Jezus zeikwijf....quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:03 schreef 0108daniel het volgende:
Jezus ts....
Als je zo graag een nieuw topic wil maken doe het dan goed....
Zal ik eind van de middag doen. Ben mobiel nuquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die moet je zelf overzetten TS
Staat wel ergens een linkje, of anders effe moderator vragen voor je de OP kan kopiëren en plakken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:15 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Zal ik eind van de middag doen. Ben mobiel nu
Ik heb al jaren een leuke vriendin, dus jaloers ben ik niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:14 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Jezus zeikwijf....
Als je zo graag jaloers wilt zijn, doe dat dan ergens anders....
Want het is idd ook ZO belangrijk dat er een OP isquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Staat wel ergens een linkje, of anders effe moderator vragen voor je de OP kan kopiëren en plakken.
Ze het trouwens alvast effe in je post dat je het doet zodra je thuis bentAnders barst het topic straks van 't commentaar
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:19 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een leuke vriendin, dus jaloers ben ik niet.
Snap niet dat je jezelf al vaak laat vernederen door jezelf op dating sites te zetten en al 3 dates op de klippen is gelopen.
Maargoed, het is jou leven natuurlijk
nee het is jouw levenquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:19 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een leuke vriendin, dus jaloers ben ik niet.
Snap niet dat je jezelf al vaak laat vernederen door jezelf op dating sites te zetten en al 3 dates op de klippen is gelopen.
Maargoed, het is jou leven natuurlijk
Ok.quote:
Thanksquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
Aah SonicVolcano wat cute! En ik ben best een beetje jaloers inderdaad
Good for you!
Poeh, balen zeg. Online en Real life verschilt helaas gewoon vaker dan men denkt. Online kan je jezelf lekker 'perfect' voor doen natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, gisteren dus een date gehad met een jongen waarmee ik in een speeddate belandde op Paiq. We hadden uren zitten chatten, wat supergezellig was, vloeiend verliep en waaruit een hoop gezamelijke interesses kwamen. Z'n foto's waren niet helemaal mijn ding, maar hij klonk zo leuk dat ik een late-night-drankje wel zag zitten. Zo gezegd, zo gedaan.
Ik blijf me verbazen over hoe real life contact kan verschillen met het online gebeuren. Waar het online over van alles en nog wat ging, maar voornamelijk uit onzin bestond, heb ik gisteravond een twee uur durend betoog gehoord over Zijn Werk. Wat het precies inhield, hoeveel uur hij er in stopte, wat het nog meer inhield en hoe dom z'n collega's waren. Het was niet eens opscheppend bedoeld denk ik, al was het benoemen van z'n IQ van 130 enigszins onnodig, maar het was op een gegeven moment gewoon niet meer interessant. Ik merkte dat ik mee aan het luisteren was met het gesprek een tafeltje verder, en geïrriteerd raakte toen m'n date er doorheen lulde. De paar keer dat het me lukte het gesprek ergens anders over te laten gaan, waren we het zodanig oneens met elkaar dat het niet meer grappig was. Toen hij ook nog eens m'n medische kennis wilde overrulen met iets wat hij op TV had gehoord én ergens de zin "als ik in de spiegel kijk zie ik holle, lege ogen" wist te produceren, was ik er redelijk klaar mee. Op naar het station, en naar de nachttrein. Die niet bleek te rijden. Na een afscheid waarbij de draai-je-wang-naar-'m-toe-manoeuvre is toegepast, kon ik dus een uur zitten wachten op een leeg station, en de tijd gebruiken om m'n zonden te overpeinzen.
Gelukkig heb je je rechterhand nog (of ben je links?)quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, gisteren dus een date gehad met een jongen waarmee ik in een speeddate belandde op Paiq. We hadden uren zitten chatten, wat supergezellig was, vloeiend verliep en waaruit een hoop gezamelijke interesses kwamen. Z'n foto's waren niet helemaal mijn ding, maar hij klonk zo leuk dat ik een late-night-drankje wel zag zitten. Zo gezegd, zo gedaan.
Ik blijf me verbazen over hoe real life contact kan verschillen met het online gebeuren. Waar het online over van alles en nog wat ging, maar voornamelijk uit onzin bestond, heb ik gisteravond een twee uur durend betoog gehoord over Zijn Werk. Wat het precies inhield, hoeveel uur hij er in stopte, wat het nog meer inhield en hoe dom z'n collega's waren. Het was niet eens opscheppend bedoeld denk ik, al was het benoemen van z'n IQ van 130 enigszins onnodig, maar het was op een gegeven moment gewoon niet meer interessant. Ik merkte dat ik mee aan het luisteren was met het gesprek een tafeltje verder, en geïrriteerd raakte toen m'n date er doorheen lulde. De paar keer dat het me lukte het gesprek ergens anders over te laten gaan, waren we het zodanig oneens met elkaar dat het niet meer grappig was. Toen hij ook nog eens m'n medische kennis wilde overrulen met iets wat hij op TV had gehoord én ergens de zin "als ik in de spiegel kijk zie ik holle, lege ogen" wist te produceren, was ik er redelijk klaar mee. Op naar het station, en naar de nachttrein. Die niet bleek te rijden. Na een afscheid waarbij de draai-je-wang-naar-'m-toe-manoeuvre is toegepast, kon ik dus een uur zitten wachten op een leeg station, en de tijd gebruiken om m'n zonden te overpeinzen.
Dat heb ik nooit begrepen he, waarom mensen hun salaris uitspreken, terwijl het er verder totaal niet toe doet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, we waren ook gewoon te verschillende types denk ik. Hij had z'n leven al helemaal uitgepland, terwijl ik niet weet waar ik volgende maand ben of wat ik doe, en dat prima vind. Hij voelde de behoefte z'n salaris meerdere keren te noemen, terwijl ik het allemaal prima vind, zolang m'n hypotheek betaald wordt en ik wijn kan kopen. Heb dan ook maar niet gezegd dat ik meer verdien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |