abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145902510
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:52 schreef HexHunter het volgende:

[..]

En als hij dit over joden had geroepen was de wereld te klein en moest hij de ruimte ingeschoten worden. :')
Misschien omdat we niet dagelijks nieuwsberichten over Joodse klootzakjes horen die bejaarden beroven, mensen terroriseren en homokoppels wegpesten.
pi_145902530
Wat dom zeg van die agent.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:05:01 #63
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145902745
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Misschien omdat we niet dagelijks nieuwsberichten over Joodse klootzakjes horen die bejaarden beroven, mensen terroriseren en homokoppels wegpesten.
Kijk eens naar wat er in Palestina gebeurt. ^O^
Anti-Turkije
pi_145903097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:42 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het zou gaan om de volgende uitspraak:

[ afbeelding ]
https://pbs.twimg.com/media/B0uOaP-IIAEqhgM.jpg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als je op de desbetreffende naam zoekt op het net, kom je ook de volgende uitspraak tegen:

http://webcache.googleuse(...)=nl&client=firefox-a

[..]

Marcouch heeft ook gereageerd:

"Uitspraken van deze politieman, zijn #politie onwaardig en verwerpelijk. Goed dat politieleiding dit niet accepteert "
https://twitter.com/ahmed(...)246037303296/photo/1

Ontslag op staande voet zou ik zeggen!
Het is natuurlijk dom om zoiets onder je eigen naam te zeggen als je zo'n baan hebt (niet echt handig, gebruik een pseudoniem :')) maar om iemand nu te ontslaan omwille van een mening gaat ver, zolang die mening zijn werk niet beïnvloedt. Ik plaats wel mijn vraagtekens bij de geschiktheid van zo'n jongen voor die baan, niet zozeer omdat hij het gehad heeft met de multicultidystopie maar omwille van de wijze waarop hij het uit. Hij zal wel een slechte dag hebben gehad met het zoveelste draaideurcrimineeltje die een grote bek had en die lachte met het systeem.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145903192
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Begrijpelijke reactie van die agent, afgezien van de doodsverwensingen uiteraard.
Breivik gespot met je "begrip". :')

Als je hoopt dat alle Islamieten een langzame en pijnlijke dood sterven, dan is er iets mis in je bovenkamer.
pi_145903360
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Breivik gespot met je "begrip". :')

Als je hoopt dat alle Islamieten een langzame en pijnlijke dood sterven, dan is er iets mis in je bovenkamer.
Als je dat meent wel, hij meende dat echter waarschijnlijk niet. Hij had het gewoon even gehad met die klootzakjes waar hij dagelijks mee werkt.
#NoDAPL
pi_145903465
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:05 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Kijk eens naar wat er in Palestina gebeurt. ^O^
Vergelijkbaar inderdaad. We moeten de joden hier haten omdat ze elders ondeugend zijn.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:18:45 #68
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145903511
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vergelijkbaar inderdaad. We moeten de joden hier haten omdat ze elders ondeugend zijn.
Hoe heb jij persoonlijk last van moslims dan?
Anti-Turkije
pi_145903600
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als je dat meent wel, hij meende dat echter waarschijnlijk niet. Hij had het gewoon even gehad met die klootzakjes waar hij dagelijks mee werkt.
Ik heb geen toverstokje Bram waarmee ik iemands gedachten kan lezen.

Als iemand zegt dat er anderhalf miljard mensen langzaam en pijnlijk dood moeten gaan, dan is het de hoogste tijd dat zo iemand zich eens geestelijk laat onderzoeken en helemaal als je dat op sociale media doet.

We hebben allemaal wel eens een kutdag, maar doe jij ooit dat soort uitspraken? Seriously?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:21:43 #70
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_145903672
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:39 schreef SadPanda het volgende:
Als hij dat over joden had geroepen was hij al daadwerkelijk ontslagen.
Nee hoor, politie- en justitiepersoneel moet het echt heel bont maken om ontslagen te worden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_145903677
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:22 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Bedrijven zitten er ook mee in de maag, gelet op het feit dat er tegenwoordig ook vaak stukken over "social media" staan in de arbeidsvoorwaarden.

