abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145966442
Muslimadating. :7
Ook in moeilijke tijden.
pi_145972075
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:32:40 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_145975033
quote:
Als jij dik, mollig of stevig bent dan is Maatjemeer Dating een geweldige plek om te daten. Soms is het helaas zo dat algemene datingsites onvriendelijke plekken kunnen zijn voor volslanke personen. Ofwel je weet dat je in het echte leven heel aantrekkelijk voor het andere geslecht bent, word je beperkt door hoe mensen automatisch bepaalde lichaamstypen online afwijzen. Of misschien voel je je ook in het echte leven niet aantrekkelijk. In dit geval hopen we nog meer dat je lid wordt bij Maatjemeer Dating zodat je ziet hoveel mensen hier interesse in jou werden hebben. Hier hoef je je geen zorgen te maken dat iemand je beoordeelt omdat je een paar kilo's meer weegt.
Ich denke das est eigenlich ein Deutschsprachiche site worden wöllen sein aus bei mit nach zeit von zu....
Gourmetten of steengrillen?
pi_145975798
Ik heb toch liever dat iemand zegt dat ik z'n type niet ben, dan dat ik op een sites voor feederfetishisten zit en vragen ga moeten beantwoorden over of m'n rollen dik genoeg zijn om te penetreren.

Anyway. Straks een spontane date in utreg.
pi_145975941
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:06 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

OK dan :)
Interracialdating.com en interracialdatingcentral.com is toch meer toegespitst op de Amerikaanse markt.

Deze klinkt ook veel leuker, ga even uitchecken: http://www.mixedmatches.nl :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145984514
Ik haat daten.
pi_145984521
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 05:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik haat daten.
_O-
  maandag 27 oktober 2014 @ 08:35:04 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145985440
quote:
Ik haat daten.
Je hebt t nog lang volgehouden voor iets wat je haat ;)
pi_145985483
Rare dude zat in zijn eentje hele monologen te houden op whattsapp incl het sturen van foto's van zichzelf. Gisteren was ik zelf de hele dag onderweg dus geen tijd gehad om te antwoorden. S'avonds zie ik dus wat hij allemaal heeft gestuurd ( ao de vraag waarom ik niet reageer ) en had daar gewoon echt geen trek in. Dus ik stuur netjes een berichtje dat ik de hele dag onderweg ben geweest en geen tijd heb gehad om te antwoorden. Maar dat ik het toch niet zo zie zitten en dat ik hem succes wens met het vinden van een geschikte partner. Daarna geblokt op Paiq en Whattsapp. Ik was alleen vergeten zijn telefoonnummer ook te blokkeren waarna ik een smsje kreeg dat ik niet zulke bullshit moet verkondigen en dat ik het gewoon had kunnen zeggen als ik er geen zin meer in had -O- .

Toen maar zijn gehele nummer geblokkeerd.
pi_145985528
The creep strikes back...
pi_145985541
Maar waarom eigenlijk meteen blokkeren?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 27 oktober 2014 @ 08:44:43 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145985566
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 08:42 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarom eigenlijk meteen blokkeren?
Mijn vraag idd ook. Meeste stoppen gewoon na zon berichtje. En zo niet, dan een keer nr blokken.
Heb dat sowieso nog nooit gedaan :')
pi_145985567
Omdat ik al vermoedde dat hij rare dingen zou gaan zeggen/doen en ik daar niet zoveel zin in had. En het is ook niet dat we al weken aan het praten waren oid.
pi_145985625
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 08:44 schreef Wolken het volgende:
Omdat ik al vermoedde dat hij rare dingen zou gaan zeggen/doen en ik daar niet zoveel zin in had. En het is ook niet dat we al weken aan het praten waren oid.
Maar dat weet je niet? Sorry maar ik denk dat dit een gevalletje actie reactie is
als een kerel mij meteen overal zou blokken zou ik ook even hier posten wat voor ei het is (nee ik zou geen sms sturen, dat dan weer niet)

Verdiend beide geen schoonheidsprijs als je het mij vraagt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145985686
_O-

Ik heb toch geen verplichting naar een kerel waar ik misschien 10 zinnen mee heb uitgewisseld? Ik vertel hem gewoon eerlijk dat ik de hele dag weg ben geweest en daarom niet kon reageren. Dat is gewoon de functie van een datingsite, dat je geen verplichtingen naar elkaar hebt en niet hoeft te reageren.
pi_145985715
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 08:50 schreef Wolken het volgende:
_O-

Ik heb toch geen verplichting naar een kerel waar ik misschien 10 zinnen mee heb uitgewisseld? Ik vertel hem gewoon eerlijk dat ik de hele dag weg ben geweest en daarom niet kon reageren. Dat is gewoon de functie van een datingsite, dat je geen verplichtingen naar elkaar hebt en niet hoeft te reageren.
dat zeg ik ook niet?
Maar als jij iets doet wat niet zo tof is en hij reageert daar niet zo tof op dan moet je niet verbaasd opkijken. That's all
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145985748
Er zat trouwens 5 minuten tussen mijn berichtje en het blokkeren ( kon niet zo goed vinden hoe dat moest, nog nooit gedaan :') ) . Toen ik het berichtje had gestuurd zag ik wel dat hij wat ging typen naar dat stopte op een gegeven moment. Ik ga dan niet blijven wachten of hij überhaupt iets terug stuurt.

En ben ook niet verbaasd dat hij iets negatiefs terugstuurt aangezien ik al zei dat ik zoiets had verwacht.
pi_145985760
Ach, misschien leert hij er wat van. Dat hij een volgend slachtoffer niet hopeloos gaat spammen, bijv.
pi_145985767
Wolken, daten?
pi_145985797
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 08:55 schreef Weissman het volgende:
Wolken, daten?
Met jou altijd Weiss O+
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:26:33 #296
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145989437
Date ging dus niet door gisteren, maar vanmorgen stond ze op de stoep met broodjes, eieren, bacon en jus d'orange O+ Samen ontbeten en nog even liggen knuffelen/zoenen O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145989791
quote:
Ik haat daten.
Ik zit al klaar met mijn kop koffie voor het rampdateverslag. :9
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_145989877
quote:
11s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Date ging dus niet door gisteren, maar vanmorgen stond ze op de stoep met broodjes, eieren, bacon en jus d'orange O+ Samen ontbeten en nog even liggen knuffelen/zoenen O+
wauw

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 11:42:23 ]
pi_145990026
quote:
11s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Verzonnen berichten...
pi_145990265
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:47 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Verzonnen berichten...
Jaloers veel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')