abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145912044
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Doe maar grappig. Ik heb allang door wat jij wil: bloed zien. Deze man moet bloeden, omdat hij jouw religie niet zo bijzonder leuk vindt.
Wat is mijn religie dan? Je praat op basis van een aanname van jezelf.

Verder stel ik al vanaf het begin van deze thread dat Nico G ontslagen dient te worden. Wmb is dat voldoende straf.

quote:
Moslims die roepen dat joden kapot moeten ga jij lopen verdedigen.
Nee hoor.

quote:
Het is goed, je laat je ware gezicht weer eens zien. Ik hoop oprecht niet dat jij een doorsnee moslim bent. :{w
:')
pi_145912577
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik denk dat we die man een cursus moeten geven over hoe hij zich wat fatsoenlijker uit kan drukken.
Ik denk dat een cursusje weinig gaat veranderen aan de idiote opvattingen van meneer. Bovendien, waarom zou hij zich fatsoenlijker moeten uitdrukken? Ik weet liever meteen wie een idioot is en wie niet.
pi_145912654
Er schijnt een Facebook pagina opgezet te zijn met een oproep om aangifte tegen Nico Groenewold te doen:

ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 00:20:50 Zojuist FB pagina "Doe aangifte tegen Nico Groenewold" gezien. Enige juiste actie is directe schorsing gevolgd door ontslag. #damagecontrol reageer retweet
Heb zelf geen FB-account, dus kan het niet verifiėren.
pi_145912698
De eerste aangifte is al gedaan: https://www.facebook.com/nourdeenw/posts/865797983430720 (via Twitter-account van Van Doorn).
pi_145912721
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk dat een cursusje weinig gaat veranderen aan de idiote opvattingen van meneer. Bovendien, waarom zou hij zich fatsoenlijker moeten uitdrukken? Ik weet liever meteen wie een idioot is en wie niet.
Een politieman hoort zich niet idioot uit te drukken.
pi_145912777
Wat mij betreft blijft 'ie gewoon agent; hij is overduidelijk van hetzelfde allooi als het nutteloze tuig waar 'ie in zijn functie mee te maken krijgt en vuur kun je nu eenmaal het beste met vuur bestrijden. Het zou me overigens niets verbazen wanneer veel van zijn collega's zijn mening delen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_145912853
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:27 schreef Webschip het volgende:

[..]

Een politieman hoort zich niet idioot uit te drukken.
Ik heb dan toch liever dat een politieagent zich idioot uitdrukt dan dat hij leert zijn idiote opvattingen voor de buitenwacht te verbergen.
pi_145913071
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het zou me overigens niets verbazen wanneer veel van zijn collega's zijn mening delen...
Dan zie ik kans om wat bezuinigingen door te voeren.
pi_145913157
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb dan toch liever dat een politieagent zich idioot uitdrukt dan dat hij leert zijn idiote opvattingen voor de buitenwacht te verbergen.
Helemaal mee eens.
pi_145913220
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:07 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor rare verdediging. Het is verschrikkelijk om dergelijke gedachtes te hebben. Als hij dergelijke gedachtes heeft, dan hoort hij zeker niet als agent te werken.
In het geciteerde stuk verdedig ik hem niet, ik geef daar slechts aan dat het verstandiger is om zoiets anoniem te schrijven.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145913255
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

In het geciteerde stuk verdedig ik hem niet, ik geef daar slechts aan dat het verstandiger is om zoiets anoniem te schrijven.
Het is nog verstandiger om zoiets helemaal niet te schrijven.
pi_145913272
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat mij betreft blijft 'ie gewoon agent; hij is overduidelijk van hetzelfde allooi als het nutteloze tuig waar 'ie in zijn functie mee te maken krijgt en vuur kun je nu eenmaal het beste met vuur bestrijden. Het zou me overigens niets verbazen wanneer veel van zijn collega's zijn mening delen...
Dat laatste weet ik wel zeker, alleen zijn zij niet zo onverstandig om dat op Twitter te uiten, toch niet onder hun eigen naam. ;)
#NoDAPL
pi_145913317
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vind haatzaaien helemaal niet verstandig, ook niet als je het anoniem doet.
pi_145913332
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat laatste weet ik wel zeker, alleen zijn zij niet zo onverstandig om dat op Twitter te uiten, toch niet onder hun eigen naam. ;)
Ik snap ook niet helemaal hoe iemand het in zijn hoofd haalt om een dergelijke mening het internet op te slingeren...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_145913357
Is ie al ontslagen?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_145913358
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is nog verstandiger om zoiets helemaal niet te schrijven.
Persoonlijk vind ik de uitspraak te ver gaan. Je mag rustig forse kritiek uiten op de immigratiepolitiek die Nederland heeft gevoerd in het verleden, kritiek daarop is terecht. Je mag rustig stellen dat er veel probleemmoslims zijn als dat je ervaring is. etcetera
Wensen dat iedereen die een moslim is op een langzame en pijnlijke manier sterft is naar mijn smaak te lomp. Zal ik iemand verbieden om zoiets te zeggen? Nee. Ik ben een voorstander van de absolute vrijheid van meningsuiting.
#NoDAPL
pi_145913382
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:41 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik vind haatzaaien helemaal niet verstandig, ook niet als je het anoniem doet.
Welkom in Nederland anno 2014, een samenleving waarin meer en meer tweespalt heerst...
pi_145913410
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de uitspraak te ver gaan. Je mag rustig forse kritiek uiten op de immigratiepolitiek die Nederland heeft gevoerd in het verleden, kritiek daarop is terecht. Je mag rustig stellen dat er veel probleemmoslims zijn als dat je ervaring is. etcetera
Wensen dat iedereen die een moslim is op een langzame en pijnlijke manier sterft is naar mijn smaak te lomp. Zal ik iemand verbieden om zoiets te zeggen? Nee. Ik ben een voorstander van de absolute vrijheid van meningsuiting.
Ik ook, maar daarom snap ik niet waarom zo iemand zich dan fatsoenlijker uit zou moeten leren drukken. Liever zo eigenlijk.
pi_145913483
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:42 schreef trancethrust het volgende:
Is ie al ontslagen?
Op non-actief gesteld volgens berichten op Twitter.
pi_145913525
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De vrijheid van meningsuiting betekent alleen maar dat je alles kan zeggen zonder vooraf goedkeuring te krijgen van de staat. Het betekent niet dat je alles kunt zeggen, zonder consequenties te hoeven accepteren.
pi_145913633
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Een cursusje en dan is het goed. Maar zeker niet het verliezen van zijn baan, waardoor hij alleen maar radicaliseert. Kijk naar de tokkies in de haagse schilderwijk, die zijn daar het perfecte voorbeeld van! Roepen dat de joden dood moeten terwijl ze natuurlijk zionisten bedoelen. Terecht dat we daar niets tegen doen, die jongens drukken zich gewoon uit op een onhandige manier. Beter is het om die mensen training te geven zodat ze dat niet meer doen.
Eens.
#NoDAPL
pi_145913687
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:46 schreef Ceberut het volgende:

[..]

De vrijheid van meningsuiting betekent alleen maar dat je alles kan zeggen zonder vooraf goedkeuring te krijgen van de staat. Het betekent niet dat je alles kunt zeggen, zonder consequenties te hoeven accepteren.
Dat klopt min of meer. Je kan alles zeggen zonder consequenties te ondervinden zolang er geen sprake is van smaad of laster en je niet oproept tot geweld of iets dergelijks. Met wat hij heeft gezegd heeft hij geen wet overtreden.
#NoDAPL
pi_145914157
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat klopt min of meer. Je kan alles zeggen zonder consequenties te ondervinden zolang er geen sprake is van smaad of laster en je niet oproept tot geweld of iets dergelijks. Met wat hij heeft gezegd heeft hij geen wet overtreden.
Je hebt consequenties vanuit de staat, dat kan in strafrechtelijke vorm zijn, maar je kunt ook consequenties krijgen vanuit de samenleving. Jouw werkgever kan jou opeens minder gaan waarderen. Ook kan het zijn dat jouw kans op een nieuwe baan een stuk minder rooskleurig wordt. De vrijheid van meningsuiting houdt niet in dat iemand kan roepen wat hij/zij wil, zonder dat dat gevolgen heeft. Zie ook Yasmina Haifi.

Als een politiedocent dergelijke haatzaaiende anti-islamuitspraken doet, dan heeft dat gevolgen.
pi_145914608
https://www.facebook.com/(...)wold/761774563875815

De link gevonden naar de Facebookpagina die ik eerder al had genoemd.
pi_145915063
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 01:24 schreef Ceberut het volgende:
https://www.facebook.com/(...)wold/761774563875815

De link gevonden naar de Facebookpagina die ik eerder al had genoemd.
Bedankt man, een waardevolle link. Ik raak niet uitgelezen!
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')