Voor diegenen in dit topic die beweren dat je voor dit soort zaken niet ontslagen kan worden, sla je eigen arbeidsvoorwaarden open. Grote kans dat erin staat dat je ook bij persoonlijke uitingen op social media, erop alert moet zijn dat het effect kan hebben.
Het is niet omdat een bedrijf dat er in zet dat het daarom rechtsgeldig is. :)
Just saying. Persoonlijk post ik niets onder eigen naam en klokkenluiden doe ik al helemaal niet onder mijn eigen naam. Als ik dan toch om een praktische reden onder mijn eigen naam zou moeten reageren (politicus, artiest) dan zou ik voorzichtig zijn met wat ik zeg, jammer dat dat nodig is aangezien ik vrijheid van meningsuiting een groot goed vind.
#NoDAPL
pi_145903870
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik heb geen toverstokje Bram waarmee ik iemands gedachten kan lezen.

Als iemand zegt dat er anderhalf miljard mensen langzaam en pijnlijk dood moeten gaan, dan is het de hoogste tijd dat zo iemand zich eens geestelijk laat onderzoeken en helemaal als je dat op sociale media doet.

We hebben allemaal wel eens een kutdag, maar doe jij ooit dat soort uitspraken? Seriously?
Nee, ik ben wat minder extreem in dat opzicht. Ik begrijp het sentiment, ook ik ben dat multicultigezeik zat. Ik maak wel nog steeds het onderscheid tussen normale moslims en slecht geïntegreerde mensen, moslim en niet-moslim. Dat zal ik ook blijven doen, iedereen begint bij mij als een onbeschreven blad en ik zie vanzelf wel wat voor vlees ik in de kuip heb. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen visie heb op wat voor immigratiepolitiek wij zouden moeten hebben en dergelijke.

Ik weet echter niet of dat het een probleem is dat iemand anders wat minder 'verfijnd' is. Mijn bezwaar is eerder dat het voor het politiewerk een belangrijke kwaliteit is dat je een hoge frustratiedrempel en veel tact hebt. Die tweet wijst eerder op het tegendeel.
Je moet trouwens als politiefunctionaris ook van aanpakken weten op het moment dat dat wel nodig is, je hebt eigenlijk iemand nodig die tactvol, intelligent en sportief is. Een combinatie die niet veel voorkomt. Aangezien het politiewerk niet zo goed betaalt zal je in de praktijk met minder talentvolle mensen genoegen moeten nemen.
#NoDAPL
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:45:41 #73
224960 highender
Travellin' Light
pi_145905233
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:45 schreef highender het volgende:
Ach ja, veel gelovigen aanbidden een god die atheïsten voor eeuwig in de fik zet.
})
#NoDAPL
pi_145906388
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
In de jaren '80 had je beschaafde politieagenten, waar je respect voor kon hebben. Nu lijkt het wel alsof ze uitsluitend nog bij een Tokkie-sportschool of de plaatselijke kaalkoppenafdeling van de NVU werven. :')

Wat een uitschot, die agenten van tegenwoordig. Op een heel enkele uitzondering na dan, maar de meeste agenten lijken zo uit het NVU-volkscongres te zijn geworven. :{w
Ik weet niet waar jij die info vandaan haalt maar eind jaren 80, begin jaren 90 werd je als blanke man bijna niet meer aangenomen bij de politie, ze hadden destijds liever iemand met een kleurtje en vrouwen. Daarna hebben ze voornamelijk kneusjes aangenomen dus dat geef ik je.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:41:31 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145907980
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:09 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij die info vandaan haalt maar eind jaren 80, begin jaren 90 werd je als blanke man bijna niet meer aangenomen bij de politie, ze hadden destijds liever iemand met een kleurtje en vrouwen. Daarna hebben ze voornamelijk kneusjes aangenomen dus dat geef ik je.
Ja en het grappigste:
Ik zag een keer dat er publiciteitsfoto's gemaakt werden, maar omdat de blanke vrouwelijke agent langer was dan de zwarte mannelijke agent werd die man op een kratje gezet, zodat hij langer leek dan de vrouw :')

Echt, te triest voor woorden.
Jaren 90 overigens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145908173
Meeste Nederlandse agenten zijn tuig, allemaal van die stoere mannetjes die gepest werden.
Alleen nog een paar goede.
pi_145908231
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:45 schreef getfitbysmith het volgende:
Meeste Nederlandse agenten zijn tuig, allemaal van die stoere mannetjes die gepest werden.
Alleen nog een paar goede.
Ja, de zwarte agenten zijn echt keigoed vanbinnen. Ruig leven gehad waardoor ze nu, dankzij de straatwijsheid, elke situatie aankunnen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145908352
Wat een idioot.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_145908478
Laten we vooral mensen die zich zo eens laten gaan vervolgen, en al die kankerimams die dit soort dingen wekelijks in hun moskeeën lopen te bleren gewoon hun gang laten gaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_145908842
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:51 schreef Hathor het volgende:
Laten we vooral mensen die zich zo eens laten gaan vervolgen, en al die kankerimams die dit soort dingen wekelijks in hun moskeeën lopen te bleren gewoon hun gang laten gaan.
Maar dat is religie, en als je daar iets over zegt ben je een nazi want Hitler jwz.
pi_145909156
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar dat is religie, en als je daar iets over zegt ben je een nazi want Hitler jwz.
Het is een tyfusreligie die hier totaal niet op zijn plek is, wat dat betreft heeft die agent geen woord teveel gezegd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_145909258
Het lijkt er op alsof die kerel gewoon ver tegen het randje van overspannen zijn aan zit. Snel dat pistool innemen lijkt me een prima plan :{
pi_145909323
Die Marokkaanse griet van zo'n denktank werd om een conspicarytheorie direct aangepakt en kreeg kamervragen aan der broek en de zaak van dit agentje in overheidsdienst "wordt aan het OM voorgelegd"?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_145909567
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef Aloulou het volgende:
Die Marokkaanse griet van zo'n denktank werd om een conspicarytheorie direct aangepakt en kreeg kamervragen aan der broek en de zaak van dit agentje in overheidsdienst "wordt aan het OM voorgelegd"?
Je vindt strafrechtelijke vervolging niet zwaar genoeg?
pi_145909915
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is een tyfusreligie die hier totaal niet op zijn plek is, wat dat betreft heeft die agent geen woord teveel gezegd.
Waarom is het een tyfusreligie?
pi_145909922
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:11 schreef Scorpie het volgende:
Je vindt strafrechtelijke vervolging niet zwaar genoeg?
Ik vind het opmerkelijk dat er door anderen in overheidsdienst of politici nog weinig ophef over is gemaakt en bijv nog niet openlijk is geroepen dat deze meneer het zichzelf onmogelijk heeft gemaakt.

Dat het aan het OM wordt voorgelegd is wel het minste, maar staat los van zijn functie waarin deze uitingen niet kunnen. Overigens betekent voorleggen aan het OM niet perse strafrechtelijke vervolging, dat moet nog maar blijken.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_145910532
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:19 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ik vind het opmerkelijk dat er door anderen in overheidsdienst of politici nog weinig ophef over is gemaakt en bijv nog niet openlijk is geroepen dat deze meneer het zichzelf onmogelijk heeft gemaakt.

Dat het aan het OM wordt voorgelegd is wel het minste, maar staat los van zijn functie waarin deze uitingen niet kunnen. Overigens betekent voorleggen aan het OM niet perse strafrechtelijke vervolging, dat moet nog maar blijken.
quote:
De man wordt mogelijk disciplinair gestraft. Ook legt de korpsleiding de zaak voor aan het Openbaar Ministerie. Dat beslist of er ook een strafrechtelijk onderzoek wordt ingesteld.
http://www.metronieuws.nl(...)rZncu!aWDRhh2Lde24g/

In plaats van ontslag op staande voet volgen er "mogelijk" disciplinaire acties. Een schande dat Nico Groenewold niet direct ontslagen wordt. Dit toont de dubbele standaard aan.
pi_145910610
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:32 schreef Ceberut het volgende:

[..]

[..]

http://www.metronieuws.nl(...)rZncu!aWDRhh2Lde24g/

In plaats van ontslag op staande voet volgen er "mogelijk" disciplinaire acties. Een schande dat Nico Groenewold niet direct ontslagen wordt. Dit toont de dubbele standaard aan.
Je kwam eerder met die link, die totaal NIET met deze zaak te maken heeft. Man man man...
pi_145910702
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:32 schreef Ceberut het volgende:
Ze gaan het eens even op hun gemakje bekijken volgende week en nodigen de beste agent uit voor een theetje. Het was ook een vrij onschuldige facebookpost immers en lijkt er totáál niet op dat de beste man een diepere opgekropte frustratie heeft die problematisch is aangezien hij een ambtenaar is die het Nederlands recht moet bewaken en indien overschreden moet ingrijpen. Incidentje dus.

Maar die Marokkaanse teef moet blij zijn dat haar Nederlandse nationaliteit haar niet werd ontnomen :{w
pi_145910925
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:36 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ze gaan het eens even op hun gemakje bekijken volgende week en nodigen de beste agent uit voor een theetje. Het was ook een vrij onschuldige facebookpost immers en lijkt er totáál niet op dat de beste man een diepere opgekropte frustratie heeft die problematisch is aangezien hij een ambtenaar is die het Nederlands recht moet bewaken en indien overschreden moet ingrijpen. Incidentje dus.

Maar die Marokkaanse teef moet blij zijn dat haar Nederlandse nationaliteit haar niet werd ontnomen :{w
Het wordt in ieder geval al gedownplayed in plaats van dat er een ferme houding tegen wordt ingenomen.

Ik vraag me af of Nico Groenewold geen collega's heeft die moslim zijn of aangezien hij docent is, les geeft aan moslims. Hoe wil hij deze uitspraken combineren met zijn functie? Ongelooflijk. Dit is onvergefelijk.
pi_145910986
Hij bedoelde het vast niet zo. Deze man kan zich gewoon wat lastig uitdrukken. Daarom dit keer gewoon door de vingers zien. :)
pi_145911062
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:43 schreef bijdehand het volgende:
Hij bedoelde het vast niet zo. Deze man kan zich gewoon wat lastig uitdrukken. Daarom dit keer gewoon door de vingers zien. :)
In de OP staat nog zo'n uitspraak van Nico Groenewold. Hoe vaak moet hij misstappen maken om te kunnen oordelen dat hij zijn functie onwaardig is?
pi_145911119
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

In de OP staat nog zo'n uitspraak van Nico Groenewold. Hoe vaak moet hij misstappen maken om te kunnen oordelen dat hij zijn functie onwaardig is?
Dat weet ik niet. Ik denk dat we die man een cursus moeten geven over hoe hij zich wat fatsoenlijker uit kan drukken. Dat is straf genoeg, hij zal het daarna ook nooit meer doen, als hij weet wat voor impact zijn ongelukkig gekozen woorden eventueel zouden kunnen hebben. :)
pi_145911280
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:41 schreef Ceberut het volgende:
Het wordt in ieder geval al gedownplayed in plaats van dat er een ferme houding tegen wordt ingenomen.
Slip of the tongue, hand over het hart strijken en aai over de bol.

"Niet verstandig Nico, volgende keer heeft het wel consequenties. Niet meer doen dus jongen" :Z :Z
pi_145911419
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik denk dat we die man een cursus moeten geven over hoe hij zich wat fatsoenlijker uit kan drukken. Dat is straf genoeg, hij zal het daarna ook nooit meer doen, als hij weet wat voor impact zijn ongelukkig gekozen woorden eventueel zouden kunnen hebben. :)
Nee. Bepaalde dingen kunnen niet goedgepraat worden. Deze uitspraak staat in het rijtje van: sympathiseren met ISIS/nazisme, holocaust ontkennen, massamoorden goedpraten. Hiervoor kun je geen tweede kans krijgen als politieagent.
pi_145911526
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:54 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee. Bepaalde dingen kunnen niet goedgepraat worden. Deze uitspraak staat in het rijtje van: sympathiseren met ISIS/nazisme, holocaust ontkennen, massamoorden goedpraten. Hiervoor kun je geen tweede kans krijgen als politieagent.
Ik vind van wel. Een cursusje en dan is het goed. Maar zeker niet het verliezen van zijn baan, waardoor hij alleen maar radicaliseert. Kijk naar de tokkies in de haagse schilderwijk, die zijn daar het perfecte voorbeeld van! Roepen dat de joden dood moeten terwijl ze natuurlijk zionisten bedoelen. Terecht dat we daar niets tegen doen, die jongens drukken zich gewoon uit op een onhandige manier. Beter is het om die mensen training te geven zodat ze dat niet meer doen.
pi_145911738
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Een cursusje en dan is het goed. Maar zeker niet het verliezen van zijn baan, waardoor hij alleen maar radicaliseert. Kijk naar de tokkies in de haagse schilderwijk, die zijn daar het perfecte voorbeeld van! Roepen dat de joden dood moeten terwijl ze natuurlijk zionisten bedoelen. Terecht dat we daar niets tegen doen, die jongens drukken zich gewoon uit op een onhandige manier. Beter is het om die mensen training te geven zodat ze dat niet meer doen.
Mogelijk kan de Gemeente Rotterdam hem daarbij helpen. Wellicht kan Nico G. daar een sollicitatiecursus scoren.
pi_145911931
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:02 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Mogelijk kan de Gemeente Rotterdam hem daarbij helpen. Wellicht kan Nico G. daar een sollicitatiecursus scoren.
Doe maar grappig. Ik heb allang door wat jij wil: bloed zien. Deze man moet bloeden, omdat hij jouw religie niet zo bijzonder leuk vindt. Moslims die roepen dat joden kapot moeten ga jij lopen verdedigen. Het is goed, je laat je ware gezicht weer eens zien. Ik hoop oprecht niet dat jij een doorsnee moslim bent. :{w
pi_145911971
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is natuurlijk dom om zoiets onder je eigen naam te zeggen als je zo'n baan hebt (niet echt handig, gebruik een pseudoniem :'))
Wat is dit nou weer voor rare verdediging. Het is verschrikkelijk om dergelijke gedachtes te hebben. Als hij dergelijke gedachtes heeft, dan hoort hij zeker niet als agent te werken.
pi_145912044
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Doe maar grappig. Ik heb allang door wat jij wil: bloed zien. Deze man moet bloeden, omdat hij jouw religie niet zo bijzonder leuk vindt.
Wat is mijn religie dan? Je praat op basis van een aanname van jezelf.

Verder stel ik al vanaf het begin van deze thread dat Nico G ontslagen dient te worden. Wmb is dat voldoende straf.

quote:
Moslims die roepen dat joden kapot moeten ga jij lopen verdedigen.
Nee hoor.

quote:
Het is goed, je laat je ware gezicht weer eens zien. Ik hoop oprecht niet dat jij een doorsnee moslim bent. :{w
:')
pi_145912577
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik denk dat we die man een cursus moeten geven over hoe hij zich wat fatsoenlijker uit kan drukken.
Ik denk dat een cursusje weinig gaat veranderen aan de idiote opvattingen van meneer. Bovendien, waarom zou hij zich fatsoenlijker moeten uitdrukken? Ik weet liever meteen wie een idioot is en wie niet.
pi_145912654
Er schijnt een Facebook pagina opgezet te zijn met een oproep om aangifte tegen Nico Groenewold te doen:

ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 00:20:50 Zojuist FB pagina "Doe aangifte tegen Nico Groenewold" gezien. Enige juiste actie is directe schorsing gevolgd door ontslag. #damagecontrol reageer retweet
Heb zelf geen FB-account, dus kan het niet verifiëren.
pi_145912698
De eerste aangifte is al gedaan: https://www.facebook.com/nourdeenw/posts/865797983430720 (via Twitter-account van Van Doorn).
pi_145912721
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk dat een cursusje weinig gaat veranderen aan de idiote opvattingen van meneer. Bovendien, waarom zou hij zich fatsoenlijker moeten uitdrukken? Ik weet liever meteen wie een idioot is en wie niet.
Een politieman hoort zich niet idioot uit te drukken.
pi_145912777
Wat mij betreft blijft 'ie gewoon agent; hij is overduidelijk van hetzelfde allooi als het nutteloze tuig waar 'ie in zijn functie mee te maken krijgt en vuur kun je nu eenmaal het beste met vuur bestrijden. Het zou me overigens niets verbazen wanneer veel van zijn collega's zijn mening delen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_145912853
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:27 schreef Webschip het volgende:

[..]

Een politieman hoort zich niet idioot uit te drukken.
Ik heb dan toch liever dat een politieagent zich idioot uitdrukt dan dat hij leert zijn idiote opvattingen voor de buitenwacht te verbergen.
pi_145913071
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het zou me overigens niets verbazen wanneer veel van zijn collega's zijn mening delen...
Dan zie ik kans om wat bezuinigingen door te voeren.
pi_145913157
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb dan toch liever dat een politieagent zich idioot uitdrukt dan dat hij leert zijn idiote opvattingen voor de buitenwacht te verbergen.
Helemaal mee eens.
pi_145913220
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:07 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor rare verdediging. Het is verschrikkelijk om dergelijke gedachtes te hebben. Als hij dergelijke gedachtes heeft, dan hoort hij zeker niet als agent te werken.
In het geciteerde stuk verdedig ik hem niet, ik geef daar slechts aan dat het verstandiger is om zoiets anoniem te schrijven.
#NoDAPL
pi_145913255
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

In het geciteerde stuk verdedig ik hem niet, ik geef daar slechts aan dat het verstandiger is om zoiets anoniem te schrijven.
Het is nog verstandiger om zoiets helemaal niet te schrijven.
pi_145913272
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat mij betreft blijft 'ie gewoon agent; hij is overduidelijk van hetzelfde allooi als het nutteloze tuig waar 'ie in zijn functie mee te maken krijgt en vuur kun je nu eenmaal het beste met vuur bestrijden. Het zou me overigens niets verbazen wanneer veel van zijn collega's zijn mening delen...
Dat laatste weet ik wel zeker, alleen zijn zij niet zo onverstandig om dat op Twitter te uiten, toch niet onder hun eigen naam. ;)
#NoDAPL
pi_145913317
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vind haatzaaien helemaal niet verstandig, ook niet als je het anoniem doet.
pi_145913332
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat laatste weet ik wel zeker, alleen zijn zij niet zo onverstandig om dat op Twitter te uiten, toch niet onder hun eigen naam. ;)
Ik snap ook niet helemaal hoe iemand het in zijn hoofd haalt om een dergelijke mening het internet op te slingeren...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_145913357
Is ie al ontslagen?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_145913358
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is nog verstandiger om zoiets helemaal niet te schrijven.
Persoonlijk vind ik de uitspraak te ver gaan. Je mag rustig forse kritiek uiten op de immigratiepolitiek die Nederland heeft gevoerd in het verleden, kritiek daarop is terecht. Je mag rustig stellen dat er veel probleemmoslims zijn als dat je ervaring is. etcetera
Wensen dat iedereen die een moslim is op een langzame en pijnlijke manier sterft is naar mijn smaak te lomp. Zal ik iemand verbieden om zoiets te zeggen? Nee. Ik ben een voorstander van de absolute vrijheid van meningsuiting.
#NoDAPL
pi_145913382
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:41 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik vind haatzaaien helemaal niet verstandig, ook niet als je het anoniem doet.
Welkom in Nederland anno 2014, een samenleving waarin meer en meer tweespalt heerst...
pi_145913410
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de uitspraak te ver gaan. Je mag rustig forse kritiek uiten op de immigratiepolitiek die Nederland heeft gevoerd in het verleden, kritiek daarop is terecht. Je mag rustig stellen dat er veel probleemmoslims zijn als dat je ervaring is. etcetera
Wensen dat iedereen die een moslim is op een langzame en pijnlijke manier sterft is naar mijn smaak te lomp. Zal ik iemand verbieden om zoiets te zeggen? Nee. Ik ben een voorstander van de absolute vrijheid van meningsuiting.
Ik ook, maar daarom snap ik niet waarom zo iemand zich dan fatsoenlijker uit zou moeten leren drukken. Liever zo eigenlijk.
pi_145913483
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:42 schreef trancethrust het volgende:
Is ie al ontslagen?
Op non-actief gesteld volgens berichten op Twitter.
pi_145913525
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De vrijheid van meningsuiting betekent alleen maar dat je alles kan zeggen zonder vooraf goedkeuring te krijgen van de staat. Het betekent niet dat je alles kunt zeggen, zonder consequenties te hoeven accepteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')