SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]Een op zijn piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In slappe toestand zie je slechts SS.
In erecte stand zie je echter SuperSof.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hier ook.quote:
Doe ik bij de meeste niet meer, altijd van 1 kant hoeft van mij nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto wees niet zo'n dramaqueen over hoeveel berichten je krijgt
No one cares, begin zelf eens een gesprek.
gvd Kaneelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een op zijn piemel.
In slappe toestand zie je slechts SS.
In erecte stand zie je echter SuperSof.
Samequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ook.
Als ik mensen over mijn Sociale contacten vertel de afgelopen jaren verbaas ik de meeste denk ik
2014 was best een goed jaar wat dat betreft
Misschien ben je gewoon intens saaiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe ik bij de meeste niet meer, altijd van 1 kant hoeft van mij niet
Kloptquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon intens saai
In van die mooie Gothische letters zodat je denkt dat hij een SS aanhanger isquote:
Heb per dag wel tien gesprekken met mensen en dan nog wat groepswhatsapps van school en vriendenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tering wat veel, hoeveel spreek je daadwerkelijk via de app?
Hij heeft wel een punt. al bedoelt hij het niet lulligquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef Fylax het volgende:
Ik heb 523 contacten maar ik whatsapp er maar met 4 ofzo.
Ik ook zoietsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb per dag wel tien gesprekken met mensen en dan nog wat groepswhatsapps van school en vrienden
Jij bent gewoon een aandachtsslet.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef Fylax het volgende:
Ik heb 523 contacten maar ik whatsapp er maar met 4 ofzo.
Ik weet niet waar je dat kan zien met je halfdode telefoonquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar zie je dat nou weer staan dan in de app?
ik gisteren 7, is vrij gemiddeld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb per dag wel tien gesprekken met mensen en dan nog wat groepswhatsapps van school en vrienden
Ssssssssttt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een aandachtsslet.
En de meeste berichten komen van Fyla en Elan, al durf je dat niet te zeggen
netwerkgebruikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar zie je dat nou weer staan dan in de app?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat kan zien met je halfdode telefoon
2/3de van Elan iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een aandachtsslet.
En de meeste berichten komen van Fyla en Elan, al durf je dat niet te zeggen
Doe je goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, beetje whatsappen. alleen groepen zijn vaak wel irritantquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is bij instellingen toch van je telefoon zelf?
nee bij whatsappquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, netwerkgebruik van whatsapp, kan je ook zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
whatsapp > instellingen > account > netwerkgebruikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
die kan je gelukkig dempen zonder meldingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, beetje whatsappen. alleen groepen zijn vaak wel irritant
Mwuah, vind ik niet irritant, alleen dat teruglezen en uren scrollen zodat je weer bij bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wordt soms in groepen van 25 man ofzo gedropt waarvan ik er 2 ken. Wordt je wakker met 500 berichten, wat is deze.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:49 schreef supersof het volgende:
[..]
prinsenvlag is ook not dunquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens wel jammer dat de nazi's zoveel uit mode hebben gebracht.
Niemand heet meer Adolf, niemand heeft meer zo'n snorretje, de swastika heeft een heel andere betekenis gekregen, runen hebben een heel andere betekenis gekregen.
Die was ik inderdaad even vergeten. Ook zonde.quote:
Wow met jou ga ik niet appen, straks negeer je mequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Haha. 1926 verzonden en 7037 ontvangen
Ik niemand volgens mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef Toto69 het volgende:
Hoeveel mensen hebben jullie geblokkeerd op WA?
Hier 55
Hoe kan je dat zien? Maar ik gok op 0quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef Toto69 het volgende:
Hier 55
Ah, je bent gewoon een hatert, ik heb er 3quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef Toto69 het volgende:
Hier 55
23quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef Toto69 het volgende:
Hier 55
Adolf is ook best wel een lelijke naam als je er over nadenkt dus of dat zo erg isquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens wel jammer dat de nazi's zoveel uit mode hebben gebracht.
Niemand heet meer Adolf, niemand heeft meer zo'n snorretje, de swastika heeft een heel andere betekenis gekregen, runen hebben een heel andere betekenis gekregen.
17quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef Toto69 het volgende:
Hier 55
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow met jou ga ik niet appen, straks negeer je me
Bij privacyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien? Maar ik gok op 0
Denk eerder dat ze mij blokken
Hmm, ik weet niet. Vind het niet superlelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Adolf is ook best wel een lelijke naam als je er over nadenkt dus of dat zo erg is
wtfquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt soms in groepen van 25 man ofzo gedropt waarvan ik er 2 ken. Wordt je wakker met 500 berichten, wat is deze.
Wij werden in New York geholpen door een vrouw die Genesis heettequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet. Vind het niet superlelijk.
Beter in ieder geval dan al die ghettonamen.
Ik kwam gister terug van training, gelijk 100 berichten in een groepsgesprek.quote:
19quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:51 schreef Toto69 het volgende:
Hier 55
Beetje socializen dan toch, niks mis meequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kwam gister terug van training, gelijk 100 berichten in een groepsgesprek.
Ken die mensen amper
gewoon eruit dan of was het voor schoolquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kwam gister terug van training, gelijk 100 berichten in een groepsgesprek.
Ken die mensen amper
Dat is wel zo ja, heb ze wel eens gezien hoor want is vriendengroep van een goede vriend van mij dus jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje socializen dan toch, niks mis mee
Nee vrienden van vriendquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:56 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon eruit dan of was het voor school
oh, ook jouw vrienden dan?quote:
Kan je weer nieuwe goeie contacten uithalenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, heb ze wel eens gezien hoor want is vriendengroep van een goede vriend van mij dus ja
Nee, terugkijken waard?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:57 schreef supersof het volgende:
hebben jullie expeditie robinson gezien?
Nee, ben er beetje op uitgekeken kwam ik achter dit seizoenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:57 schreef supersof het volgende:
etsu heeft mij op whatsapp maar ik hem nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Mijn leven is nu compleet. Ik heb Etsu op de app
Waarom whatsapp je me als je gewoon hier tegen me kan pratenquote:
JAAAAAquote:
Hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu heeft mij op whatsapp maar ik hem niet![]()
geen idee hoe hij aan mijn nummer komt
ik ben heel boos om dit onrechtquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:57 schreef supersof het volgende:
1 januari eerste aflevering (kennismaking enz)quote:
Niet meer, m'n whatsapp chrashte laatst en heb 120+ openstaande gesprekken moeten verwijderen en jouw nummer had ik niet opgeslagenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu heeft mij op whatsapp maar ik hem niet![]()
geen idee hoe hij aan mijn nummer komt
Aandachtsgeilquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom whatsapp je me als je gewoon hier tegen me kan praten
Wie is de Mol is zoveel beter *vind ik*quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef Fok-it het volgende:
Expeditie Robinson is wel leuker dan Wie is de mol.
Ik vind Wie is de mol best aardig.
Maar die overdreven reacties van die deelnemers altijd, alsof ze in een of ander moordspel zitten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Mijn leven is nu compleet. Ik heb Etsu op de app
oh okequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet meer, m'n whatsapp chrashte laatst en heb 120+ openstaande gesprekken moeten verwijderen en jouw nummer had ik niet opgeslagen
Waarom?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie is de Mol is zoveel beter *vind ik*
hoe dan?quote:
vond het best saai afgelopen jaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef Fok-it het volgende:
Expeditie Robinson is wel leuker dan Wie is de mol.
Ik vind Wie is de mol best aardig.
Maar die overdreven reacties van die deelnemers altijd, alsof ze in een of ander moordspel zitten
Spannend, iedereen in de gaten houden enz.. er achter proberen te komen wie het is enz. En proberen hints te vinden in afleveringen (ook al ben ik daar slecht in)quote:
iemand die je vertrouwt en goed mee kan praten en het gezellig mee hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet niet wat de definitie van vriend is
Ja, dat vind ik dus niet heel spannendquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spannend, iedereen in de gaten houden enz.. er achter proberen te komen wie het is enz. En proberen hints te vinden in afleveringen (ook al ben ik daar slecht in)
Goeie presentator inderdaadquote:
ik heb geen naaktfoto's dus dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:02 schreef Etsu het volgende:
Even fapje plegen op de naaktfoto's van sof die Fok-it net naar me gestuurd heeft.
Van wie zijn ze dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen naaktfoto's dus dat is onmogelijk
Geen idee. Lag opeens een kek wijf naast me in bed vanmorgen, even fotos maken ja tochXDquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van wie zijn ze dan?
Fokitmij beetje laten geloven dat ze van supersof zijn
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Lag opeens een kek wijf naast me in bed vanmorgen, even fotos maken ja tochXD
in je dromenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Lag opeens een kek wijf naast me in bed vanmorgen, even fotos maken ja tochXD
Alsof een wijf vrijwillig naast je gaat liggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet magquote:
Mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet mag
Dat zei je moeder ook toen je in die couveuse lag te hosselen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof een wijf vrijwillig naast je gaat liggen
Was ook mooi huis, iig van de buiten kant.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:07 schreef supersof het volgende:
ik droomde dat we weer in mijn oude huis woonden (in arnhem) en toen kwamen opeens die mensen thuis die er nu in wonen en toen moest ik weer huilen enzodroom best vaak over dat huis
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen je in die couveuse lag te hosselen.
Toen was het al duidelijk dat je op mannen viel
Nee niet de eerste ;s maar die weet ik zelf niet eens, maar was ook in arnhem haha.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ook mooi huis, iig van de buiten kant.
Ik weet elk huis waar je gewoond heb, best creepy
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
door dat samensmeltingsdiner heb ik zin in hamburgers
1x is best weinig. 3x verhuisdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ben ook een keer verhuisd toen ik klein was
ik ga zo even naar de mc denk ikquote:
je zou toch nog een keer verhuizenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:11 schreef JanCees het volgende:
Verhuisd naar 3 huizen verder in de straat
ben je in arnhemquote:
Stond wel een leuk huisje te koop maar me ouders worden nooit concreetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
je zou toch nog een keer verhuizen
Jup, moet om 3 uur werken, even checken welke trein ik ECHT moet hebben door dat gezeik.quote:
ja joh ik ben er binnen vijf minutenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Moet 13:40 de trein hebben, is dat praktisch, sof?
Ik met 20 minuten ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja joh ik ben er binnen vijf minuten
lig alleen nu nog wel in bed
13:00 bij de mac?quote:
Wordt korte date danquote:
oke tot zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt korte date dan
Maar is koel, tot zo
Jaquote:
?quote:
Bah ik ga geen eten met jou delenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jagaan we samen een hamburger eten net als in Lady&de Vagebond
Lekker romantisch ben jijquote:
bij de hamburgervijver korreweg?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jagaan we samen een hamburger eten net als in Lady&de Vagebond
heh?quote:
ongeveer hetzelfde inderdaad.quote:
Hoeft niet. Al die korpsballetjes doen ook vaak elitair terwijl de helft sufkutten waren voor ze aangesloten waren bij een dispuutquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan zou hij al van hogere stand zijn
Je kunt je prima elitair gedragen zonder van hogere stand te zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan zou hij al van hogere stand zijn
Jij bent een elitaire jongemanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je prima elitair gedragen zonder van hogere stand te zijn.
Kijk maar naar mij
Fleur en Madelon ook echtquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:01 schreef Fylax het volgende:
Ik wil even zeggen dat Paxcon echt een lieve jongen is. En dit zeg ik niet om te slijmen. Paxcon helpt me altijd als er iets is met me en daar ben ik heel blij om.
Een echte beste vriend. Meer mensen zouden zoals hij moeten zijn.
quote:
Nee :Squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, jij zei alleen dat ik fans had
Dat kan ook negatief bedoeld zijn...
jaquote:
Achja, even afwachten. Heel hoog zal het niet worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tentamen was dus geen succes begreep ik?
Zul je even moeten wachten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo vrienden
Etsu, ik zit nog steeds in spanning te wachten op je review
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Achja, even afwachten. Heel hoog zal het niet worden.
Volgende keer een goede jonko roken voor je tentamen, wedden dat het hoog wordtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha neequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]Dat zei je ook bij de andere 20 tentamens.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgende keer een goede jonko roken voor je tentamen, wedden dat het hoog wordt
Maar een 7 ipv een 9quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
uh nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha nee
alleen bij bel. r en toen had ik gelijk
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
uh nee.
ook bij BR1, BR2, BES1, BES2, BES3, EBR, EIP, STA1A, STA1B, STR1, ARW, RSG1, RSG2, STR2, rechtseco, rechtssociologie, BPR1, ISR.
Lul niet.
Ik deed ook rechtsgeleerdheid aapquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]Hardop gelachen
heel creepy trouwens dat je precies weet welke vakken ik heb gevolgd
Staat in zijn blok met jouw negatieve notes en de zorgvuldige tekeningen hoe je vanaf harmonie bij zijn huis moet komen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]Hardop gelachen
heel creepy trouwens dat je precies weet welke vakken ik heb gevolgd
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staat in zijn blok met jouw negatieve notes en de zorgvuldige tekeningen hoe je vanaf harmonie bij zijn huis moet komen.
Als hij nou vooraf die instructie voor ons had uitgetekend....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staat in zijn blok met jouw negatieve notes en de zorgvuldige tekeningen hoe je vanaf harmonie bij zijn huis moet komen.
Niks mis met wat sightseeing in Groningenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als hij nou vooraf die instructie voor ons had uitgetekend....
Ik ben online vriend Johannesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kaneelstokje moet online komen want ik wil hem nog over mijn gerecht van gisteren vertellen.
Oke, ik ga even wat foto's uploadenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben online vriend Johannes
Brand los.
ben benieuwd naar de foto'squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Een 28-jarige vrouw heeft aangifte gedaan tegen scheidsrechter Bas Nijhuis wegens mishandeling en chantage. De politie doet momenteel onderzoek naar aanleiding van de aangifte, bevestigt de advocaat van de vrouw, Rob Oude Breuil, tegenover TC/Tubantia.
De aangifte is vorige week donderdag gedaan. De vrouw zou zijn mishandeld toen ze naar de woning van de 37-jarige Nijhuis ging om hun relatie te verbreken. Ook zou hij gedreigd hebben pikante foto's van haar openbaar te maken op internet.
Nijhuis heeft nog geen reactie gegeven. De arbiter wil de kwestie eerst overleggen met zijn advocaat Robert Speijdel. Het is niet duidelijk of de aangifte gevolgen heeft voor het programma in de Eredivisie. Nijhuis is aangewezen om zondag de competitiewedstrijd tussen FC Utrecht en PSV te fluiten.
oeh pics van sofquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof heeft haar ontbijt hoor
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover chef Vermeer.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
het is wat, wil je ook pics van mij?quote:
heb ik alquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is wat, wil je ook pics van mij?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet het maar even onder een spoiler.ziet er appetijtelijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover chef Vermeer.
Qua smaaksensatie misschien wel te vergelijken met nasi a la Johannes. Misschien.quote:
vis is altijd een optiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Qua smaaksensatie misschien wel te vergelijken met nasi a la Johannes. Misschien.
Wel leuk om met vis te koken, aangezien ik dat voor mezelf niet vaak doe.
...quote:
quote:
Ik zet het maar even onder een spoiler.Grote stukken mozzarellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover chef Vermeer.liet je die zo groot of was dat verwerkt in de lasagna?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Is dat Sof haar arm? Rawr.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet het maar even onder een spoiler.Jeetje wat veel mozzarella. En ik ben geen fan van garnalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover chef Vermeer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mijne morgen (?) alweer 54 geloof ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef supersof het volgende:
Mijn opa en oma zijn vandaag 52 jaar getrouwd
Wat liefquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef supersof het volgende:
Mijn opa en oma zijn vandaag 52 jaar getrouwd
je zette nutteloze shit op mijn wall. Ik ben kieskeurig wat fb vrienden betreftquote:
godver, ik wil ook nuquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
wutquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je zette nutteloze shit op mijn wall. Ik ben kieskeurig wat fb vrienden betreft
ja leuk he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat Sof haar arm? Rawr.
[..]
Jeetje wat veel mozzarella. En ik ben geen fan van garnalen.
mijn moeder heet geen jhali hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben morgen je moeder aan het neuken
Dikzakquote:
HAHAHAHA JE ZEI VET!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH VETGRAPPIG
mijn anderen volgend jaar 60 of het jaar daarnaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijne morgen (?) alweer 54 geloof ik
Zeker. Maar wel 6. Hooguit 9quote:
mijn anderen zijn al heel wat jaren niet meer onder onsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn anderen volgend jaar 60 of het jaar daarna
Almeloquote:
eten is altijd chillquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Maar wel 6. Hooguit 9
Inso die er 20 wegmikt
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent zelf een uithoek van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |