http://worldunity.me/nasa(...)en-in-december-2014/quote:NASA bevestigt Aarde zal 3 tot 6 dagen van totale duisternis ervaren in december 2014!
NASA heeft bevestigd dat de Aarde 6 dagen van bijna volledige duisternis zal ervaren en dat zal gebeuren vanaf dinsdag 16 december tot maandag 22 december. De wereld zal gedurende deze drie dagen verstoken blijven van zonlicht als gevolg van een zonnestorm, die zal leiden tot stof en ruimteschroot dat te talrijk is geworden en daardoor 90% van het zonlicht blokkeren.
Het hoofd van de NASA Charles Bolden, die deze aankondiging maakte en hij vroeg iedereen om kalm te blijven. Dit zal het product zijn van een zonnestorm, de grootste in de afgelopen 250 jaar gedurende een totaal van 216 uur.
Ondanks de zes dagen van de duisternis die gaan komen, zeggen ambtenaren dat de aarde geen grote problemen zal ondervinden, want zes dagen van duisternis is bij lange na niet genoeg om grote schade aan iets veroorzaken. “We zullen alleen moeten vertrouwen op kunstlicht voor de zes dagen, dat is geen enkel probleem”, zegt NASA-wetenschapper Earl Godoy.
quote:ABOUT US
Huzlers.com is a combination of real shocking news and satirical entertainment to keep its visitors in a state of disbelief.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:05 schreef Dven het volgende:
Dit geloven
Gooi eens gauw dicht dit topic
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:03 schreef zarGon het volgende:
Bron volgens dat YouTube-filmpje: http://huzlers.com/nasa-c(...)kness-december-2014/.
[..]
Wow, hoogstandje!quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:14 schreef Paul het volgende:
Het staat ook op de frontpage, dus dan is het waar: http://frontpage.fok.nl/w(...)ren-in-december.html
Alsof dat totale duisternis zou geven.:')quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:00 schreef Paul het volgende:
en daardoor 90% van het zonlicht blokkeren.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wow, hoogstandje!
Voordat het verdwijnt:
[ afbeelding ]
Ja, het ligt aan NASA hierquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:26 schreef theunderdog het volgende:
Wat is dat toch met die NASA, kunnen we dat onder de pseudo wetenschap zetten of is de wetenschap journalistiek zo belachelijk slecht?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:37 schreef trucker3 het volgende:
Kan dit naar ONZ want hiermee jaag je mensen de stuipen op het lijf.
Ben je bang in het donkerquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik schrok me de tering man. Echt niet grappig dit.
Wat heeft NASA überhaupt te maken met dit nieuws, behalve dat iemand heeft bedacht ze te noemen als bron?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, de NASA is lekker serieus te nemen wil je zeggen.
"NASA bevestigt "quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat heeft NASA überhaupt te maken met dit nieuws, behalve dat iemand heeft bedacht ze te noemen als bron?
NASA heeft net bevestigd dat er zombies in zuid-oost Odessié rondlopen.quote:
Server niet gevonden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:53 schreef Syntos het volgende:
[..]
NASA heeft net bevestigd dat er zombies in zuid-oost Odessié rondlopen.
bron: www.fakehoaxes.com/brains
http://www.ibtimes.co.uk/(...)y-goes-viral-1471809quote:'Nasa Confirms Earth Will Experience 6 Days of Total Darkness in December' Fake News Story Goes Viral
Oh jezus, ik zie nu de bron.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
En wat las je zelf toen je de persberichten van NASA doornam?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:04 schreef Molurus het volgende:
Dit is nu hoe 'nieuws' anno 2014 werkt. Iemand roept iets spectaculairs, en iedereen kopieert het zonder ooit de bron te bekijken.
Hoe?quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:29 schreef Grielen het volgende:
Lach maar sukkels, ik bereid me voor!!!
Voor de totale duisternis 3 dagen lang.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarop zou je je voor moeten bereiden?
Waarom zou je je daar op moeten voorbereiden? het is dan donker, boeien.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor de totale duisternis 3 dagen lang.
Dat zou zomaar eens kunnen kloppen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:32 schreef Storneren het volgende:
[..]
theunderdog is achterlijk.
"Zijn moeder bevestigt"
Nou daarom vraag ik het ook. Misschien zien wij wat over het hoofd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar op moeten voorbereiden? het is dan donker, boeien.
Zijn er al kamervragen gesteld?quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:04 schreef Molurus het volgende:
Dit is nu hoe 'nieuws' anno 2014 werkt. Iemand roept iets spectaculairs, en iedereen kopieert het zonder ooit de bron te bekijken.
It giet oan !!!!!!quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Zou flink koud worden dan
Als dit echt gebeurt merk je de gevolgen wel, en erg beperkt zijn die niet
Geheheh sneaky.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mooi. Dan kunnen we het Midden-Oosten wegvagen, zonder dat iemand het ziet
Dat het door amateurs zoals op fok dan zo fout gaat kan ik me nog voorstellen maar als dit door serieuze media overgenomen is zou men elke kopieerder daar eruit moeten gooien.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:04 schreef Molurus het volgende:
Hoe het met dit specifieke bericht zit weet ik niet, maar kopieren zonder vragen te stellen doen ze allemaal hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat het door amateurs zoals op fok dan zo fout gaat kan ik me nog voorstellen maar als dit door serieuze media overgenomen is zou men elke kopieerder daar eruit moeten gooien.
quote:En met succes: het persbericht werd door persbureau ANP en vele media overgenomen, twee grote tijdschriften zegden een groot artikel toe (waarvan één in combinatie met een advertentie voor de campagne) en apotheken maakten geen bezwaar tegen de reclamefolders.
En mensen als HeatWave en jij zouden in zo'n geval gewoon even moeten gastmodden, door dit topic dicht te knikkeren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:04 schreef Molurus het volgende:
Sneeuw, bah!quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die waren dan toch al bedekt met een mooi pak sneeuw.. die ik al besteld heb voor die periode
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |