Jij doet het op fok, heel wat beter idd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:17 schreef KoosVogels het volgende:
Hoezo makkelijk praten? We hebben allemaal wel iets waar we ons over opwinden. Ik ben echter helder genoeg om niet al mijn hersenscheten op Twitter of Facebook te slingeren.
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij doet het op fok, heel wat beter idd.
Nico is er in ieder geval in getrapt. Met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:26 schreef Seamonkey- het volgende:
Dat plaatje van Jeruzalempost.nl. Hoezo propaganda
Jij en ik komen niet dagelijks het gespuis van de samenleving tegen: klootzakjes die mensen dood trappen, die met messen bedreigen, die meisjes verkrachten en aanranden, die je voor rotte vis uitschelden etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:17 schreef KoosVogels het volgende:
Hoezo makkelijk praten? We hebben allemaal wel iets waar we ons over opwinden. Ik ben echter helder genoeg om niet al mijn hersenscheten op Twitter of Facebook te slingeren.
Dat heeft niet zoveel met de islam te maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij en ik komen niet dagelijks het gespuis van de samenleving tegen: klootzakjes die mensen dood trappen, die met messen bedreigen, die meisjes verkrachten en aanranden, die je voor rotte vis uitschelden etc.
Precies en dat onderscheid zou een politie agent toch wel moeten kunnen maken lijkt me. Maar helaasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met de islam te maken.
Net of je agent moet zijn om dergelijke problemen te signaleren. Opmerkingen zoals die van de agent komen aan de lopende band voorbij op sociale media en FOK! En je gaat mij niet vertellen dat al die mensen agent zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij en ik komen niet dagelijks het gespuis van de samenleving tegen: klootzakjes die mensen dood trappen, die met messen bedreigen, die meisjes verkrachten en aanranden, die je voor rotte vis uitschelden etc.
Jij weet net zo goed als ik dat de ene groep mensen nogal oververtegenwoordigd is t.o.v. de andere groep mensen bij dit soort zaken, dit kleurt het beeld wat je als politie-agent hebt en dan kan het eens gebeuren als je over de zoveelste wandaad lees dat je eens jezelf laat gaan als je toch een slechte dag had. Ja, misschien hebben wij wat meer impulscontrole maar dat neemt niet weg dat wij gemakkelijk praten hebben.
Nu zou ik zelf nooit twitteren als ik een dergelijke baan zou hebben maar dat is een andere kwestie, het is nu eenmaal een gegeven dat veel mensen dat wel doen.
Niet noodzakelijk maar het is niet zo gek dat het een wel associaties m.b.t. het andere oproept.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met de islam te maken.
Ik stel dat dat een overhaaste conclusie is, we kunnen slechts met zekerheid stellen dat hij naïef handelde. Dat gezegd hebbende: ook met een IQ van -85 word je aangenomen bij de politie dus het zou best kunnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
En ik stelde nergens dat mensen dat niet doen, Bram. Deze man is immers het levende bewijs.
Ik noem hem slechts dom.
Koos, jij begrijpt toch wel dat het veel verschil maakt of dat je slechts verstandelijk weet dat dit gebeurt of het dagelijks met eigen ogen ziet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of je agent moet zijn om dergelijke problemen te signaleren.
Niet maar een mens kan uit woede wel eens wat perspectief verliezen.quote:Verder zie ik niet in waarom je moslims dood gaat wensen als een Marokkaan een oma berooft.
Niet noodzakelijk? Het heeft er gewoon niets mee te maken. Als ze strenggelovige ouders hadden en zelf ook strenggelovig waren hadden ze zich niet met dit soort onzin ingelaten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk maar het is niet zo gek dat het een wel associaties m.b.t. het andere oproept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |