quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:37 schreef trucker3 het volgende:
Kan dit naar ONZ want hiermee jaag je mensen de stuipen op het lijf.
Ben je bang in het donkerquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik schrok me de tering man. Echt niet grappig dit.
Wat heeft NASA überhaupt te maken met dit nieuws, behalve dat iemand heeft bedacht ze te noemen als bron?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, de NASA is lekker serieus te nemen wil je zeggen.
"NASA bevestigt "quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat heeft NASA überhaupt te maken met dit nieuws, behalve dat iemand heeft bedacht ze te noemen als bron?
NASA heeft net bevestigd dat er zombies in zuid-oost Odessié rondlopen.quote:
Server niet gevonden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:53 schreef Syntos het volgende:
[..]
NASA heeft net bevestigd dat er zombies in zuid-oost Odessié rondlopen.
bron: www.fakehoaxes.com/brains
http://www.ibtimes.co.uk/(...)y-goes-viral-1471809quote:'Nasa Confirms Earth Will Experience 6 Days of Total Darkness in December' Fake News Story Goes Viral
Oh jezus, ik zie nu de bron.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
En wat las je zelf toen je de persberichten van NASA doornam?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:04 schreef Molurus het volgende:
Dit is nu hoe 'nieuws' anno 2014 werkt. Iemand roept iets spectaculairs, en iedereen kopieert het zonder ooit de bron te bekijken.
Hoe?quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:29 schreef Grielen het volgende:
Lach maar sukkels, ik bereid me voor!!!
Voor de totale duisternis 3 dagen lang.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarop zou je je voor moeten bereiden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |