Hoe ging t? Behalve dat je dood bentquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Quoi het volgende:
Zo. Even wachten op Corniel met zijn PR op de halve![]()
Ik ging zelf flink dood op de 10 km58'34, te snel gestart
![]()
Eerst even de zilverstad verkennenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe ging t? Behalve dat je dood bent
@trolley: goed gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor erbij, heel soms voor de afwisseling, maar vaker nog voor mijn vriendin, zodat ze mooi met me mee kan fietsen als ik lekker in het bos ga lopen.
Hier ook niet... weet niet wanneer wel, geen flauw idee...quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:01 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker bezig allemaal! Trolley gefeliciteerd met je doelstelling!
Ik ben vandaag vreemdgegaan door het bos
Ik dacht al dat ik je voorbij zag komen op de steijnlaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor erbij, heel soms voor de afwisseling, maar vaker nog voor mijn vriendin, zodat ze mooi met me mee kan fietsen als ik lekker in het bos ga lopen.
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef Corniel het volgende:
@Jero_nimo: leuk, kunnen we ter variatie. Kunnen we samen door het bos crossen.
Dan Q (en lieftallige). Was erg leuk dat jullie op me zaten te wachten. Helemaal dood voer de finish. In een mooi p.r. (100 seconden eraf). Goed voor een tweede plek. Foto's en log komen later. Eerst even doezen en schaften.
Helaas, niet in de buurt morgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pijll is going to the dark side!
Ik weet nog een leuk loopje voor je, zie de OP.
Weekendje weg met vrienden, spelletjes spelen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
He, wat doe jij in Putten?
Had me even geroepen, kon ik meelopen! Al lag ik toen nog wel te slapen
Want je zou gaan zuipen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Helaas, niet in de buurt morgen
[..]
Weekendje weg net vrienden, spelletjes spelen.
Als ik van tevoren zeker had geweten dat ik voor 9:00 op zou kunnen staan, had ik je misschien wel gebeld
Linkje opgeslagen, ziet er mooi stevig uit voor niet te veel geld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef Angel-A het volgende:
Ik heb deze vandaag gekocht bij Decathlon: http://www.decathlon.nl/rugzak-trail-dames-id_8312251.html
Nu nog trailschoenen...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef Corniel het volgende:
@Jero_nimo: leuk, kunnen we ter variatie. Kunnen we samen door het bos crossen.
Dan Q (en lieftallige). Was erg leuk dat jullie op me zaten te wachten. Helemaal dood voer de finish. In een mooi p.r. (100 seconden eraf). Goed voor een tweede plek. Foto's en log komen later. Eerst even doezen en schaften.
Ik begrijp dat je baalt van het verval, je was heel goed op weg maar mijn eerderequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:27 schreef Corniel het volgende:
[ afbeelding ]
Het was zwaar, missie geslaagd, al had ik het verval tussen km 15 en 20 graag lager gehouden (dat lukte echt niet). Stiekem hoopte ik op een 1:24, maar ik kan hier toch zeer tevreden mee zijn. En bloemen, dat is toch ook leuk. Kijken of moeders daar morgen blij mee is (die ook heel lief samen met paps bij het keerpunt stonden).
http://connect.garmin.com/modern/activity/619650501
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |