onzin bestond, heb ik gisteravond een twee uur durend betoog gehoord over Zijn Werk. Wat het precies inhield, hoeveel uur hij er in stopte, wat het nog meer inhield en hoe dom z'n collega's waren. Het was niet eens opscheppend bedoeld denk ik, al was het benoemen van z'n IQ van 130 enigszins onnodig, maar het was op een gegeven moment gewoon niet meer interessant. Ik merkte dat ik mee aan het luisteren was met het gesprek een tafeltje verder, en geïrriteerd raakte toen m'n date er doorheen lulde. De paar keer dat het me lukte het gesprek ergens anders over te laten gaan, waren we het zodanig oneens met elkaar dat het niet meer grappig was. Toen hij ook nog eens m'n medische kennis wilde overrulen met iets wat hij op TV had gehoord én ergens de zin "als ik in de spiegel kijk zie ik holle, lege ogen" wist te produceren, was ik er redelijk klaar mee. Op naar het station, en naar de nachttrein. Die niet bleek te rijden. Na een afscheid waarbij de draai-je-wang-naar-'m-toe-manoeuvre is toegepast, kon ik dus een uur zitten wachten op een leeg station, en de tijd gebruiken om m'n zonden te overpeinzen.
pi_145993238
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, gisteren dus een date gehad met een jongen waarmee ik in een speeddate belandde op Paiq. We hadden uren zitten chatten, wat supergezellig was, vloeiend verliep en waaruit een hoop gezamelijke interesses kwamen. Z'n foto's waren niet helemaal mijn ding, maar hij klonk zo leuk dat ik een late-night-drankje wel zag zitten. Zo gezegd, zo gedaan.

Ik blijf me verbazen over hoe real life contact kan verschillen met het online gebeuren. Waar het online over van alles en nog wat ging, maar voornamelijk uit onzin bestond, heb ik gisteravond een twee uur durend betoog gehoord over Zijn Werk. Wat het precies inhield, hoeveel uur hij er in stopte, wat het nog meer inhield en hoe dom z'n collega's waren. Het was niet eens opscheppend bedoeld denk ik, al was het benoemen van z'n IQ van 130 enigszins onnodig, maar het was op een gegeven moment gewoon niet meer interessant. Ik merkte dat ik mee aan het luisteren was met het gesprek een tafeltje verder, en geïrriteerd raakte toen m'n date er doorheen lulde. De paar keer dat het me lukte het gesprek ergens anders over te laten gaan, waren we het zodanig oneens met elkaar dat het niet meer grappig was. Toen hij ook nog eens m'n medische kennis wilde overrulen met iets wat hij op TV had gehoord én ergens de zin "als ik in de spiegel kijk zie ik holle, lege ogen" wist te produceren, was ik er redelijk klaar mee. Op naar het station, en naar de nachttrein. Die niet bleek te rijden. Na een afscheid waarbij de draai-je-wang-naar-'m-toe-manoeuvre is toegepast, kon ik dus een uur zitten wachten op een leeg station, en de tijd gebruiken om m'n zonden te overpeinzen.
Poeh, balen zeg. Online en Real life verschilt helaas gewoon vaker dan men denkt. Online kan je jezelf lekker 'perfect' voor doen natuurlijk.
pi_145993368
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:

Gelukkig heb je je rechterhand nog (of ben je links?)

Tsja dat verschil met IRL is inderdaad opvallend.

Ik denk dat het komt dat mensen zich bekeken voelen en zichzelf een houdig proberen aan te meten.

Online kunnen ze rukkend een zin typen, vol arrogantie. Maar offline in gesprek met haar, terwijl je verward haar hebt en je jampotbril zit niet goed, is dat lastiger geloofwaardig over te laten komen :{

Dus dan ga je het maar over Werk hebben, of die slechtzittende bril. En als na 5 minuten de sfeer niet op gang is, blijft het niets :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145993474
Nou ja, we waren ook gewoon te verschillende types denk ik. Hij had z'n leven al helemaal uitgepland, terwijl ik niet weet waar ik volgende maand ben of wat ik doe, en dat prima vind. Hij voelde de behoefte z'n salaris meerdere keren te noemen, terwijl ik het allemaal prima vind, zolang m'n hypotheek betaald wordt en ik wijn kan kopen. Heb dan ook maar niet gezegd dat ik meer verdien.
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:51:51 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145993521
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, we waren ook gewoon te verschillende types denk ik. Hij had z'n leven al helemaal uitgepland, terwijl ik niet weet waar ik volgende maand ben of wat ik doe, en dat prima vind. Hij voelde de behoefte z'n salaris meerdere keren te noemen, terwijl ik het allemaal prima vind, zolang m'n hypotheek betaald wordt en ik wijn kan kopen. Heb dan ook maar niet gezegd dat ik meer verdien.
Dat heb ik nooit begrepen he, waarom mensen hun salaris uitspreken, terwijl het er verder totaal niet toe doet.
Als je het hebt over salarisonderhandelingen met iemand of zo.. ja tuurlijk. Maar gewoon om aan te geven dat je (voor je gevoel) veel verdient :') :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')