Hier nog zoeen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Quoi het volgende:
Parate kennis ontbreekt bij bij totaal. Dus dank
En: Johnny Logan - What's Another Year 180 bpm
daar ga je hard opquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:36 schreef Quoi het volgende:
*boks
Zou Gerard Cox mogen? Met Het is weer voorbij die mooie zomer?
En toch ga je niet hardlopen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:59 schreef mosselmossel het volgende:
Volgens mij is het echt ideaal loopweer! Concludeer ik uit een kleine wandeling naar de supermarkt en terug.
| 1 2 | [b]18-1-2015 - [url=http://www.vondelparkloop.nl]Vondelparkloop (Amsterdam)[/url][/b] [*] Angel-A - 10 km |
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!kenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mobiel gebeurt er dan maar weinig..
Donequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:06 schreef Angel-A het volgende:
Oh wat was het vanmorgen mooi in het bos! Zonnestralen tussen de bomen door, laaghangende mist over de grasveldjes en watertjes, tussen de plassen door rennen, heuveltjes op en af, en ondertussen met de een na de ander van de loopgroep even bijkletsen. Oh wat hou ik toch van hardlopen![]()
Op een idee gebracht door thelaudprince:
[ code verwijderd ]
Alle zieken en geblesseerden beterschap.
Nope. Straf!quote:
Welke button?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!ken
Ik vind het mobiel vooral onmogelijk om de post waar ik was gebleven met lezen terug te vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!ken
Je kan een vinkje actief en inactief maken in een lijst met topics (myAT of gewoon een lijst ve subforum)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Het was 1 Purmerendse brug. Heen en weer ca 2km. 4x gedaan, totaal (incl. heen- en teruglopen) 12,8km in 1.22uur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:40 schreef Quoi het volgende:
Oeh, jompeltjes voor de zaterdagochtendtrainingen![]()
@Yuki: succes! R'damse bruggen?
[..]
Dat is minder. Ga anders wél naar buiten: stuk wandelen of fietsen. Als zitten zeer doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare! Het is nog niet eens onder de 10 graden dus verplicht alles kort.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:31 schreef Liesje68 het volgende:
En o ja, het is nog niet koud genoeg voor lang/lang...sufferd
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Rare! Het is nog niet eens onder de 10 graden dus verplicht alles kort.
Hoe ging t? Behalve dat je dood bentquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Quoi het volgende:
Zo. Even wachten op Corniel met zijn PR op de halve![]()
Ik ging zelf flink dood op de 10 km58'34, te snel gestart
![]()
Eerst even de zilverstad verkennenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe ging t? Behalve dat je dood bent
@trolley: goed gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor erbij, heel soms voor de afwisseling, maar vaker nog voor mijn vriendin, zodat ze mooi met me mee kan fietsen als ik lekker in het bos ga lopen.
Hier ook niet... weet niet wanneer wel, geen flauw idee...quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:01 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker bezig allemaal! Trolley gefeliciteerd met je doelstelling!
Ik ben vandaag vreemdgegaan door het bos
Ik dacht al dat ik je voorbij zag komen op de steijnlaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor erbij, heel soms voor de afwisseling, maar vaker nog voor mijn vriendin, zodat ze mooi met me mee kan fietsen als ik lekker in het bos ga lopen.
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef Corniel het volgende:
@Jero_nimo: leuk, kunnen we ter variatie. Kunnen we samen door het bos crossen.
Dan Q (en lieftallige). Was erg leuk dat jullie op me zaten te wachten. Helemaal dood voer de finish. In een mooi p.r. (100 seconden eraf). Goed voor een tweede plek. Foto's en log komen later. Eerst even doezen en schaften.
Helaas, niet in de buurt morgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pijll is going to the dark side!
Ik weet nog een leuk loopje voor je, zie de OP.
Weekendje weg met vrienden, spelletjes spelen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
He, wat doe jij in Putten?
Had me even geroepen, kon ik meelopen! Al lag ik toen nog wel te slapen
Want je zou gaan zuipen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Helaas, niet in de buurt morgen
[..]
Weekendje weg net vrienden, spelletjes spelen.
Als ik van tevoren zeker had geweten dat ik voor 9:00 op zou kunnen staan, had ik je misschien wel gebeld
Linkje opgeslagen, ziet er mooi stevig uit voor niet te veel geld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef Angel-A het volgende:
Ik heb deze vandaag gekocht bij Decathlon: http://www.decathlon.nl/rugzak-trail-dames-id_8312251.html
Nu nog trailschoenen...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef Corniel het volgende:
@Jero_nimo: leuk, kunnen we ter variatie. Kunnen we samen door het bos crossen.
Dan Q (en lieftallige). Was erg leuk dat jullie op me zaten te wachten. Helemaal dood voer de finish. In een mooi p.r. (100 seconden eraf). Goed voor een tweede plek. Foto's en log komen later. Eerst even doezen en schaften.
Ik begrijp dat je baalt van het verval, je was heel goed op weg maar mijn eerderequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:27 schreef Corniel het volgende:
[ afbeelding ]
Het was zwaar, missie geslaagd, al had ik het verval tussen km 15 en 20 graag lager gehouden (dat lukte echt niet). Stiekem hoopte ik op een 1:24, maar ik kan hier toch zeer tevreden mee zijn. En bloemen, dat is toch ook leuk. Kijken of moeders daar morgen blij mee is (die ook heel lief samen met paps bij het keerpunt stonden).
http://connect.garmin.com/modern/activity/619650501
Daaaaaaar gaat hijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:49 schreef wyccie het volgende:
Je lijkt op Koen Wauters.![]()
Wat een tijd!
Dat heb ik (serieus) vaker gehoord, al is de laatste keer wel een jaar of 18 geleden.quote:
Huh, hoe jong was je 18 jaar geleden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:57 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dat heb ik (serieus) vaker gehoord, al is de laatste keer wel een jaar of 18 geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon het niet laten![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Quoi op 25-10-2014 19:31:16 ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:12 schreef Quoi het volgende:
Ik heb mijn horloge nog niet uitgelezen, maar heb wel voor jullie: dé kilometertijdenNetjes, en inderdaad mentale shit! Ik denk als je niet was gaan twijfelen aan jezelf, je nog wel harder had gekund! Maar zeker netjes gelopen, PR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon het niet laten
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Netjes, en inderdaad mentale shit! Ik denk als je niet was gaan twijfelen aan jezelf, je nog wel harder had gekund! Maar zeker netjes gelopen, PR?
Ik heb mijn horloge nog niet uitgelezen, maar heb wel voor jullie: dé kilometertijdenQ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon het niet laten![]()
Tof verslag
![]()
Ik heb mijn horloge nog niet uitgelezen, maar heb wel voor jullie: dé kilometertijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon het niet laten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Top gedaan! Heerlijk loopweer he?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:53 schreef Shravani het volgende:
Top Corniel![]()
En ook eenvoor trolley en Quoi .
Ik heb vanmorgen gelopen, doel was 60 minuten en dat is gelukt. Was uiteindelijk maar 8 km maar heb echt genoten onderweg. Heerlijk weer was het
Je bent de enigequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:35 schreef raptorix het volgende:
Overigens wat me opvalt is dat tegenwoordig alle apps gemiddelden laten zien gerekend per kilometer, ben ik enige die dat niet gewent is? Ik vind veel handiger om te weten of je 12, 13 of 14 km/u loopt dan dat je kilometer splits, 4, 5 of 6 minuten zijn....
Hey, je bent geen vrouw, dus het mag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Corniel het volgende:
@wyccie: Dat is natuurlijk een impertinente vraag.(ik was 16, en had langer haar dan nu).
Hij laat geen gemiddelde zien, maar gewoon je actuele snelheid in m/km ipv km/uur. En 10 seconden per kilometer sneller is duidelijker dan 11.1 of 11.2KM/uurquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:35 schreef raptorix het volgende:
Overigens wat me opvalt is dat tegenwoordig alle apps gemiddelden laten zien gerekend per kilometer, ben ik enige die dat niet gewent is? Ik vind veel handiger om te weten of je 12, 13 of 14 km/u loopt dan dat je kilometer splits, 4, 5 of 6 minuten zijn....
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hey, je bent geen vrouw, dus het mag.![]()
Ik benomdat ik niet mag lopen. Lukt het me eindelijk iets sneller te lopen en begin ik het nog leuk te vinden ook, blesseer ik me. Ben bang dat zelfs de 7H niet gaat lukken.
Het is even wennen. Je kunt het ook op km/h zetten, volgens mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:35 schreef raptorix het volgende:
Mjah dat is denk ik questie van wenning, ik weet meestal vrij goed hoe hard ik loop, kan dat meestal wel tot 0.3 km/u aanvoelen, en weet meestal ook wel wat mijn basis tempo op een gegeven moment kan zijn, dus vandaar vind ik die minuten tijden weer niet handig, maar denk net wat je gewent bent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij laat geen gemiddelde zien, maar gewoon je actuele snelheid in m/km ipv km/uur. En 10 seconden per kilometer sneller is duidelijker dan 11.1 of 11.2KM/uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |