Ich denke das est eigenlich ein Deutschsprachiche site worden wöllen sein aus bei mit nach zeit von zu....quote:Als jij dik, mollig of stevig bent dan is Maatjemeer Dating een geweldige plek om te daten. Soms is het helaas zo dat algemene datingsites onvriendelijke plekken kunnen zijn voor volslanke personen. Ofwel je weet dat je in het echte leven heel aantrekkelijk voor het andere geslecht bent, word je beperkt door hoe mensen automatisch bepaalde lichaamstypen online afwijzen. Of misschien voel je je ook in het echte leven niet aantrekkelijk. In dit geval hopen we nog meer dat je lid wordt bij Maatjemeer Dating zodat je ziet hoveel mensen hier interesse in jou werden hebben. Hier hoef je je geen zorgen te maken dat iemand je beoordeelt omdat je een paar kilo's meer weegt.
Interracialdating.com en interracialdatingcentral.com is toch meer toegespitst op de Amerikaanse markt.quote:
Mijn vraag idd ook. Meeste stoppen gewoon na zon berichtje. En zo niet, dan een keer nr blokken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:42 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarom eigenlijk meteen blokkeren?
Maar dat weet je niet? Sorry maar ik denk dat dit een gevalletje actie reactie isquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:44 schreef Wolken het volgende:
Omdat ik al vermoedde dat hij rare dingen zou gaan zeggen/doen en ik daar niet zoveel zin in had. En het is ook niet dat we al weken aan het praten waren oid.
dat zeg ik ook niet?quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:50 schreef Wolken het volgende:
![]()
Ik heb toch geen verplichting naar een kerel waar ik misschien 10 zinnen mee heb uitgewisseld? Ik vertel hem gewoon eerlijk dat ik de hele dag weg ben geweest en daarom niet kon reageren. Dat is gewoon de functie van een datingsite, dat je geen verplichtingen naar elkaar hebt en niet hoeft te reageren.
Ik zit al klaar met mijn kop koffie voor het rampdateverslag.quote:
wauwquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Date ging dus niet door gisteren, maar vanmorgen stond ze op de stoep met broodjes, eieren, bacon en jus d'orangeSamen ontbeten en nog even liggen knuffelen/zoenen
Verzonnen berichten...quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Date ging dus niet door gisteren, maar vanmorgen stond ze op de stoep met broodjes, eieren, bacon en jus d'orangeSamen ontbeten en nog even liggen knuffelen/zoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |