Dat doen winnaars van The Voice ook. Maar dan zonder rolstoel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:10 schreef muzas het volgende:
Die staat dus dalijk in een of andere achteraf-kroeg tussen twee bordelen 'i did it my way' te neurien vanuit zn rolstoel
Geef het nog een paar maandenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
Leon is niet op de grond gaan liggen
quote:
Die doen het voor een zaaltje rolstoelersquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doen winnaars van The Voice ook. Maar dan zonder rolstoel.
Leuk, na al die kleuters nog dit erbijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hele bejaarden-verenigingen gaan zich volgend jaar aanmelden bij HGT
Dat was al een tijdje aan de gang.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:13 schreef Breekfast het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat het niveau van talentenjachten aan het dalen is de afgelopen jaren, of ben ik de enige?
Oh, ik heb totaal nergens naar gekekenquote:
kids vinden het een geweldig programma, ik vind het al jaren een twijfelaar, en na deze uitslag helemaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, ik heb totaal nergens naar gekeken
Je hebt je herfst UI weerquote:
proberen nog een jaar niet dood te gaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef hunter2011 het volgende:
Liptease en Coco Chanel gieren van het lachen.
En Chantal nog bloedserieus verder adviseren dat alle 3 acts, ook leon beslist verder moeten gaan met hun carriere.
Leon is 81 jaar, wat moet hij gaan doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |