Al vanaf het begin jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef Pheno het volgende:
Dat mens achter Dan zit met uitpuilende ogen
Heeft ze gebruikt?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:10 schreef muzas het volgende:
Die staat dus dalijk in een of andere achteraf-kroeg tussen twee bordelen 'i did it my way' te neurien vanuit zn rolstoel
Dat doen winnaars van The Voice ook. Maar dan zonder rolstoel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:10 schreef muzas het volgende:
Die staat dus dalijk in een of andere achteraf-kroeg tussen twee bordelen 'i did it my way' te neurien vanuit zn rolstoel
Geef het nog een paar maandenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
Leon is niet op de grond gaan liggen
quote:
Die doen het voor een zaaltje rolstoelersquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doen winnaars van The Voice ook. Maar dan zonder rolstoel.
Leuk, na al die kleuters nog dit erbijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hele bejaarden-verenigingen gaan zich volgend jaar aanmelden bij HGT
Dat was al een tijdje aan de gang.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:13 schreef Breekfast het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat het niveau van talentenjachten aan het dalen is de afgelopen jaren, of ben ik de enige?
Oh, ik heb totaal nergens naar gekekenquote:
kids vinden het een geweldig programma, ik vind het al jaren een twijfelaar, en na deze uitslag helemaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, ik heb totaal nergens naar gekeken
Je hebt je herfst UI weerquote:
proberen nog een jaar niet dood te gaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef hunter2011 het volgende:
Liptease en Coco Chanel gieren van het lachen.
En Chantal nog bloedserieus verder adviseren dat alle 3 acts, ook leon beslist verder moeten gaan met hun carriere.
Leon is 81 jaar, wat moet hij gaan doen?
Ja, lekker kneuterigquote:
weer een oudje gewonnenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:17 schreef golfer het volgende:
Holland Got Talent
en dan wint er een 81-jarige man uit Spanje.![]()
Nooit meer zo'n programma uitzenden met Gordon svp, want die zit er elke keer naast.
Misschien een goed leermoment voor aankomend seizoen. Gewoon ouderen en/of kinderen niet meer door laten gaan, of al hebben ze nog zo erg de ''gunfactor''.quote:Op zondag 26 oktober 2014 06:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
weer een oudje gewonnen
nederlanders en stemmen
Heb je gezien hoeveel cd's dat winnende meisje van vorig jaar heeft gekocht?quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:59 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Misschien een goed leermoment voor aankomend seizoen. Gewoon ouderen en/of kinderen niet meer door laten gaan, of al hebben ze nog zo erg de ''gunfactor''.
Geen idee hoeveel ze er zelf gekocht heeft. Kan je dat ergens nalezen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je gezien hoeveel cd's dat winnende meisje van vorig jaar heeft gekocht?
Amira had weldegelijk een (groot) talent, en had ook vrij weing te maken met een gunfactor. Dus geen zielig/treurig verhaal vooraf.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel cd's dat winnende meisje van vorig jaar heeft gekocht?
In de stukjes die hij in het Engels dacht ik echt: ''ben jij soms de tekst kwijt''quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef iBenny het volgende:
Het klonk toch voor geen meter wat die Leon gister neerzette?
Ah, ik dacht dat je algemeen bedoelde dat kinderen nooit mee mogen doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:28 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Amira had weldegelijk een (groot) talent, en had ook vrij weing te maken met een gunfactor. Dus geen zielig/treurig verhaal vooraf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |