• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Yupquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:26 schreef hunter2011 het volgende:
Dit is toch die ene van LA the Voices
quote:
Welke, die LA Voices gast of die andere?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn kop wordt steeds dikker trouwens.
Ik heb 90% van de tijd rode ogen van lenzen/verwarming/airco/wind/hooikoorts. Maar hey, het kan iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:27 schreef Burner82 het volgende:
Rood doorlopen blow ogen... no pun intended...
De eerste.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke, die LA Voices gast of die andere?
Maar jij kijkt dan niet rechtstreeks in de cameraquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 90% van de tijd rode ogen van lenzen/verwarming/airco/wind/hooikoorts. Maar hey, het kan idd
Helaas niet nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar jij kijkt dan niet rechtstreeks in de camera
#blijf jezelfquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is dat nou voor foute outfit? En dan die stropdas erbij
Momenteel klinkt hij nogal in de ballen getraptquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helaas niet nee.
Bovenlijf van een militair vind ik altijd wel fijn
Doe maar!quote:
inderdaad, dat werkt ook niet echt meequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe maar!
Maar het is ook zo een zeikplaat
echt he, klinkt heel erg gemaakt vind ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
Remko knijpt zo met zijn stem. Geen prettig geluid.
Ik moest googlenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
De vader van Draco Malfidus is niet blij
Gofferquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
De vader van Draco Malfidus is niet blij
Hahahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zag er net ook Ruud van Big Brother in
En ernstige nichten... die jan vayne look-a-like...quote:
wat wil je...jarenlang met Gordon werkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En ernstige nichten... die jan vayne look-a-like...
Deed het pijn?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn die wenkbrauwen gestolen van een emoticon?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn die wenkbrauwen gestolen van een emoticon?
zo'n diht geknepen strot klankquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze zacht zingt, klinkt het echt mooi. Hard
Zit in de naam.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:40 schreef iBenny het volgende:
Die Britt is ook een apart gevalletje he?
Haar lijf en zang, alles is grof en lompquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof iemand met een wijntje teveel achter een keyboard plaats neemt
Ben ik ook benieuwd naarquote:
Ze mag naar Utopiaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar lijf en zang, alles is grof en lomp
quote:
Kan je niet zeggen van die blondequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zo die is goed door de molen getrokken. Geweldige jurk ook
Speel je haar nu de zwarte piet toe?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Normaal zijn kandidaten uit andere landen altijd zo laidback en vol van ervaring, ook wel eens anders met dit donkere meisje.
Jup, Voice of Holland is voor kandidaten uit Hollandquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Speel je haar nu de zwarte piet toe?
quote:
Guus mag naar mijn huusquote:
Harry is toch die lelijke?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:57 schreef hunter2011 het volgende:
jongen met krullen lijkt op Harry Styles
Van mij ook. Dat kriebelige stemgeluid, net als ehm James Morissonquote:
Hij hoeft hier niet te zingen hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van mij ook. Dat kriebelige stemgeluid, net als ehm James Morisson
Ik vind hem meer op Epke Zonderland lijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:59 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij de meest populaire jongen van One Direction
En nu niet guus kom naar huusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:00 schreef iBenny het volgende:
Weer Alejandro. Is al de derde keer dat hij dat nummer krijgt
Ja, dat wel... helaas... Ik ga toch voor Epkequote:
Echt he?quote:
En paar kg erafquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien moet Alejandro nieuwe styling
En lekkerquote:
Dat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:04 schreef MissJ het volgende:
ik vrees dat Guus doorgaat, want die is jonger
idd, niet genoeg riedeltjes en gekrijsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Nee duh, dit is Trein haar smaak niet.
Damn.
en te licht van kleurquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd, niet genoeg riedeltjes en gekrijs
Ja.quote:
Datquote:
wat is het toch een kutprogrammaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oud vs Jong, alleen al daarom bepaald
inderdaad, de personen van 30+ hebben gewoon geen schijn van kansquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat is het toch een kutprogramma
misschien een kloddertje spuug in zijn oog terecht gekomen toen iemand met consumptie aan het zingen wasquote:
bakvissen smsen het meestquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad, de personen van 30+ hebben gewoon geen schijn van kans
En dat terwijl ik bij Voice 1 vond dat het eindelijk eens een talentenjacht was waar niet de leeftijd gemiddeld op 18 stond. Jammer, erg jammer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Die zombie is volgens mij ook wat ouderquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Aaaaaaah. Daar is ze van!quote:
heel erg jammer jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik bij Voice 1 vond dat het eindelijk eens een talentenjacht was waar niet de leeftijd gemiddeld op 18 stond. Jammer, erg jammer.
twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 22:08:27Verrassende wending in The Voice http://t.co/2VQUp4cx0g reageer retweet
wie is dat dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die zombie is volgens mij ook wat ouder
Jong ziet er beter uit... blijft tv he..... Doe anders the voice op de radio.....quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:10 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 22:08:27Verrassende wending in The Voice http://t.co/2VQUp4cx0g reageer retweet
In het begin waren zowaar twee goede battlesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:10 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk met een half oor, mist het andere anderhalf oor nog wat?
Komkommertijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:10 schreef ZaZoe het volgende:
Toen keek ik naar Stromae, een stuk interessanter dan wat ik hier ziequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
In het begin waren zowaar twee goede battles
Zo'n uitgedroogde.quote:
Dat klinkt ook wel interessanterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen keek ik naar Stromae, een stuk interessanter dan wat ik hier zie
ah dus het duo gemistquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen keek ik naar Stromae, een stuk interessanter dan wat ik hier zie
Weet niet hoe ze heet, maar ze kan wel redelijk zingen en ziet er ondervoed uit met een doodskop-hoofd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
wie is dat dan?Ik heb 1 aflevering gemist, dat zou het kunnen zijn
dat klinkt niet bestquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:13 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Weet niet hoe ze heet, maar ze kan wel redelijk zingen en ziet er ondervoed uit met een doodskop-hoofd.
onder het mom van, mol je ruiten dan krijg je nieuwe ruitenwissersquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:13 schreef Pheno het volgende:
Daar heb je Paul van Carglass weer. Onverantwoord!
Het was de enige die redelijk scoorde in de hitlijstenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel mensen zouden voor Ogene gaan stemmen in live-shows, hoge gunfactor?
Tja, sommige mensen zien er eenmaal ondervoed uit, kan je ook niets aan doen.quote:
Niet veel, denk ik.... Denk wel dat ze hopen op een groot succes vanuit de productie, weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel mensen zouden voor Ogene gaan stemmen in live-shows, hoge gunfactor?
Een bijzondere man. En die komt er zonder talentenshow, want al deze 'talenten' missen iets: de wil om te werken beroemd te worden. Want volgens de meeste van deze 'talenten' moet het op een presenteerblaadje komen. Daarom zie je al die gasten uit talentenshows niet echt doorbreken, want na dat eerste boostje door de show (dat presenteerblaadje) zouden ze opeens wat moeten doen. En dat valt ze zwaar.quote:
Ik denk dat men thuis ook niet gigantisch stemt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet veel, denk ik.... Denk wel dat ze hopen op een groot succes vanuit de productie, weer eens wat anders.
Nee hoor, ik heb ook stromae gekekenquote:
Nope. Eigen liedjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:16 schreef Stickertje het volgende:
mr proper heeft een lied gekufferd van metallica?
Ik heb daarna nog wat anders gedaan, dus vandaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook stromae gekeken
KLopt. Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een bijzondere man. En die komt er zonder talentenshow, want al deze 'talenten' missen iets: de wil om te werken beroemd te worden. Want volgens de meeste van deze 'talenten' moet het op een presenteerblaadje komen. Daarom zie je al die gasten uit talentenshows niet echt doorbreken, want na dat eerste boostje door de show (dat presenteerblaadje) zouden ze opeens wat moeten doen. En dat valt ze zwaar.
lekker mindere stemmen maskeren in een bandjequote:
Stromae gaat zelfs paar jaar ertussenuit.. weer een normaal leven leiden. Anders kan hij geen echte liedjes maken...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een bijzondere man. En die komt er zonder talentenshow, want al deze 'talenten' missen iets: de wil om te werken beroemd te worden. Want volgens de meeste van deze 'talenten' moet het op een presenteerblaadje komen. Daarom zie je al die gasten uit talentenshows niet echt doorbreken, want na dat eerste boostje door de show (dat presenteerblaadje) zouden ze opeens wat moeten doen. En dat valt ze zwaar.
Was wel grappig, die ging toen ze de finale won toch plat op haar rug liggen met beentjes en armpjes omhoog gestrekt en tong uit de mond?quote:
Owjaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:17 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Was wel grappig, die ging toen ze de finale won toch plat op haar rug liggen met beentjes en armpjes omhoog gestrekt en tong uit de mond?
Zo gek als een deur volgens mij.
jaaaa zekerquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:17 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Was wel grappig, die ging toen ze de finale won toch plat op haar rug liggen met beentjes en armpjes omhoog gestrekt en tong uit de mond?
Zo gek als een deur volgens mij.
Ik hoord het. Prima, als hij zijn inspiratie haalt uit het echte leven snap ik hem. Want wat ie nu doet is geleefd worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Stromae gaat zelfs paar jaar ertussenuit.. weer een normaal leven leiden. Anders kan hij geen echte liedjes maken...
tegen alejandro... och.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is te oud. Ongeacht tegenover wie ze staat, ze gaat niet door.
Wat is dezenquote:
Ik ga iedere keer kapot als ik het ziequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]nog steeds weet niemand waar dat op sloeg
ze wilde een nieuwe rage startenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:19 schreef Stickertje het volgende:
Planking.....quote:
Heerlen, heb je gelijk... maar niet zo over Limburg hequote:
hebben we hier met een limburger te maken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heerlen, heb je gelijk... maar niet zo over Limburg he
Die is op 1 of andere manier niet 100% denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:19 schreef Stickertje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hebben we hier met een limburger te maken?
Zoals 95% van de kinderen van tegenwoordig. Komt door die malle ouders die hun kind als prins of prinsesje verwennen tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die is op 1 of andere manier niet 100% denk ik
datquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:23 schreef Pheno het volgende:
Die drie lijken uit die talentenshow van Kim Holland gelopen te zijn.
Wordt er zo weinig verkocht op iTunes?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:23 schreef iBenny het volgende:
Die staat zo zeker weer ergens bovenaan in iTunes
Wuuutquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
Die linkse van het trio heeft toch maar 1 long? Best knap als je dan zo kan zingen.
Mwoahquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt er zo weinig verkocht op iTunes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |