Daar moet je inderdaad écht blij mee zijn ja... Geldwolven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Was de Spaanse waar ik onlangs mee date ook goed in.
Gelukkig is dat ook over.
Bij die Spaanse was het wat minder nadrukkelijk en van haar kant misschien niet eens bewust. Maar voor mij was het duidelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad écht blij mee zijn ja... Geldwolven.
Ja dan moet je er echt gewoon mee nokken, ik pikte het op zich van haar nog wel, maar ja, liefde maakt blind he, zeggen ze..quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Bij die Spaanse was het wat minder nadrukkelijk en van haar kant misschien niet eens bewust. Maar voor mij was het duidelijk.
Ach, komt vanzelf wel die chickz.... vooral met een gitaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja dan moet je er echt gewoon mee nokken, ik pikte het op zich van haar nog wel, maar ja, liefde maakt blind he, zeggen ze..
Als ik nou een goede gitarist was was het welquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:17 schreef K44S het volgende:
[..]
Ach, komt vanzelf wel die chickz.... vooral met een gitaar.
Ik gebruik gewoon mijn diepe stem en superman line
hard op die toetsen rammen en als een gek met je kop bouncenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Als ik nou een goede gitarist was was het wel
Maar ik kom niet veel verder dan wat standaard akkoorden en wat gesoleer.
(Speel wel in een band als toetsenist, maar ja.. Daar scoor je ook niks mee)
Dat is ook iets wat ik mezelf constant wijs maar (Het komt vanzelf wel)quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef K44S het volgende:
[..]
hard op die toetsen rammen en als een gek met je kop bouncen.
Verder komt het van zelf wel ( maak ik me zelf ook maar wijs :d )
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Ze moet blij zijn dat jij geld en tijd in haar wil steken...
Ik snap geen snars van je commentaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja leer elkaar spelletjes te spelen en het hele 'poffertjes botjes ben crazy ik ben de man'
Spanje je elkaar leuk vind wil je tijd aan elkaar besteden. Punt. Niemand hoeft blij te zijn dat de ander tijd en geld vrij maakt
En die andere knakker: blijkbaar vond ze jouw gemiep over geld ook irritant. Doe nou niet alsof zij een of ander suf wijf is puur omdat het niet werkte tussen jullie
En je mag al helemaal niet zeiken als jij aanbied om bepaalde dingen te betalen en het dan 3 maanden later stuk loopt
hij was toch ook de knakker van de sushidate?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kunt ook niet met geld omgaan. Al die apparatuur die je aanschaft en weer verkoopt.Ik snap haar wel.
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij was toch ook de knakker van de sushidate?
Ja ik was die knakker van de sushidatequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
He je kan beter je date afkraken dan beseffen dat je zelf misschien ook aandeel erin hadquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Jaar autocorrect. Het punt was duidelijk genoeg hoor
Gisteren waren jullie nog datenoobs en nu lekker samen meisjes afzeiken die jullie niet zagen zitten en jezelf helemaal de man vinden. Echt te sneu.
Hahaha, nu ik weet wie hij is, maakt dat zoveel duidelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ProTip: Als rhubarbje commentaar geeft gewoon zeggen "je hebt helemaal gelijk" (+ duimpje omhoog) en lekker verder gaan waar je mee bezig was.quote:
Het is Braddie, ja. Dat wist je al wel toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, nu ik weet wie hij is, maakt dat zoveel duidelijk.
Ik kwijn niet weg in selfpitty hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Jaar autocorrect. Het punt was duidelijk genoeg hoor
Gisteren waren jullie nog datenoobs en nu lekker samen meisjes afzeiken die jullie niet zagen zitten en jezelf helemaal de man vinden. Echt te sneu.
Nee, weet ik pas net. :$quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is Braddie, ja. Dat wist je al wel toch?
Ik ga graag een discussie aan, als ik ongelijk heb, zeg ik dat ook gewoon.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ProTip: Als rhubarbje commentaar geeft gewoon zeggen "je hebt helemaal gelijk" (+ duimpje omhoog) en lekker verder gaan waar je mee bezig was.
Klopt, in mijn geval was ik mezelf niet en onzeker.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He je kan beter je date afkraken dan beseffen dat je zelf misschien ook aandeel erin had
Ik snap haar punt ook zeker wel, en ik vind het absoluut geen suf wijf, maar puur het feit dat ze cónstant liep te zeiken over mijn geld, ik heb het er welgeteld 3x over gehad in de 4 maanden dat wat met elkaar liepen te rotzooien, en die meid haalde het iedere keer als ik wat wilde doen weer naar boven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja leer elkaar spelletjes te spelen en het hele 'pff bitches be crazy, ik ben de man'
Als je elkaar leuk vind wil je tijd aan elkaar besteden. Punt. Niemand hoeft blij te zijn dat de ander tijd en geld vrij maakt
En die andere knakker: blijkbaar vond ze jouw gemiep over geld ook irritant. Doe nou niet alsof zij een of ander suf wijf is puur omdat het niet werkte tussen jullie
En je mag al helemaal niet zeiken als jij aanbied om bepaalde dingen te betalen en het dan 3 maanden later stuk loopt
Wat goed dat je dat helemaal komt vertellen in een topic waar je bijna nooit postquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ProTip: Als rhubarbje commentaar geeft gewoon zeggen "je hebt helemaal gelijk" (+ duimpje omhoog) en lekker verder gaan waar je mee bezig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |